🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات مایکروفر شرق تهران

با توجه به استفاده گسترده از مایکروفر ها نیاز این دستگاه ها به تعمیرات نیز زیاد شده است. برای تعمیرات مایکروفر شرق تهران با نمایندگی های معتبر تعمیرات مایکروفر شرق تهران تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر شرق تهران می باشد. این مرکز تعمیرات با تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات مایکروفر شما را در محل تان انجام می دهد. و بر روی تعمیرات لوازم خانگی خود ضمانت 365 روزه دارد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیر مایکروفر شرق تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات مایکروفر شرق تهران

تعمیرات مایکروفر شرق تهران

امروزه مایکروفر یکی از لوازم کاربردی و ضروری آشپزخانه ها به شمار می آید. مایکروفر ها به دلیل داشتن ویژگی های بسیار کاربردی توانسته اند جایگزین خوبی برای اجاق گاز ها و بخار پز ها شوند. مایکروفر سرعت پخت بیشتری نسب به اجاق گاز دارد و همچنین تمامی نواحی مواد غذایی را به طور یکسان طبخ می کند.

بنابر استفاده زیاد از مایکروفر و عدم مراقبت از این دستگاه ممکن است مایکروفر شما نیاز به تعمیرات داشته باشد. در این صورت باید به تعمیرات مایکروفر پرداخت و در اولین فرصت آن را عیب یابی نمود. در صورت خراب شدن مایکروفر در ابتدا با نمایندگی معتبر تعمیرات مایکروفر شرق تهران تماس حاصل نمایید.

در هر کجای تهران که باشید می توانید از خدمات ژاو سرویس در تعمیرات لوازم خانگی بهره مند شوید. همچنین ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر شرق تهران می باشد. این مرکز تعمیرات با تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات مایکروفر شما را در محل تان انجام می دهد. و بر روی تعمیرات لوازم خانگی خود ضمانت 365 روزه دارد.

به همین علت شما می توانید با خیال راحت با مرکز تعمیرات مایکروویو شرق تهران تماس حاصل نمایید و دیگر نگران خراب شدن مایکروفر و دیگر لوازم خانگی خود نباشید. در صورت عدم اطمینان نیز می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات مایکروفر شرق تهران

نمایندگی تعمیرات مایکروفر شرق تهران

اگر مایکروفر شما نیاز به تعمیرات دارد و شما در شرق تهران ساکن هستید. با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در شرق تهران تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر مایکروفر شرق تهران در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهد بود و به تعمیرات مایکروفر شما خواهد پرداخت. بنابراین دیگر نگران تعمیر مایکروفر و لوازم خانگی تان نباشید و با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی ویژگی های ژاو سرویس نمایندگی تعمیر مایکروویو در سراسر تهران می پردازیم :

👨‍🔧ضمانت 1 ساله بر روی تعمیرات مایکروفر : دیگر نگران تعمیرات لوازم خانگی خود و اعتیار مرکز تعمیرات نباشید. زیرا ژاو سرویس بر روی تعمیرات مایکروفر شرق تهران ضمانت  ساله دارد و شما می توانید با خیال راحت تعمیرات خود را به این مرکز تعمیر بسپارید.

👨‍🔧هزینه تعمیر مقرون به صرفه : ژاو سرویس نسبت به خدماتی که ارائه می دهد و کیفیتی که در تعمیرات لوازم خانگی دارد هزینه مقرون به صرفه ای نیز دریافت می کند.

👨‍🔧نمایندگی تعمیرات مایکروفر در سراسر تهران : در هر کجای تهران ساکن هستید و نیاز به تعمیرات مایکروفر و لوازم خانگی دارید با ژاو سرویس تماس بگیرید. ای مرکز تعمیرات در همه ی نقاط تهران خدمات ارائه می دهد.

👨‍🔧استفاده از قطعات اصلی یا اورجینال در تعمیرات : همان طور که گفته شد ژاو سرویس بر روی تعمیرات خود گارانتی 365 روزه دارد. به این دلیل که از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر مایکروفر و لوازم خانگی استفاده می کند. بنابراین منجر به طول عمر بالای لوازم خانگی شما می شود.

👨‍🔧پاسخگویی در اولین فرصت : اگر به دنبال مرکز تعمیرات مایکروفر شرق تهران هستید با ژاو سرویس تماس بگیرید. این مرکز در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهد بود.

👨‍🔧ارائه مشاوره رایگان در خصوص تعمیرات مایکروفر : در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به مشاوره در خصوص تعمیرات لوازم خانگی با ژاو سرویس تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز در اولین فرصت به شما مشاره رایگان ارائه می دهند.

مشاهده  تعمیر کلکتور موتور جاروبرقی

👨‍🔧تعمیرات مایکروفر در محل شما : دیگر نیاز نیست مایکروفر و لوازم خانگی تان را به تعمیرگاه ببرید زیرا تعمیرکار به محل شما خواهد آمد. تعمیرکاران ژاو سرویس در هر کجای تهران که باشید به محل شما برای تعمیرات لوازم خانگی تان خواهند آمد و در زمانی معین وسیله مورد نظر شما را تعمیر خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر شرق تهران

علت تعمیرات مایکروفر چیست؟

برای تعمیرات مایکروفر و خراب شدن مایکروفر باید علت و عیب مورد نظر پیدا شود تا تعمیرات بدون نقص انجام شوند. بنابراین برای تعمیرات مایکروفر شرق تهران با مرکز تعمیرات مایکروویو شرق تهران تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت علت تعمیر مایکروفر پیدا شود. در ادامه به برخی از علل تعمیرات مایکروفر می پردازیم.

سینی مایکروفر نمی چرخد

یکی از علل تعمیر مایکروفر نچرخیدن سینی داخل مایکروویو می باشد. در صورت عدم چرخش سینی مایکروفر، غذا نیز به خوبی گرم نمی شود. بنابراین باید در اولین فرصت مایکروفر تعمیر شود. برای تعمیرات مایکروفر در شرق تهران با ژاو سرویس تماس بگیرید.

  • موتور گردان خراب شده است
  • مانعی وجود دارد
  • چرخ دنده ها چرب و کثیف شده اند

برای تعمیرات و تعویض قطعات در صورت عدم چرخش سینی مایکروفر با ژاو سرویس تماس بگیرید.

مایکروفر جرقه می زند

در صورت جرقه زدن مایکروفر نیز برای تعمیرات مایکروفر با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. مشکل جرقه زدن مایکروفر باید به سرعت رفع شود زیرا ممکن سبب بروز مشکلات دیگری در مایکروفر شود.

  • گذاشتن ظروف فلزی در مایکروفر 
  • سوختن یا نیم سوز شدن موتور و قطعات مایکروفر
  • سوختن لامپ مگنترون

در صورت بروز هر کدام از موارد بالا باید در اولین فرصت با تعمیرکاران تماس بگیرید و مشکل را رفع نمایید. زیرا اگر قطعه ای سوخته باشد باید تعویض یا تعمیر شود. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر شرق تهران می باشد که می تواند به بهترین نحو مایکروفر شما را تعمیر نماید.

تعمیرات مایکروفر شرق تهران

مایکروفر غذا را گرم نمی کند

در صورت عدم گرم شدن غذا توسط مایکروفر عیب یا مشکلی در مایکروفر به وجود آمده است که باید عیب یابی و در صورت حل نشدن مشکل تعمیر شود. برای تعمیرات مایکروفر شرق تهران می توانید با مرکز تعمر مایکروفر در شرق تهران تماس حاصل نمایید.

  • خراب شدن مگنترون
  • نیم سوز شدن موتور مایکروفر 
  • خراب شدن ترموستات

اگر هر کدام از موارد بالا در مایکروفر رخ دهد باید در اولین فرصت با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. زیرا در صورت سوختن هر کدام از قطعات مایکروفر باید آن قطعه با یک قطعه اصلی تعویض شود. در غیر این صورت مشکلات جدی تری در مایکروفر رخ می دهد.

مایکروفر بوی سوختگی می دهد

بوی سوختگی از دستگاه های برقی نشانه یک مشکل جدی می باشد به همین دلیل پیشنهاد می شود خودتان برای رفع مشکل دستگاه اقدام نکنید و در اولین فرصت با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید. بوی سوختگی می تواند به معنی سوختن موتور یا هرکدام از قطعات مایکروفر باشد.

  • موتور مایکروفر نیم سوز شده است
  • موتور مایکروفر سوخته است
  • مگنترون مایکروفر سوخته است
  • یکی از قطعات مایکروفر سوخته است

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر شرق تهران می باشد که در صورت سوختن هر کدام از قطعات مایکروفر آن قطعه را تعمیر و یا با قطعه اصلی و اورجینال تعویض می کند.

درب مایکروفر بسته نمی شود

یکی از مشکلات مهم و اساسی می تواند بسته نشدن درب مایکروفر باشد. زیرا عدم بسته شدن درب مایکروفر منجر به گرم نشدن مواد غذایی درون مایکروفر و مشکلات جدی تر می شود. بنابراین شما می توانید برای رفع این مشکل با مرکز تعمیرات مایکروفر شرق تهران تماس بگیرید. و در اولین فرصت درب مایکروفر خود را تعمیر نمایید.

  • مانعی در درب و پیج ها وجود دارد
  • غلتک درب شکسته است
  • دستگیره درب مایکروفر خراب شده است
مشاهده  تعمیرات مایکروفر دلونگی

در صورت وجود مشکلات بالا می توانید برای رفع مشکلات با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات مایکروفر شرق تهران

هزینه تعمیرات مایکروفر شرق تهران چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه تعمیرات مایکروفر می توانید با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. زیرا هزینه تعمیرات مایکروفر به عواملی بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند. در ادامه به این عوامل می پردازیم.

  • کدام قطعه خراب شده است
  • آیا قطعه نیاز به تعمیر دارد یا تعویض دارد
  • مرکز تعمیرات مایکروفر کجاست
  • تعمیرات چقدر زمان می برد

هزینه تعمیرات مایکروفر چقدر است؟

هزینه تعمیرات مایکروفر به عواملی بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.
کدام قطعه خراب شده است ، آیا قطعه نیاز به تعمیر دارد یا تعویض دارد ، مرکز تعمیرات مایکروفر کجاست ، تعمیرات چقدر زمان می برد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر شرق تهران کجاست؟

اگر مایکروفر شما نیاز به تعمیرات دارد و شما در شرق تهران ساکن هستید. با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در شرق تهران تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر مایکروفر شرق تهران در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهد بود و به تعمبرات مایکروفر شما خواهد پرداخت. بنابراین دیگر نگران تعمیر مایکروفر و لوازم خانگی تان نباشید و با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید.

در صورت جرقه زدن مایکروفر چه باید کرد؟

در اولین فرصت باید با تعمیرکاران مایکروفر تماس گرفت. زیرا در صورت جرقه زدن مایکروفر به طور قطع یکی از قطعات مایکروفر سوخته است و نیاز به تعمیرات دارد.

تعمیرات مایکروفر شرق تهران در شرق تهران

سید خندان، پیروزی، لویزان، ارتش، شیان، افسریه، تهرانپارس، آهنگ، رسالت، نارمک، حکیمیه

تعمیرات مایکروفر شرق تهران در شمال تهران

پل رومی، دولت، سعادت آباد، زرگنده، جمشیدیه، جردن، نیاوران، الهیه، فرشته، ظفر، فرمانیه، آتی ساز، شهرک غرب، سعدآباد، آجودانیه، شریعتی، شمیرانات، زعفرانیه، جماران، پاسداران، کامرانیه، اقدسیه، اندرزگو، بلوار کاوه، میرداماد، دیباجی، تجریش

تعمیرات مایکروفر شرق تهران در غرب تهران

شهر زیبا، سردار جنگل، آریاشهر، تهرانسر، توحید، شهرک راه آهن، مرزداران، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، ستارخان، پونک، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، کن، صادقیه

تعمیرات مایکروفر شرق تهران در مرکز تهران

شهرک والفجر، گیشا، عباس آباد، شهر آرا، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، فاطمی، شیخ بهایی، انقلاب، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، میدان ونک، میدان ولیعصر، جلال آل احمد، مطهری، امیر آباد

تعمیرات مایکروفر شرق تهران در جنوب تهران

عبدل آباد، نواب، آزادی، حافظ، شاهپور، جمهوری، باقر شهر، ورامین، راه آهن، ولیعصر، مهرآباد، انقلاب، نازی آباد، قزوین، خانی آباد، شادآباد، جوادیه، یافت آباد، شهر ری، منیریه
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام وقت بخیر ببخشید شما 1 عدد ترانس سوخته ماکروفر (سیم پیچ اولیه سالم) برای تبدیل به نقطه جوش موجود دارید
با تشکر 09122800038 رضایی

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین