🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

اگر منزلتان در جنوب تهران است و نیازمند تعمیر جاروبرقی هستید، چرا از خدمات و تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران یعنی در محل و منزل خود استفاده نمی نمایید.؟ با کمک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ما می توانید با یک شماره و کمی صبر متخصصان تعمیر مارا به منزل خود فرا بخوانید و هزینه رفت و آمد را حذف نمایید. تعمیرکاران ما با سبقه 10 ساله خود هر برندی را تعمیر خواهندکرد. تنها کافی ست با شماره ای که در همین بخش موجود است و به محل زندگیتان مرتبط است تماس حاصل فرمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در جنوب تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

جاروبرقی یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم خانگی در منازل ماست، زیرا وسیله ای عالی برای رفع گرد غبار و کثیفی از داخل خانه  می‌باشد.  یک جاروبرقی باعث می شود که شما زمان زیادی را صرف تمیز کردن فرش ها و پرده ها، تمیز کردن کف ها و از بین بردن هر اثر گرد و غباری که روی قطعات مبلمان جمع می شود، صرف نکنید. البته شما به دنبال راحتی و آسایش خود هستید، بنابراین فکر نمی‌کنم بتوانید طولانی مدت جاروبرقی را بیکار نگه دارید. پس در این هنگام جارو برقی دچار خرابی و مشکل خواهد شد. با ما همراه باشید که  در این مقاله با برجسته ترین ایرادات جاروبرقی و علل آن آشنا می شویم و راه حل مناسب را به شما خواهیم گفت. تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران را به ما بسپارید تا خیالتان تحت هر شرایطی آسوده باشد.

6 مشکل جاروبرقی و نیاز به تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران 

عیب یابی جاروبرقی ها نسبتاً ساده است، زیرا معماری اصلی بیشتر جاروبرقی ها تقریباً یکسان است.

با این حال، گاهی اوقات اگر متوجه شدید که مشکل خیلی بزرگ است و تجهیزات ایمنی کافی ندارید، بهتر است تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران خود را به  تکنیسین های مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران بسپارید.

اما فکر می‌کنم این اتفاق به ندرت می‌افتد، بنابراین در زیر به برخی از رایج‌ترین علل خرابی جاروبرقی و راه‌های رفع آن‌ها می‌پردازیم.

۱) جاروبرقی مکش کافی را ندارد

یکی از رایج ترین خرابی های جاروبرقی که ممکن است با آن مواجه شوید، ناتوانی جاروبرقی در مکش است که به دلایل مختلفی ممکن است رخ بدهد از جمله مهمترین آنها:

  • گرفتگی فیلتر هوا ممکن است باعث عدم مکش شود.
  • انسداد شیلنگ جاروبرقی، زمانی که چیزی در قسمتی از شیلنگ گیر کرده و باعث می‌شود جارو مکش نکند.
  • ممکن است برس مشکل داشته باشد، ممکن است این برس توسط کثیفی مسدود شده باشد یا ممکن است چیزی به آن فشار بیاورد.
  • احتمالا در فن جارو برقی نقصی وجود دارد.
  • کیسه داخلی برای جمع آوری خاک و گرد و غبار پر است یا ممکن است آسیب دیده باشد.

راه حل این بخش از تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران :

اگر مشکل از فیلتر هوا باشد، می توانید به راحتی این قسمت را جدا کرده و کاملا تمیز کنید و در صورتی که فیلتر به شدت آسیب دید، باید سریعا آن را تعویض کنید. همچنین باید فیلتر هوای جارو برقی را بررسی کنید تا از پاره نشدن یا آسیب دیدگی آن مطمئن شوید.

همچنین باید شیلنگ ها را پس از جدا کردن از دستگاه بررسی کنید. شلنگ را به طور کامل دراز کنید و تا حد امکان صاف نگه دارید تا هر گونه پاره گی یا مسدود شدگی آنرا پیدا کنید.

با کمک یک چراغ قوه قدرتمند میتوانید در صورتی که بقایای خاک جامد در شلنگ وجود داشته باشد را ببینید. شیلنگ باید از هرگونه آلودگی و انسداد تمیز شود.

تعمیر جاروبرقی خود را به  تکنیسین های مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر جارو برقی در جنوب تهران بسپارید.

تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

۲) تسمه جاروبرقی آسیب دیده است

مشاهده  آموزش تعمیرات اتو پرس

تسمه جاروبرقی آسیب دیده دلیل دیگری است که نمی توان آن را نادیده گرفت، زیرا هر گونه مشکل در برس ها و بلبرینگ ها می تواند تأثیر مستقیمی بر تسمه جاروبرقی داشته باشد.

هر نوع گرفتگی در داخل این قطعات و ایجاد فشار بیش از حد بر روی تسمه می تواند در نهایت به تسمه آسیب برساند.

و هنگامی که ذرات کثیفی سخت مانند پرز، نخ یا مو ایجاد می شود. این می تواند بر چرخش برس تأثیر بگذارد و حرکت آن را محدود کند و این منجر به افزایش اصطکاک و فشار روی تسمه می شود.

راه حل: شما باید رول برس را جدا کرده و چیزهایی را که ممکن است در یاتاقان ها جمع شده است تمیز کنید تا از هر گونه تأثیر منفی روی تسمه که می تواند به آن آسیب برساند، جلوگیری کنید. و از عدم تماس مستقیم رول برس با تسمه اطمینان حاصل کنید.

تعمیر جارو برقی خود را با نمایندگی تعمیرات جارو برقی انجام دهید.

۳) برس جاروبرقی نمی چرخد

دلایل عدم چرخش برس جاروبرقی اغلب به دلیل مشکلات تسمه های استفاده شده در ساخت دستگاه است. همانطور که اگر هر یک از این تسمه ها کشیده یا بریده شوند، برس تمیز کننده نمی تواند بچرخد.

راه حل: باید همه تسمه ها را بررسی کنید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید، در صورت شکستگی باید فوراً تعویض شوند. این ممکن است به این دلیل باشد که رول برس گیر کرده است. در این حالت، رول برس باید قبل از تعویض به خوبی بیرون کشیده و تمیز شود. مجموعه غلتک برس و یاتاقان ها را برای اطمینان از یکپارچگی آنها بررسی کنید و همچنین در صورت شکستگی آنها را تعویض کنید.

تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران توسط تیم تخصصی ژآو به بهترین حالت ممکن رخ خواهد داد.

۴) جاروبرقی مقداری صدا ایجاد می کند

ممکن است متوجه صداهای عجیب و غریب در موتور جاروبرقی شوید که به دلیل تجمع کثیفی در ناحیه موتور باعث انسداد می شود. اغلب این می تواند منجر به خراب شدن فن موتور و صدا در حین کار کردن جاروبرقی شود. فن های خراب ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.

احتمال دیگر این است که صدا از برس جاروبرقی می‌آید که می‌تواند نشان‌دهنده خرابی نگهدارنده غلتکی برس باشد. در این مورد، مجموعه غلتکی برس باید تعویض شود.

احتمال دیگر وجود سوراخ یا شکستگی در شیلنگ وکیوم است که این صدا را ایجاد می کند که در این صورت باید کل شیلنگ تعویض شود. تعمیر جارو برقی خود را به  تکنیسین های مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر جارو برقی در جنوب تهران بسپارید.

 

۵) خراب شدن تسمه درایو جارو برقی

در حین کار با جاروبرقی، ممکن است متوجه مشکل در حرکت و فشار دادن آن شوید. این اغلب به دلیل گیرکردن کثیفی، گرد و غبار و پرز روی چرخ های جارو برقی است که باید به خوبی تمیز شود.

احتمال جدی‌تر دیگر این است که تسمه درایو ممکن است در موقعیت صحیح قرار نداشته باشد و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. اگر نیازمند تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران هستید، ژآو بهترین انتخاب خواهد بود

مشاهده  خاموش شدن ماکروفر بعد چند ثانیه

 

۶) موتور جاروبرقی کار نمیکند

اگر متوجه شدید که جاروبرقی در حالی که کار می کند یکباره خاموش میشود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله مهمترین آنها:

  • این ممکن است نشان دهنده مشکل در کابل برق باشد.
  •  آسیب یا خرابی برد کنترل الکترونیکی (PCB) جاروبرقی به دلیل اضافه بار الکتریکی.
  • احتراق موتور در اثر گرمای بیش از حد.

راه حل: باید بررسی کنید که فیوز و اتصال برق کار می کند و برق به جاروبرقی وصل است. در صورت اطمینان از برق بودن باید برد الکترونیکی جاروبرقی را چک کنید و در صورت خرابی به احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعه معیوب دارید در هر دو صورت می توانید به تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران اقدام فرمایید..

همچنین خود موتور و فن آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی مانع حرکت آن نیست و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

بهترین راه حل برای بهبود کیفیت جاروبرقیتان، آن است که تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران را به ما تخویل داده و محصولی شبه نو دریافت نمایید.

 

چرا انتخاب این نمایندگی تعمیرات؟

به دلیل هزینه مناسب و به صرفه، تخصص متخصصان و به سرعت و در محل بودن آن

هزینه تعمیرات به چه شکل است؟

معقول ترین هزینه را خواهید دید. آن هم با کاهش 90 درصدی هزینه ها

آیا تعمیرکاران می توانند هر برندی را تعمیر نمایند؟

بله تخصص 10 ساله متخصصان باعث شده توان تعمیر هر محصولی را داشته باشند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران در شرق تهران

رسالت، شیان، حکیمیه، آهنگ، سید خندان، افسریه، ارتش، لویزان، نارمک، تهرانپارس، پیروزی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران در شمال تهران

میرداماد، جماران، پاسداران، کامرانیه، فرشته، جردن، تجریش، زرگنده، آتی ساز، جمشیدیه، اقدسیه، بلوار کاوه، زعفرانیه، شمیرانات، سعادت آباد، دیباجی، پل رومی، دولت، فرمانیه، شریعتی، نیاوران، شهرک غرب، آجودانیه، الهیه، اندرزگو، سعدآباد، ظفر

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران در غرب تهران

مرزداران، پونک، شهر زیبا، آریاشهر، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، توحید، آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، تهرانسر، سردار جنگل، صادقیه، کن، خلیج فارس

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران در مرکز تهران

عباس آباد، شیخ بهایی، کارگر شمالی، شهرک آزمایش، فاطمی، میدان ولیعصر، جلال آل احمد، شهر آرا، میدان ونک، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، امیر آباد، مطهری، گیشا، انقلاب، شهرک والفجر

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران در جنوب تهران

راه آهن، باقر شهر، جوادیه، نازی آباد، انقلاب، یافت آباد، جمهوری، قزوین، ولیعصر، شادآباد، شاهپور، شهر ری، مهرآباد، خانی آباد، آزادی، نواب، ورامین، حافظ، عبدل آباد، منیریه
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین