🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

تعمیرات مایکروفر دلونگی

مایکروفر دلونگی یکی از مایکروفر های با کیفیت موجود در بازار می باشد. اما ممکن است بنابر دلایلی و عدم مراقبت صحیح دچار خرابی و ایجاد مشکلات شود. مایکروفر دلونگی نیاز به تعمیرات دارد. برای تعمیرات مایکروفر دلونگی باید با مرکز تعمیرات مایکروفر دلونگی و یا نمایندگی تعمیر مایکروفر دلونگی تماس گرفت. ژاو سرویس مرکز تعمیرات مایکروفر دلونگی با ضمانت 365 روزه بر روی تعمیرات به بهترین نحو مایکروفر شما را تعمیر می کند. بنابراین دیگر نگران تعمیرات مایکروفر خود نباشید و در صورت خراب شدن مایکروفر تان در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید و از تمامی خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر مایکروویو دلونگی Delonghi

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات مایکروفر دلونگی

تعمیرات مایکروفر دلونگی

امروزه استفاده بسیار زیادی از مایکروفر ها می شود. کم کم مایکروفر ها ور فر ها دارد جایگزین اجاق گاز ها می شوند زیرا با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مواد غذایی توسط مایکروفر طبخ می شوند. در حال حاضر که مایکروفر به یکی از دستگاه های پرکاربرد در منازل تبدیل شده است باید از آن مراقبت نمود. در صورت عدم نگهداری صحیح و مراقبت نکردن درست مایکروفر شما خراب خواهد شد و نیاز به تعمیرات دارد.

مایکروفر دلونگی Delonghi یکی از مایکروفر های موجود دربازار است که از کیفیت خوبی نیز برخور دار است. اما در صورت عدم مراقب درست ممکن است نیاز به تعمیرات مایکروفر دلونگی باشد. بنابراین برای تعمیرات مایکروفر دلونگی باید به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلونگی مراجعه نمایید و یا با مرکز تعمیرات مایکروویو دلونگی Delonghi تماس بگیرید.

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی در همه نقاط تهران می باشد که می تواند به شما در تعمیر مایکروویو Delonghi کمک کند. این مرکز تعمیرات از گارانتی یا ضمانت  ساله بر روی تعمیرات خود برخوردار است و در صورت خراب شدن مایکروفر دلونگی دیگر نگران تعمیر مایکروفر خود نباشید و با شماره تماس ژاو سوریس تماس گرفته و تعمیرکاران ماهر ژاو سرویس را به محل خود اعزام نمایید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی Delonghi در تهران

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی می باشد که با تعمیرکارانی ماهر به تعمیر مایکروفر دلونگی می پردازد. ژاو سرویس مرکز تعمیرات مایکروفر Delonghi در تهران دارای بهترین کادر متخصصین تعمیرات مایکروفر و لوازم خانگی می باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

انجام کلیه خدمات ژاو سرویس در کلیه نقاط تهران صورت می گیرد. تعمیرات مایکروفر دلونگی در شرق، غرب، جنوب و شمال تهران در هر کجای تهران که هستید برای دریافت خدمات تعمیر مایکروویو دلونگی Delonghi با مرکز تعمیرات مایکروفر Delonghi ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر Delonghi با ضمانت 365 روزه ‼️

اگر نگران اعتبار و کیفیت مرکز تعمیرات مایکروفر دلونگی هستید دیگر نگران نباشید. ژاو سرویس به بهترین نحو ممکن مایکروفر شما را تعمیر می کند زیرا بر روی تعمیرات خود ضمانت 1 ساله گذاشته است. و این گارانتی 1 ساله نشانه با کیفیت بودن تعمیرات ژاو سرویس می باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در منزل شما

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر مایکروویو دلونگی تمامی تعمیرات را در منزل شما انجام می دهد. دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات حضوری نیست. همچنین نیاز به جا به جایی و حمل و نقل مایکروفر نیست. شما با تماس با ژاو سرویس تعمیرکار را به منزل خود بیاورید و از تمامی خدمات آن بهره مند شوید.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات مایکروفر دلونگی

بهتر است بدانید برای دوام و طول عمر بالاتر مایکروفر تان باید برای تعمیرات با مرکز تعمیراتی تماس بگیرید که دارای قطعات اورجینال می باشد زیرا استفاده از قطعات اصلی منجر به کیفیت و دوام مایکروفر شما می شود. در صورت عدم استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات باعث خراب شدن مجدد دستگاه و یا از کار افتادن دیگر قطعات دستگاه مایکروفر می شود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی

علت هایی که منجر به تعمیرات مایکروفر دلونگی می شوند :

در ادامه به بررسی علل خراب شدن مایکروفر دلونگی می پردازیم. برای حل کردن مشکلات مایکروفر در ابتدا باید عیب یابی مایکروفر را انجام دهید و در صورت نیاز به تعمیرات با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

  1. سینی مایرکروفر دلونگی نمی چرخد
  2. مایکروفر دلونگی در موقع انجام کار خاموش می شود
  3. درب مابکروفر دلونگی بسته نمی شود
  4. مایکروفر دلونگی غذا را گرم نمی کند
  5. مایکروفر دلونگی جرقه می زند
  6. لامپ مایکروفر دلونگی روشن نمی شود
مشاهده  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

سینی مایکروفر دلونگی نمی چرخد مشکل از کجاست؟

در صورت عدم چرخش سینی مایکروفر دلونگی در ابتدا باید عیب یابی صورت بگیرد و اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. در ادامه به بررسی علت های نچرخیدن سینی مایکروفر دلونگی می پردازیم.

  • مانعی در غلتک های زیر سینی مایکروفر دلونگی وجود دارد
  • غلتک های زیر ظرف مایکروفر دلونگی خراب شده است
  • ایراداتی در موتور چرخان مایکروفر دلونگی ایجاد شده است

در صورت وجود رویداد های بالا ظرف مایکروفر دلونگی نمی چرخد و اگر غلتک زیر سینی خراب شده است و یا موتور چزخان دارای مشکل شده است در اولین فرصت با تعمیرکارن ماهر ژاو سرویس برای رفع مشکلات تماس حاصل نمایید.

چرا مایکروفر دلونگی در حین انجام کار خاموش می شود؟

یکی از مشکلات متعدد تعمیرات مایکروفر دلونگی Delonghi خاموش شدن مایکروفر در حین انجام کار می باشد. در این صورت باید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس گرفت و حتما ایرادات را بر طرف کرد زیرا ممکن است منجر به ایجاد مشکلات جدی تر شود. درصورت اینکه مایکروفر شما در موقع انجام کار خاموش شد حتما با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی تماس بگیرید. در این هنگام تعمیرکاران ژاو سرویس به محل شما اعزام می شوند و در اولین فرصت مشکل مایکروفر شما را حل می کنند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی

علت بسته نشدن درب مایکروفر دلونگی چیست؟

بسته نشدن درب مایکروفر دلونگی یکی از مشکلات جدی مایکروفر می باشد زیرا عدم بسته نشدن درب مایکروفر دلونگی موجب گرم نشدن غذا و ایجاد مشکلات در مایکروفر دلونگی می شود. بنابراین برای یافتن مشکل و رفع آن با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید و مشکل درب مایکروفر دلونگی را رفع نمایید. در این صورت نیاز به تعمیرات مایکروفر دلونگی می باشد زیرا ممکن سوییچ درب مایکروفر خراب شده باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

مایکروفر دلونگی غذا را گرم نمی کند چه باید کرد؟ [تعمیرات و عیب یابی مایکروفر دلونگی]

گاهی اوقات هرچقدر که مواد غذایی را درون مایکروفر قرار می دهد پس از اتمام مشاهده می کنید که مواد غذایی گرم نشده است و هنوز سرد می باشد. در این صورت باید به عیب یابی پرداخت و مشکل را رفع نمود زیرا این یک مشکل جدی است. برای حل کردن مشکل عدم گرم شدن غذا با تیم تعمیرکاران ژاو سرویس برای تعمیر مایکروفر دلونگی تماس بگیرید.

اگر مایکروفر دلونگی غذا را گرم نمی کند  ممکن است خازن دستگاه به مشکل خورده باشد و یا نیاز به بررسی درب مایکروفر باشد. در صورت بسته نشدن درب مایکروفر نیز غذا به درستی گرم نمی شود. همچنین استفاده از ظروف مسی و استیل نیز منجر به خراب شدن مایکروفر و عدم گرم شدن غذا می شود. بنابراین از گذاشتن ظروف استیل و مسی در مایکروفر جدا خودداری نمایید.

لامپ مایکروفر دلونگی Delonghi روشن نمی شود

در صورت عدم روشن شدن لامپ مایکروفر دلونگی باید برق دستگاه را چک نمایید. همچنین اگر لامپ دستگاه سوخته باشد و یا نیم سوز شده باشد باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلونگی تماس بگیرید.

  • اجاق های مایکروفر دلونگی نیاز به تعمیر دارد
  • تابلو برق خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد
  • لامپ های مایکروفر دلونگی را تعویض نمایید
مشاهده  تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی در تهران

در صورت جرقه زدن مایکروفر دلونگی چه باید کرد؟

اگر مایکروفر دلونگی جرقه بزند باید حتما با ژاو سرویس تماس بگیرید. زیرا جرقه زدن مایکروفر یک مشکل مهم می باشد و ممکن است یکی از قطعات مایکروفردلونگی Delonghi سوخته باشد. عواملی که منجر به جرقه زدن مایکروفر دلونگی می کند :

  • آسیب دیدگی لامپ مگنترون دستگاه
  • در صورت وجود فلز درون مایکروفر دلونگی
  • اگر لامپ مگنترون مایکروفر سوخته باشد

تعمیرات مایکروفر دلونگی

مشاوره رایگان تعمیرات مایکروفر

ژاو سرویس دارای کارشناسان ماهری می باشد که در صورت نیاز شما به شما مشاوره می دهند بنابراین شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را بپرسید.

هزینه تعمیرات مایکروفر دلونگی Delonghi چقدر است؟

هزینه تعمیرات مایکروفر دلونگی بستگی به عواملی در تعمیرات مایکروفر دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه های تعمیر مایکروفر در اولین فرصت با مرکز تعمیرات مایکروفر تماس بگیرید. هزینه های تعیمرات ژاو سرویس نسبت به کیفیت و ضمانت تعمیرات بسیار به صرفه و مناسب است.

  • شدت آسیب دیدگی مایکروفر دلونگی : شدت آسیب دیدگی در مایکروفر یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه تعمیرات مایکروفر می باشد. بنابراین در صورت خراب شدن مایکروفر دلونگی برای اطلاع از مقدار یا شدت آسیب دیدگی با ژاو سرویس تماس بگیرید.
  • نمایندگی تعمیر مایکروفر دلونگی : اینکه در کجا مایکروفر خود را تعمیر می کنید نیز اهمیت دارد. اگر در مرکز تعمیرات ژاو سرویس تعمیر مایکروویو شما انجام شود با توجه به کیفیت تعمیرات هزینه مناسبی از شما دریافت می شود. بنابراین برای دریافت اطلاع بیشتر در مورد هزینه های تعمیر با ژاو سرویس تماس بگیرید.
  • قطعات مورد نیاز برای انجام تعمیر مایکروویو دلونگی : این عامل که کدام قطعه آسیب دیده است نیز بر روی هزینه تعمیرات مایکروفر دلونگی تاثیر می گذارد زیرا اگر نیاز به تعویض قطعه باشد باید قیمت آن قطعه نیز لحظ شود شما می توانید برای اطلاع از قیمت قطعات نیز با ژاو سرویس تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات مایکروفر دلونگی کجاست؟

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلونگی می باشد که با تعمیرکارانی ماهر به تعمیر مایکروفر دلونگی می پردازد. ژاو سرویس مرکز تعمیرات مایکروفر Delonghi در تهران دارای بهترین کادر متخصصین تعمیرات مایکروفر و لوازم خانگی می باشد.

هزینه تعمیرات مایکروفر دلونگی چقدر است؟

هزینه تعمیرات مایکروفر دلونگی بستگی به عواملی در تعمیرات مایکروفر دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه های تعمیر مایکروفر در اولین فرصت با مرکز تعمیرات مایکروفر تماس بگیرید. هزینه های تعیمرات ژاو سرویس نسبت به کیفیت و ضمانت تعمیرات بسیار به صرفه و مناسب است.

اگر سینی مایکروفر دلونگی نچرخد چه باید کرد؟

ممکن است مانعی در غلتک زیر سینی وجود داشته باید . در صورت عدم چرخش سینی مایکروفر دلونگی در ابتدا باید عیب یابی صورت بگیرد و اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شرق تهران

شیان، نارمک، حکیمیه، تهرانپارس، پیروزی، سید خندان، آهنگ، ارتش، افسریه، لویزان، رسالت

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شمال تهران

تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی، الهیه، کامرانیه، شریعتی، دولت، بلوار کاوه، زعفرانیه، جردن، فرمانیه، زرگنده، ظفر، اندرزگو، آتی ساز، جمشیدیه، فرشته، جماران، شهرک غرب، آجودانیه، دیباجی، شمیرانات، سعدآباد، پاسداران، میرداماد، سعادت آباد

تعمیرات مایکروفر دلونگی در غرب تهران

آریاشهر، ستارخان، مرزداران، شهر زیبا، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، صادقیه، تهرانسر، سردار جنگل، کن، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، پونک، توحید، بلوار فردوس شرق و غرب، شهرک راه آهن

تعمیرات مایکروفر دلونگی در مرکز تهران

کارگر شمالی، یوسف آباد، انقلاب، شیخ بهایی، شهرک والفجر، عباس آباد، شهر آرا، میدان ونک، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، مطهری، فاطمی، امیر آباد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیرات مایکروفر دلونگی در جنوب تهران

قزوین، مهرآباد، منیریه، شاهپور، آزادی، ولیعصر، ورامین، خانی آباد، جمهوری، باقر شهر، نواب، انقلاب، عبدل آباد، نازی آباد، جوادیه، یافت آباد، راه آهن، حافظ، شادآباد، شهر ری
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین