🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

ممکن است شما نیز مانند هر فرد دیگری به تعمیر جاروبرقی در غرب تهران نیازمند شوید، با توجه به تخصص بیش از 10 سال تکنسین های نمایندگی تعمیرات ژآو سرویس، بهترین انتخاب شما برای تعمیر جاروبرقی تان در تهران است. بی هیچ شکی بهترین ویژگی این نمایندگی، در محل بودن و سرعت عمل و تخصص بسیار بالای متخصصان آن است . با توجه به محل زندگی خودتان می توانید با شماره ای که در همین بخش قرار داده شده است تماس گرفته و با سرعت بسیار نیاز به تعمیر خود را برطرف نمایید. رضایت شما و کاهش هزینه تعمیراتتان اصلی ترین دغدغه ماست.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در محل شما

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

جاروبرقی به یکی از وسایل ضروری در خانه تبدیل شده است، زیرا وظیفه زدودن گرد و غبار از روی فرش یا اثاثیه را بر عهده دارد و به تمیزی و عاری از گرد و غبار کف ها کمک می کند و در وقت و زحمت خانم های خانه دار صرفه جویی می کند. با توجه به میزان کاری که ما از طریق آن انجام می دهیم مستعد خرابی و آسیب است . اکثر جاروبرقی ها به دلیل استفاده نادرست، عدم نگهداری یا عدم حذف گرد و غبار انباشته شده در داخل بسیاری از قسمت های داخلی یا خارجی در معرض خرابی هستند، اما خوشبختانه مشکلات جاروبرقی به راحتی قابل تعمیر بوده و در منزل با مراجعه به کارشناسان و تکنسین های تعمیر جاروبرقی در غرب تهران قابل رسیدگی است.

کاملاً منطقی است که بتوانید نه تنها تعمیر جاروبرقی در غرب تهران انجام دهید، بلکه میتوانید با سایر ابزارهای الکتریکی فناوری مدرن را نیز این کار انجام دهید و یا در صورت  یا آنرا به نمایندگی تعمیرات جارو برقی ژآو سرویس بسپارید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در غرب

طراحی اصلی اکثر جاروبرقی ها کم و بیش یکسان است، بنابراین ایرادات رایج جاروبرقی را می توان به راحتی عیب یابی کرد. اما اگرچه تشخیص عیب در جاروبرقی آسان است، توصیه میکنیم که در صورت خرابی هر یک از آنها از متخصصین  نمایندگی تعمیر جاروبرقی در غرب تهران کمک بگیرید.

جارو برقی جزء ضروری که قابل جدا شدن نیست، رعایت اصول ایمنی عمومی در حین تعمیر بسیار مهم است و اگر تجهیزات حفاظتی مورد نیاز را ندارید، از یک تکنیسین تعمیر و نگهداری کمک بخواهید و این نکات زیر به شما کمک می کند تا برخی از مشکلات رایج جاروبرقی آشنا شوید.

 1.جاروبرقی فاقد قدرت مکش لازم است

دلایل عدم توانایی جاروبرقی در از بین بردن کثیفی ها به بسیاری از مشکلات اساسی مربوط می شود، ممکن است گرفتگی فیلتر هوا عامل کمبود قدرت مکش جاروبرقی و عدم مکش آن باشد. ممکن است نشان دهنده گرفتگی شلنگ مکش باشد. جاروبرقی فاقد مکش، می تواند دلیل نیاز و اقدام به تعمیر جاروبرقی در غرب تهران باشد.

2.درایو تسمه جارو برقی دچار شکستگی شده است

تجمع ذرات خاک جامد مانند پرز، نخ یا مو باعث شکستن تسمه محرک و همچنین محدود کردن حرکت غلتک برس می شود. که منجر به افزایش اصطکاک و فشار روی تسمه می شود و هنگام بررسی این قسمت ها مطمئن شوید که محفظه قرقره برس در تماس مستقیم با تسمه نباشد. برای تعمیر جاروبرقی در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

3.عدم چرخش برس جاروبرقی

مشکلات تسمه های استفاده شده در ساخت دستگاه مانع از چرخش برس جاروبرقی می شود. برای چرخش می توانید به تعمیر جاروبرقی در غرب تهران اقدام فرمایید.

4.خرابی موتور جاروبرقی

خرابی موتور جاروبرقی نشان دهنده وجود مشکل در جریان الکتریکی است و احتمال دیگری نیز برای علت این خرابی وجود دارد که آن سوختن برد کنترل الکترونیکی دستگاه است که اغلب در هنگام سوختن موتور به دلیل گرمای بیش از حد رخ می دهد.

5.جارو برقی دارای صدا و لرزش است

صداهای جاروبرقی از موتور ساطع می شود و کثیفی که وارد قسمت موتور می شود، علاوه بر شکستن فن موتور و صدا در حین کار جاروبرقی منجر به گرفتگی آن می شود. در موارد نادری ممکن است در نقطه ای که برس به بدنه جاروبرقی متصل می شود شکستگی یا ساییدگی ایجاد شود.

مشاهده  صدای جرقه در مایکروویو

6.سختی فشار دادن جاروبرقی

تجمع کثیفی روی پایه جاروبرقی فشار دادن را دشوار می کند و این نقص همچنین ممکن است زمانی رخ دهد که تسمه درایو به درستی در جای خود قرار نگیرد.

برای تمامی موارد بالا، ژآو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی در غرب تهران در خدمت شما عزیزان است.

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

چگونه جارو برقی خود را تعمیر کنیم؟

در صورت نگهداری و مراقبت صحیح یک جارو برقی ۷ یا ۸ سال عمر مفید میکند، اکثر جاروبرقی ها با گارانتی عرضه می شوند. اما این گارنتی شامل تمام مشکلات مشترک بین برندهای جاروبرقی نمی باشد. بسیاری از مشکلات جاروبرقی  است که خود شما می توانید تعمیر آن را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی در غرب تهران سپرده و با سرعت بسیار آن را برطرف کنید.

چند ترفند ساده به افزایش عمر جاروبرقی شما کمک می کند. خواندن دفترچه راهنما به شما کمک می کند تا از اشتباهات حین تعمیر و نگهداری جلوگیری کنید و همچنین قسمت های مختلفی را که در مورد آن صحبت می کنیم شناسایی کنید. برخی نکات ممکن است در مورد مدل جاروبرقی شما اعمال شوند و برخی ممکن است نه. در اینجا بهترین نکات در مورد نحوه نگهداری جاروبرقی شما را آورده ایم. در این صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی در غرب تهران و یا در دیگر مناطق به حداقل خواهد رسید.

 

کیسه زباله جارو برقی را به طور مرتب خالی کنید

کیسه خاک را به طور منظم تمیز کنید، برنامه ای برای خود تنظیم کنید و بسته به تعداد دفعات استفاده از آن این کار را به صورت هفتگی انجام دهید.  پس از هر بار جارو برقی سنگین، بلافاصله پس از استفاده کیسه را خالی کنید.

خالی کردن بموقع کیسه  از کثیفی و گرفتگی کیسه جلوگیری می کند.  انواع خاصی از کیسه های جارو برقی وجود دارند که باید تعویض شوند و مجدداً مورد استفاده قرار نگیرند، این کیسه ها از مواد متخلخلی ساخته شده اند که می تواند مسدود شود و استفاده مجدد از این کیسه ها ممکن است باعث گرم شدن مکرر موتور در طول دوره های کار شود. با این عمل، نیاز به تعمیر جاروبرقی در غرب تهران را به حداقل خواهید رساند.

خاک و گرد و غبار را تمیز کنید

غلتک ها را از کثیفی و زباله خالی کنید. این یک مرحله مهم است زیرا به غلتک ها کمک می کند که تمیز و عاری از زباله باشند.

جاروبرقی فاقد قدرت مکش است

در زمانی که جارو برقی فاقد مکش است، فیلتر هوا را بردارید، آن را بررسی و تمیز کنید، در صورت خرابی باید تعویض شود. همچنین باید فیلتر هوا را چک کنید تا از گرفتگی، پارگی یا آسیب دیدگی آن مطمئن شوید و مکش را بررسی کنید.

چرا انتخاب این نمایندگی تعمیرات؟

به دلیل هزینه مناسب و به صرفه، تخصص متخصصان و به سرعت و در محل بودن آن

هزینه تعمیرات به چه شکل است؟

معقول ترین هزینه را خواهید دید. آن هم با کاهش 90 درصدی هزینه ها

آیا تعمیرکاران می توانند هر برندی را تعمیر نمایند؟

بله تخصص 10 ساله متخصصان باعث شده توان تعمیر هر محصولی را داشته باشند.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوش

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران در شرق تهران

تهرانپارس، سید خندان، حکیمیه، ارتش، آهنگ، پیروزی، افسریه، لویزان، شیان، رسالت، نارمک

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران در شمال تهران

شهرک غرب، اقدسیه، اندرزگو، تجریش، سعادت آباد، بلوار کاوه، پاسداران، کامرانیه، شریعتی، الهیه، فرشته، آجودانیه، جردن، نیاوران، میرداماد، جماران، زعفرانیه، سعدآباد، ظفر، زرگنده، فرمانیه، جمشیدیه، آتی ساز، شمیرانات، دیباجی، پل رومی، دولت

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس، آریاشهر، توحید، ستارخان، شهر زیبا، دریاچه چیتگر، آیت الله کاشانی، کن، تهرانسر، شهرک راه آهن، مرزداران، صادقیه، سردار جنگل، پونک، جنت آباد (شمالی جنوبی)

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران در مرکز تهران

کارگر شمالی، میدان ولیعصر، شهرک آزمایش، انقلاب، فاطمی، خیابان ولیعصر، شهر آرا، شیخ بهایی، میدان ونک، عباس آباد، یوسف آباد، شهرک والفجر، امیر آباد، گیشا، جلال آل احمد، مطهری

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران در جنوب تهران

آزادی، منیریه، شهر ری، عبدل آباد، خانی آباد، شادآباد، قزوین، ورامین، انقلاب، راه آهن، شاهپور، ولیعصر، یافت آباد، جوادیه، حافظ، جمهوری، نواب، نازی آباد، مهرآباد، باقر شهر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین