🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ژاو سرویس یکی از معتبرترین نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی در ایران است. این نمایندگی با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای از تعمیرکاران و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این نمایندگی دارای شعب در بسیاری از شهرهای کشور می‌باشد و امکان ارسال تعمیرکار به محل مشتری نیز وجود دارد. این نمایندگی تعمیرات در شرق تهران همه ویژگی های یک تعمیرگاه خوب را دارا است. از جمله این ویژگی ها می توان به مواردی همچون ضمانت 6 ماهه خدمات، قطعات اصل و اورجینال، تعمیر در محل، پاسخگویی 24 ساعته و... اشاره کرد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران در منزل

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

برترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

ژاو سرویس یک نمایندگی معتبر است چرا که دارای ویژگی های عالی می باشد که به طور کامل به آن ها خواهیم پرداخت.

تیم مجرب و حرفه‌ای از تعمیرکاران

این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران با داشتن تیمی از تعمیرکاران با تجربه و مهارت، توانسته است به خوبی نیازهای مشتریان خود را در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی برآورده کند.

به خاطر سخت پیدا شدن تعمیرکاران ماهر کمی تعمیرات نگران کننده است ولی خوشبختانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران ژاو سرویس از تعمیرکارانی برخوردار می باشد که تخصص چشمگیری در تعمیرات دارند و در تعمیرات لوازم خانگی از جمله هر نوع لوازم خانگی مانند جاروبرقی، اجاق گاز، یخچال، مایکروفر و… متخصص است.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

برای مثال در تعمیرات جاروبرقی بوش و یا تعمیرات اجاق گاز اخوان و… تجربه و تخصص کافی دارند. نکته بسیار مهم درباره تعمیرکاران ژاو سرویس این است که آن ها قبل از ان که دست به تعمیر کردن بزنند، ابتدا از علت مشکل پیش آمده اطمینان حاصل می کنند و پس از آن به تعمیرات و رفع آن می پردازند.

این امر یکی از دلایلی است که باعث پایین آمدن ریسک تعمیرات توسط ژاو سرویس خواهد شد. نکته حائز اهمیت دیگر نیز ضمانت و گارانتی است به این منظور که اگر این تعمیر به دست تعمیرکاران ژاو سرویس انجام شده باشد از ضمانت نیم ساله برخوردار است. ژاو سرویس برای آسودگی خیال مشتریان خود برای آن ها ضمانت و گارانتی را در نظر گرفته است تا با خیالی راحت اعتماد کنند.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات استفاده می‌کند که باعث می‌شود لوازم خانگی به حالت اولیه خود بازگردد و کیفیت تعمیرات را بالا می برد. به طور کل همه این آگاهی را داریم که تعمیرات لوازم خانگی گاهی به تعویض قطعات نیز احتیاج پیدا خواهد کرد و این بدیهی است، به همین دلیل دنبال نمایندگی خوب برای قطعات اصل وسایل نیز در تعمیرات باید باشیم.

اما با انتخاب نمایندگی تعمیر ژاو سرویس یک تیر و چند نشان زده اید، چرا که هم دارای متخصصان ماهر برای تعمیرات می باشد و هم قطعات فابریک و اورجینال را عرضه می کند و در تعمیرات خود به هیچ وجه از قطعات بی کیفیت استفاده نمی کند.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

افراد باید جهت خرید قطعات به اصل بودن و فابریک بودن قطعات دقت کنند، چرا که اگر قطعات اصل نباشند، باعث کم شدن عملکرد لوازم خانگی و کوتاه شدن عمر مفید انواع آن ها خواهد شد. خوشبختانه تمامی قطعات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران ژاو سرویس اصل و اورجینال هستند.

ضمانت و گارانتی پس از خدمات

یکی از مهم ترین ویژگی های یک تعمیرگاه خوب و یک نمایندگی معتبر این است که خدمات خود را ضمانت کند. به هر صورت امروزه به دلیل وجود نمایندگی ها و تعمیرگاه های مختلف، اعتماد به آن ها و انتخاب آن ها سخت می باشد. یکی از مواردی که باعث آسودگی خیال افراد می‌ شود، داشتن ضمانت و گارانتی خدمات است. تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ژاو سرویس دارای ضمانتی 6 ماهه هستند.

منظور از ضمانت 6 ماهه یا همان نیم ساله یعنی آن که اگر مشتریان برای تعمیرات لوازم خانگی خود با ژاو سرویس تماس گرفته باشند و تعمیرکاران متخصص ژاو سرویس دستگاه آن ها را تعمیر کرده باشد تا قبل از نیم سال برای لوازم خانگی آن ها هر مشکلی ایجاد شود، تعمیرکاران مجرب و ماهر ژاو سرویس دون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان عیب پیش آمده را خواهند یافت و رفع خواهند کرد و این امر نیازی به پرداخت مجدد نخواهد داشت.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

دارای پاسخگویی 24 ساعته و مشاوره رایگان

یکی از دغدغه افراد برای انتخاب یک نمایندگی و یا پیش آمدن مشکل برای محصولات برقی خود، ساعات غیر اداری است. افراد معمولا در ساعات غیر اداری دست به تمیزکاری و استفاده از لوازم خانگی خود به خصوص جاروبرقی، مایکروفر و… می زنند. هنگامی که افراد با مشکل رو به رو می شوند، در هر زمانی می توانند با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند و مشکل ایجاد شده را مطرح کنند.

مشاهده  سرویس جاروبرقی بوش

مشاوران نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران ژاو سرویس در این زمینه افراد را راهنمایی می کنند و اگر نیاز به تعمیرکار داشتید، به شما کمک می کنند که در زمان و مکانی که در نظر دارید، تعمیرکار اعزام شود. در نتیجه ژاو سرویس بدون تعطیلی در خدمت مشتریان عزیز است.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات ژاو سرویس به صورت 24 ساعته و شبانه روزی پاسخگوی افراد خواهند بود و به طور شبانه روزی به افراد خدمت رسانی و سرویس دهی می کنند. عزیزان می توانند با ژاو سرویس در هر زمانی که می خواهند تماس گیرند و از مشاوره های رایگان ژاو سرویس بهره مند شوند. مشاوران ژاو سرویس در زمینه تعمیرات می توانند حدودا به سوالات افراد پاسخ دهند و در صورتی که مشکلات تخصصی تر بود به تعمیرکاران واگذار خواهند کرد.

خدمات در محل و منزل

چه چیزی امروزه مهم تر از خدمت رسانی در محل و منزل مورد نظر افراد می باشد؟ در عصر الان به خاطر پر مشغله بودن افراد و کمبود وقت، نقل و انتقال و جا به جایی لوازم خانگی و یافتن تعمیرکار مجرب، سخت و دشوار می باشد. اما نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ژاو سرویس در هر زمان و مکانی که افراد مشخص کنند و بخواهند، تعمیر کار اعزام خواهد شد. ژاو سویس بهترین تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران را به شما عرضه می کند.

منظور از این که در هر زمان و مکانی یعنی افراد می توانند به ژاو سرویس بگویند که در کدام زمان و کدام مکان تعمیرکار به آن ها مراجعه کند. تعمیرکاران حتی قبل از آن که به افراد مراجعه کنند، دوباره با آن ها تماس می گیرند و با آن ها هماهنگی لازم را انجام خواهند داد. تعمیر در منزل باعث می شود که افراد در وقت خود صرفه جویی کنند و نگرانی بابت جا به جایی و یا نقل و انتقال لوازم خانگی نداشته باشند.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

به طور کل پیشنهاد می شود افراد خود دست به تعمیرات لوازم خانگی نزنند و تعمیرات را به دست نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران بسپارند. احتمالا این سوال برای افراد پیش آید که چرا خود نمی توانیم لوازم خانگی خود را تعمیر کنیم؟ حتی اگر شما آشنایی محدودی با تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید، باز هم احتمال خطا و ریسک تعمیرات وجود دارد.

منطقی است که تعمیر را به دست فردی بسپارید که تخصص و کارش تعمیرات حرفه ای لوازم خانگی می باشد. وقتی می توانید ریسک تعمیرات را پایین آورید، درست این است که خود دست به تعمیرات نزنید و احتمال خرابی و هزینه بیشتر را رقم نزنید. یکی از نکات برتری که می توان به آن اشاره کرد این است که وقتی تعمیرات را به دست نمایندگی های معتبر می سپارید، به غیر از پایین آمدن ریسک از ضمانت و گارانتی بعد از تعمیرات برخوردار می شوید.

این امر باعث آسودگی خیال شما خواهد شد، چرا که اگر احساس کردید لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر دوباره دارد و به مشکل برخورده است، بدون اعطای هزینه می توانید تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران را انجام دهید.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران

هزینه تعمیرات لوازم خانگی چقدر است؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عامل ها مقدار آسیب دیدگی لوازم خانگی می باشد و عامل دیگر قطعه آسیب دیده استو برای اطلاع بیشتر و دقیق تر از هزینه تعمیرات با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.

مشاهده  تعمیرات مایکروفر دلونگی

آیا ژاو سرویس ارائه خدمات در محل را شامل می شود؟

بله افراد در هر زمان و مکانی می توانند به ژاو سرویس بگویند که در کدام زمان و کدام مکان تعمیرکار به آن ها مراجعه کند. تعمیرکاران حتی قبل از آن که به افراد مراجعه کنند، دوباره با آن ها تماس می گیرند و با آن ها هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.

ژاو سرویس چه برند هایی را پشتیبانی می کند؟

ژاو سرویس اکثر برند ها از جمله بوش، سامسونگ، فلر، ناسیونال، دلونگی، کنوود و... را پشتیبانی می کند و به طور تخصصی آن ها را تعمیر می کند.

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران در شرق تهران

تهرانپارس، شیان، افسریه، رسالت، لویزان، نارمک، پیروزی، ارتش، حکیمیه، آهنگ، سید خندان

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران در شمال تهران

زرگنده، شهرک غرب، آجودانیه، تجریش، فرشته، ظفر، نیاوران، اقدسیه، سعدآباد، زعفرانیه، میرداماد، سعادت آباد، الهیه، جماران، جمشیدیه، پل رومی، دولت، دیباجی، شریعتی، پاسداران، کامرانیه، فرمانیه، شمیرانات، بلوار کاوه، اندرزگو، جردن، آتی ساز

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران در غرب تهران

آریاشهر، تهرانسر، توحید، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهر زیبا، شهرک راه آهن، پونک، ستارخان، سردار جنگل، مرزداران، صادقیه، خلیج فارس، دریاچه چیتگر، کن

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران در مرکز تهران

یوسف آباد، گیشا، شیخ بهایی، عباس آباد، میدان ولیعصر، مطهری، شهرک آزمایش، انقلاب، کارگر شمالی، شهرک والفجر، میدان ونک، خیابان ولیعصر، شهر آرا، جلال آل احمد، فاطمی، امیر آباد

تعمیرات لوازم خانگی در شرق تهران در جنوب تهران

شهر ری، یافت آباد، جمهوری، ولیعصر، مهرآباد، جوادیه، نازی آباد، منیریه، شاهپور، باقر شهر، شادآباد، خانی آباد، راه آهن، قزوین، حافظ، نواب، عبدل آباد، آزادی، انقلاب، ورامین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین