🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. کمتر خانه ای پیدا می شود که امروزه ماشین لباسشویی در آن مشاهده نشود. این وسیله برقی نیز مانند سایر دستگاه ها ممکن است روزی دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. با توجه به قیمت سرسام آور لوازم خانگی تعویض ماشین لباسشویی منطقی نیست پس ممکن است به تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز داشته باشید. در این صورت تعمیرکار ماشین لباسشویی خود را از ژاو سرویس طلب کنید. متخصصین فنی ما با کامل ترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیرکار مجرب ماشین لباسشویی در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکار ماشین لباسشویی

شیوه سنتی شستن لباس ها مدت هاست که با آمدن وسیله ای به نام ماشین لباسشویی از بین رفته است. در حقیقت ماشین لباسشویی وسیله ای بود که با آمدنش هم شستن لباس ها تسهیل شد ، هم سرعت آن بالا رفت و هم بیشتر در وقت صرفه جویی شد. علاوه بر آن مصرف آب نیز کمتر گشت. ماشین لباسشویی یکی از پرکاربرد ترین وسایل خانه است به همین علت گاهی دچار خرابی می شود و به تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارد. از آنجا که با توجه به قیمت لوازم خانگی ، تعویض آن ها در هنگام خرابی امر منطقی نمی باشد ، وجود یک تعمیرکار ماشین لباسشویی ماهر در این مواقع ضروری است.

اگر به دنبال تعمیرات ماشین لباسشویی خود به وسیله تعمیرکار و تکنسین های ماهر میگردید ، این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

ژاو سرویس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

ویژگی های تعمیرکار ماشین لباسشویی خوب

تخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی

یک تعمیر کار خوب باید کاملا با تعمیرات ماشین لباسشویی آشنا باشد . تعمیرکار ماشین لباسشویی باید در ابتدا بتواند به درستی ایراد دستگاه را تشخیص دهد و راه درست تعمیرات آن را بلد باشد.

آشنایی کاملا با ساختار ماشین لباسشویی

برای اینکه عیب یابی ماشین لباسشویی به درستی صورت بگیرد و تعمیرات آن بدون مشکل انجام شود باید به ساختار و قطعات لباسشویی اشراف کامل داشت. یک تعمیرکار ماشین لباسشویی خوب به همه قطعات ماشین لباسشویی اشراف دارد و در صورت ایجاد عیب و ایراد می تواند منشا آن را پیدا کند.

تجربه کافی

بهتر است تعمیرکار ماشین لباسشویی از تجربه تعمیرات برخوردار باشد تا بتواند در سرعت بهتر و کیفیت بالاتر لوازم برقی را تعمیر کند. گاهی اوقات که عیب ماشین لباسشویی و منشا آن به درستی مشخص نیست ، تعمیرکار جاروبرقی با تجربه بهتر می تواند علت خرابی را جستجو کند.

تجهیزات لازم

تعمیرکار ماشین لباسشویی علاوه بر داشتن علم کافی ، باید از ابزار و لوازم مورد نیاز برای عیب یابی و تعمیر لوازم برقی را نیز داشته باشد. حتی اگر یک تکنسین علم کافی برای تعمیر دستگاه شما را داشته باشد بدون ابزار و لوازم مورد نیاز امکان تعمیرات به صورت صحیح و کامل وجود ندارد.

هزینه مناسب

قطعا در زمان تعمیر لوازم برقی ، هزینه تعمیرات یکی از دغدغه های افراد می باشد. تعمیرکار ماشین لباسشویی مورد رضایت مراجعین قرار می گیرد که هزینه معقول و مناسبی رای برای تعمیرات انواع لوازم برقی داشته باشد.

اگر به دنبال تعمیرکار ماشین لباسشویی با این ویژگی ها می گردید ، در جای درستی قرار دارید. ژاو سرویس و تکنسین های متخصص و مجرب آن آماده ارائه انواع خدمات تعمیر در محل هستند. کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکار ماشین لباسشویی ژاو سرویس چگونه به تعمیر ماشین لباسشویی می پردازد؟

1-برای درخواست تعمیرات ابتدا باید با مرکز ژاو سرویس تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را با کارشناسان فنی ما مطرح بنمایید.

2-در ادامه تعمیرکار ماشین لباسشویی ژاو برای عیب یابی و پیدا کردن علت مشکل با شما هماهنگ می نماید تا در ساعت و روز مشخصی در محل شما حضور بیابد.

مشاهده  آموزش تعویض کیسه جاروبرقی بوش

3-تکنیسن ژاو سرویس در ساعت و روز مشخص شده در محل شما حضور پیدا می کند و به عیب یابی از دستگاه شما می پردازد.

4-در صورت امکان در همان روز به رفع ایراد و تعمیرات کامل ماشین لباسشویی شما می پردازد.

5-در صورتی که برای تعمیر دستگاه خانگی شما به تعویض قطعه نیاز باشد ، ژاو سرویس به خرید قطعات لباسشویی ارجینال و فابریک می پردازد. همچنین در صورتی که خود مایل باشید می توانید قطعات را شخصا تهیه کنید.

6-تعمیرکار ژاو سرویس به نصب و تعویض قطعه جدید می کنند و ایراد لوازم خانگی شما را به طور کامل حل می کنند.

7-دستگاه شما به طور کامل تعمیر شده است . به منظور ایجاد اطمینان خاطر از ما گارانتی ویژه خدمات نیز دریافت می کنید.

فراموش نکنید که سپردن لوازم برقی به یک تکنسین وارد و ماهر اهمیت زیادی دارد. اگر تعمیرکار ماشین لباسشویی شما از مهارت و علم کافی برخوردار نباشد ، ممکن است ایراد دستگاه شما بیشتر شود و برای تعمیر آن مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری شوید.

پس برای اطمینان خاطر خود و تعمیرات دستگاه به طور کامل با ژاو سرویس تماس بگیرید . تعمیرکار ماشین لباسشویی خود را از ما بخواهید و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت نیاز های خود را رفع کنید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی ژاو سرویس چه برند هایی را تعمیر می کند؟

مهم نیست که ماشین لباسشویی شما از چه برندی باشد ، قدیمی یا مدل جدید بازار باشد. تعمیرکار ماشین لباسشویی ژاو سرویس به راحتی به تعمیر انواع ماشین لباسشویی در انواع مدل و برند می پردازد :

  • پاکشوما
  • ال جی
  • سامسونگ
  • بوش
  • آبسال
  • پارس خزر
  • اسنوا
  • جی پلاس
  • دوو
  • زیرووات
  • میدیا
  • پریمو
  • و …

کافیست با ما تماس بگیرید و تعمیرکار ماشین لباسشویی را در سریع ترین زمان ممکن در محل داشته باشید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

دستمزد تعمیرکار ماشین لباسشویی ژاو به چه صورت است ؟

موارد زیادی در در تعیین هزینه تعمیر لوازم برقی تاثیر گزار است که با توجه به آن هاز هزینه نهایی تعیین می شود. این موارد به این شرح می باشد :

1-تکنولوژی و مدل دستگاه : تعمیر برخی از مدل های دستگاه به نسبت ما بقی بسیار سخت تر می باشد و همین تعمیرات آن را دشوار تر می کند. دستمزد تعمیرکار ماشین لباسشویی در مواقعی که به علت مدل و ساختار تعمیرات آن سخت تر است ، بالا تر می رود.

2- علت خرابی ماشین لباسشویی : گاهی علت عدم کار کردن ماشین لباسشویی یک مسئله ساده مثل رگلاژ نبودن درب است. گاهی به قطعات اصلی و مهم تر لباسشویی باز می گردد. هر چه علت خرابی ماشین لباسشویی مهم تر و تعمیر آن سخت تر باشد دستمزد تعمیرکار ماشین لباسشویی نیز بالا تر می رود.

3-تعمیرات یا تعویض قطعه : اگر خرابی ماشین لباسشویی به علت خرابی قطعه باشد و تعمیرکار ماشین لباسشویی بتواند قطعه را تعمیر کند در این صورت هزینه شما پایین تر می شود. اما اگر برای تعمیرات به تعویض قطعه نیاز باشد در این صورت هزینه تعمیرات مقداری بالاتر خواهد بود.

4-برند ماشین لباسشویی : تعمیرات برقی از برند ها با توجه به ساختار و حساسیست آن ها بالاتر می باشد و به همین علت نیز دستمزد تعمیرکار ماشین لباسشویی نیز برای آن بالاتر می رود. این نوع از لوازم برقی را نیز نمی توان به دست هر کسی سپرد زیرا ممکن است به علت نداشتن تخصص و علم کافی دستگاه شما خراب تر شود.

مشاهده  تعمیر مایکروویو توکار

مولفه های دیگری ممکن است بر روی هزینه تعمیرات تاثیر بگذارد. اما شما با تماس با ژاو سرویس می توانید اطمینان حاصل فرمایید که بهترین هزینه را برای تعمیر لوازم برقی خود پرداخت می کنید.

خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی ژاو سرویس

  • تعمیر در محل
  • مناسب ترین قیمت
  • شفافیت مالی
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • خدمات رسانی در تمامی نقاط تهران
  • ارائه گارانتی ویژه خدمات
  • تکنسین های ماهر و مجرب
  • تجهیزات لازم برای تعمیر انواع لوازم خانگی

اگر به دنبال تعمیرکار ماشین لباسشویی می گردید ، کافیست با ژاو سرویس تماس بگیرید. لوازم خانگی ساختار پیچیده ای دارند که برای تعمیر آن ها حتما نیاز به تخصص لازم است. تمامی تکنسین ها ژاو سرویس از علم و تخصص لازم برای تعمیرات لوازم برقی برخوردارند.

پس با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان به تعمیر لوازم خانگی خود بپردازید.

دستمزد تعمیرکار ماشین لباسشویی در ژاو سرویس چقدر است ؟

دستمزد تعمیرکار تا حد زیادی به میزان خرابی دستگاه شما بستگی دارد. اما ما در ژاو سرویس با بهترین قیمت به تعمیرات لوازم خانگی شما می پردازیم.

چه ساعتی می توان با ژاو سرویس تماس گرفت ؟

در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید آماده پاسخ گویی به شما هستیم؟

برای تعمیرات لوازم خانگی باید به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیرات ژاو سرویس به صورت تعمیر در محل می باشد و شما را از رفت و آمد بی نیاز می کند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران در شرق تهران

رسالت، حکیمیه، سید خندان، آهنگ، نارمک، پیروزی، تهرانپارس، شیان، ارتش، افسریه، لویزان

تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران در شمال تهران

جردن، کامرانیه، جمشیدیه، تجریش، فرمانیه، شمیرانات، زرگنده، سعدآباد، پاسداران، فرشته، الهیه، میرداماد، آجودانیه، پل رومی، شریعتی، سعادت آباد، جماران، زعفرانیه، اندرزگو، نیاوران، اقدسیه، بلوار کاوه، شهرک غرب، ظفر، آتی ساز، دیباجی، دولت

تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران در غرب تهران

آیت الله کاشانی، پونک، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، سردار جنگل، آریاشهر، توحید، کن، مرزداران، خلیج فارس، شهر زیبا، شهرک راه آهن، صادقیه، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، ستارخان

تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران در مرکز تهران

گیشا، عباس آباد، خیابان ولیعصر، فاطمی، شیخ بهایی، میدان ونک، مطهری، امیر آباد، شهر آرا، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، انقلاب، میدان ولیعصر، یوسف آباد

تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران در جنوب تهران

خانی آباد، نواب، جوادیه، شادآباد، ورامین، شاهپور، آزادی، حافظ، قزوین، نازی آباد، عبدل آباد، راه آهن، باقر شهر، جمهوری، انقلاب، شهر ری، یافت آباد، منیریه، مهرآباد، ولیعصر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین