🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک

جاروبرقی یک وسیله مهم در زندگی است. به خصوص در عصر امروزی که یکی از وسایل خانگی مهم به شمار می آید. جاروبرقی ها امروزه در برند های مختلف عرضه می‌شوند. برند های معتبری که تمام تلاش خود را برای ساختن لوازم خانگی باکیفیت و با بالاترین تکنولوژی ها انجام می‌دهند. گرچه قطعات جاروبرقی های امروزی به سختی نیاز به تعمیرات دارند اما گاهی اوقات قطعات داخلی جاروبرقی و قطعات حارجی آن خراب می‌شوند. از قطعاتی که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند می‌توان به پارویی، خرطوم، لوله، کیسه، موتور ‌و... اشاره کرد. تعمیرات جاروبرقی در پونک گاهی دشوار می‌شود. چرا که پیدا کردن یک تعمیر کار خبره و مجرب می‌تواند سخت و زمان گیر باشد. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در پونک ما کار را برای شما در این زمینه آسوده کرده است.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر جاروبرقی در پونک

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی در پونک

5 دلیل خرابی جاروبرقی

کاهش مکش جاروبرقی

از علت کم شدن مکش جاروبرقی می‌توان به پرشدن کیسه و یا کثیف شدن فیلتر جاروبرقی اشاره کرد. در صورت نیار با یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک تماس حاصل فرمایید.

 تعمیر جاروبرقی در پونک

ناگهانی خاموش شدن جاروبرقی

از دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می‌توان به دمای بیش از حد جاروبرقی و یا به مشکل خوردن موتور اشاره کرد. در صورت بروز این اتفاق با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک ما تماس حاصل فرمایید.

بوی سوختگی

یکی از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی می‌تواند از موتور آن باشد که پیشنهاد می شود برای تعمیر سریع چاروبرقی حتما از نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک ما کمک بگیرید.

 تعمیر جاروبرقی در پونک

داغ شدن

از دلایل داغ شدن جاروبرقی می‌توان به خرابی موتور یا ترموستات اشاره کرد.

روشن نشدن

یک علت روشن نشدن جاروبرقی خراب شدن رله جاروبرقی یا کلید آن است. گرچه عیب یابی در این موارد آسان نیست و پیشنهاد می‌شود با یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک که به طور تخصصی تعمیرات کار آن ها است، تماس گیرید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک

نمایندگی تعمیرات ما شامل تعمیرات جاروبرقی، یخچال، مایکروویو، لباسشویی، ظرفشویی و… می‌شود . کافی است برای ارتباط با ما تماس گرفته یا با سایت ارتباط گیرید.

 تعمیر جاروبرقی در پونک

مزایای نمایندگی ما

مشاوره رایگان

یک مزیت که می‌تواند شما را از بابت راهنمایی درباره تعمیرات دستگاهتان راحت کند، مشاوره های رایگان ما می‌باشد. شما در صورت خرابی وسایل خود می‌توانید با ما تماس گرفته و با مشاوران ما به طور رایگان مشورت کنید. آن ها در زمینه تعمیرات و تعویضات قطعات راهنماییتان می‌کنند.

ضمانت نیم ساله پس از تعمیرات

همان طور که افراد و فروشگاه های معتبر برای وسایل خود ضمانت می‌گذارند، ما نیز برای راحتی خیال شما عزیزان برای تعمیرات تعمیرکاران خود ضمانتی 6 ماهه را در نظر گرفته ایم؛ یعنی اگر برای تعمیر جاروبرقی در پونک با ما تماس گیرید و قبل از ۶ ماه جاروبرقی شما به مشکل بربخورد به طور رایگان آن را رفع خواهیم کرد.

تعمیرکاران حرفه ای و متخصص

تمامی تعمیرکاران نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک ما، کاملا مجرب و آموزش دیده می‌باشند. آن ها ابتدا عیب یابی می‌کنند و در کمترین زمان دست به رفع مشکل خواهند زد.

قطعات اورجینال و اصل

یکی از نیاز های تعمیرات، تعویض بعضی قطعات است. چرا که گاهی در تعمیرات تعویض بعضی از قطعات نیاز است. اگر قطعات با کیفیت و مرغوب نباشند، باعث کم شدن عمر دستگاه می‌شوند. در نتیجه اورجینال بودن قطعات خیلی حائز اهمیت می‌باشد. ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی خود تمامی قطعاتمان اورجینال و اصل است. به همین منظور نگران قطعات استفاده شده در تعمیرات خود نباشید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در پونک

هزینه های به صرفه

تعمیرکاران ما در کمترین زمان با پایین ترین هزینه ممکن دست به تعمیرات و رفع مشکل خواهند زد. هزینه های تعمیرات ما طوری است که هر خانواری بتواند از خدمات بهره مند شود. پس نگران هزینه های تعمیرات نمایندگی ما نباشید.

تعمیرات جاروبرقی چه قدر طول می‌کشد؟

متخصصین ما ابتدا عیب یابی کرده و بلافاصله دست به رفع مشکل خواهند زد. بنابراین زمان زیادی را شامل نمی‌شود. احتمالا دو یا سه ساعت بیشتر طول نکشد.

مشاهده  فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس

تعمیرکاران کی عازم خواهند شد؟

پس از تماس شما با نمایندگی تعمیرات ما در زمانی که صما مشخص کرده باشید و با هماهنگی خودتان تعمیرکار به آن جا خواهد آمد.

آیا تعمیر در محل هم دارید؟

بله. تمامی خدمات ما شامل تعمیرات در محل مورد نظر شما می‌باشد. شما با تماس با ما می‌توانید در زمان و مکانی که شما بخواهید درخواست تعمیر کار کنید . ایت کار هم در صرفه جویی وقت شما تاثیر دارد، هم نیاز به جا به جایی جاروبرقی برای تعمیرات نیست.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک در شرق تهران

آهنگ، لویزان، شیان، ارتش، پیروزی، حکیمیه، افسریه، سید خندان، تهرانپارس، رسالت، نارمک

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک در شمال تهران

شریعتی، اقدسیه، فرشته، جمشیدیه، ظفر، تجریش، سعدآباد، کامرانیه، دولت، شهرک غرب، میرداماد، بلوار کاوه، دیباجی، الهیه، زرگنده، آتی ساز، اندرزگو، زعفرانیه، جردن، نیاوران، سعادت آباد، پاسداران، آجودانیه، پل رومی، جماران، شمیرانات، فرمانیه

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک در غرب تهران

دریاچه چیتگر، صادقیه، آیت الله کاشانی، توحید، ستارخان، شهرک راه آهن، آریاشهر، تهرانسر، کن، پونک، خلیج فارس، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، جنت آباد (شمالی جنوبی)، سردار جنگل، مرزداران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک در مرکز تهران

میدان ولیعصر، فاطمی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، گیشا، شهر آرا، کارگر شمالی، امیر آباد، شیخ بهایی، میدان ونک، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، شهرک آزمایش، انقلاب، مطهری، عباس آباد

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در پونک در جنوب تهران

ورامین، انقلاب، نواب، حافظ، باقر شهر، نازی آباد، عبدل آباد، جوادیه، خانی آباد، راه آهن، قزوین، شاهپور، مهرآباد، جمهوری، شهر ری، ولیعصر، شادآباد، یافت آباد، آزادی، منیریه
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین