🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

تعمیرات مایکروفر غرب تهران

مایکروفر ها امروزه جایگزین خوبی برای اجاق گاز ها هستند. به طوری که اکثر کار های طبخ روزانه را میتوان با این دستگاه انجام داد. اما عدم مراقبت صحیح از مایکروفر و نگهداری نامناسب از این وسیله خانگی منجر به خراب شدن قطعات مایکروفر و نیاز به تعمیرات مایکروفر می باشد. برای تعمیرات مایکروفر غرب تهران بهتر است با یک مرکز تعمیرات معتبر با کیفیت تعمیرات خوب تماس بگیرید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران و شرق تهران می باشد که با استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات به مدت 365 روز تعمیرات خود را تضمین می کند. بنابراین در صورت نیاز به تعمیرات مایکروفر غرب تهران با کارشناسان ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیر مایکروفر غرب تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات مایکروفر غرب تهران

تعمیرات مایکروفر غرب تهران

امروزه مایکروفر به یکی از وسیله های خانگی پر کاربرد تبدیل شده است که افراد زیادی از این وسیله استفاده می کنند و کار های پخت و پز و حتی گرم کردن مواد غذایی را نیز با این دستگاه انجام می دهند. مایکروفرها از قطعات زیادی برای پختن و گرم کردن اصولی غذا ساخته شده اند به همین علت بسیار نیازمند مراقبت و نگهداری در جایگاه و شرایط درست می باشند. به همین علت برای مراقبت از مایکروفر باید کوشا باشید.

در صورت عدم مراقبت از مایکروفر و نگهداری نادرست این دستگاه کاربردی به تعمیرات نیاز پیدا می کند و برای تعمیرات بهتر است به مرکز تعمیرات یا نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران مراجعه نمایید. زیرا وجود قطعات غیر اصلی در بازار زیاد شده است و یک مرکز نامعتبر ممکن است به خوبی مایکروفر شما را تعمیر نکند و منجر به خرابی دیگر قطعات مایکروفر شود. بنابراین با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران از سلامت و طول عمر مایکروفر خود اطمینان حاصل نمایید.

ژاو سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی در صورت خراب شدن لوازم خانگی به خصوص مایکروفر و انواع مایکروفر ها با برند های مختلف در اولین فرصت به تعمیرات مایکروویو شما می پردازد و خدمات تعمیرات مایکروفر غرب تهران با ضمانت و کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین برای تعمیر مایکروویو با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس حاصل نمایید. و از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوید.

تعمیرات مایکروفر غرب تهران

نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر مایکروویو می باشد که با تجربه بالا در تعمیرات لوازم خانگی پیشرو در این صنعت می باشد. همچنین می توانید بدون نگرانی تعمیر لوازم خانگی خود را به ژاو سرویس بسپارید زیرا ژاو سرویس بر روی تعمیرات لوازم خانگی خود ضمانت 365 روزه دارد و می توانید از گارانتی تعمیرات لوازم منزل ژاو سرویس بهره مند شوید.

بنابراین دیگر نگران پیدا کردن یک مرکز معتبر تعمیرات مایکروفر غرب تهران نباشید. بلکه با تماس با کارشناسان ژاو سرویس مشکلات مایکروفر خود را حل نمایید. در ادامه به بررسی ویژگی های ژاو سرویس می پردازیم.

  1. ضمانت 12 ماهه تعمیرات مایکروفر: اگر برای تعمیرات مایکروفر خود به دنبال یک نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران ، معتبر می باشید می توانید در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید و تعمیرکاران را به محل خود بیاورید. زیرا ژاو سرویس بر روی خدمات تعمیر لوازم خانگی خود ضمانت 12 ماهه دارد و با بالا ترین کیفیت لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. بنابراین دیگر از تعمیرات لوازم خانگی خود خیالتان راحت و آسوده باشد.
  2. پاسخگویی در اولین فرصت : در هر زمان که با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و می توانید مشکلات لوازم خانگی خود را با کارشناسان ژاو سرویس در میان بگذارید.
  3. مشاوره و اطلاع رسانی رایگان : اگر برای تعمیرات مایکروویو خود نیاز به مشاوره و پاسخ دارید می توانید با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و در اولین فرصت به پاسخ سوال تان برسید. بنابراین در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.
  4. استفاده از قطعات اصلی یا اورجینال در تعمیرات ماکروفر: فراهم کردن قطعات اورجينال در تعمیرات مایکروفر کار چندان آسانی نمی‌باشد اما شرکت ژاو سرویس این امکان را فراهم آورده تابا استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات ماکروفر تان این اطمینان را به شما بدهد عمر دستگاه مایکروفر تان پس از تعمیرات افزایش یابد خیلی زود دچار خرابی نشود .
  5. امکان خدمات رسانی در تمام‌ نقاط تهران : اگر از ساکنین شهر تهران می باشید میتوانید از تمام نقاط تهران، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب از خدمات شرکت ژاو سرویس استفاده نمایید و برای تعمیرات مایکروفر غرب تهران تماس حاصل نمایید.
  6.  ارائه لیست هزینه ها به مشتریان : شرکت ژاو سرویس برای تعمیرات مایکروفر غرب تهران با ارائه لیست هزینه‌ی خدمات به منظور آگاه سازی و شفاف سازی و انتخاب راحت به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب صحیح در این زمینه داشته باشید
  7. استفاده از بهترین متخصصان در کادر فنی: ژاو سرویس از بهترین متخصصین در کادر فنی خود در تعمیرات مایکروویو استفاده می‌کند زیرا در غیر این صورت امکان خراب شدن دستگاه مایکروویو وجود دارد.
  8. تعمیرات مایکروفر در محل شما : در هر نقطه ی تهران که باشید می توانید از خدمات تعمیرات ژاو سرویس در محل خود بهره مند شوید. دیگر نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران نیست. بلکه با تماس با ژاو سرویس تعمیرکاران به منزل خود اعزام نمایید و در منزل خودتان تعمیرات لوازم خانگی تان انجام می شود. همچنین می توانید در همان روز از تعمیرات ژاو سرویس بهره مند شوید.
  9. دریافت هزینه مقرون به صرفه : ژاو سرویس با توجه به خدماتی که ارائه می دهد و تعمیرات با کیفیت مایکروفر هزینه و قیمت به صرفه ای دریافت می کند و همچنین در برخی مواقع بر روی تعمیرات لوازم خانگی خود تخفیفاتی را شامل می شود که شما می توانید با تماس با ژاو سرویس از این تخفیفات و خدمات بهره مند شوید. بنابراین اگر مایکروفر شما نیاز به تعمیرات دارد در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید.
مشاهده  تعمیر جارو برقی در ونک

نمایندگی مایکروفر غرب تهران

علت تعمیرات ماکروفر چیست؟

اگر ساکن غرب تهران هستید و نیازمند به تعمیر مایکروفر می باشید در اولین فرصت با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران تماس بگیرید و از خدمات این مرکز تعمیرات لوازم خانگی بهره مند شوید. این گونه می توانید با کمک کارشناسان تعمیر و تعمیرکاران ژاو سرویس مشکل مایکروفر و علت تعمیر آن را یافته و هرچه سریعتر مایکروفر خود را سالم تحویل بگیرید.

علت تعمیرات مایکروفر بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر عیب یابی درست انجام نشود تعمیر ماکروفر نیز به مشکل بر می خورد و به درستی تعمیر نمی شود. بنابراین عیب یابی و یافتن علت تعمیر نیازمند به افراد حرفه ای می باشد. در ادامه به برخی از علل تعمیرات شایع در مایکروفر می پردازیم.

مایکروفر روشن نمی شود

علت روشن نشدن مایکروفر می تواند سوختن موتور و یا عیب در سیم برق و نبود برق در دستگاه شود. بنابراین در ابتدا پریز و دو شاخ برق را بررسی نمایید و در صورت حل نشدن مشکل مایکروفر تان با نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران تماس حاصل نمایید. این گونه به راحتی می توانید مشکل را حل و مایکروفر را تعمیر نمایید.

سینی مایکروفر نمی چرخد

یکی از علت هایی که مایکروفر به تعمیر نیاز پیدا می کند نچرخیدن سینی داخل مایکروویو می باشد. در صورت عدم چرخش سینی مایکروفر، غذا نیز به خوبی گرم نمی شود. بنابراین باید در اولین فرصت مایکروفر تعمیر شود. برای تعمیرات مایکروفر غرب تهران با ژاو سرویس تماس بگیرید.

  • موتور گردان خراب شده است
  • چرخ دنده ها چرب و کثیف شده اند
  • مانعی وجود دارد

مایکروفر جرقه می زند

اگر ظروف فلزی و یا آلومینیومی داخل مایکروفر قرار بگیرد ممکن است مایکروفر جرقه بزند. همچنین می تواند مشکل از سیم برق نیز باشد در صورت اتصالی کردن سیم برق نیز مایکروفر جرقه می زند و نیازمند تعمیر می باشد. بنابراین برای تعمیرات مایکروفر غرب تهران با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و از خدمات این مرکز تعمیرات لوازم خانگی بهره مند شوید.

تعمیرات مایکروفر غرب تهران

مایکروفر بوی سوختگی می دهد

اگر از مایکروفر بوی سوختگی احساس می کنید این یک هشدار است زیرا ممکن است یکی از قطعات مایکروفر سوخته یا نیم سوز شده باشد. در این صورت شما باید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت ممکن است دیگر قطعات مایکروفر نیز خراب شود.

غذا در مایکروفر گرم نمی شود

هنگامی که درب مایکروفر به خوبی بسته نشود و یا مگنترون مایکروفر خراب شود غذا و مواد غذایی درون مایکروفر به خوبی گرم نمی شوند. خراب شدن ترموستات و نیم سوز شدن موتور مایکروفر نیز دیگر دلایل گرم نکردن مایکروفر می باشد. به همین علت برای تعمیر قطعات خراب شده و رفع این مشکل با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران می باشد.

سینی درون مایکروفر نمی چرخد

یکی از مشکلات و دلیل تعمیر مایکروفر نچرخیدن سینی درون مایکروفر می باشد که در صورت عدم چرخش سینی درون مایکروفر غذا به خوبی گرم نمی شود بنابراین باید تعمیر شود و ممکن است مشکل از غلتک زیر سینی باشد برای حل این مشکل با تعمیرکاران مایکروفر تماس حاصل نمایید.

مشاهده  آموزش استفاده مایکروویو الجی و سامسونگ

هزینه تعمیرات مایکروفر غرب تهران

هزینه تعمیرات مایکروویو بستگی به عواملی دارد یکی از مهم ترین عاملی که بر روی هزینه تعمیر مایکروفر غرب تهران تاثیر می گذارد. اندازه خرابی مایکروفر و استفاده از قطعات مختلف در تعمیرات است. بنابراین برای اطلاع دقیق از تعمیرات مایکروفر غرب تهران با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تعمیرات لوازم خانگی نیز بهره مند شوید.

تعمیرات مایکروفر غرب تهران

نمایندگی تعمیرات مایکروفر غرب تهران کجاست؟

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر مایکروویو می باشد که با تجربه بالا در تعمیرات لوازم خانگی پیشرو در این صنعت می باشد. همچنین می توانید بدون نگرانی تعمیر لوازم خانگی خود را به ژاو سرویس بسپارید زیرا ژاو سرویس بر روی تعمیرات لوازم خانگی خود ضمانت 365 روزه دارد و می توانید از گارانتی تعمیرات لوازم منزل ژاو سرویس بهره مند شوید.

در صورت روشن نشدن مایکروفر چه باید کرد؟

در ابتدا می توانید سیم برق را بررسی کنید و اگر مشکل از آن نبود ممکن است یکی از قطعات مایکروفر شما دارای مشکل باشد که برای رفع مشکلات باید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیرات مایکروفر غرب تهران چقدر است؟

هزینه تعمیرات مایکروفر بستگی به عواملی دارد یکی از مهم ترین عاملی که بر روی هزینه تعمیر مایکروفر غرب تهران تاثیر می گذارد. اندازه خرابی مایکروفر و استفاده از قطعات مختلف در تعمیرات است. بنابراین برای اطلاع دقیق از تعمیرات مایکروفر غرب تهران با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تعمیرات لوازم خانگی نیز بهره مند شوید.

تعمیرات مایکروفر غرب تهران در شرق تهران

ارتش، آهنگ، افسریه، شیان، حکیمیه، پیروزی، سید خندان، نارمک، تهرانپارس، لویزان، رسالت

تعمیرات مایکروفر غرب تهران در شمال تهران

بلوار کاوه، جردن، آجودانیه، سعادت آباد، آتی ساز، سعدآباد، شریعتی، دیباجی، ظفر، جماران، اندرزگو، نیاوران، الهیه، فرشته، میرداماد، دولت، شمیرانات، تجریش، زعفرانیه، زرگنده، فرمانیه، اقدسیه، پل رومی، شهرک غرب، جمشیدیه، کامرانیه، پاسداران

تعمیرات مایکروفر غرب تهران در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، صادقیه، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، پونک، کن، آریاشهر، خلیج فارس، دریاچه چیتگر، شهر زیبا، تهرانسر، ستارخان، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، مرزداران

تعمیرات مایکروفر غرب تهران در مرکز تهران

مطهری، شهر آرا، شهرک آزمایش، خیابان ولیعصر، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، میدان ونک، شهرک والفجر، انقلاب، یوسف آباد، کارگر شمالی، شیخ بهایی، عباس آباد، گیشا، فاطمی، امیر آباد

تعمیرات مایکروفر غرب تهران در جنوب تهران

راه آهن، باقر شهر، نواب، ولیعصر، انقلاب، منیریه، نازی آباد، آزادی، خانی آباد، شاهپور، حافظ، جوادیه، مهرآباد، یافت آباد، ورامین، شهر ری، عبدل آباد، شادآباد، جمهوری، قزوین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین