🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

جارو برقی شما خراب شده و به تعمیر نیاز دارد؟ بدیهی است که شما نباید به هرجایی برای تعمیرات جارو برقی خود اطمینان کنید بلکه باید به یک نمایندگی مطمن با سابقه طولانی در تعمیر لوازم خانگی اعتماد کنید. اگر به دنبال مرکزی برای تعمیر جاروبرقی در شمال تهران می گردید کافی است با ژاو تماس بگیرید. ژاو سرویس به همراه تکنسین های حرفه ای خود در سریع ترین زمان در محل شما حضور می یابند و به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی شما با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت می پردازند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

بهترین مرکز تعمیرات تعمیرات جاروبرقی در شمال تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی شمال تهران

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

خراب شدن جارو برقی یکی از معضلاتی است که تقریبا سالی چند بار با آن مواجه می‌شویم. برخی مواقع برای جاروبرقی یک مشکل جزئی پیش می‌آید که تعمیرات جاروبرقی برای خود ما بسیار راحت است و براحتی میتوان جاروبرقی خود را تعمیر کرد. اما بعضی مواقع جاروبرقی دچار یک مشکل اساسی خواهد شد که به همین دلیل برای تعمیر جاروبرقی نیاز به یک تکنیسین ماهر و کاربلد از یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شمال تهران که معتبر باشد هستید. شاید برای جاروبرقی شما این مشکل پیش آمده است که جاروبرقی ظرفیت مکش خود را از دست میدهد و ابن سوال برای شما پیش آمده است که چگونه می‌توان جاروبرقی را که ظرفیت مکش خود را از دست داده است تعمیر کرد؟ با ما همراه باشید در ادامه مقاله در مورد آن توضیح خواهیم داد.

اهمیت مرکز تعمیر جاروبرقی مطمن در شمال تهران

یافتن یک مرکز تعمیر جاروبرقی در شمال تهران ممکن است برای شما به دغدغه تبدیل شود. یافتن یک مرکز مطمن با تجهیزات بالا و تکنسین های ماهر مهم است .نمایندگی تعمیرات جارو برقی ژآو سرویس می تواند تمام نیازهای تعمیر و خدمات جاروبرقی شما را برطرف کند. سرویس و تعمیر به موقع جاروبرقی می تواند عمر دستگاه مهم و  مورد نیاز شما روزانه شما را تا حد زیادی افزایش دهد. در  نمایندگی تعمیر جاروبرقی  در شمال تهران ، جنوب ، شرق و غرب یک شبکه گسترده از نیروهای متخصص و کارآزموده داریم که تجربه تعمیر جزئی و کلی تمام مدل‌هایی از برندهای برتر دنیا را دارند.

اگر نیاز به سرویس جاروبرقی خود دارید، یا مشکوک هستید که جاروبرقی شما نیاز به تعمیر داشته باشد، با خیال راحت آن را به مرکز تعمیر جاروبرقی در شمال تهران بیاورید تا یکی از تکنیسین‌های تعمیر جاروبرقی بتواند به شما کمک کند.
همچنین یکی دیگر از خدمات شرکت ما خدمات در منزل می‌باشد که شما فقط با یک تماس و دادن آدرس تکنیسین‌های ما در اسرع وقت در منزل شما حضور خواهند یافت و جاروبرقی شما رو تعمیر میکنند.

مکش جاروبرقی کم است؛ چگونه عیب یابی کنیم؟

۱) کیسه زباله جاروبرقی را چک کنید

اگر جاروبرقی ظرفیت مکش خود را از دست داده است، زمان تخلیه ظرف یا تعویض کیسه گرد و غبار فرا رسیده است. بسیاری از جاروبرقی های اتومات هنگام خرید دارای چراغ نشانگر پر شدن کیسه گرد و غبار هستند. این مطمئن ترین راه برای فهمیدن اینکه آیا کیسه گرد و غبار نیاز به تعویض دارد یا خیر می‌باشد.

 

۲) مسدود بودن  فیلترهای جاروبرفی را بررسی کنید

جاروبرقی‌ها دارای فیلترهای فوم یا مشبک مختلف هستند. اگر فیلترها به درستی تمیز یا تعویض نشوند ممکن است به مرور زمان مسدود شوند. این باعث می شود جاروبرقی ظرفیت مکش خود را از دست بدهد.
برای ایده های کلی در مورد نحوه مراقبت از فیلترهای جاروبرقی، لطفاً با کارشناسان بخش پشتیبانی نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شمال تهران تماس بگیرید و آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلترهای جاروبرقی، لطفاً به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. اگر در یافتن دفترچه راهنما مشکل دارید، می توانید آن را با استفاده از شماره مدل محصول خود از سایت نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شمال تهران دانلود کنید.

مشاهده  قیمت لوله تلسکوپی جاروبرقی ال جی

 

۳) شلنگ جاروبرقی را برای انسداد بررسی کنید 

گرفتگی شلنگ باعث می شود جاروبرقی ظرفیت مکش خود را از دست بدهد. شلنگ را از اتصالات جدا کنید تا بررسی کنید که آیا جسم خارجی، کثیفی یا گلوله مویی جریان هوا را محدود می کند یا خیر. می توانید با کمک یک چوب بلند یا دسته جارو انسداد شلنگ را باز کنید.

تعمیر جاروبرقی شمال تهران

۴) شلنگ را برای ترک یا پارگی بررسی کنید

شلنگ را از نظر آسیب بررسی کنید زیرا هر گونه نشت هوا از طریق ترک یا پارگی منجر به از دست دادن ظرفیت مکش می شود. اگر شلنگ دچار پارگی شده باشد، با یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شمال تهران مجاز مانند ژاو سرویس  تماس بگیرید.

 

۵) برس یا غلتک جاروبرقی  را از نظر گرفتگی بررسی کنید

برس را وارونه کنید و برس یا غلتک را تمیز کنید. با گذشت زمان، این دو جزء ممکن است مسدود شوند یا به گرد و غبار یا مو بچسبند و باعث شوند جاروبرقی ظرفیت مکش خود را از دست بدهد.
برخی از برس ها را می توان برای تمیز کردن آنها براحتی جدا کرد. برای قطعات قابل جابجایی، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. دستورالعمل ها ممکن است برای هر مدل متفاوت باشد. اگر در یافتن دفترچه راهنما مشکل دارید، می توانید آن را با استفاده از شماره مدل محصول خود از نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران ژاو سرویس  در شمال تهران دانلود کنید.

 

۶) اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات جارو برقی به درستی بهمدیگر وصل شده‌اند

شل بودن اتصالات باعث می شود جاروبرقی ظرفیت مکش خود را از دست بدهد. اطمینان حاصل کنید که ظرف یا کیسه گرد و غبار، شلنگ، لوله و برس به درستی نصب شده اند.

 

۷) مشکلات فنی را بررسی کنید

اگر مشکل ادامه داشت، ممکن است نشان دهنده مشکل فنی در جاروبرقی باشد. اگر مشکوک هستید که این مشکل است، با نمایندگی تعمیرات جارو برقی مجاز تماس بگیرید.

 

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شمال تهران شامل چه مواردی می شود؟

تعمیر جاروبرقی می تواند به حفظ عملکرد عالی آن و افزایش عمر موتور کمک کند. توصیه می کنیم جاروبرقی خود را هر ۱۲ ماه یکبار سرویس کنید.
تکنیسین نمایندگی تعمیرات جارو برقی ما یک سرویس کامل ۱۰ نقطه ای روی هر دستگاه انجام می دهد تا مطمئن شود،  که جاروبرقی شما در بهترین حالت خود به کار خود ادامه می دهد. این شامل یک بررسی خارجی، یک بررسی تعمیر و نگهداری، و یک بررسی ایمنی مکانیکی از جارو برقی شما است.

اگر جاروبرقی شما به طور ناگهانی از کار می افتد، یا به اندازه قبل مکش ندارد، ارزش آن را دارد که برای بررسی به نزدیکترین نمایندگی تعمیرات جارو برقی مراجعه کنید. تکنیسین های ما می‌توانند دستگاه شما را ارزیابی کنند و حتی برای مشکلات جزئی یک کار تعمیر در محل انجام دهند. اگر عیب جدی تری در جاروبرقی شما وجود داشته باشد، می توانیم ترتیبی دهیم که آن را تعمیر کنیم.
ما متعهد به ارائه بالاترین کیفیت خدمات تعمیر جاروبرقی در شمال تهران هستیم. کارکنان واجد شرایط ما عملکرد دستگاه را به خطر نمی اندازند. ما مطابق مشخصات سازنده کار می کنیم و در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات جدید استفاده می کنیم.

مشاهده  تعمیرات مایکروفر در تهران

ما همچنین ۹۰ روز گارانتی بازگشت به فروشگاه برای کلیه تعمیرات ارائه می دهیم که تمام قطعات و نحوه کار را پوشش می دهد. این گارانتی بازگشت به فروشگاه مشتریان را ملزم می کند که محصول خود را برای تعمیر به  نمایندگی تعمیرات جارو برقی ژآو سرویس بازگردانند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شمال تهران مجهز به ابزار تعمیرات اختصاصی برای کارکنان ماهر ما هستند تا اکثر مدل ها را مطابق با مشخصات سازنده تعمیر کنند. ما در تلاش هستیم تا۱۰۰٪ ضمانت رضایت را برای مشتری ارائه دهیم و قیمت‌های رقابتی را برای کلیه تعمیرات و خدمات جاروبرقی خود ارائه دهیم.

اگر به دنبال یک قطعه جاروبرقی هستید که به سختی پیدا می شود، ساعت ها را صرف پیدا کردن اینترنت نکنید.  برای تماس با کارشناس تامین قطعات، کافیست به صفحه فروشگاه سایت ما  مراجعه کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات یا تعمیر جاروبرقی ما،  همین  امروز با تیم ما تماس بگیرید.

ساعات کار ژاو سرویس چه زمانی است ؟

24 ساعت شبانه روز امادگی خدمت رسانی به شما هستیم.

این نمایندگی چه برند هایی را تعمیر می کند ؟

ژاو سرویس به تعمیر لوازم خانگی شما در تمامی برند های موجود می پردازد.

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران در شرق تهران

شیان، لویزان، پیروزی، آهنگ، تهرانپارس، سید خندان، رسالت، ارتش، حکیمیه، افسریه، نارمک

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران در شمال تهران

میرداماد، جمشیدیه، کامرانیه، جماران، دیباجی، تجریش، آجودانیه، جردن، دولت، شهرک غرب، زرگنده، پل رومی، نیاوران، الهیه، فرمانیه، ظفر، اندرزگو، سعدآباد، زعفرانیه، سعادت آباد، بلوار کاوه، پاسداران، شریعتی، آتی ساز، اقدسیه، فرشته، شمیرانات

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران در غرب تهران

آریاشهر، سردار جنگل، شهرک راه آهن، ستارخان، توحید، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، صادقیه، دریاچه چیتگر، تهرانسر، پونک، خلیج فارس، مرزداران، کن، شهر زیبا، جنت آباد (شمالی جنوبی)

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران در مرکز تهران

شهرک والفجر، شیخ بهایی، عباس آباد، یوسف آباد، کارگر شمالی، گیشا، جلال آل احمد، فاطمی، میدان ونک، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، شهر آرا، انقلاب، میدان ولیعصر، امیر آباد، مطهری

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران در جنوب تهران

خانی آباد، شاهپور، شادآباد، قزوین، شهر ری، مهرآباد، یافت آباد، راه آهن، عبدل آباد، نواب، جوادیه، حافظ، منیریه، ولیعصر، نازی آباد، جمهوری، باقر شهر، انقلاب، آزادی، ورامین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین