🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 25 فروردین

تعمیرات جاروبرقی آاگ

آاگ یکی از برند های با کیفیت و خوب بازار لوازم خانگی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این برند انواع محصولات لوازم خانگی با بهترین کیفیت را ارائه می دهند که یکی از این محصولات جاروبرقی می باشد. جاروبرقی عضو مهم نظافتی هر جایی می باشد و خرابی آن مشکلات زیادی برای هر کسی به وجود می آورد. ما در این مطلب به شما در یافتن بهترین مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران کمک می کنیم. مرکز تعمیر ژاو سرویس با خدمات تعمیرات جاروبرقی آاگ و عنوان لوازم خانگی در هر برندی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ - AEG

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی آاگ

تعمیرات جاروبرقی آاگ

جاروبرقی از مهم ترین وسایل و تجهیزات نظافتی است و به سختی می توان مکانی را پیدا کرد که در آن جاروبرقی دیده نشود. نظافت خانه و منزل ، محل کار و … همه و همه با استفاده از جاروبرقی میسر شده است و حتی یک روز خرابی آن می تواند دغدغه های زیادی برای هر کسی ایجاد کند. جاروبرقی برند های مختلفی دارد و که از کیفیت ها مختلفی برخوردار می باشند. اما حتی با کیفیت ترین برند ها روزی خراب می شوند و نیاز به یک مرکز تعمیرات دارند. به همین علت است که ما در این مطلب قصد معرفی مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران را دارید.

آاگ (aeg) یکی از برند های با کیفیت لوازم خانگی و جاروبرقی است که امروزه از فروش خوبی در سطح بازار برخوردار است. اما حتی این جاروبرقی با کیفیت نیز تحت عوامل مختلف مانند استفاده نادرست ممکن است خراب شود و از کار بیوفتد. در این مواقع است که شما به یک مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ در تهران نیاز پیدا می کنید که ما دسترسی به آن را از طریق این صفحه برای شما فراهم کرده ایم.

تعمیرات جاروبرقی آاگ

ژاو سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر جاروبرقی آاگ آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیر است. کافیست با ما تماس بگیرید.

چرا به تعمیرات جاروبرقی آاگ نیاز دارید ؟

عوامل مختلفی وجود دارد که یک جاروبرقی هرچند که با کیفیت باشد را به تعمیرات نیازمند می کند. پس اگر این مشکلات را در جاروبرقی خود مشاهده می کنید همین حالا به تعمیرات آن بپردازید :

داغ کردن بیش از اندازه دستگاه

در تمامی لوازم برقی یک قطعه مهم به اسم ترموستات وجود دارد که دمای دستگاه را اندازه گرفته و آن را به کمک فن متعادل می کند. اهمیت این کنترل دما در محفاظت از قطعات مهم مانند موتور یا سیم پیچی است و بالا رفتن بیش از اندازه دمای جاروبرقی نه تنها خود خبر از خرابی یک قطعه مهم در جاروبرقی می دهد بلکه می تواند به اسیب دیدن جدی قطعات دیگر نیز منجر شود. پس اگر جاروبرقی شما داغ می کند در اسرع وقت با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ تماس حاصل فرمایید.

تولید صدای بیش از اندازه جاروبرقی

افراد زیادی هستند که به تولید صدای بیش از اندازه جاروبرقی اهمیتی نمی دهند اما یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود به مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ نیاز پیدا کنید همین صدای بیش از اندازه است. هر موتوری در یک اندازه مشخص و معین ظرفیت کار دارد و به کارگیری آن در ظرفیت بالاتر باعث فشار آمدن به قطعات داخلی دستگاه شده و نهایتا موجب سوختن جاروبرقی می شود. وقتی موتور دستگاه شما بیش از اندازه صدا تولید می کند خبر از فشار آمدن به موتور را می دهد که تعمیر آن در اسرع وقت را دچار اهمیت می کند.

خاموش شدن جاروبرقی

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر کسی را به یک مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ بکشاند ، خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی است. این مشکل می تواند هر کسی را خسته و عصبانی کند و تعمیر آن را در اولویت بگذارد. توجه و اهمیت و به حل کردن این مشکل کاملا به جا است چرا که خاموش شدن جاروبرقی هم خود یک مشکل بزرگ است و هم  می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند. این اتفاق می تواند ناشی از فشار آمدن بیش از اندازه به موتور یا داغ شدن آن باشد که در هر صورت باید در اسرع وقت تعمیر شود تا بتوانید با هزینه کم با تعمیرات جاروبرقی خود بپردازید.

مشاهده  عیب یابی یخچال فریزر الکترواستیل es27

روشن نشدن جاروبرقی

ممکن است جاروبرقی شما در حین کار خاموش شود یا اصلا روشن نشود. این مسئله شما را به فکر تعویض کلی جاروبرقی می اندازد اما پیش از آنکه به خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی آاگ تماس بگیرید. در بسیاری از مواقع این مسئله ناشی از یک مشکل کوچک است که با هزینه کم از بین میرود و جاروبرقی شما را مانند روز اول می کند. روشن نشدن جاروبرقی می تواند از سیم پیچی های داخلی یا اتصالات خارجی نشئت بگیرد و در هر صورت عیب یابی آن باید توسط یک تعمیر کار حرفه ای صورت بگیرد.

مکش کم

مکش کم معمولا در بسیاری از جاروبرقی ها ایجاد می شود. احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که تنها پس از مدتی از استفاده متوجه می شوید که مکش جاروبرقی مانند روز اول نیست و کمتر شده است. این مشکل به همان اندازه که متداول است به همان اندازه نیز تعمیرات آسان و کم هزینه ای دارد مگر آنکه مشکل آن نشای از آسیب دیدگی موتور باشد که در این صورت هزینه به مراتب بالا تر می رود. بهتر است برای عیب یابی دقیق در این زمینه با یک تعمیرکار جاروبرقی آاگ تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی آاگ

این 5 مورد از مهم ترین مشکلاتی است که  هر کسی را به یک مرکز تعمیرات خوب نیازمند می کند. اگر به دنبال تعمیرات جاروبرقی آاگ با بهترین کیفیت میگردید در همین صفحه بمانید با مرکز تعمیرات ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی آاگ به چه صورت است ؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی همیشه یک دغدغه بوده است. بر اساس این هزینه است که فرد تصمیم میگیرد آیا قصد تعمیر جاروبرقی دارد یا خرید یک دستگاه جدید و نو به صرفه تر می باشد. عوامل مختلفی بر هزینه  تعمیرات جاروبرقی آاگ تاثیر می گذارد که مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

خرابی موتور :

اگر منشا مشکل یا خرابی جاروبرقی از موتور باشد می تواند هزینه ی زیادی را بر روی دست شما بگذارد. البته که خود موتور از قطعات مختلفی برخوردار می باشد و اجزای زیادی دارد و طبیعتا قیمت تعمیر هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. با این وجود موتور به عنوان مهم ترین قطعه هر دستگاه برقی در صورت خرابی می تواند تاثیر زیادی بر روی هزینه تعمیرات جاروبرقی آاگ داشته باشد.

امکان تعمیر قطعه :

یکی از مواردی که در هزینه های نهایی تاثیر زیادی دارد و آن را کاهش می دهد امکان تعمیر قطعه ی از کار افتاده است. خرید یک قطعه جدید و جایگزینی آن با قطعه خراب با توجه به بازار امروزی و قیمت قطعات وارداتی می تواند بالا باشد و هزینه های زیادی برای شما ایجاد کند. در این صورت است که امکان تعمیر این قطعات نیاز به خرید قطعه جدید را از بین می برد شما را از یک هزینه زیاد نجات می دهد.

خرید قطعه اورجینال و فابریک :

در بسیاری از مواقع پیش آمده است که امکان تعمیرات جاروبرقی آاگ وجود ندارد و تنها با خرید یک قطعه جدید می تواند از جاروبرقی مانند روز اول استفاده کرد. قطعه ای که برای جایگزینی انتخاب می می کنید بدون شک تاثیر زیادی بر روی هزینه های تعمیرات دارد. باید در نظر داشته باشبد که هرچند اگر از قطعات اورجینال و فابریک استفاده کنید هزینه ها بالاتر می رود اما طول عمر جاروبرقی شما بالاتر رفته و دیر نیاز به تعمیرات پیدا می کند که این مورد می تواند در دراز مدت به صرفه تر باشد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات کنوود

مدل جاروبرقی آاگ

و در نهایت یکی از مواردی که تاثیر زیادی در هزینه تعمیر جاروبرقی آاگ خواهد داشت مدل و ظرفیت آن است. برخی از مدل های این برند از ساختار پیچیده تری برخوردار می باشند و تعیرات آن را دشوار تر می کند. تعمیر دشوار تر طبیعتا هزینه های تعمیرات جاروبرقی آاگ را افزایش می دهد و در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشذ.

علاوه بر این 4 مورد که تاثیر زیادی در هزینه های تعمیرات جاروبرقی آاگ می گذارد موارد دیگری نیز وجود دار د که کم و بیش در قیمت نهایی تاثیر گذاز خواهد بود. اما تا زمانی که از این دستگاه عیب یابی دقیق نشود نمی توان علت خرابی و هزینه تعمیرات را تخمین زد. به همین علت اگر می خواهید جاروبرقی خود را با بهترین هزینه تعمیر کنید همین حالا با مرکز تعمیرات لوازم خانگی ژاو تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان از خدمات ما استفاده کنید.

تعمیر جاروبرقی آاگ

مراحل تعمیرات جاروبرقی آاگ در ژاو سرویس

شما با طی کردن 4 مرحله آسان در ژاو سرویس می توانید مانند روز اول از جاروبرقی خود استفاده کنید :

  • 1-تماس با ژاو سرویس : با ما تماس بگیرید و درخواست تعمیرات را ثبت نمایید. به خاطر داشته باشید که ژاو سرویس آماده پاسخ گویی 24 ساعت به شما مشتریان عزیز می باشد.
  • 2-مشاوره اولیه رایگان : شما ضمن بیان مشکل خود و ثبت درخواست تعمیر می توانید از خدمات مشاوره نیز بهره مند شوید.
  • 3- اعلام هزینه و هماهنگی جهت حضور در منزل : هزینه عیب یابی و قیمت حدودی تعمیرات جاروبرقی آاگ به شما اعلام می شود و در صورت تمایل به هماهنگی روز و ساعت برای مراجعه به منزل پرداخته می شود.
  • 4-تعمیر در منزل : متخصصین و تعمیر کاران حرفه ای ژاو سرویس جهت تعمیر در منزل شما حضور پیدا می کنند و در سریع ترین زمان ممکن به تعمیرات آن می پردازند.

خدمات مرکز ژاو سرویس برای تعمیرات جاروبرقی آاگ

  • 1-تعمیر در منزل : در هر کجای تهران که باشید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات لوازم خانگی در محل شما حضور پیدا می کنیم.
  • 2-گارانتی کیفیت : ما از کیفیت کار خود مطمن هستیم و به همین علت نیز گارانتی و ضمانتنامه تعمیرات به شما اعطا می کنیم.
  • 3-تضمین و شفافیت قیمت : ما هزینه های تعمیرات جاروبرقی آاگ را به طور شفاف بیان می کنیم و قیمت خود را تضمین می کنیم.
  • 4-خدمات رسانی سریع : کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات انواع لوازم خانگی حضور پیدا کنیم.

اگر جاروبرقی یا هر کدام از وسایل برقی و لوازم خانگی شما خراب شده است همه آنچه نیاز دارید تماس با ژاو سرویس است و درخواست تعمیرات جاروبرقی آاگ را ثبت نمایید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ژاو با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی آاگ به چه صورت می باشد؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی از میزان خرابی او تاثیر میگیرد و ابتدا باید به طور دقیق عیب یابی شود.

آیا قطعات جاروبرقی آاگ در بازار موجود می باشد ؟

بله شما می توانید با تماس با مرکز تعمیرات ژاو سرویس قطعات و ارجینال و فابریک هر برندی را پیدا کنید.

مشاهده  فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر

تعمیرات جاروبرقی آاگ در ژاو سرویس به چه صورت می باشد ؟

تعمیرات مرکز ژاو سرویس به صورت تعمیر در منزل می باشد و کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات در محل حضور پیدا می کنند.

تعمیرات جاروبرقی آاگ در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، پیروزی، شیان، رسالت، حکیمیه، لویزان، افسریه، ارتش، آهنگ، سید خندان

تعمیرات جاروبرقی آاگ در شمال تهران

شمیرانات، جماران، اقدسیه، بلوار کاوه، شهرک غرب، زرگنده، دولت، کامرانیه، تجریش، آتی ساز، دیباجی، آجودانیه، فرمانیه، جردن، میرداماد، فرشته، زعفرانیه، اندرزگو، نیاوران، پل رومی، جمشیدیه، شریعتی، سعدآباد، ظفر، الهیه، سعادت آباد، پاسداران

تعمیرات جاروبرقی آاگ در غرب تهران

کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آریاشهر، شهرک راه آهن، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، دریاچه چیتگر، توحید، آیت الله کاشانی، پونک، مرزداران، صادقیه، تهرانسر، خلیج فارس، سردار جنگل، شهر زیبا

تعمیرات جاروبرقی آاگ در مرکز تهران

جلال آل احمد، گیشا، شهرک والفجر، عباس آباد، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، شهر آرا، انقلاب، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، میدان ونک، فاطمی، امیر آباد، مطهری، شیخ بهایی

تعمیرات جاروبرقی آاگ در جنوب تهران

شهر ری، ولیعصر، نواب، منیریه، یافت آباد، عبدل آباد، جمهوری، باقر شهر، قزوین، حافظ، جوادیه، راه آهن، خانی آباد، شاهپور، ورامین، مهرآباد، نازی آباد، انقلاب، آزادی، شادآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین