بوی سوختگی جاروبرقی

بوی سوختگی جاروبرقی

جاروبرقی یکی از پر کاربردترین وسیله در منزل است که نبود آن در منزل می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.عوامل بسیار زیادی وجوددارد که باعث خرابی جارو برقی می‌شود یکی از این عوامل بوی سوختگی در جارو برقی می باشد که سریع السیر باید در رفع آن تلاش کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی علل بوی سوختگی جاروبرقی بپردازیم.

در صورت وجود بوی سوختگی از جاروبرقی  سریعا جاروبرقی را خاموش نمایید زیرا بوی سوختگی جاروبرقی نشانه گر وجود مشکل جدی در دستگاه جاروبرقی می باشد که برای حل این مشکل نیاز به تعمیرات جاروبرقی می باشد. همچنین در این هنگام به احتمال زیاد سیم جاروبرقی اتصالی کرده است و یا موتور جاروبرقی سوخته است که باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود. برای تعویض و تعمیر موتور و یا سیم جاروبرقی با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

 در صورت بروز مشکل بوی سوختگی یا بوی بد جاروبرقی بهتر است خودتان برای رفع مشکل اقدام نکنید زیرا احتمال بسیار زیاد یک مشکل جدی رخ داده است که به دست تعمیرکاران جاروبرقی رفع می شود. به همین علت با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید.

موتور جاروبرقی یکی از مهم ترین قطعات جاروبرقی می باشد که با توجه به برند جاروبرقی در صورت سوختن موتور جاروبرقی باید تعویض و تعمیر گردد. در صورت سوختن و نیم سوز شدن موتور جاروبرقی بوی سوختگی جاروبرقی بلند می شود.دلایلی که باعث می شود جاروبرقی بوی سوختگی دهد چیست؟

بوی سوختگی جاروبرقی

دلایلی که باعث می‌شود جاروبرقی بوی سوختگی دهد چیست؟

بوی سوختگی جاروبرقی دلایل متعددی دارد که همان طور که گفته شد مهمترین علت بوی سوختگی دستگاه جاروبرقی سوختگی موتور یا قطعات جاروبرقی می باشد.

📌مهمترین علت بوی سوختگی یک جارو برقی سوختن موتور آن میباشد که درصورتی این اتفاق می‌افتد که به خوبی وبه طرز صحیح از جاروبرقی نگهداری نشود.

📌اگر فیوز جارو برقی دچار سوختگی شود باعث بوی سوختگی در جارو برقی می‌شود.

📌عدم پاکسازی فیلتر وخرطوم آن که باعث ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی می‌شود.

📌یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود جاروبرقی بوی سوختگی دهداتصالات سیم‌های داخل جارو برقی میباشد.

📌اگر کیسه جارو برقی به موقع ودرزمان مناسب تعویض نشود جارو برقی دچار بوی سوختگی می‌شود.

📌خرابی تسمه نیز یکی دیگر از عواملیست که باعث می‌شود جاروبرقی بوی سوختگی دهد.

عواملی که مانع از ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی می شوند

📌کیسه جارو برقی به موقع تعویض شود ،از پاکت های دائمی استفاده مداوم نشود واز ورود گردوغبار به داخل موتور جلوگیری شود تا موتور جاروبرقیدچار مشکل نشود.

📌تعویض به موقع فیوز جارو برقی در صورت خرابی آن.

📌پاکسازی به موقع فیلتر وخرطوم آن که این امر باعث می‌شود از تجمع ذرات واجسام خارجی به داخل دستگاه جلو گیری شود.

📌جلوگیری ازورود رطوبت به داخل دستگاه وموتور آن زیرا باعث اخلال در برد دستگاه می‌شود.

📌تعویض به موقع کیسه جارو برقی در زمان مناسب ،زیرا اگر این اتفاق در زمان مناسب انجام نشود باعث ایجادفشار بر روی موتور می‌شود.

📌تعویض تسمه جارو برقی در صورت ایجاد مشکل در رفع خرابی آن که این اتفاق زمانی می‌افتد که جارو برقی به طور مداوم ویکسره کار کند که این امر باعث داغ شدن تسمه وایجاد بوی سوختگی در جارو برقی می‌شود.

مشاهده  جاروبرقی فیلیپس خوبه؟

بوی سوختگی جاروبرقیداغ شدن موتور جاروبرقی مهم ترین علت بوی سوختگی جاروبرقی

یکی از مهمترین علت های بوی سوختگی جاروبرقی را می توان داغ کردن موتور جاروبرقی دانست هنگامی که دمای موتور جاروبرقی بالا می رود بوی سوختگی از نوار پلاستیکی دور موتور و بدنه پلاستیکی جاروبرقی بلند می شود. همچنین بالا رفتن دمای جاروبرقی و داغ کردن جاروبرقی منجر به خراب شدن ترموستات و بلند شدن بوی سوختگی آن می شود.

مشکل در برد جاروبرقی یکی از علل بوی سوختگی جاروبرقی

در جاروبرقی یک برد یا صفحه اصلی وجود دارد. اتصالی در برد جاروبرقی منجر به ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی می شود. همچنین این مشکل نه تنها منجر به ایجاد بوی بد جاروبرقی می شود بلکه باعث پریدن فیوز برق می شود.

ورود آب به داخل جاروبرقی

ورود آب به داخل جاروبرقی منجر به سوختن و اتصالی در برد جاروبرقی و موتور جاروبرقی می شود. بنابراین باید به سرعت جاروبرقی خاموش شود و برد و موتور جاروبرقی تعمیر شود در غیر این صورت بوی سوختگی جاروبرقی ایجاد می شود.

تعمیرات جارو برقی در محل و رفع بوی سوختگی جاروبرقی

علت های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که باعث ایجاد بوی سوختگی در جارو برقی می‌شود که می‌توان برای رفع تمای مشکلات به وجود آمده با کارشناسان ومتخصصان ژاو سرویس مشورت کرده ومشکل خود را رفع کنید . ژاو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران در محل شما می باشد.

مزایای انتخاب شرکت ژاو سرویس برای ارائه خدمات تعمیرات جارو برقی:

استفاده از قطعات اورجینال یا اصلی در تعمیر جارو برقی شما: که این کار بسیار اهمیت دارد زیرا استفاده از قطعات اورجینال یا اصلی در تعمیرات جارو برقی شما وطول عمر جاروبرقی بسیار مهم است واستفاده از قطعات غیر اصلی باعث کاهش طول عمر مفید جاروبرقی میشود.

👨‍🔧ضمانت وگارانتی تعمیرات جاروبرقی شما به مدت ۳۶۵ روز: اگر جارو برقی شماتوسط شرکت ژاو سرویس تعمیر شود این امتیاز رادارد که پس از تعمیر در صورت خرابی به مدت یک سال گارانتی پس از تعمیرات به شما اختصاص می یابد.

👨‍🔧ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران : اگر در هر نقطه از شهر تهران هستید میتوانید در صورت خرابی لوازم خانگیتان با ژاوی سرویس تماس بگیرید .

👨‍🔧پاسخگویی تلفنی در اولین فرصت: برای تعمیرات جارو برقی با شماره تماس ژاو سرویس در تمامی نقاط تهران تماس بگیرید در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود .

👨‍🔧مشاوره تلفنی ودریافت اطلاعات: در صورت دریافت مشاوره تلفنی وحضوری میتوانید با کارشناسان حرفه ای ژاوسرویس تماس بگیرید و مشاوره رایگان در یافت کنید بدون اینکه هزینه ای را پرداخت کنید .

👨‍🔧ارائه تخفیفات وهزینه به صرفه تعمیرات جارو برقی : برا ی گرفتن اطلاعات درمورد هزینه وتخفیفات باژاوسرویس تماس بگیرید واز خدمات ژاوسرویس آگاه شوید .

تعمیرات جارو برقی به صورت حضوری در محل شما:ژاوسرویس به صورت حضوری در محل شما خدمات تعمیرات جاروبرقی را ارائه می‌دهد وبه رفع مشکلات جاروبرقی شما می‌پردازد.

بوی سوختگی جاروبرقی

💰قیمت تعمیرات بوی سوختگی جاروبرقی

هزینه تعمیرات جاروبرقی و قیمت تعمیرات بوی سوختگی جاروبرقی به عواملی بستگی دارد و می توان برای اطلاع و دریافت مشاوره با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. ذر ادامه به عوامل قیمت تعمیرات جاروبرقی و تعمیرات بوی سوختگی اشاره خواهیم کرد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ غرب تهران

📌علت خراب شدن جاروبرقی و ایجاد بوی سوختگی : یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت تعمیرات جاروبرقی به علت بوی سوختگی جاروبرقی دلیل بوی سوختگی جاروبرقی می باشد. برای مثال اگر موتور جاروبرقی سوخته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد هزینه تعمیر آن با تعویض برد اصلی جاروبرقی متفاوت است.

📌مرکز تعمیرات جاروبرقی : ژاو سرویس با تخفیف بر روی تعمیرات جاروبرقی وضمانت و گارانتی پس از تعمیرات جاروبرقی با مناسب ترین قیمت تعمیرات جاروبرقی را با کیفیت بالا انجام می دهد. بنابراین می توانید برای تعمیرات جاروبرقی تان با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

📌قطعات خراب شده جاروبرقی : اینکه کدام قطعه جاروبرقی سوخته باشد یا نیم سوز شده باشد بسیار در قیمت تعمیرات جاروبرقی تاثیر گذار می باشد. ژاو سرویس با تعمیر جاروبرقی با قطعات اورجینال و ضمانت قطعات به بهترین نحو جاروبرقی شما را تعمیر می کند.

 

 

مرکز تعمیر جاروبرقی برای رفع بوی سوختگی جاروبرقی کجاست؟

ژاو سرویس با تخفیف بر روی تعمیرات جاروبرقی وضمانت و گارانتی پس از تعمیرات جاروبرقی با مناسب ترین قیمت تعمیرات جاروبرقی را با کیفیت بالا انجام می دهد. بنابراین می توانید برای تعمیرات جاروبرقی تان با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

آیا داغ کردن جاروبرقی منجر به ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی می شود؟

بله. زیرا داغ کردن موتور جاروبرقی و افزایش دمای موتور جاروبرقی منجر به سوختگی نوار پلاستیکی دور جاروبرقی می شود و بدنه جاروبرقی نیز بوی سوختگی میگیرد. همچنین بالا رفتن دمای جاروبرقی و داغ کردن جاروبرقی منجر به خراب شدن ترموستات و بلند شدن بوی سوختگی آن می شود.

هزینه تعمیر بوی سوختگی جاروبرقی چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی و قیمت تعمیرات بوی سوختگی جاروبرقی به عواملی بستگی دارد و می توان برای اطلاع و دریافت مشاوره با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. ذر ادامه به عوامل قیمت تعمیرات جاروبرقی و تعمیرات بوی سوختگی اشاره خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها