🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی یک وسیله پر کاربرد و ضروری در خانه می باشد که حداقل هفته ای دو ال سه بار مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل امکان دارد که دچار مشکل و یا خرابی شود. در صورت خراب شدن جاروبرقی نیاز به عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی می باشد. جاروبرقی فیلیپس یکی از جاروبرقی های قوی و با کیفیت موجود در بازار می باشد که در صورت عدم نگهداری و استفاده نامناسب ممکن است که به مرور زمان خراب شود و از کار بیوفتند. به همین دلیل نیاز به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می باشد. تعمیرات جاروبرقی فیلیپس را باید به تعمیرکاران حرفه ای جارو برقی بسپارید. در غیر این صورت ممکن است قطعات دیگر جاروبرقی خراب شود و یا از کار بیوفتد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر جاروبرقی Philips

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

امروزه که تمامی وسایل برقی در حال پیشرفت و ارتقا می باشند و همچنین با پیشرفت تکنولوژی آپشن های جدیدی به آن ها اضافه می شود ممکن است در صورت عدم استفاده صحیح از وسایل برقی به خصوص جاروبرقی این دستگاه دچار مشکل و خرابی شود. به همین علت باید عیب یابی جاروبرقی و سرویس جاروبرقی در زمان های مشخص صورت بگیرد. همچنین در صورت خراب شدن هر کدام از قطعات جاروبرقی باید به تعمیر جاروبرقی پرداخت. در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips بپردازیم.

برند فیلیپس را می توان یکی از بهترین برند های ساخت لوازم خانگی از جمله جاروبرقی دانست. این شرکت تولید و ساخت لوازم خانگی متعلق به کشور هلند می باشد. این برند محصولات خود را به بیشتر از 60 کشور در جهان صادر می کند و از محبوبیت بسیاری برخوردار است. جاروبرقی برقی های برند فیلیپس Philipsموتور قوی دارد و قطعات آن بسیار خوب کار می کنند. اما در صورت عدم نگهداری درست و مراقبت نکردن از جاروبرقی فیلیپس منجر به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می شود.

هنگامی که یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس دچار مشکل و خرابی شود در صورت عدم تعمیر آن قطعه ممکن است قطعات دیگر نیز خراب شوند و از کار بیوفتند. به همین علت باید در صورت مشاهده عیب از جاروبرقی در اولین فرصت به تعمیر آن پرداخت. در ابتدا بهتر است عیب یابی جاروبرقی انجام شود و اگر مشکل بر طرف نشد با تعمیرکاران حرفه ای جاروبرقی تماس حاصل شود.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

علل تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips چیست؟

جاروبرقی فیلیپس در صورت وجود مشکلاتی نیاز به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس پیدا می کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم این موارد را مورد بررسی قرار دهیم و تمامی عواملی که منجر به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips می شود را کاملا بررسی نماییم.

🛠جاروبرقی فیلیپس روشن نمی شود

🛠جاروبرقی فیلیپس داغ کرده است

🛠جاروبرقی فیلیپس صدای غیر طبیعی دارد

🛠جاروبرقی برقی فیلیپس جرقه می زند

🛠جاروبرقی فیلیپس خاموش می شود

🛠جاروبرقی فیلیپس بوی سوختگی می دهد

🛠جاروبرقی فیلیپس قدرت مکش ندارد

چرا جاروبرقی فیلیپس روشن نمی شود؟

یکی از علت هایی که منجر به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می شود عدم روشن شدن دستگاه جاروبرقی می باشد. در این صورت بهترین کار عیب یابی جاروبرقی می باشد. در ابتدا باید برق و فیوز برق جاروبرقی چک شود و در مرحله بعد دکمه روشن شدن جاروبرقی فیلیپس را چک نمایید. اگر مشکل حل نشد ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس سوخته باشد و یا دچار مشکل شده باشد. که در این صورت باید تعویض یا تعمیر شود. بنابراین با تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جاروبرقی تماس حاصل نمایید.

همچنین باید تمام مدار و قطعات جاروبرقی چک شود و در صورت خراب بودن عیب یابی شوند. در صورت خراب بودن رله جاروبرقی نیز ممکن است جاروبرقی روشن نشود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. بنابراین هنگام روشن نشدن جاروبرقی فیلیپس کامل آن را چک نمایید.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

علت داغ شدن جاروبرقی فیلیپس Philips چیست؟

گرم شدن یا داغ شدن جاروبرقی فیلیپس Philips یکی از مشکلات شایع خرابی جاروبرقی می باشد که منجر به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می شود. در هنگامی که جاروبرقی زیاد روشن باشد ممکن است داغ کند. اما اگر بیش از حد ممکن داغ کند یا گرم شود نشان دهنده ی خراب بودن جاروبرقی یا مشکل داشتن یکی از قطعات جاروبرقی می باشد. بنابراین باید مواردی را در این صورت چک نمود.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی در ستارخان

📌کیسه جاروبرقی فیلیپس را بررسی نمایید. در صورت پر بودن کیسه جاروبرقی ممکن است جاروبرقی داغ کند بنابراین کیسه جاروبرقی باید تعویض شود.

📌فیلتر های جاروبرقی باید مورد بررسی و چک قرار بگیرد. زیرا در صورت کثیف بودن فیلتر ها جاروبرقی داغ می کند به همین دلیل فیلتر باید تمیز شوند.

📌موتور جاروبرقی دارای خرابی می باشد و یا نیم سوز شده است در این صورت نیز موتور داغ می کند و منجر به داغ شدن دستگاه جاروبرقی می شود.

صدای غیر طبیعی جاروبرقی فیلیپس برای چیست؟

گاهی اوقات به دلیل برخی از مشکلات در دستگاه صدای جاروبرقی از حد طبیعی اش بلند تر می شود و یا صدای ناهنجاری از خود تولید می کند. در صورت ایجاد صدای غیر طبیعی از جاروبرقی باید آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips صورت بگیرد.

📌بلبرینگ فرسوده باشد ممکن است صدای جاروبرقی زیاد شود.

📌اگر موتور فرسوده یا خراب باشد جاروبرقی فیلیپس صدایی غیر طبیعی از خود تولید می کند.

📌فرسوده شدن برس های کربنی نیز منجر به ایجاد صدای زیاد و ناهنجار جاروبرقی فیلیپس می شود.

📌در صورت مسدود شدن لوله تلسکوپی یا خرطومی جاروبرقی فیلیپس نیز ممکن است صدای جاروبرقی نیز تغییر کند.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

چرا جاروبرقی فیلیپس جرقه می زند؟

جاروبرقی فیلیپس یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار می باشد. اما همان طور که گفته شد به دلیل عدم مراقبت ممکن است خراب شود و یا جرقه بزند. دلیل جرقه زدن جراوبرقی فیلیپس که در انتها منجر به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips می شود می تواند سوختن یکی از قطعات جاروبرقی باشد.

نیم سوز شدن موتور و یا سوختن بلبرینگ دستگاه جاروبرقی باعث جرقه زدن جاروبرقی می شود. در این صورت باید با تعمیر کاران حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و هرچه زودتر جاروبرقی را تعمیر نمایید. زیرا ممکن است منجر به سوختن قطعات دیگر جاروبرقی فیلیپس شود.

دلایل خاموش شدن جاروبرقی فیلیپس چه می باشد؟

یکی از علت های مهمی که جاروبرقی فیلیپس بع تعمیرات نیاز پیدا می کند خاموش شدن جاروبرقی به صورت ناگهانی می باشد. در این موقع باید در اولین فرصت عیب یابی جاروبرقی انجام شود و در صورت نیافتن عیب و عدم برطرف کردن آن با تعمیرکاران تعمیر جاروبرقی ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

📌یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس نیم سوز شده است

📌کیسه جاروبرقی پر شده است و باید تعویض شود

📌لوله جاروبرقی مسدود شده است و روی موتور جاروبرقی فشار آمده است

📌موتور جاروبرقی داغ کرده است و مدت زیادی است که جاروبرقی روشن است

📌کابل برق اتصالی کرده است و یا از کار افتاده است

چرا جاروبرقی فیلیپس بوی سوختگی می دهد؟

در صورت وجود بوی سوختگی از جاروبرقی فیلیپس Philips سریعا جاروبرقی را خاموش نمایید زیرا بوی سوختگی جاروبرقی نشانه گر وجود مشکل جدی در دستگاه جاروبرقی می باشد که برای حل این مشکل نیاز به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می باشد. همچنین در این هنگام به احتمال زیاد سیم جاروبرقی اتصالی کرده است و یا موتور جاروبرقی سوخته است که باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود. برای تعویض و تعمیر موتور و یا سیم جاروبرقی فیلیپس با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

همچنین در صورت بروز مشکل بوی سوختگی یا بوی بد جاروبرقی بهتر است خودتان برای رفع مشکل اقدام نکنید زیرا احتمال بسیار زیاد یک مشکل جدی رخ داده است که به دست تعمیرکاران جاروبرقی رفع می شود. به همین علت با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

علت کم شدن مکش جاروبرقی فیلیپس چیست؟

یکی از مهم ترین عواملی که منجر به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می شود کم شدن جاروبرقی فیلیپس می باشد. کم شدن مکش جاروبرقی دلایل بسیار زیادی دارد که به بررسی آن ها می پردازیم.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات فر بوش

📌کیسه جاروبرقی پر شده است و دیگر فضا ندارد به همین دلیل باید تعویض یا تخلیه شود

📌گرفتگی یا کثیف بودن فیلتر هوا باعث کم شدن مکش جاروبرقی می شود که باید تمیز شود

📌موتور جاروبرقی خراب شده است یا نیم سوز شده است که باید تعویض یا تعمیر گردد

📌برس یا پارویی جاروبرقی مسدود شده است و یا به خوبی نمی چرخد

📌لوله تلسکوپی یا لوله خرطومی جاروبرقی مسدود شده است و یا پاره شده است که باید تعمیر شود

در صورت وجود مشکلات بالا مکش جاروبرقی فیلیپس کم می شود و منجر به تعمیرات جاروبرقی فلیپس می شود به همین علت در ابتدا باید عیب یابی صورت بگیرد و اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید.

در چه صورت باید تعمیرات جاروبرقی فیلیپس صورت بگیرد؟

تمامی مشکلاتی که گفته شد در صورت خراب شدن برخی از قطعات جاروبرقی صورت می گیرد به همین دلیل تعمیرکارن جاروبرقی در ابتدا جاروبرقی را باز کرده و تمامی قطعات جاروبرقی را بررسی می کنند.

🧑‍🔧موتور جاروبرقی فیلیپس سوخته یا نیم سوز شده است

🧑‍🔧لوله خرطومی جاروبرقی فیلیپس پاره یا سوراخ شده است

🧑‍🔧بلبرینگ جاروبرقی فیلیپس از کار افتاده است

🧑‍🔧سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس کار نمی کند

🧑‍🔧دکمه خاموش و روشن جاروبرقی فیلیپس کار نمی کند

🧑‍🔧سیم جاروبرقی فیلیپس اتصالی کرده یا سوخته است

🧑‍🔧فیلتر های جاروبرقی فیلیپس به خوبی کار نمی کنند

🧑‍🔧لوله تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس مسدود شده است

🧑‍🔧سایز لوله تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس تنظیم نمی شود

🧑‍🔧دسته جاروبرقی فیلیپس شکسته است

🧑‍🔧پارویی یا برس جاروبرقی فیلیپس نمی چرخد

در صورتی که به دلایل بالا جاروبرقی فیلیپس به خوبی کار نکند به تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips نیاز است و در اولین فرصت باید تعمیرات جاروبرقی فیلیپس انجام بگیرد تا دیگر قطعات جاروبرقی خراب نشوند.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

هزینه تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

هزینه تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به عوامل متعددی بستگی دارد که هنگام خراب شدت جاروبرقی باید مورد بررسی قرار بگیرد. اینکه علت خراب شدن جاروبرقی چیست؟ بسیار در تعیین قیمت تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philipsاهمیت دارد.

تعویض و تعمیر قطعات و اینکه کدام قطعه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد نیز اهمیت بسیاری دارد زیرا قیمت هر قطعه با توجه به نوع آن متفاوت است و باید بررسی شود. بنابراین برای اطلاع از هزینه ها وقیمت تعمیرات جاروبرقی Philips با کارشناسان تعمیر جاروبرقی تماس حاصل نمایید.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کمترین زمان

در صورت خراب شدن جاروبرقی فیلیپس بهترین کار این است که در ابتدا با تعمیرکاران حرفه ای جاروبرقی تماس بگیرید و از آن جایی که ممکن است جاروبرقی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد باید با یک فروشگاه و مرکز تعمیر لوازم خانگی معتبر تماس حاصل نمایید. بنابراین بهترین انتخاب ژاو سرویس با سابقه و تجربه بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشد. همچنین با تماس با ژاو سرویس در سراسر تهران از خدمات آن بهره مند شوید و دیگر نگران خراب شدن لوازم برقی خود نباشید. و تعمیرات جاروبرقی فیلیپس را به ژاو سرویس بسپارید.

 

 

 

چرا جاروبرقی فیلیپس روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی فیلیپس باید پریز برق و سیم جاروبرقی چک شود و در صورت روشن نشدن با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید زیرا ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی سوخته باشد و موتور جاروبرقی از کار افتاده باشد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات اتو پرس

در صورت خراب شدن جاروبرقی فیلیپس چه کنیم؟

قطعا در ابتدا باید با تعمیرکاران جاروبرقی تماس حاصل نمایید. در صورت خراب شدن جاروبرقی فیلیپس بهترین کار این است که در ابتدا با تعمیرکاران حرفه ای جاروبرقی تماس بگیرید و از آن جایی که ممکن است جاروبرقی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد باید با یک فروشگاه و مرکز تعمیر لوازم خانگی معتبر تماس حاصل نمایید. بنابراین بهترین انتخاب ژاو سرویس با سابقه و تجربه بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشد. همچنین با تماس با ژاو سرویس در سراسر تهران از خدمات آن بهره مند شوید و دیگر نگران خراب شدن لوازم برقی خود نباشید. و تعمیرات جاروبرقی فیلیپس را به ژاو سرویس بسپارید.

به چه علت جاروبرقی فیلیپس بوی سوختگی می دهد؟

در صورت نیم سوز شدن موتور جاروبرقی فیلیپس جاروبرقی بوی سوختگی یا بوی بدی می دهد که در این صورت باید با تعمیرکاران تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید. یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی اتصالی کردن سیم جاروبرقی است. در هر صورت بوی سوختگی جاروبرقی نشانه گر مشکلی جدی می باشد که باید سریعا بررسی شود.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، شیان، آهنگ، رسالت، لویزان، افسریه، پیروزی، سید خندان، نارمک، ارتش

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در شمال تهران

جماران، جمشیدیه، شهرک غرب، میرداماد، زرگنده، الهیه، پاسداران، شمیرانات، فرمانیه، کامرانیه، اندرزگو، زعفرانیه، دولت، سعادت آباد، آجودانیه، دیباجی، سعدآباد، آتی ساز، بلوار کاوه، نیاوران، تجریش، اقدسیه، پل رومی، فرشته، جردن، ظفر، شریعتی

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در غرب تهران

کن، آریاشهر، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، شهرک راه آهن، صادقیه، شهر زیبا، سردار جنگل، تهرانسر، مرزداران، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، ستارخان، پونک، بلوار فردوس شرق و غرب

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در مرکز تهران

کارگر شمالی، میدان ولیعصر، امیر آباد، میدان ونک، خیابان ولیعصر، گیشا، یوسف آباد، شیخ بهایی، عباس آباد، مطهری، شهرک والفجر، شهر آرا، شهرک آزمایش، انقلاب، جلال آل احمد، فاطمی

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در جنوب تهران

مهرآباد، یافت آباد، ورامین، قزوین، شادآباد، حافظ، نواب، آزادی، جوادیه، جمهوری، انقلاب، نازی آباد، منیریه، ولیعصر، باقر شهر، راه آهن، عبدل آباد، خانی آباد، شهر ری، شاهپور
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
پارويي جارو برقي فيليپس خراب شده دكمه تنظيم كننده برس پارو كه براي روي سراميك و فرش كه برس زير رو پارو رو جابجا ميكنه عمل نميكنه

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین