🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی دوو

در تعمیرات جاروبرقی دوو به سبب بهره مندی از قابلیت تعویض قطعات جاروبرقی دوو در دوره های زمانی متعدد،دستگاه جاروبرقی دوو از طول عمر بسیار زیادی بهره مند گشته و تنها با تعویض و تعمیرات جاروبرقی دوو چه در صورتی خرابی قطعات چه در صورت سلامت این قطعات به منظور عدم افت کیفیت و کارایی دستگاه جاروبرقی در طی زمان می توان از بابت وجود دستگاهی باکیفیت و کارآمد خاطرجمع بود. از نکات مهمی که در تعمیرات جاروبرقی دوو بسیار حائز اهمیت است بهره گیری از تعویض قطعاتی اصیل و باکیفیت است که در صورت تعویض و یا تعمیر قطعات دستگاه از قطعاتی کارآمد و مرغوب استفاده می گردد و به این سبب دستگاه بسیار عملکرد بهتری را در طی مدت زمانی طولانی میسر می سازد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تخصصی تعمیر و خدمات پس از فروش جاروبرقی Daewoo

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی دوو

تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo) با اصولی مطمئن و اصیل

تعمیرات جاروبرقی دوو در مرکز فروش و نمایندگی آن به سبب بهره مندی از بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات در تعمیرات جاروبرقی دوو بسیار مطمئن به عمل آمده و پس از تعمیر نیازی به نگرانی از بابت خرابی دوباره جاروبرقی دوو نیست؛چنانچه نیازمند اطلاعات بیشتری برای اصول تعمیرات جاروبرقی دوو هستید می توانید ادامه مطالب را دنبال کنید.

تعمیرات جاروبرقی دوو

قطعات مورد نیاز به بررسی و تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo)

  • خرابی قطعات تسمه در جاروبرقی دوو
  • خرابی قطعه پاکت جاروبرقی دوو (Daewoo)
  • عدم جمع شدن سیم جاروبرقی دوو
  • خرابی لوله خرطومی که مهم ترین آیتم در بررسی و تعمیرات جاروبرقی دوو است
  • خفگی برس به سبب گیر کردن حجم زیادی مو و پرز در آن
  • خلل در برقراری و جریان برق جاروبرقی دوو
  • و..

باید اشاره گردد این قطعات را در صورتی که مشکل اساسی و حادی شامل شان نباشد می توان تعویض نمود.در هر صورت بهتر است افراد با مرکز فروش و نمایندگی دوو که جاروبرقی دوو را از ایشان تهیه کرده اند تماس گرفته و مشکل پیش آمده را بیان دارند.متخصصین در این امر به خوبی می توانند به بررسی مساله بپردازند.

تعمیرات جاروبرقی دوو

مهم ترین دلایل نیازمندی به تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo)

  • عدم روشن شدن دستگاه جاروبرقی دوو بروز صداهای متعدد از دستگاه جاروبرقی دوو
  • خاموش شدن های مکرر و ناگهانی جاروبرقی دوو
  • ضعیف بودن قدرت مکش جاروبرقی دوو (Daewoo)
  • داغ شدن و گرمای بیش از حد بدنه دستگاه جاروبرقی دوو
  • عدم چرخش صحیح و اصولی برس
  • انتشار بوی سوختگی از جاروبرقی دوو

عدم روشن شدن دستگاه در تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo)

دلایل احتمالی دربرگیرنده این مشکل

🔴 میزان کم ولتاژ برق

🔵 خرابی کلید روشن شدن(استارت)دستگاه جاروبرقی دوو

🔴 مشکل در دو شاخه دستگاه جاروبرقی

🔵  اشکال در پریز برق

از مهم ترین دلایلی که سبب روشن نشدن دستگاه می شود میزانِ کمِ ولتاژ برق یا مشکل و اشکال در پریز برق می باشد که می توان برای برطرف نمودن آن از فازمتر استفاده نمود.

لذا می توان فازمتر را به پریز برق متصل نموده و از جریان برق موجود در پریز اطمینان حاصل نمود.

چنانچه در پریز،برق جریان داشته باشد اما فشار ولتاژ کم،احتمال کم بودن میزان ولتاژ برق بالا می زود به همین سبب دستگاه جاروبرقی دوو از روشن شدن خودداری می کند.

از دلایل دیگری که ذکر شد اگر کلید استارت دستگاه کار نکند نیز باید این مشکل را به دستان متخصص کاربلد تعمیرات جاروبرقی دوو سپرد. 

بروز صداهای متعدد دستگاه در تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo)

دلایل پدیدآورنده این صداها در جاروبرقی دوو

🔴 خرابی تسمه دستگاه جاروبرقی (Daewoo)

🔵 پر شدن و خفگی کیسه جاروبرقی

🔴 کثیفی دستگاه فیلتر موجود در جاروبرقی

✅ دلایلی که ذکر شد دلایلی هستند که می توانند موجب بروز این صداها از دستگاه شوند چنانچه افراد با این مشکل رو به رو شدند به تمیز و خالی کردن کیسه جاروبرقی و تمیز کردن فیلتر بپردازند.

اگر مشکل همچنان برطرف نشد یا شیئی در لوله دستگاه گیر کرده و از لوله خارج نمیشد با متخصص تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo) تماس گرفته و مشکل را بیان دارند.

تعمیرات جاروبرقی دوو

خاموش شدن های مکرر و ناگهانی جاروبرقی دوو

اگر مشکل،جدا شدن سیم جاروبرقی از پریز برق نیست و مشکل دیگری هم نیز مثل نبود برق در ساختمان وجود ندارد به احتمال زیاد قطعه موتور دستگاه جاروبرقی دوو نیم سوز شده است و راهی جز تماس با تعمیرکار تعمیرات جاروبرقی دوو وجود ندارد.

مشاهده  عیب یابی ماشین لباسشویی

ضعیف بودن قدرت مکش جاروبرقی دوو (Daewoo)

دلایل ضعیف بودن قدرت مکش

🔴 نیم سوز شدن قطعه موتور جاروبرقی دوو

🔵 گرفتگی لوله دستگاه جاروبرقی به سبب گیر کردن شی ء در آن

🔴 پر شدن و خفگی کیسه موجود در جاروبرقی

🔵 خرابی و مشکل در قطعات بلبرینگِ جاروبرقی دوو (Daewoo)

🔴 کثیفی و خفگی فیلتر در جاروبرقی

🔵 خرابی پره های دستگاه جاروبرقی دوو

🔴 شکستگی و ایجاد حفره در شیلنگ و لوله که یکی از مهم ترین دلایل قدرت کمِ مکش جاروبرقی دوو (Daewoo) می باشند..

✅ در صورت شکستگی شیلنگ و لوله دستگاه می توان با چسب برق دور تا دور شیلنگ را گرفت و پوشاند.

لذا اگر دستگاه جاروبرقی دوو از قابلیت مکش آب برخوردار باشد و افراد ندانند حفره این دستگاه کجاست می توانند شیلنگ های جاروبرقی را با آب و صابون همراه ساخته و به پریز برق به صورت معکوس متصل نمایند لذا با این کار از حفره حبابی بیرون می آید.

و..

تعمیرات جاروبرقی دوو

داغ شدن و گرمای بیش از حد بدنه دستگاه جاروبرقی دوو (Daewoo)

دلایل داغ شدن دستگاه جاروبرقی

🔴 خرابی و مشکل در عملکرد درست فن 

🔵 کثیفی و خفگی فیلتر

🔴 روشن ماندن زیادِ دستگاه جاروبرقی

✅ اولین مشکل مطرح شده نیز نیازمند بررسی اصولی و تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب تعمیرات جاروبرقی دوو می باشد و باید توسط ایشان بررسی گردد چنانچه مشکلات دیگر نیز در منزل قابل حل شدن می باشند.

عدم چرخش صحیح و اصولی برس

تعمیرات برس نیز در جاروبرقی دوو نیاز به تخصص نداشته و هنگاهی که افراد با عدم چرخش خوب برس و نیاز به زور و فشار زیاد برای تمیز کردن فرش ها و سطوح زمین و..رو به رو شدند می توانند با قیچی یا وسیله تیز دیگری به وارسی برس بپردازند زیرا شاید چیزی شیرینی به برس چسبیده و مانع از عملکرد صحیح آن شده باشد.

انتشار بوی سوختگی علت بررسی و تعمیرات جاروبرقی دوو (Daewoo)

بوی سوختگی در جاروبرقی به سبب مشکل در هر یک از قطعات موجود در آن می باشد که نیازمند وارسی تخصصی است چنانچه دستگاه جاروبرقی دوو بوی سوختگی می داد افراد باید هرچه زودتر سیم جاروبرقی را از پریز خارج کنند.

زیرا سوختگی دستگاه جاروبرقی را تشدید می سازد.در این مواقع نیاز است که حتما از راهنمایی های تعمیرکاران متخصص در تعمیرات جاروبرقی دوو بهره مند شد.

✅به همین سبب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز تعمیرات جاروبرقی دوو را معرفی نماییم که با بهره گیری از تخصص و توانمدی متخصصان این دستگاه توانسته دستگاه های بسیاری را تعمیر کرده و مثل روز اول سازد.

بله قطعا نام ژاو سرویس را بیان می داریم که در کنار عملکرد بی نظیرش در تعمیرات جاروبرقی دو در مرکز نمایندگی خود از امتیاز تعمیرات جاروبرقی در منزل نیز برخوردار است.

و در هر نقطه ای که افراد نیازمند کمک و رفع مشکل توسط متخصصان مجرب تعمیرات جاروبرقی دوو باشند کادر حرفه ای و مجرب ژاو خود را سریعا به آنجا می رساند.

تعمیرات جاروبرقی دوو

امتیاز برتر قطعات جاروبرقی دوو (Daewoo)

قطعات جاروبرقی دوو به سبب برخورداری از امتیاز ویژه قابل تعویض بودن بسیار پرکاربرد واقع گشته اند.

مشاهده  علت روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

لذا به سبب افزایش طول عمر بادوام و کارامد دستگاه جاروبرقی دوو از قابلیت تعویض قطعات برخوردار می باشند.

این امر نه تنها نشان از کیفیت پایین قطعات نیست بلکه نشان دهنده ارزش و اهمیت بالای عملکرد این قطعات بوده و با فراهم آوردن امکان تعویض قطعات به افزایش کارآمدی دستگاه جاروبرقی دوو کمک حاصل می شود.

نیازمندی قطعات به تعمیرات جاروبرقی دوو خوب است یا بد؟

شاید در ابتدا نیازمندی این قطعات به تعمیر در ذهن آدمی خوش نیاید ولیکن اگر از منظر جانشینی قطعاتی بهتر و کارآمدتر نگاه کنیم بسیار هم جالب توجه بوده و مزیت به شمار آید.

زیرا هزینه تعویض این قطعات مناسب بوده و هزینه زیادی نمی باشد و با عدم پرداخت هزینه بالا قطعاتی باکیفیت جایگزین قطعات قبلی می گردد.

زیرا نمایندگی دوو این امر را میسر ساخته است که بتوان با خیال راحت قطعات خراب و یا قدیمی را به راحتی تعویض نمود و قطعات اصل و باکیفیت را جایگزین قطعات پیشین نمود.

قطعات مصرفی قابل تعویض در تعمیرات جاروبرقی دوو

  • قطعه زانویی دستگاه جاروبرقی دوو (Daewoo)
  • پاکت موجود در دستگاه جاروبرقی دوو
  • زغال دستگاه جاروبرقی دوو
  • امکان تعویض لوله خرطومی در تعمیرات جاروبرقی دوو
  • فیلتر موجود در دستگاه جاروبرقی دوو

 قطعات اصلی و داخلی قابل تعوض در تعمیرات جاروبرقی دوو

  • امکان تعویض لوله تلسکوپی موجود در دستگاه جاروبرقی دوو
  • امکان تعویض بدنه دستگاه جاروبرقی دوو (Daewoo)
  • امکان تعویض موتور دستگاه جاروبرقی دوو (Daewoo)
  • امکان تعویض کلکتور دستگاه جاروبرقی دوو

و..

باید اشاره گردد قطعات داخلی دستگاه جاروبرقی دوو خیلی کم نیازمند تعویض هستند و نیاز به نگرانی در اینباره نیست ولیکن لازم دانستیم این قطعات داخلی را هم به عنوان قطعاتی که می توان در طی زمان تعویض نمود بیان داریم.

تعمیرات جاروبرقی دوو

نتیجه مخرب عدم تعویض قطعات در تعمیرات جاروبرقی دوو

قطعات جاروبرقی دوو که نیازمند تعویض باشند باید تعویض شده و قطعه ای نو و سالم با عملکرد بهتر جایگزینش شود.لذا با عدم تعویض این قطعات دستگاه جاروبرقی در عملکرد و ایفای نقش و کارایی خود دچار افت شده و به مشکل می خورد.

🔔 باور غلطی که وجود دارد این است که تنها هنگامی باید این قطعات را تعویض نمود که آسیب دیده یا خراب شده باشند..

ولیکن به طور کل این قطعات اعم از برس دستگاه جاروبرقی دوو،زغال دستگاه و.. در طی زمان کیفیت ابتدایی خود را نداشته و در عملکرد خود افت می کنند.

  پس نیاز است که حتی اگر قطعات سالم بودند و مشکلی نداشتند در طی زمان آن ها را تعویض نمود به خصوص همه قطعات مصرفی دستگاه جاروبرقی که از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

چه زمانی نیاز است که با تعمیرکار جاروبرقی دوو (Daewoo) تماس گرفت؟

همانطور که پیشتر ذکر شد افراد می توانند خرابی قطعاتی که امکان بررسی آن ها در منزل وجود دارد را بررسی کرده و سعی به رفع آن کنند.

مثلا تمیز نمودن کیسه جاروبرقی دوو و..در صورتی که مشکلاتی دیگر وجود داشته و نتوان این مشکل را در منزل به تنهایی حل نمود لازم است که تعمیر این مشکل در دستگاه جاروبرقی دوو را به تعمیرکاران متخصص و مجرب همچون متخصصان توانمند ژاو سرویس سپرد.

مشاهده  سرویس جاروبرقی

چرا باید به کیفیت عملکرد جاروبرقی دوو (Daewoo) توجه نمود؟

از آنجایی که جاروبرقی دوو به مانند هر جاروبرقی دیگری یکی از وسایل کاربردی در پاکیزه نمودن محیط می باشد و وسیله ای است که در هر خانه ای چندین بار از آن استفاده می گردد نیامند کیفیت بالایی می باشد.

دوو نیز یکی از نمایندگی های برتر در تولید و فروش جاروبرقی است که به سبب کیفیت بالای خدمات خود و ارائه قابلیت تعویض قطعات قدیمی و خراب و تهیه قطعاتی با کیفیت و اصیل دستگاه های جاروبرقی بسیار خوبی را میسر ساخته است.

چنانچه هر دستگاهی در گذر زمان نیازمند تعویض می گردد و تعمیرات جاروبرقی دوو از این مساله به دور نبوده و قطعات جاروبرقی در گذر زمان نیازمند تعمیر می باشند که با قابلیت تعویض قطعات در دوو که سبب افزایش عمر دستگاه جاروبرقی می شود اصلا نباید نگران این مساله بود.

تعمیرات جاروبرقی دوو

تعمیرات جاروبرقی دوو توسط ژاو سرویس

ژاو سرویس به سبب بهره مندی از مجرب ترین کادر و متخصصان حرفه ای در تعمیرات جاروبرقی دوو نیز این دستگاه را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ممکن تعمیر کرده و به سبب سابقه درخشان 10 سال ارائه خدمات بی نظیر خود رضایت خاطر بسیاری را به خود اختصاص داده است.

📞 بنابراین افراد می توانند تعمیرات جاروبرقی دوو(Daewoo)خود را به تیم حرفه ای و متخصص ژاو سرویس بسپارند و برای این امر با شماره درج شده تماس حاصل کنند.

نحوه خدمات رسانی تیم ژاو سرویس به چه صورت است؟

افراد به منظور تعمیر لوازم خانگی خود اعم از تعمیرات جاروبرقی دوو و..می توانند با ژاو سرویس تماس حاصل کنند و آدرس محل مورد نظر را به تیم حرفه ای ژاو گفته و تیم ژاو در محل مورد نظر به طور کاملا حرفه ای به تعمیر جاروبرقی می پردازند.و خدماتش را در همان روز ارائه می دهد.

آیا خدمات تعمیرات جاروبرقی دوو توسط ژاو سرویس دارای گارانتی است؟

بله خدمات ژاو سرویس به طور کاملا ویژه دارای گارانتی می باشند و بالاترین کیفیت را دارند.

آیا لازم است قطعات جاروبرقی دوو را همیشه تعویض نمود؟

از آنجایی که قطعات جاروبرقی دوو تاثیر بسزایی در کیفیت و عملکرد دستگاه جاروبرقی دارند بهتر است حتی اگر قطعات آن سالم بوده اند به صورت دوره ای این قطعات تعویض شوند تا عمر جاروبرقی دوو به سبب بهره مندی از قطعات باکیفیت،نو و سالم افزایش گردد.

تعمیرات جاروبرقی دوو در شرق تهران

افسریه، نارمک، آهنگ، ارتش، پیروزی، لویزان، شیان، حکیمیه، رسالت، تهرانپارس، سید خندان

تعمیرات جاروبرقی دوو در شمال تهران

زعفرانیه، اندرزگو، جردن، آجودانیه، فرمانیه، شریعتی، ظفر، آتی ساز، پاسداران، پل رومی، جماران، شهرک غرب، الهیه، سعادت آباد، کامرانیه، زرگنده، اقدسیه، دولت، فرشته، شمیرانات، سعدآباد، میرداماد، دیباجی، بلوار کاوه، نیاوران، تجریش، جمشیدیه

تعمیرات جاروبرقی دوو در غرب تهران

آیت الله کاشانی، تهرانسر، ستارخان، شهر زیبا، جنت آباد (شمالی جنوبی)، مرزداران، پونک، آریاشهر، کن، سردار جنگل، توحید، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، شهرک راه آهن، بلوار فردوس شرق و غرب، صادقیه

تعمیرات جاروبرقی دوو در مرکز تهران

شهرک آزمایش، شهرک والفجر، فاطمی، عباس آباد، جلال آل احمد، مطهری، امیر آباد، کارگر شمالی، میدان ونک، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، گیشا، خیابان ولیعصر، شهر آرا، یوسف آباد، انقلاب

تعمیرات جاروبرقی دوو در جنوب تهران

شاهپور، باقر شهر، شادآباد، آزادی، نازی آباد، جمهوری، شهر ری، ولیعصر، نواب، انقلاب، حافظ، یافت آباد، مهرآباد، جوادیه، قزوین، عبدل آباد، خانی آباد، منیریه، راه آهن، ورامین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین