🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی فلر

امروزه جاروبرقی یکی از ضروری ترین و پر مصرف ترین وسیله های خانگی به شمار می آید. جاروبرقی فلر یکی از جاروبرقی های باکیفیت موجود در بازار می باشد.استفاده نا درست از جاروبرقی منجر به تعمیرات جاروبرقی فلر می شود. به همین علت به دلیل وجود قطعات غیر اصلی جاروبرقی در بازار و مراکز تعمیرات لوازم خانگی باید برای تعمیر جاروبرقی با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی معتبر تماس بگیرید. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران و ضمانت 365 روزه تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فلر می باشد و با کیفیت کامل جاروبرقی شما را تعمیر می کند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر جاروبرقی فلر Feller

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی فلر

تعمیرات جاروبرقی فلر

جاروبرقی فلر یک جاروبرقی بسیار با کیفیت و قدرتمند در بازار جهانی می باشد. از آنجا که جاروبرقی یک وسیله بسیار کاربردی می باشد مراقبت از جاروبرقی نیز بسیار اهمیت دارد. اما جاروبرقی از یک برند با کیفیت هم ممکن از نیاز به تعمیر داشته باشد. در صورت عدم نگهداری درست از جاروبرقی ممکن است نیاز به تعمیرات جاروبرقی فلر Feller باشد.

در صورت خراب شدن قطعات جاروبرقی و استفاده نادرست از جاروبرقی در این صورت به تعمیرات جاروبرقی فلر نیاز خواهد بود. زمانی که یکی از قطعات جاروبرقی فلر دچار مشکل و خرابی شود در صورت عدم تعمیر آن قطعه ممکن است قطعات دیگر نیز خراب شوند و از کار بیوفتند.

به همین علت باید در صورت مشاهده عیب از جاروبرقی در اولین فرصت به تعمیر آن پرداخت. در ابتدا بهتر است عیب یابی جاروبرقی انجام شود و اگر مشکل بر طرف نشد با تعمیرکاران حرفه ای جاروبرقی تماس حاصل شود.

ژاو سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی در صورت خراب شدن لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی فلر و انواع برند های دیگر در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی فلر شما می پردازد و خدمات تعمیر جاروبرقی با ضمانت و کفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین برای تعمیر جاروبرقی Feller با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. و از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.

تعمیرات جاروبرقی فلر

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فلر در تهران

یکی از معتبر ترین نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی فلر در تهران مرکز تعمیرات لوازم خانگی ژاو سرویس می باشد. ژاو سرویس تعمیرات جاروبرقی با بهترین کیفیت را انجام می دهد و همچنین قطعات اصلی جاروبرقی فلر را هم جایگزین قطعات خراب شده جاروبرقی فلر با مناسب ترین قیمت می کند.

  •  انجام تعمیرات در همه نقاط تهران : در صورت نیاز به تعمیرات جاروبرقی در شهر تهران با تماس با ژاو سرویس در هر کجای تهران که باشید می توانید از خدمات و تعمیرات ژاو سوریس بهره مند شوید.
  •  ارائه لیست هزینه ها و اطلاع رسانی : با تماس با کارشناسان ژاو سرویس می توانید از تمامی هزینه ها و قیمت های ژاو سرویس مطلع شوید. لازم به ذکر است ژاو سرویس قیمت ها و هزینه های به صرفه ای بر روی تعمیرات دارد.
  • استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات جاروبرقی فلر : ژاو سرویس دارای قطعات اصلی جاروبرقی فلر می باشد که در صورت خراب شدن جاروبرقی فلر آن را با قطعات اورجینال تعمیر می کند. بهتر است بدانید مراکز تعمیرات غیر معتبر ممکن است از قطعات غیر اصلی استفاده نمایند که این باعث خراب شدن قطعات دیگر جاروبرقی می شود.
  • ضمانت و گارانتی تعمیرات جاروبرقی به 12 ماه ! : برای تعمیرات جاروبرقی با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و با اطمینان کامل 0 تا 100 تعمیر جاروبرقی فلر را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فلر بسپارید. زیرا ژاو سرویس برای تعمیرات جاروبرقی یک سال ضمانت پس از تعمیرات در نظر گرفته است.
  • تعمیرات جاروبرقی فلر با تعمیرکاران حرفه ای: ژاو سرویس از بهترین متخصصین در کادر فنی خود در تعمیرات جاروبرقی فلر استفاده می‌کند زیرا درغیر این صورت امکان خراب شدن دستگاه جارو برقی وجود دارد.
  • پاسخگویی تلفنی در ساعات شبانه روز: برای تعمیرات جاروبرقی فلر با شماره تماس ژاو سرویس در سراسر تهران حاصل نمایید و از تمامی خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.
مشاهده  جاروبرقی رباتیک چه مارکی خوبه؟

تعمیرات جاروبرقی فلر

قطعات جاروبرقی فلر که ممکن است خراب شوند

در صورت خراب شدن جاروبرقی فلر نیاز به تعمیرات جاروبرقی فلر می باشد. جاروبرقی فلر را باید به صورتی کلی مورد بررسی قرار داد و قطعات خراب و از کار افتاده جاروبرقی را تعمیر یا تعویض نمود. برای بررسی قطعات جاروبرقی فلر در ابتدا باید با آن ها آشنا بود.

  1. موتور جاروبرقی فلر : موتور جاروبرقی یکی از مهم ترین یا مهم ترین قطعه یک جاروبرقی به شمار می آید. موتور جاروبرقی فلر یک موتور باکیفیت وقوی می باشد که ممکن است در صورت استفاده نا صحیح از کار بیوفتد. بسوزد و یا نیم سوز شود. در این صورت است که به تعمیرات جاروبرقی فلر نیاز می باشد.برای تعویض یا تعمیر موتور جاروبرقی فلر می توانید با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. در صورت خراب شدن موتور جاروبرقی قدرت مکش جاروبرقی نیز کم می شود و یا در صورت سوختن موتور جاروبرقی باعث ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی می شود.
  2. بدنه جاروبرقی فلر : بدنه جاروبرقی ممکن است جنس های مختلفی داشته باشد. جنس هایی مثل فلز و پلاستیک بنابراین در صورت ضرب خورد ممکن است خراب شود و یا شکل اولیه خود را از دست بدهد که با تماس با ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر این مشکل نیز حل می شود.
  3. سیم جمع کن جاروبرقی فلر : سم جمع کن جاروبرقی فلر نیز ممکن است دچار خرابی شود سیم جاروبرقی را جمع نکند و یا به آهستگی سیم را جمع کند. در این صورت نیز باید با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید.
  4. لوله تلسکوپی جاروبرقی فلر : لوله تلسکوپی جاروبرقی لوله ای است که یک سر آن به لوله پلاستیکی جارورقی و سر دیگر به برس یا پارویی جاروبرقی متصل می شود. این لوله جاروبرقی قابل تنظیم سایز با توجه به قد افراد می باشد و در صورت مسدود شدن و یا خراب شدن نیاز ه تعمیرات جاروبرقی دارد.
  5.  لوله خرطومی جاروبرقی فلر : لوله خرطومی جاروبرقی فلر یک لوله پلاستکی می باشد که یک سر آن به لوله تلسکوپی و سر دیگر آن به بدنه جاروبرقی متصل می باشد. این لوله ممکن است پاره یا سوراخ شود در این صورت در کار جاروبرقی اختلال ایجاد می شود. بنابراین در صورت خراب شدن لوله خرطومی جاروبرقی فلر باید برای تعویض یا تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فلر تماس بگیرید.
  6. برس یا پارویی جاروبرقی فلر : این قطعه از جاروبرقی نیز قسمت پلاستیکی دارد که ممکن است خراب شود و در صورت خراب شدن باید تعویض یا تعمیر شود.
  7. کیسه یا پاکت جاروبرقی فلر : برخی از جاروبرقی ها کیسه های ثابت دارند و برخی از جاروبرقی ها باید کیسه هایشان تعویض گردد. بنابراین در صورت پر شدن کیسه جاروبرقی در اولین فرصت ان را تخلیه نمایید.
  8. فیلتر هوا جاروبرقی فلر :جاروبرقی فلر برای تبادل بهتر هوا در جاروبرقی دارای فیلتر های هوا می باشد. در صورت خراب شدن فیلتر های جاروبرقی برای عیب یابی و تعمیر با ژاو سرویس برای تعمیرات جاروبرقی فلر تماس حاصل نمایید.

تعمیرات جاروبرقی فلر

در چه صورتی جاروبرقی فلر به تعمیر نیاز دارد؟

در صورتی که جاروبرقی دارای ایراد و عیوبی باشد. در این هنگام به تعمیرات جاروبرقی فلر نیاز می باشد و باید در اولین فرصت با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید. زیرا ژاو سرویس در تعمیرات جاروبرقی از قطعات اصلی برند فلر استفاده می کند و ضمانت 365 روزه برای تعمیرات جاروبرقی دارد به همین دلیل شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی برای جاروبرقی تان با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فلر تماس حاصل نمایید.

  • جرقه زدن جاروبرقی Feller : هنگامی که جاروبرقی فلر جرقه می زند قطعا به تعمیرات جاروبرقی فلر نیاز است و جاروبرقی باید مورد بررسی قرار بگیرد. در این صورت ممکن است سیم جاروبرقی اتصالی کردن باشداما مشکل اساسی در صورت جرقه زدن جاروبرقی فلر نیم سوز شدن موتور جاروبرقی یا سوختن بلبرینگ جاروبرقی فلر می باشد. که در صورت وجود این مشکل باید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و اقدام به تعویض یا تعمیر قطعات کنید.
  • بوی سوختگی جاروبرقی Feller : بوی سوختگی جاروبرقی نشانه گر وجود مشکل جدی در دستگاه جاروبرقی می باشد که برای حل این مشکل نیاز به تعمیرات جاروبرقی فلر می باشد. همچنین در این هنگام به احتمال زیاد سیم جاروبرقی اتصالی کرده است و یا موتور جاروبرقی سوخته است که باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود. برای تعویض و تعمیر موتور و یا سیم جاروبرقی فلر با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.
  • کم شدن مکش جاروبرقی Feller : کم شدن مکش جاروبرقی فلر دلایل متعددی دارد.1.کیسه جاروبرقی پر شده است و دیگر فضا ندارد به همین دلیل باید تعویض یا تخلیه شود. 2.گرفتگی یا کثیف بودن فیلتر هوا باعث کم شدن مکش جاروبرقی می شود که باید تمیز شود. 3.موتور جاروبرقی خراب شده است یا نیم سوز شده است که باید تعویض یا تعمیر گردد. 4.برس یا پارویی جاروبرقی مسدود شده است و یا به خوبی نمی چرخد. 5لوله تلسکوپی یا لوله خرطومی جاروبرقی مسدود شده است و یا پاره شده است که باید تعمیر شود
  • ایجاد صدای بلند و ناهنجار جاروبرقی Feller : در صورت بروز صدای ناهنجار یا صدای بلند جاروبرقی باید جاروبرقی بررسی شود ممکن استلوله های جاروبرقی مسدود شده باشد و یا در موتور جاروبرقی مشکلی رخ داده باشد.
  • روشن نشدن جاروبرقی Feller : کی از علت هایی که منجر به تعمیرات جاروبرقی فلر می شود عدم روشن شدن دستگاه جاروبرقی می باشد. در این صورت بهترین کار عیب یابی جاروبرقی می باشد. در ابتدا باید برق و فیوز برق جاروبرقی چک شود و در مرحله بعد دکمه روشن شدن جاروبرقی فلر را چک نمایید. اگر مشکل حل نشد ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس سوخته باشد و یا دچار مشکل شده باشد. که در این صورت باید تعویض یا تعمیر شود. بنابراین با تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جاروبرقی تماس حاصل نمایید.
  • خاموش شدن جاروبرقی Feller : در صورت خاموش شدن جاروبرقی فلر به صورت ناگهانی در اولین فرصت باید عیب یابی جاروبرقی صورت بگیرد و در صورت رفع نشدن عیب جاروبرقی باید با تعمیر کاران ژاو سرویس تماس گرفت.
  • داغ شدن جاروبرقی Feller : داغ شدن جاروبرقی فلر یکی از مشکلات شایع خرابی جاروبرقی می باشد که به این دلیل ممکن است نیازمند به تعمیرات جاروبرقی فلر شوید. در هنگامی که جاروبرقی زیاد روشن باشد ممکن است داغ کند. اما اگر بیش از حد ممکن داغ کند یا گرم شود نشان دهنده ی خراب بودن جاروبرقی یا مشکل داشتن یکی از قطعات جاروبرقی می باشد. بنابراین باید مواردی را در این صورت چک نمود.
مشاهده  تعرفه خدمات کولر گازی 1403

تعمیرات جاروبرقی فلر

هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر

در صورت خراب شدن جاروبرقی فلر باید تعمیر شود. هزینه و قیمت تعمیر جاروبرقی فلر به عوامل بسیاری بستگی دارد. مهم ترین عامل علت خراب شدن جاروبرقی فلر می باشد که باید تحت بررسی قرار بگیرد. بنابراین برای اطلاع از هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر تماس حاصل نمایید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی فلر کجاست؟

ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران و ضمانت 12 ماهه روزه تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فلر می باشد و با کیفیت کامل جاروبرقی شما را تعمیر می کند.

در صورت خراب شدن جاروبرقی فلر چه باید کرد؟

در صورت خراب شدن جاروبرقی فلر در ابتدا باید عیب یابی کنیم و قطعات جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهیم. و در صورت عدم رفع مشکل با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیریم.

هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر چقدر است؟

هزینه و قیمت تعمیر جاروبرقی فلر به عوامل بسیاری بستگی دارد. مهم ترین عامل علت خراب شدن جاروبرقی فلر می باشد که باید تحت بررسی قرار بگیرد. بنابراین برای اطلاع از هزینه تعمیرات جاروبرقی فلر با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی فلر در شرق تهران

پیروزی، نارمک، تهرانپارس، رسالت، لویزان، ارتش، افسریه، آهنگ، سید خندان، شیان، حکیمیه

تعمیرات جاروبرقی فلر در شمال تهران

بلوار کاوه، کامرانیه، آجودانیه، شریعتی، جماران، زرگنده، اقدسیه، پل رومی، جردن، ظفر، نیاوران، سعادت آباد، دیباجی، فرمانیه، تجریش، دولت، اندرزگو، پاسداران، آتی ساز، الهیه، فرشته، جمشیدیه، شمیرانات، میرداماد، سعدآباد، شهرک غرب، زعفرانیه

تعمیرات جاروبرقی فلر در غرب تهران

پونک، صادقیه، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آریاشهر، دریاچه چیتگر، تهرانسر، خلیج فارس، شهرک راه آهن، ستارخان، آیت الله کاشانی، کن، سردار جنگل، توحید، بلوار فردوس شرق و غرب، مرزداران، شهر زیبا

تعمیرات جاروبرقی فلر در مرکز تهران

شهرک والفجر، مطهری، جلال آل احمد، کارگر شمالی، عباس آباد، گیشا، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، شهر آرا، شیخ بهایی، انقلاب، شهرک آزمایش، میدان ولیعصر، امیر آباد، فاطمی، میدان ونک

تعمیرات جاروبرقی فلر در جنوب تهران

جوادیه، ورامین، انقلاب، نازی آباد، مهرآباد، راه آهن، قزوین، حافظ، شاهپور، عبدل آباد، خانی آباد، شهر ری، باقر شهر، یافت آباد، ولیعصر، منیریه، نواب، جمهوری، آزادی، شادآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین