🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیرات اسپلیت در تهران

اسپلیت یکی از مهم ترین وسایل سرمایشی است که در طول فصول گرم نیاز می شود. اما این وسیله ممکن است روزی دچار مشکل شود و شما را به انجام تعمیرات اسپلیت بکشاند. جهت یافتن بهترین نمایندگی تعمیرات اسپلیت نگران هیچ نباشید همین که با شماره های موجود در این بخش تماس حاصل فرمایید برترین متخصصان را در محل زندگی خود حاضر گردانید. هزینه ها را با نمایندگی ما تا 90 درصد کاهش دهید. متخصصان ما با بیش از 10 سال سابقه می توانند نیاز به تعمیرات داکت اسپلیت شما را به حداقل برسانند. برای تمامی بخش های تهران شماره های مورد نظرتان قرار گرفته است. تماس حاصل فرمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش اسپلیت

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اسپلیت

تعمیرات اسپلیت در تهران

انسان ها ابتدا از اب و آتش برای گرم و سرد کردن خود استفاده کردند و در طول سال ها موفق به ساخت کولر و بخاری شدند. با پیشرفت تکنولوژی انسان موفق به ساخت ابزاری شد که با کمترین مصرف انرژی بتواند بیشترین کابرد را داشته باشد. اسپلیت ها از مهم ترین وسایل گرمایشی و سرمایشی در عصر امروزی هستند که روز به روز انسان های بیشتری به خرید آن ها روی می آورند. گاهی این وسایل نیاز به تعمیرات اسپلیت دارند که در این مقاله به آن می پردازیم.

کاربرد بیشتر اسپلیت ها در ایران مربوط به فصل تابستان می شود که گرما به حد زیادی می رسد و مردم نیاز به یک وسیله سرمایشی پر قدرت هستند. اما اسپیلت بر خلاف کولر گازی در فصول سرد برای گرمایش نیز استفاده می شود. قیمت این لوازم در بازار امروز در حدی است که تعویض آن در صورت خرابی به هیچ وجه منطقی نیست. برای همین تعمیرات کولر گازی و اسپلیت منطقی ترین کار است. شما میتوانید برای تعمیرات اسپلیت و سایر لوازم برقی خود به ژاو سرویس مراجعه کنید.

مزایا استفاده از خدمات تعمیرات اسپلیت

  • هزینه به صرفه : چرا وقتی می توان با مناسب ترین قیمت به تعمیرات اسپلیت پرداخت خود را درگیر خرید و تعویض آن کنیم. کافی است مرکز مناسب را برای تعمیر پیدا کنیم تا با هزینه کم بتوانیم دوباره از اسپلیت خود استفاده کنیم.
  • صرفه جویی در وقت : یافتن برند مناسب اسپیلت ، پیدا کردن فروشگاه معتبر ، پیدا کردن مدل مناسب با قیمت مناسب ، حمل و نصب آن …همه ی این ها وقت بسیار زیادی از شما می گیرد. این در حالی است که با تعمیر اسپیلت ،در وقت خود صرفه جویی می کنید.
  • عدم نیاز به حمل و نقل : اندازه اسپیلت ها گاهی حمل و نقل را برای صاحبان آن به یک معضل تبدیل می کند. این درحالی است که اگر ماشین نیز در اختیار نباشد برای حمل و نقل به یک مشکل اساسی بر می خورید. اما با پیدا کردن مرکز تعمیراتی با ارائه ی خدمات درب منزل به راحتی می توانید به تعمیرات اسپلیت خود بپردازید.

اگر برای انجام تعمیرات خود به دنبال یک نمایندگی مناسب می گردید کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات اسپلیت

هزینه تعمیرات اسپلیت

قطعا در هنگام تعمیرات اسپیلت خود به مسئله هزینه تعمیر نیز می اندیشید. شما نیاز به مرکزی دارید که با منساب ترین هزینه به تعمیر لوازم برقی شما بپردازد. با این وجود برای تعمیرات داکت اسپیلت ، چنر عامل تاثیر گذار است که به این شرح است :

برند اسپلیت : برخی برند ها از پیچیدگی یا حساسیت مخصوص به خود برخوردارند که هزینه تعمیر را بالا می برد.

مدل اسپلیت : هرچه مدل داکت اسپیلت شما پیچیده تر باشد و از تکنولوژی بالا تری برخوردار باشد ، هزینه تعمیرات اسپلیت نیز بیشتر می شود.

میزان خرابی : میزان خرابی دستگاه تا دستگاه متفاوت است. گاهی یک تعویض فیلتر مشکل را حل می کند. گاهی نیز فقط نیاز به سرویس لوازم برقی است و گاهی نیز اتصالات یا حتی موتور درگیر شده است. همچنین در بعضی اوقات نیز چند خرابی با هم ایجاد شده است و هرچه میزان خرابی بیشتر باشد هزینه تعمیرات اسپلیت نیز بیشتر است.

مشاهده  تعمیرات فر گاز

قطعات اسیب دیده : قطعه که اسیب دیده است پره اسپیلت است ، یا پروانه آن یا حتی موتور دستگاه؟ بدیهی است که هرچه قطعه مهم  تر باشد هزینه تعمیر آن نیز بیشتر است. همچنین گاهی قطعه اسیب دیده به کلی از بین رفته است و برای تعمیر آن نیاز به تعویض کلی قطعات است. در این صورت ارجینال بودن ، درجه یک بودن و همچنین فابریک بودن قطعه جایگزین می تواند در قیمت تعمیرات اسپلیت تاثیر گذار باشد.

علاوه بر تمامی این موارد ، دستمزد تعمیرکار بر اساس زمان صرف شده ، سختی تعمیر و مواردی از این قبیل تعیین می شود و به قیمت تعمیر اضافه می شود. اما نگران نباشید زیرا شما می توانید با تماس با ژاو سرویس به کسب اطلاعات لازم پرداخته و به تعمیرات اسپلیت خود را در این مرکز انجام دهید. کافی است با شماره این مرکز تماس گرفته یا به سایت ژاو سرویس مراجعه کنید.

 

برند های اسپیلت قابل تعمیر در ژاو سرویس

نمایندگی ژاو سرویس توانایی تعمیر انواع برند های داخلی و خارجی را دارد. کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید و با استفاده از متخصصین فنی این مرکز به تعمیرات اسپلیت در انواع برند و مدل بپردازید :

  • ال جی
  • اوجنرال 
  • سامسونگ
  • ایران رادیاتو
  • اسنوا
  • گری
  • ایساتیس
  • امرسان
  • تراست
  • و…

ژاو سرویس به تعمیرات اسپلیت شما در انواع بند و انواع مدل ها می پردازد. کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان به تعمیر لوازم خانگی خود بپردازید.

مزیت استفاده از خدمات ژاو سرویس

  • هزینه مناسب : با ژاو سرویس نگران هزینه تعمیرات خود نباشید و  با مناسب ترین قیمت به تعمیرات لوازم برقی خود بپردازید.
  • شفافیت مالی : شما به ازای مطالبه هر کدام از خدمات ژاو سرویس از قیمت آن نیز مطلع می شوید.
  • دسترسی به قطعات فابریک و ارجینال : اگر برای تعمیرات اسپلیت شما نیاز به تعویض قطعات باشد ، در صورت درخواست شما بهترین جنس آن برای شما تهیه می شود.
  • ارائه خدمات در محل : با ژاو سرویس خدمات تعمیرات در منزل دریافت کنید و دغدغه رفت و آمد نداشته باشید.
  • ارائه گارانتی ویژه : به ازای تعمیر لوازم خود ، از ژاو سرویس گارانتی ویژه دریافت می کنید.
  • پاسخگویی 24 ساعته : در هر زمان از شبانه روز که با ژاو سرویس تماس بگیرید ، ژاو سرویس آماده خدمت رسانی است.
  • ارائه خدمات در تمامی نقاط تهران : در هر کجا تهران که باشید ، ژاو سرویس آماده خدمت رسانی و تعمیرات اسپلیت به شما است.
  • متخصصین فنی ماهر : از تخصص و دانش تعمیرکاران ژاو سرویس اطمینان حاصل فرمایید و با خیالت راحت لوازم برقی خود را به ژاو سرویس بسپارید.

تعمیرات اسپلیت

کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید و به تعمیرات اسپلیت و انواع لوازم برقی خود بپردازید.

روند تعمیرات اسپلیت در ژاو سرویس چگونه است؟

  • 1-با ژاو تماس میگیرید و مشاوران نمایندگی ژاو به انجام مشاوره اولیه رایگان می پردازند.
  • 2-متخصصین فنی ژاو سرویس با هماهنگی شما در سریع ترین زمان در محل سکونتتان حضور پیدا می کند.
  • 3-با دقت به عیب یابی از داکت اسپیلت شما می پردازند.
  • 4-مشکلات و هزینه تعمیرات اسپلیت را خدمت شما ارائه می کنند.
  • 5-در صورت موافقت شما به تعمیر لوازم برقی شما می پردازند و در صورت نیاز به تعویض قطعه ، آن را تهیه می کنند. اگر تمایل داشته باشید که خود قطعه را تهیه کنید ، صرفا به نصب قطعه می پردازند.
  • 6-گارانتی دریافت خدمات به شما تقدیم می شود.
  • 7-در صورتی که از خدمات ارائه شده راضی نباشید ، مجددا به حل مشکل شما می پردازند.
مشاهده  علت آب دادن کولر گازی

داکت اسپیلت به یکی از پرکاربرد ترین وسایل عصر امروزی تبدیل شده است که در کمترین زمان محیط خانه را گرم و سرد می کند. اما این وسیله نیز دچار استهلاک می شود و نیاز به تعمیرات پیدا می کند. اگر برای تعمیرات اسپلیت خود به دنبال نمایندگی مناسب می گردید ، به ژاو سرویس مراجعه کنید. ما در ژاو سرویس به تعمیر انواع لوازم خانگی می پردازیم و شما را از تعویض آن ها بی نیاز می کنیم. کافی است با شماره های ژاو سرویس تماس بگیرید یا از طریق سایت از خدمات این مرکز بهره ببرید.

آیا ژاو سرویس تعمیر در محل دارد؟

بله شما می توانید از خدمات تعمیر در محل ژاو سرویس استفاده کنید.

خدمات تعمیرات ژاو سرویس شامل کدام منطقه تهران می شود؟

در هر کجا تهران که باشید ژاو سرویس آماده خدمت رسانی است.

ساعات پاسخگویی ژاو چه زمانی است ؟

ژاو سرویس در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی ست.

تعمیرات اسپلیت در تهران در شرق تهران

پیروزی، تهرانپارس، شیان، آهنگ، لویزان، حکیمیه، افسریه، ارتش، سید خندان، رسالت، نارمک

تعمیرات اسپلیت در تهران در شمال تهران

فرمانیه، دولت، پاسداران، میرداماد، شریعتی، ظفر، پل رومی، اقدسیه، آتی ساز، زعفرانیه، نیاوران، سعادت آباد، تجریش، الهیه، شمیرانات، فرشته، بلوار کاوه، جماران، شهرک غرب، جردن، اندرزگو، آجودانیه، کامرانیه، دیباجی، زرگنده، جمشیدیه، سعدآباد

تعمیرات اسپلیت در تهران در غرب تهران

کن، مرزداران، سردار جنگل، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، آریاشهر، شهرک راه آهن، توحید، شهر زیبا، دریاچه چیتگر، صادقیه، ستارخان، پونک، تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس

تعمیرات اسپلیت در تهران در مرکز تهران

شهرک والفجر، میدان ونک، شهرک آزمایش، فاطمی، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، مطهری، گیشا، عباس آباد، انقلاب، خیابان ولیعصر، امیر آباد، شیخ بهایی، جلال آل احمد، یوسف آباد، شهر آرا

تعمیرات اسپلیت در تهران در جنوب تهران

جمهوری، آزادی، حافظ، خانی آباد، منیریه، شاهپور، عبدل آباد، یافت آباد، ورامین، ولیعصر، راه آهن، باقر شهر، قزوین، مهرآباد، نازی آباد، انقلاب، شادآباد، جوادیه، نواب، شهر ری
اشتراک در
اطلاع از

8 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام روز بخیر- اسپلیتم مال برند سامسونگه و موقع خرید به ما گفتند که دوام و طول عمر این دستگاه بسیار خوبه و دچار خرابی نمیشه. اما الان احساس می کنم که بسیار ضعیف شده و کارایی سابق از دست داده . آیا نیاز به تعمیرات داره ؟

این ادعا که هیچ برند با خرابی مواجه نمی شود و نیاز به تعمیرات ندارد ، چندان درست نمی باشد. از با کیفیت ترین برند دنیا هم که استفاده کنید ، اگر طرز مراقبت از لوازم برقی را بلد نباشید ، به تعمیرات نیاز خواهید داشت. در مورد ضعیفی دستگاه هم ، لزوما به دلیل خرابی نمی باشد. گاهی یک سرویس ساده یا تعویض فیلتر می تواند دستگاه شما را مانند روز اول کند. بهتر است به صورت حضوری و از نزدیک به عیب یابی بپردازید تا متوجه شوید که آیا دستگاه شما خراب شده است یا به سرویس نیاز دارد.

از دستگاه موقع کار بوی سوختگی بلند میشه. از زمانی که این اتفاق افتاده دستگاه روشن نشده اما چون خیلی تو خونه پر کاربرده نیاز دارم سریعا تعمیرش کنم. چقدر طول می کشه که تعمیرات انجام بشه و اینکه هزینه تعمیرش چقدر میشه ؟

بلند شدن بوی سوختگی از دستگاه نشانه مهم برای خرابی می باشد و اینکه از دستگاه استفاده نمی کنید بسیار نکته مهمی است. برای تعمیرات اسپلیت کافیست با ژاو سرویس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تکنسین ها ما برای عیب یابی و تعمیرات در منزل شما حضور یابند. همچنین هزینه تعمیرات بر اساس گستردگی خرابی شما تعیین می شود و اگر نیاز به تعویض قطعه نیز داشته باشید ، هزینه خرید قطعه نو نیز به آن اضافه می شود. برای تعیین هزینه دقیق باید ابتدا عیب یابی دقیق صورت بگیرد.

مدتیه که اسپلیت موقع کار سر و صدای خیلی زیادی تولید می کنه. برند اسپلیت ال جی هست و دیگه بی سر و صدا کار نمی کنه. قبلا اینطوری نبود. ممکنه خراب شده باشه ؟ نیازه که برسی کنم ؟

برند لوازم خانگی هر چندکه طول عمر آن تاثیر زیادی دارند اما به این معنی نیست که هیچ گاه دچار خرابی نمی شوند و حتی بهترین برند هم بسته به مراقبت شما می توانید روزی مورد خرابی قرار بگیرد. تولید سرو صدای زیاد می تواند علل بسیار زیادی داشته باشد برای مثال فن یا سیستم خنک کننده ضعیف شده باشد. موتور هم می تواند مورد عیب قرار گرفته باشد. در هر صورت باید از نزدیک مورد برسی قرار بگیرد چرا که گاهی خرابی قطعه ای به دستگاه شما فشار وارد کرده و باعث اسیب جدی تر می شود. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم دستگاه را برسی کنید.

فکر می کنم نیاز به تعمیرات داشته باشم و همچنین می خواستم سرویس سالانه انجام بدم. آدرس تعمیرگاه ذکر کنید لطفا تا مراجعه کنم و اینکه ساعات کاری کی هست ؟

برای عیب یابی ، سرویس و تعمیرات اسپلیت و انواع لوازم خانگی با ژاو سرویس تماس بگیرید. کافیست به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات کنید یا از طریق شماره تلفن های ذکر شده با ما تماس بگیرید. خدمات تعمیرات ژاو سرویس در محل می باشد پس شما نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرگاه ندارید. همچنین در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید آماده پاسخ گویی به شما هستیم.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین