🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی آریستون

در حال حاضر به دلیل وجود قطعات غیر اصلی جاروبرقی در بازار و مراکز تعمیرات لوازم خانگی باید برای تعمیر جاروبرقی با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی معتبر تماس بگیرید. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران و ضمانت 365 روزه تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. جاروبرقی آرستون یک جاروبرقی باکیفیت از یک برند تولید لوازم خانگی معتبر است اما ممکن است جاروبرقی با هر برندی که باشد خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی آریستون با گارانتی یک ساله و استفاده از قطعات اورجینال با ضمانت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر جاروبرقی آریستون ariston

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی آریستون

تعمیرات جاروبرقی آریستون

جارو برقی وسیله ای است که امروزه باپیشرفت علم وتکنولوژی روز به روز به امتیارات وکار بردها ومزیت های آن اضافه می‌شود ودچار تغییروتحول میباشد .این وسیله اگر در زندگی روز مره نباشد یا دچار خرابی وشکستگی شود زندگی را دچار اخلال می‌کند زیراوجود این وسیله پر کاربردباعث می‌شود به راحتی ودر مدت زمان کوتاه‌ وبادقت ومکش عالی کف منزل را تمیز کند .

از این رو نگهداری از این وسیله بسیار حائز اهمیت میباشد واگر به خوبی ازآن مراقبت نشود ممکن است خراب شود.یکی از برند های معروف در جاروبرقی ،برند آریستون میباشد. در صورت خراب شدن جارو برقی آریستون میتوانید به دنبال نمایندگی تعمیرات جارو برقی آریستون ARISTON در تهران باشید.بهترین مرکز تعمیرات جاروبرقی آریستون در تهران با بهترین اعضای کادر فنی از طریق ژاو سرویس مهیا شده است ما می‌خواهیم به موضوع انواع خدمات تعمیرات جاروبرقی بپردازیم.

تعمیرات جاروبرقی آریستون

خدماتی که ژاو سرویس در زمینه تعمیرات جارو برقی آریستون ارائه می دهد چیست ؟

👨‍🔧 مشورت ومشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس: یکی از مهم ترین خدمات ژاوسرویس مشاوره رایگان با متخصصین حر فه ای میباشد که درهر زمان و به هر علتی با خرابی جارو برقی آریستون مواجه شدید میتوانید تنها با یک تماس از این متخصصان مشاوره رایگان دریافت کنید ودر صورت نیاز میتوانید اقدام به در خواست تعمیر جاروبرقی آریستون در منزل کنید.

👨‍🔧ضمانت خدمات تعمیرات جاروبرقی آریستون : پس از به پایان رسیدن تعمیرات جارو برقی آریستون کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس با اهدای گارانتی ویژه خیال شمارا بابت تعمیر درست وبه صرفه راحت می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل در تعمیرات جاروبرقی آریستون بتوانید تماس بگیرید واز گارانتی خود استفاده نمایید.

👨‍🔧استفاده از بهترین متخصصان در کادر فنی: ژاو سرویس از بهترین متخصصین در کادر فنی خود در تعمیرات جاروبرقی آریستون استفاده می‌کند زیرا درغیر این صورت امکان خراب شدن دستگاه جارو برقی وجود دارد.

👨‍🔧انجام خدمات تعمیرات در محل تان : این مزیت در ژاو سرویس باعث شده است که دیگر نیازی به جستجوی تعمیرات جاروبرقی نباشید وفقط بایک تماس میتوانید مشکل جارو برقی تان را برطرف کنید.

👨‍🔧امکان پاسخ گویی در شبانه روز : در هر ساعت از شبانه روز میتوانید باشماره تماس ژاوسرویس تماس حاصل فرمایید واز پاسخ گویی ۲۴ ساعته ژاوسرویس بهره مند شوید وهمچنین میتوانیدبدون تماس واز طریق سایت نیز به صورت آنلاین در خواست خودرا ثبت نمایید.

 

👨‍🔧استفاده از قطعات اصلی یا اورجینال در تعمیرات جاروبرقی آریستون: فراهم کردن قطعات اورجينال در تعمیرات جاروبرقی کار چندان آسانی نمی‌باشد اما شرکت ژاو سرویس این امکان را فراهم آورده تابا استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات جاروبرقی تان این اطمینان را به شما بدهد عمردستگاه جاروبرقی تان پس از تعمیرات افزایش یابد خیلی زود دچار خرابی نشود .

👨‍🔧امکان خدمات رسانی در تمام‌نقاط تهران : اگر از ساکنین شهر تهران میباشید میتوانید از تمام نقاط تهران، ازشمال تا جنوب واز شرق تا غرب از خدمات شرکت ژاوسرویس استفاده نمایید وبرای تعمیرات جاروبرقی آریستون تماس حاصل نمایید.

👨‍🔧 ارائه لیست هزینه ها به منظور آگاه سازی : شرکت ژاو سرویس به منظور تعمیرات جاروبرقی آریستون باارائه لیست هزینه‌ی خدمات به منظور آگاه سازی وشفاف سازی وانتخاب راحت به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب صحیح در این زمینه داشته باشید .

مشاهده  نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون

تعمیرات جاروبرقی آریستون

علل تعمیرات جاروبرقی آریستون

علل تعمیرات جاروبرقی آریستون Ariston:

🛠جارو برقی آریستون بوی سوختگی می‌دهد

🛠جاروبرقی آریستون قدرت مکش ندارد

🛠جاروبرقی آریستون صدایی نا به هنجار دارد

🛠جاروبرقی آریستون خاموش نمی‌شود

🛠جاروبرقی آریستون چرا روشن نمی‌شود

🛠جاروبرقی آریستون داغ کرده است

تعمیرات جاروبرقی آریستون

علت داغ شدن جاروبرقی آریستون چیست؟

📌داغ شدن جاروبرقی آریستون Ariston میتواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که ابتدا باید عیب آن را پیدا کنیم 

 

📌اگر به مدت زمان طولانی از جاروبرقی در منزل استفاده کنیدجاروبرقی داغ می‌شود

 

📌اگر موتور نیم سوز شود جاروبرقی داغ می‌شود

 

📌اگر به موتور فشار ایجاد شود جاروبرقی داغ می‌شود

 

📌اگر جاروبرقی دچار گرفتگی وانسدادشود که می‌تواند دراثر کثیف بودن فیلتر،پربودن پاکت یا گرفتگی در لوله خرطوم ایجاد شود 

 

📌برخورد آشغال یا جسم خارجی به پروانه داخل موتور

 

📌احتمال خراب شدن لاستیک نگهدارنده ی موتور

در صورت برخورد با چنین مشکلاتی میتوانید با نمایندگان ژاو سرویس دررابطه با تعمیرات جاروبرقی آریستون تماس حاصل نمایید ومشکل داغ شدن جاروبرقی تان را برطرف نمایید.

علت بوی سوختگی جاروبرقی آریستون چیست؟

اجزای جاروبرقی به شمار می‌آید و بوی سوختگی می‌تواند علت های مختلفی داشته باشد.
📌 سوختن موتور جاروبرقی آریستون: سوختن موتور جاروبرقی آریستون Ariston نیز میتواند به دلیل عدم تعویض به موقع کیسه وعدم شستشوی فیلترها ووارد شدن گردوغبار به موتور ایجادشود که تاثیرات بسیار زیادی درسوختن موتور دارد.

📌ایجاد مشکل در تسمه جارو برقی آریستون: در صورت ایجاد مشکل در تسمه که معمولا جنس آن از پلاستیک است ،اگر جارو برقی به مدت طولانی کار کند باعث می‌شود تسمه جاروبرقی داغ شده ومنجر به بوی سوختگی در جاروبرقی آریستون شود.

📌اگر کیسه جاروبرقی آریستون به موقع تعویض نشود: در این صورت یکی از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی آریستون می‌تواند عدم تعویض به موقع ومناسب کیسه ی جاروبرقی باشد که اگر کیسه به موقع تعویض نشود فشار بسیار زیادی به موتور ایجاد شده وباعث ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی آریستون می شود .

📌عدم پاکسازی فیلتر وخرطوم جاروبرقی  : درصورت پاکسازی وشستشو اجزای جاروبرقی مخصوصا فیلتر وخرطوم که پس از مدت طولانی به دلیل ماندن ذرات آشغال وبوی نامطبوع کثیف شده اند مانع از ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی آریستون می شود.

📌 سوختگی فیوز در جاروبرقی آریستون: سوختن فیوز در جاروبرقی می‌تواند یکی از دلایل بوی سوختگی در جاروبرقی آریستون شود.

تمامی مشکلات بوجودامده درمورد بوی سوختگی جاروبرقی آریستون می‌تواند بوسیله شرکت ژاو سرویس باارائه بهترین خدمات به بهترین نحوه ممکن بر طرف شود. همچنین برای تعمیرات جاروبرقی آریستون با بهترین کیفیت نیز با ژاو سرویس تماس بگیرید

تعمیرات جاروبرقی آریستون

علت مکش کم جاروبرقی آریستون چیست؟

کم شدن مکش جاروبرقی آریستون علل زیادی دارداز جمله:

📌کثیف شدن فیلتر هوا: در جاروبرقی ۲نوع فیلتر داریم یک فیلتر مانع رسیدن گردوغبار به موتور می‌شود وطول عمر آن را افزایش می‌دهد وفیلتر دیگر ، فیلتر خروجی هوا میباشد که مانع رسیدن گردوغبار به بیرون از موتورمیشود واز پخش شدن ذرات گردوغبار در هوا جلو گیری می کند.اکثر فیلتر های هواقابل شست وشو می باشد که هر چند وقت یکبار باید آن را شست وشو دادواگر قابل شست وشو نباشد می توان آن را تعویض نمود.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی

📌اگر کیسه جاروبرقی تان پر باشد :اگر کیسه جاروبرقی آریستون بیش از اندازه پر شود روی مکش جاروبرقی اثر میگزارد بنابراین باید آن را تعویض نمود .

📌اگر لوله خرطوم آن مسدود باشد: یکی از دلایل مکش کم جاروبرقی آریستون مسدود شدن لوله خرطومی جاروبرقی می باشد که ممکن است در اثر یک توده مو ویاجسم خارجی مسدود شده باشد در اینصورت لوله رااز جاروبرقی جدا کنید وبا کمک وسیله ای خاص جسمی را که باعث مسدود شده است را بیرون بکشید.

📌خراب بودن موتور جارو برقی آریستون: در بعضی موارد علت مکش کم جاروبرقی می‌تواند خرابی موتور باشد .اگر ذرات وزباله از میان پره های فن عبور کند ووارد کیسه شود وباعث شکستن پره های فن شود موتور از کار می افتد وباعث از بین رفتن مکش در جاروبرقی آریستون می‌شود. در صورت خراب بودن موتور جروبرقی باید تعمیرات جاروبرقی آریستون انجام شود

در صورت بروز چنین مشکلی میتوانید از خدمات ژاوسرویس استفاده کنید ومشکل مکش کم جاروبرقی آریستون را برطرف نمایید.

علت صدای ناهنجار جاروبرقی آریستون

جارو برقی یک وسیله پر سروصدا است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی صدای جاروبرقی بسیار کمتر شده است .اگر صدای جاروبرقی از حد مجازوهمیشه خود بیشتر شود مسلما نشان دهنده ی بروز مشکل در جاروبرقی می باشد که به دلایلی امکان دارد این مشکل اتفاق بیفتد از جمله :

🛠کهنه و فرسوده شدن قطعات داخل جاروبرقی آریستون

🛠کثیف ومسدود شدن فیلتر جاروبرقی آریستون

🛠 پر بودن کیسه زباله جاروبرقی آریستون

🛠قرار گرفتن جاروبرقی در مکانی نامناسب

🛠جابجا شدن موتور ومحکم نبودن آن

🛠شکستگی اجزای داخلی جاروبرقی

ژاوسرویس باارائه دهنده کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی آریستون می‌تواند صدای ناهنجار جاروبرقی را به صورت تضمینی و با بکار گیری متخصصان این مشکل را حل کندو

علت روشن نشدن جاروبرقی آریستون

جاروبرقی آریستون به دلایل متعددی امکان دارد روشن نشود واز کار بیفتد که این دلایل عبارتند از:

📌بالارفتن دما در ترموستات که تا هنگامی که دما پایین نیاید جاروبرقی آریستون روشن نمی‌شود.

📌در صورت قطع شدن برد الکترونیکی جاروبرقی آریستون روشن نمی‌شود

📌سوختن موتور جاروبرقی آریستون باعث روشن نشدن جاروبرقی آریستون می‌شود.

📌اشکال فنی در پریز برق باعث روشن نشدن جاروبرقی آریستون می‌شود.

📌 کشیده شدن بیش از حد سیم جاروبرقی و قطعی آن باعث روشن نشدن جاروبرقی آریستون می‌شود.

📌وجود اشکال فنی در دکمه ی قطع و وصل نیز باعث روش نشدن جاروبرقی آریستون می‌شود.

باوجود مشکلاتی که در بالا ذکر شد ژاوسرویس می‌تواند با کمترین هزینه و خدمات به موقع و آنلاین همه مشکلات جاروبرقی آریستون را برطرف نماید. و در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی آریستون بپردازید

تعمیرات جاروبرقی آریستون

دلیل خاموش نشدن جارو برقی آریستون

در زمانی که جاروبرقی آریستون Ariston به صورت ناخود آگاه خاموش می‌شود به تعمیرات جاروبرقی آریستون نیاز است و قبل از انجام هر کاری ابتدا بایداتصال دوشاخه را بررسی کنید واطمینان حاصل نمایید که پریز برق ودو شاخه مشکلی نداشته نباشد .علت های خاموش شدن جاروبرقی می‌تواند به شرح زیر باشد .

🛠 پر بودن کیسه جارو برقی آریستون: اگر کیسه جاروبرقی بیش از حد پر باشد فشار زیادی به دستگاه جارو برقی می‌شود که این فشار زیاد باعث خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می‌شود.پس در این صورت بهتر است همیشه قبل از پرشدن کیسه آن را تخلیه ویاتعویض نمایید.

مشاهده  تعمیر شیشه گاز رومیزی

🛠کثیف شدن فیلتر هوا در جاروبرقی آریستون: هنگامیکه فیلتر هوا در جاروبرقی کثیف شود باعث می‌شود هوا از دستگاه خارج شود ودمای دستگاه بالا رودوباعث می‌شود جاروبرقی آریستون خاموش شور بنابراین با تمیز کردن فیلتر های هوا ،درداخل دستگاه به راحتی جریان پیدا می‌کند ومانع از بالا رفتن دما در جاروبرقی می‌شود.

🛠اگر سیم جاروبرقی قطع شود: اگر سیم جاروبرقی آریستون به دلیل کشش بسیار زیاد سیم قطع شود این کار باعث می‌شود برق ورودی به موتور دستگاه نرسد وموجب خاموش شدن جاروبرقی می‌شود. در این صورت باید تعمیرات جاروبرقی آریستون صورت بگیرد.

 

به جز دلایلی که در بالا ذکر شد علت های بسیار دیگری نیز وجود دارد که باعث خاموش شدن جاروبرقی می‌شود که در این صورت باید با یک تعمیر کار حرفه ای مشورت کنید که شرکت ژاوسرویس با ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات جارو برقی آریستون می‌تواند مشکلات شمارا در این زمینه حل نماید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی آریستون کجاست؟

ژاو سرویس با تعمیرکاران جاروبرقی حرفه ای و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آریستون با بهترین کیفیت و بهترین قطعات جاروبرقی شما را تعمیر می کند.

چرا جاروبرقیآرستون روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی بهتر است در ابتدا سیم برق جاروبرقی و پریز برق چک شود و در صورت بررسی و عیب یابی روشن نشدن جاروبرقی در مرحله بعد با تعمیرکاران برای رفع مشکل روشن نشدن جاروبرقی آریستون تماس حاصل نمایید..
همچنین ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی سوخته باشد و به تعمیرات جاروبرقی آریستون نیاز باشد و باید قطعه سوخته تعویض شود.و باید تمام مدار و قطعات جاروبرقی چک شود و در صورت خراب بودن عیب یابی شوند. در صورت خراب بودن رله جاروبرقی نیز ممکن است جاروبرقی روشن نشود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی آریستون چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات هزینه تعمیرات جاروبرقی آرستون با هزینه به صرفه و دریافت تخفیفات با تیم ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی آریستون در شرق تهران

تهرانپارس، سید خندان، آهنگ، افسریه، لویزان، حکیمیه، پیروزی، نارمک، ارتش، شیان، رسالت

تعمیرات جاروبرقی آریستون در شمال تهران

فرمانیه، سعدآباد، جردن، آجودانیه، پل رومی، جمشیدیه، بلوار کاوه، تجریش، شریعتی، سعادت آباد، پاسداران، الهیه، فرشته، جماران، زعفرانیه، دیباجی، اقدسیه، دولت، نیاوران، شهرک غرب، آتی ساز، شمیرانات، کامرانیه، ظفر، اندرزگو، میرداماد، زرگنده

تعمیرات جاروبرقی آریستون در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، سردار جنگل، جنت آباد (شمالی جنوبی)، ستارخان، صادقیه، تهرانسر، شهر زیبا، کن، شهرک راه آهن، توحید، دریاچه چیتگر، پونک، مرزداران، خلیج فارس، آریاشهر

تعمیرات جاروبرقی آریستون در مرکز تهران

یوسف آباد، شهرک والفجر، امیر آباد، فاطمی، شیخ بهایی، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، میدان ونک، گیشا، عباس آباد، خیابان ولیعصر، مطهری، انقلاب، شهرک آزمایش، میدان ولیعصر

تعمیرات جاروبرقی آریستون در جنوب تهران

شاهپور، جمهوری، شهر ری، عبدل آباد، انقلاب، مهرآباد، نازی آباد، ورامین، خانی آباد، حافظ، ولیعصر، آزادی، نواب، باقر شهر، یافت آباد، راه آهن، منیریه، جوادیه، قزوین، شادآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین