🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران

تعمیرات کولرگازی جنرال خود را به ما بسپارید متخصصان مرکز نمایندگی ما به محض تماسی که شما با شماره های درج شده در این بخش برقرار می نمایید، خود را در محل شما حاضر خواهند کرد. در سراسر تهران کافی ست بخش شماره مرتبط را تماس گیری کرده و در انتظار سریع متخصصان نمایندگی تعمیرات کولرگازی جنرال ما باشید. متخصصان ما با حداقل ده سال سابقه و تجربه بی بدیل خود نیاز به تعمیرات کولرگازی جنرال شما را به حداقل خواهند رساند. همین حالا تماس حاصل فرمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش General

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات کولزگازی جنرال

در روزهای تابستان یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در محل کار یا خانه پیش بیاید خراب شدن و از کار افتادن کولرگازی و سیستم تهویه می باشد، معمولا بعد از خراب شدن و ماندن در هوای گرم به این فکر میکنیم که چرا کولرگازی را به طور منظم سرویس نکردیم، ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرسا می باشد، از این رو ژاو سرویس نمایندگی نصب، تعمیرات کولرگازی جنرال GENERAL در تهران به عنوان یک مرکز فوق تخصصی تعمیرات کولر گازی جنرال در صدد رفع عیب یا مشکل کولرگازی جنرال GENERAL در تهران به بهترین نحو ممکن برامدیم تا شما با آسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.

 

ژاو سرویس توصیه میکند در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار کولرگازی جنرال GENERAL در تهران می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای کولر گازی جنرال شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه اضافی برای شما خواهد شد.

نمایندگی نصب،سرویس و تعمیرات کولرگازی جنرال GENERAL در تهران

اغلب اوقات مشتری ها خواستار این هستند که به جای تعویض کولر گازی آن را تعمیر کنند ، حتی ترجیح میدهند اگر قطعه ای از کولرگازی خراب شده است آن قطعه نیز تعمیر شود نه تعویض از این ما این اطمینان را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده ایم تا کارشناسان ژاو سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت جنرال و تعمیر کولر گازی جنرال شما اقدام کنند خاطر نشان می شود هزینه تعمیر کولرگازی جنرال GENERAL ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت جدید است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که گاهی تعویض کولرگازی جنرال به‌صرفه‌تر از تعمیر آن می باشد.

تکنسین های متخصص ژاو سرویس قادر به ارائه انواع تعمیرات اسپیلت جنرال و همچنین تعمیرات داکت اسپیلت جنرال هستند. بنابراین امکان تعمیر کولر گازی جنرال شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نخواهید داشت.

 

نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی منزل تنها با وصل کردن سیم برق به پریز قابل نصب و راه اندازی می باشد و نیاز به تخصص یا نصاب ندارد اما نصب کولر گازی جنرال یکی از وسایل برقی است که برای راه اندازی آن حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولر گازی جنرال کمک بگیرید.

کولرگازی جنرال GENERAL از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی تشکیل شده است که پنل خارجی در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) قابل نصب است و پنل داخلی روی دیوار در داخل منزل باید نصب شود سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل خواهند شد .

 

نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیرات کولر گازی نیاز داشته باشد. نصب کولر گازی باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی جنرال با تجربه انجام شود

مشاهده  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش

برای نصب کولر گازی جنرال باید اطلاعات تخصصی داشته باشید و از نحوه استقرار پنل داخلی و خارجی کولر گازی، لوله کشی های توکار کولر گازی و سایر انواع لوله کشی ها، اتصالات شیلنگ کندانسور و رطوبت زدای سیستم، عایق بندی لوله های مبرد یا گاز، تست نشتی گاز و شارژ اولیه گاز کولر گازی جنرال اطلاع داشته باشید. ضمن اینکه داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نیست و حتما تجربه قبلی نصب کولرگازی جنرال نیز بسیار حائز اهمیت است.تعمیرات کولرگازی جنرال خود را به ما بسپارید

یادتان باشد در صورت نصب کولر گازی جنرال به صورت اشتباه، دچار مشکلاتی اعم از:

  • افزایش مصرف برق
  • سر و صدای زیاد
  • نشتی گاز
  • خنک نکردن کولر گازی
  • پرتاب آب به همراه باد

می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد. از این رو بهترین تکنسین های متخصص نصب کولر گازی جنرال را تنها در ژاو سرویس می توانید بیابید. ژاو سرویس هیچ جای نگرانی بابت نصب صحیح کولر جنرال باقی نخواهد گذاشت.

 

دلیل عدم انتخاب تعمیرکار غیر مجاز کولر گازی جنرال

  • عدم رسیدگی به شکایات :در صورت بروز مشکل مرجع معتبری برای رسیدگی به مشکلات شما وجود ندارد.
  • دریافت هزینه های اضافی: به دلیل معتبر نبودن مرکز تعمیرات کولر گازی از شما هزینه های اضافی را طلب می کنند.
  • استفاده از قطعات غیر اصلی :برای تعمیر دستگاه شما از قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد استفاده میکنند.
  • نداشتن علم تعمیر کولر گازی:مهارت و علم تجربه کافی جهت تعمیر دستگاه شما را ندارد .

ژاو سرویس نمایندگی نصب، تعمیرات کولرگازی جنرال GENERAL در تهران می باشد که سالهاست در این زمینه به مشتریان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد رضایت و تایید مشتریان قرار گرفته است که ین از بزرگترین افتخارات زاو سرویس می باشد..

تعمیرات کولرگازی  جنرال ( GENERAL )

با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ژاو سرویس نمایندگی نصب،تعمیرات کولرگازی جنرال GENERAL در تهران می باشد.

همان طور که گفته شد یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با آن مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن کولرگازی جنرال است. در این نمایندگی به تعمیر و یا تعویض موارد زیر پرداخته می شود که عبارت است از:

  • نصب و تعمیرات کولر گازی جنرال
  • نصب کولر گازی جنرال تعمیرات کولر گازی جنرال
  • سرویس کولر گازی جنرال
  • تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال
  • رفع آبریزی کولر گازی جنرال
  • تعمیر کولر گازی جنرال و شارژ مجدد
  • تعویض خازن کولر گازی جنرالتعمیرات کولر گازی جنرال
  • تعمیر کولر گازی جنرال و هزینه انها
  • جابجایی کولر گازی جنرال
  • شارژ گاز کولر گازی جنرال
  • عیب یابی کولر گازی جنرال

نکات مهم در استفاده از کولرگازی جنرال GENERAL

به جهت اینکه هیچ زمان دچار دردسر نشوید و گرفتار گرمای تابستان نباشید بهتر است تمامی نکات مهم در استفاده از کولرگازی جنرال را مطالعه و به خاطر بسپارید این موارد عبارتند از:

  • باید کولرگازی خود را به صورت دوره ای سرویس کنید تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کند. با انجام سرویس کولر گازی جنرال به صورت دوره ای مطمئن شوید که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کارخواهد کرد.
  • اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت خواهند داشت. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و بهتر است در این صورت در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر شود.
  • به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیاز به شارژ گاز دارد.
  • فیلتر هوای کثیف منجر می شود کولرگازی نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد از این رو نتیجه این می‌شود که کولر گازی جنرال باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را تغییر دهید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نخواهید کرد. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.
  • اگر کویل کنداسور کثیف باشد باعث خواهد شد که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.
  • افزایش عمر دستگاه کولر گازی با مراقبت‌ در طول زمانی امکان پذیر است. کولرهای گازی جنرال وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.
مشاهده  تعمیرات کولرگازی در تهران

 

هزینه تعمیرات کولر گازی جنرال

هزینه نصب و تعمیرات کولر گازی جنرال به عواملی از جمله محل نصب کولر گازی و شرایطی مثل ارتفاع محل و… بستگی دارد. همچنین از عوامل مهم و موثر در قیمت نصب کولر گازی ژاو سرویس نمایندگی نصب،تعمیرات کولرگازی جنرال GENERAL در تهران می توان به نوع کولر گازی، برند کولر گازی، تعداد یونیت های خارجی و… بستگی دارد. از جمله موارد دیگر که بر قیمت نصب کولر گازی جنرال تاثیر می گذارد عبارت است از:

  • هزینه نصب و راه اندازی کولر گازی
  • هزینه لوله و اتصالات
  • هزینه لوله اضافی کولر گازی
  • هزینه کابل اضافی کولر گازی
  • کیفیت کار نصاب کولر گازی تهران
  • هزینه شارژ گاز تکمیلی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • هزینه پایه کمپرسور کولر گازی

متداولترین مشکلات کولر گازی اجنرال GENERAL در تهران

ژاو سرویس نمایندگی نصب،تعمیرات کولرگازی جنرال GENERAL در تهران روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب کولر گازی جنرال مواجه می شود بدین ترتیب تجربه کاری ژاو سرویس در عیب یابی و رفع عیب  و تعمیر کولر گازی جنرال بیشتر شود و با مهارت بیشتری به تعمیر کولر گازی جنرال شما می پردازند. توصیه می شود در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل از اسپیلت کولر گازی جنرال خود می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار کولر گازی جنرال به محل مورد نظر شما اعزام شود.

از جمله مشکلات متعددی که برای کولر گازی می تواند پیش بیاید و شما را به دردسر بیاندازد می توان به موارد زیر اشاره کرد که ما در ادامه به راه حل آن نیز پرداخته ایم با ما همراه باشید:

  • زمانی که کولر گازی روشن میشود فیوز برق می پرد: سیم های برق در جایی بهم اتصالی دارند، باید تمامی مسیرهای سیم برق کولر بازدید شود.
  • گاهی دستگاه با ریموت کنترل کار نمی کند ولی به صورت دستی روشن میشود: باطری ریموت کنترل خالی شده است، باید باطری ریموت را تعویض کرد.
  • زمانی که ریموت کنترل خراب می شود ، توصیه می شود بهتر است یک ریموت جدید خریداری شود.
  • چشم الکتریکی پنل داخلی خراب شده است : بعد از مطمئن شدن و عیب یابی باید تعمیر یا تعویض شود.
  • برد الکتریکی کولرگازی جنرال خراب است : بعد از حصول اطمینان تعمیر یا تعویض شود.
  • زمانی که کولرگازی جنرال یکسره کار می کند و سرمای خوبی نیز ندارد ، احتمالا میتوان گفت برد دستگاه خراب است، باید برد کولر گازی جنرال تعمیر شود.
  • مقدار شارژ گاز کولرگازی جنرال کم است : باید مجدد کولر گازی شارژ گاز شود.
  • زمانی که مسیر لوله های مسی مسدود شده اند: لوله های مسیر را باید شستشو دهید.
  • کندانسور یا فیلترها کثیف هستد : باید شستشو و سرویس شوند.
  • کمپرسور از فشار افتاده است : کمپرسور خراب شده است و بهتر است تعویض شود.
  • خازن دستگاه سوخته است: بعد از حصول اطمینان آن را تعویض کنید با متخصصین تعمیرات کولرگازی تماس بگیرید
  • کمپرسور کولر گاز مدام کار می کند: مقدار شارژ گاز دستگاه کم است : محل نشتی را پیدا و رفع کنید و مجدد شارژ گاز کنید
  • کویل اواپراتور برفک زده یا کثیف است : کویل ها را تمیز یا برفک زدایی کنید تماس با تکنسین متخصص برای بازدید از کولر گازی
  • اجرای غلط لوله کشی درین : شیب صحیح لوله درین باید بین ۲ تا ۸ سانتی متر در هر متر است
  • کثیف بودن سینی درین و صافی آن: صافی را بردارید و آن را تمیز کنید سیتی را با فشار آب بشورید
  • خازن ها اتصال کوتاه کرده اند : خازن ها را تست کنید اگر خراب هستند آنها را تعویض کنید
  • موتور پروانها یا فن خراب است : فن را جدا تست کنید اگر خراب است تعویض کنید
  • اواپراتور و فیلترها کثیف هستند : آنها شستشو و تمیز شوند البته بهتر است این کار با تعمیرکار کولر گازی صورت بگیرد.
  • دمای محیط کندانسور خیلی بالا رفته است : باید در جای خنک تری نصب شود.
  • عایق لوله ها صدمه دیده : باید آنها را تعویض یا ترمیم کرد.
مشاهده  تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیرات کولرگازی جنرال را با نمایندگی ما به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید.

تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران در شرق تهران

آهنگ، افسریه، ارتش، پیروزی، شیان، تهرانپارس، نارمک، سید خندان، رسالت، حکیمیه، لویزان

تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران در شمال تهران

جماران، سعادت آباد، الهیه، پل رومی، تجریش، آجودانیه، ظفر، شهرک غرب، اقدسیه، شریعتی، شمیرانات، میرداماد، جردن، بلوار کاوه، زرگنده، پاسداران، کامرانیه، زعفرانیه، فرشته، دیباجی، دولت، آتی ساز، سعدآباد، فرمانیه، جمشیدیه، اندرزگو، نیاوران

تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران در غرب تهران

پونک، دریاچه چیتگر، صادقیه، کن، مرزداران، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، تهرانسر، خلیج فارس، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، آریاشهر، ستارخان

تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران در مرکز تهران

میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، کارگر شمالی، شهرک والفجر، یوسف آباد، انقلاب، میدان ونک، امیر آباد، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، جلال آل احمد، گیشا، عباس آباد، شهر آرا، فاطمی، مطهری

تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران در جنوب تهران

یافت آباد، نازی آباد، جوادیه، باقر شهر، نواب، انقلاب، آزادی، قزوین، حافظ، ورامین، راه آهن، مهرآباد، جمهوری، خانی آباد، شادآباد، ولیعصر، منیریه، شاهپور، عبدل آباد، شهر ری
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین