🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی میدیا

همان طور که جاروبرقی یک وسیله ضرروی می باشد تعمیرات درست جاروبرقی نیز بسیار حائز اهمیت است. زیرا ممکن است جاروبرقی به درستی تعمیر نشود و دوباره دچار مشکل شود. جاروبرقی میدیا یکی از با کیفیت ترین جاروبرقی های موجود در بازار می باشد که در صورت خراب شدن باید به تعمیرات جاروبرقی میدیا پرداخت. بنابراین تعمیرات جاروبرقی میدیا را باید به تعمیرکاران حرفه ای جارو برقی بسپارید. در غیر این صورت ممکن است قطعات دیگر جاروبرقی خراب شود و یا از کار بیوفتد. ژاو سرویس با دارا بودن تعمیرکاران حرفه ای و قطعات اورجینال جاروبرقی میدیا را تعمیر می کند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیر جاروبرقی میدیا Midea در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی میدیا

تعمیرات جاروبرقی میدیا

در صورت خراب شدن جاروبرقی باید در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی اقدام کرد. زیرا ممکن است در صورت عدم تعمیرات منجر به خراب شدن قطعات دیگر جاروبرقی شود. جاروبرقی میدیا یک جاروبرقی با موتور قوی با کیفیت است اما ممکن است در صورت عدم مراقبت و نگهداری خراب شود و نیازمند به تعمیرات جاروبرقی میدیا باشد. زیرا سلامت جاروبرقی بسیار اهمیت دارد و جاروبرقی یک وسیله کاربردی می باشد.

تعمیرات جاروبرقی میدیا midea را باید به متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای سپرد. همچنین در صورت خراب شدن یا از کار افتادن قطعات جاروبرقی میدیا باید حتما قطعات سالم و تعمیر شده جایگزین قطعات خراب شده شوند زیرا در غیر این صورت ممکن است به قطعات دیگر جاروبرقی میدیا آسیب وارد شود و قطعات دیگر جاروبرقی نیز به تعمیر نیاز پیدا کنند.

ژاو سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی در صورت خراب شدن لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی میدیا و انواع برند های دیگر در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی میدیا شما می پردازد و خدمات تعمیر جاروبرقی با ضمانت و کفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین برای تعمیر جاروبرقی midea با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید. و از خدمات ژاو سرویس بهره ببرید.

تعمیرات جاروبرقی میدیا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میدیا

در حال حاضر به علت فروش قطعات غیر اورجینال در بازار فروش لوازم خانگی باید قطعات لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی که یک وسیله ضرروی مس باشد را از یک مرکز و نمایندگی معتبر تهیه نمایید. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران و ضمانت 1 ساله تعمیرات به شما این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می کند.

جاروبرقی میدیا یک جاروبرقی باکیفیت از یک برند تولید لوازم خانگی معتبر است اما ممکن است جاروبرقی با هر برندی که باشد خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی میدیا با گارانتی یک ساله و استفاده از قطعات اصلی و با ضمانت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

  1. پاسخگویی تماس تلفنی توسط کارشناسان : شما با تماس با ژاو سرویس در ساعات مشخص می توانید از پاسخگویی کارشناسان ژاو سرویس بهره مند شوید و اطلاعات دریافت نمایید.
  2. دارای قطعات اصلی جاروبرقی و استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر : با تماس با ژاو سرویس جاروبرقی خود را به تعمیرکاران ژاو سرویس بسپارید و از خدمات و تعمیرات جاروبرقی با قطعات اصلی بهره مند شوید.
  3. تعمیرات جاروبرقی در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران : ژاو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر در سراسر تهران است که می توانید با تماس با ژاو سرویس در هر کجای تهران که هستید از خدمات تعمیر جاروبرقی بهره مند شوید.
  4.  ارائه لیست هزینه ها به منظور آگاه سازی : شرکت ژاو سرویس به منظور تعمیرات جاروبرقی میدیا باارائه لیست هزینه‌ی خدمات به منظور آگاه سازی وشفاف سازی وانتخاب راحت به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب صحیح در این زمینه داشته باشید .
  5. استفاده از بهترین متخصصان در کادر فنی: ژاو سرویس از بهترین تعمیر کاران در تیم تعمیرات جاروبرقی خود استفاده می کند تا تعمیر جاروبرقی شما توسط حرفه ای ترین تعمیر کاران انجام شود.
  6. انجام خدمات تعمیرات در منزل : این مزیت در ژاو سرویس باعث شده است که دیگر نیازی به جستجوی تعمیرات جاروبرقی نباشید وفقط با یک تماس میتوانید مشکل جارو برقی تان را در منزل خود برطرف کنید.
  7. هزینه به صرفه و دارای تخفیف : برای دریافت اطلاعات هزینه تعمیرات جاروبرقی میدیا با هزینه به صرفه و دریافت تخفیفات با تیم ژاو سرویس تماس بگیرید.
  8. تعمیرات جاروبرقی میدیا در محل شما : ژاو سرویس در سراسر تهران خدمات تعمیرات جاروبرقی حضوری در محل شما را ارائه می دهد و با خیال راحت در منزل و محل خود به رفع ایرادات جاروبرقی پرداخته می شود.
  9. ضمانت و گارانتی تعمیرات جاروبرقی به مدت 12 ماه! : برای تعمیرات جاروبرقی با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و با اطمینان کامل 0 تا 100 تعمیر جاروبرقی میدیا را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میدیا بسپارید. زیرا ژاو سرویس برای تعمیرات جاروبرقی 365 روز ضمانت پس از تعمیرات در نظر گرفته است.
  10. مشاوره رایگان : برای تعمیرات و عیب یابی می توانید با مشاورین و کارشناسان تعمیر جاروبرقی ژاو سرویس تماس بگیرید و سوال هایتان را بدون هزینه بپرسید. همچنین در صورت وجود مشکل با تماس با کارشناسان ژاو می توانید در مورد قطعات و برند جاروبرقی خود نیز اطلاعات کسب نمایید.
مشاهده  تعمیر موتور جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی میدیا

در چه صورت به نعمیرات جاروبرقی میدیا نیاز داریم؟

گاهی اوقات ایراداتی در جاروبرقی مشاهده می شود که لازم به عیب یابی و تعمیرات می باشد. این ایرادات می توانند سطحی و یا خیلی بزرگ باشند. در این صورت است که در اولین فرصت باید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تماس حاصل نمایید. در ادامه به بررسی علت های تعمیرات جاروبرقی می پردازیم.

  • روشن نشدن جاروبرقی میدیا Midea 
  • خاموش شدن جاروبرقی میدیا Midea
  • داغ شدن جاروبرقی میدیا Midea
  • جرقه زدن جاروبرقی میدیا Midea
  • بوی سوختگی جاروبرقی میدیا Midea
  • کم شدن مکش جاروبرقی میدیا Midea
  • ایجاد صدای بلند و ناهنجار جاروبرقی میدیا Midea

روشن نشدن جاروبرقی میدیا

هنگامی که جاروبرقی میدیا روشن نمی شود به تعمیرات اساسی نیاز دارد که بسیار اهمیت دارد. اما پیش از تعمیرات بهتر است سیم برق و اتصالی های پریز برق چک شود و عیوب برطرف شود. اگر مشکل حل نشد ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی میدیا سوخته باشد و یا دچار مشکل شده باشد. که در این صورت باید تعویض یا تعمیر شود. بنابراین با تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جاروبرقی تماس حاصل نمایید.

همچنین باید تمام مدار و قطعات جاروبرقی چک شود و در صورت خراب بودن عیب یابی شوند. در صورت خراب بودن رله جاروبرقی نیز ممکن است جاروبرقی روشن نشود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. بنابراین هنگام روشن نشدن جاروبرقی میدیا کامل آن را چک نمایید.

خاموش شدن جاروبرقی میدیا

یکی دیگر از مشکلا اصلی جاروبرقی میدیا خاموش شدن جاروبرقی در حین کار می باشد. در این صورت باید موتور جاروبرقی و تمامی اجزا و قطعات جاروبرقی میدیا چک شود و اگر مشکل جدی بود با تعمیرکاران جاروبرقی میدیا تماس حاصل نمایید. در صورت موارد زیر ممکن است جاروبرقی خاموش شود.

  • کیسه جاروبرقی پر شده باشد 
  • جاروبرقی و موتور جاروبرقی داغ کرده باشد
  • برق ساختمان قطع شده باشد
  • یکی از قطعات جاروبرقی میدیا سوخته است یا نیم سوز شده است
  • راه لوله جاروبرقی میدیا مسدود شده باشد

در صورت رخ داد موارد بالا جاروبرقی خاموش می شود و برای تعمیر جاروبرقی باید با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی میدیا

داغ شدن جاروبرقی میدیا

در صورتی که جاروبرقی میدیا فشار زیادی را تحمل کند داغ می کند. همچنین ممکن است موتور جاروبرقی میدیا دچار سوختگی و نیم سوز شدن شده باشد به همین دلیل است که باید موتور جاروبرقی مورد بررسی قرار بگیرد.

علت دیگر داغ کردن جاروبرقی میدیا پز بودن کیسه جاروبرقی و جرم گرفتن فیلتر های هوای جاروبرقی Midea می باشد در این صورت باید کیسه جاروبرقی تخلیه شود و فبلتر هوا تمیز شود. همچنین مسدود شدن لوله های جاروبرقی نیز بر روی داغ شدن جاروبرقی تاثیر دارد.

جرقه زدن جاروبرقی میدیا

در صورتی که از جاروبرقی استفاده ناصحیح داشته باشید منجر به خراب شدن جاروبرقی و در نهایت داغ شدن و یا جرقه زدن جاروبرقی شود که علت های مختلفی دارد. در ابتدا ممکن است پریز یا سیم برق جاروبرقی اتصالی داشته باشد و منجر به جرقه زدن شود. اما مشکل اساسی در صورت جرقه زدن جاروبرقی میدیا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی یا سوختن بلبرینگ جاروبرقی میدیا Midea می باشد. که در صورت وجود این مشکل باید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و اقدام به تعویض یا تعمیر قطعات کنید.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات فلر

بوی سوختگی جاروبرقی میدیا

در صورت سوختن یا نیم سوز شدن قطعات جاروبرقی میدیا ممکن است جاروبرقی بوی سوختگی دهد. بوی سوختگی جاروبرقی یک مشکل جدی می باشد که باید برای رفع آن با تعمیرکاران تماس حاصل نمایید در این صورت می توانید بوی سوختگی جاروبرقی را رفع نمایید. هنگامی که جاروبرقی بوی سوختگی می دهد حتما باید تعمیرات جاروبرقی میدیا انجام شود.

تعمیرات جاروبرقی میدیا

کم شدن مکش جاروبرقی میدیا

کم شدن مکش جاروبرقی میدیا یکی از بارز ترین مشکلات جاروبرقی می باشد که بسیار مهم است. که نیاز به تعمیرات جاروبرقی میدیا می باشد برای رفع ایراد کم شدن مکش جاروبرقی میدیا می توانید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرد. همچنین در ادامه به برخی از دلایل کم شدن جاروبرقی میدیا می پردازیم.

  • پر بودن کیسه جاروبرقی
  • مسدود بودن لوله های جاروبرقی
  • خراب بودن موتور جاروبرقی
  • کثیف بودن فیلتر هوا

ایجاد صدای بلند و ناهنجار جاروبرقی میدیا

در صورت فرسوده شدن موتور و بلبرینگ ممکن است صدای جاروبرقی بلند و ناهنجار شود که در این صورت می توانید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید و این مشکل را رفع نمایید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی میدیا

قیمت تعمیرات جاروبرقی به نمایندگی و قطعات مورد استفاده برای تعمیرات بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق هزینه تعمیرات جاروبرقی میدیا و هزینه تعمیرات لوازم خانگی با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. هزینه تعمیر جاروبرقی به عوامل بسیاری مانند علت خرابی و قطعه خراب شده و نوع جاروبرقی بستگی دارد که توسط تعمیرکاران مورد بررسی قرار می گیرد.

چرا جاروبرقی میدیا روشن نمی شود؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی میدیا باید پریز برق و سیم جاروبرقی چک شود و در صورت روشن نشدن با تعمیرکاران جاروبرقی تماس بگیرید زیرا ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی سوخته باشد و موتور جاروبرقی از کار افتاده باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میدیا کجاست؟

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی میدیا می باشد. که با کیفیت بسیار خوب جاروبرقی میدیا را تعمیر می کند و برای تعمیرات ضمانت 365 روزه دارد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی میدیا چقدر می باشد؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات هزینه تعمیرات جاروبرقی میدیا با هزینه به صرفه و دریافت تخفیفات با تیم ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی میدیا در شرق تهران

آهنگ، افسریه، تهرانپارس، رسالت، نارمک، ارتش، پیروزی، سید خندان، شیان، حکیمیه، لویزان

تعمیرات جاروبرقی میدیا در شمال تهران

کامرانیه، جردن، سعادت آباد، زعفرانیه، سعدآباد، آجودانیه، فرمانیه، بلوار کاوه، جمشیدیه، زرگنده، تجریش، جماران، شمیرانات، نیاوران، دیباجی، پل رومی، دولت، پاسداران، فرشته، اقدسیه، شهرک غرب، آتی ساز، ظفر، الهیه، اندرزگو، شریعتی، میرداماد

تعمیرات جاروبرقی میدیا در غرب تهران

توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهرک راه آهن، بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، سردار جنگل، ستارخان، صادقیه، پونک، آریاشهر، مرزداران، تهرانسر، کن، دریاچه چیتگر

تعمیرات جاروبرقی میدیا در مرکز تهران

یوسف آباد، شهر آرا، انقلاب، فاطمی، میدان ولیعصر، میدان ونک، شهرک آزمایش، شهرک والفجر، کارگر شمالی، گیشا، شیخ بهایی، مطهری، عباس آباد، خیابان ولیعصر، جلال آل احمد، امیر آباد

تعمیرات جاروبرقی میدیا در جنوب تهران

قزوین، یافت آباد، ورامین، ولیعصر، جوادیه، حافظ، جمهوری، نواب، آزادی، شاهپور، عبدل آباد، راه آهن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، خانی آباد، منیریه، شادآباد، انقلاب، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین