🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

در این مقاله قصد داریم به بررسی تعمیر جاروبرقی پارس خزر و علت های بپردازیم. همچنین به معرفی یک نمایندگی با فروشگاه فروش و تعمیر لوازم خانگی برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر بپردازیم. خراب شدن و نیاز به تعمیر لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی امری طبیعی است. اما پس از خراب شدن قطعه یا قطعات جاروبرقی بلافاصله و به سرعت باید تعمیر جاروبرقی پارس خزر صورت بگیرد. زیرا ممکن است به قطعات دیگر آسیب برساند به همین دلیل بهتر است در یک نمایندگی یا تعمیر و فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر تعمیر جاروبرقی پارس خزر نیز انجام بگیرد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

تعمیرات جاروبرقی پارس خزر درب منزل

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی پارس خزر

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر:

یکی از معتبر ترین برند های ایرانی در زمینه تولید و ساخت لوازم خانگی خصوصا جاروبرقی برند پارس خزر است. پارس خزر یکی از مطرح ترین برند های ایرانی است که جاروبرقی های آن امکانات و ویژگی های زیادی دارند. این برند در اواخر سال 1347 به بنام پارس توشیبا تاسیس شد و در حال حاظر نام آن پارس خزر است

تعمیر جاروبرقی پارس خزر را باید جدی گرفت و به تعمیرکاران حرفه ای و متخصص سپرد. زیرا ممکن است تعمیرات جاروبرقی پارس خزر به درستی انجام نشود و منجر به خراب شدن قطعات دیگر جاروبرقی شود. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی پارس خزر و سرویس جاروبرقی پارس خزر حتما به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنید یا تماس بگیرید.

جالب است بدانید پارس خزر انواع لوازم خانگی را اععم از لباسشویی، اتو بخار، سیستم تهویه مطبوع و…. را تولید کرده است و اکنون جزو بهترین برند های لوازم خانگی به شمار می رود. یکی زا دیگر محصولات مهم این شرکت، جاروبرقی پارس خزر می باشد. موتور قدرتمند به همراه دیزاین و طراحی فوق العاده جاروبرقی ها، به همراه قیمت مناسبی که دارند، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

ژاوسرویس به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر شناخته می شود و بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. در ادامه به خدمات ژاو سرویس برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر، آشنا می شویم.

 

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در محل:

ممکن سات بسیاری از افراد توان بردن جاروبرقی به نمیاندگی های تعمیرات جاروبرقی را نداشته باشند، از این رو ژاوسرویس تعمیرکاران در محل را برای بررسی و تعمیر جاروبرقی شما به درب منزل خود در کمترین زمان ممکن می فرستد تا دیگر نگران، ترافیک های سنگین و نبود خودرو برای حمل جاروبرقی نباشید.

گارانتی خدمات تعمیر جاروبرقی پارس خزر به مدت 6 ماه:

ژاوسرویس پس از بررسی و رفع مشکلات جاروبرقی شما، یک گارانتی تعویض و تعمیر قطعات به شما ارائه می کند تا در این زمان در صورت خرابی دوباره قطعه، بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر را تعویض و یا تعمیر نمایند.

سرویس دوره ای جاروبرقی پارس خزر:

به منظور جلوگیری زا خراب شدن جاروبرقی بهتر است پس از به اتمام رسیدن دوره ی گارانتی، جاروبرقی پارس خزر را برای سرویس مجدد به تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی پارس خزر بسپارید. هزینه سرویس جاروبرقی پاری خزر بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر می باشد.

بهتر است برای سرویس جاروبرقی خود با نمایندگی مختص پارس خزر تماس حاصل فرمایید تا بررسی توسط تعمیرکاران حرفه ای صورت بگیرد.

نکته: در صورتی که تمایل دارید دتسگاه جاروبرقی خود را به دست متخصصین نمایندگی ژاوسرویس بسپارید، می توانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران برای رفع مشکل به محل شما اعزام شوند.

علل نیاز به تعمیر جاروبرقی پارس خزر:

عواملی باعث می شود که به تعمیر جاروبرقی پارس خزر نیازمند شد. و علت تعمیر جاروبرقی پارس خزر را در ادامه اشاره خواهیم کرد. خراب شدن جاروبرقی علت های زیادی می تواند داشته باشد که باید آن ها را در نظر گرفت.

مشاهده  تعمیرات مایکروفر پاناسونیک

جاروبرقی روشن نمی شود:

وقتی جاروبرقی پارس خزر روشن نشود به این معنی می باشد که یکی از قطعات آن مشکل دارد. البته روشن نشدن جاروبرقی می تواند دلایل متعددی داشته باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

روشن نشدن جاروبرقی دلایل مختلفی دارد. به عنوان مثل وقتی جاروبرقی روشن نمی شود بهتر است در اولین گام از داشتن برق پریز اطمینان حاصل کنید. و بعد از آن به بررسی مشکلات فنی و بعد تعمیرات جاروبرقی پارس خزر بپردازید.

در اثر خراب شدن دوشاخه جاروبرقی نیز ممکن است جاروبرقی روشن نشود در این صورت است که باید جاروبرقی پارس خزر تعمیر شود و مشکل دوشاخه آن حل شود. در مرحله بعدی ممکن است سیم جمع کن عیب داشته باشد و یا مدار سری موتور قطع باشد. در این صورت است که ممکن است جاروبرقی پارس خزر روشن نشود.

یکی دیگر از عامل هایی که منجر به روشن نشدن جاروبرقی پارس خزر و تغمیر جاروبرقی پارس خزر می شود. سوختن و از کار افتادن موتور جاروبرقی می باشد. در صورت سوختن موتور جاروبرقی به تعمیر جاروبرقی پارس خزر نیاز است و همچنین باید موتور جاروبرقی تعویض شود. و در جهت سوختن وتور جاروبرقی که یکی از قطعات اصلی جاروبرقی می باشد باید حتما آن را تعمیر و تعویض نمود.

تعمیر جاروبرقی پارس خزرضعیف بودن مکش جاروبرقی:

یکی دیگر از علل تعمیرات جاروبرقی پارس خزر کم بودن و یا ضعیف بودن مکش جاروبرقی می باشد. در صورت ضعیف بودن مکش جاروبرقی باید عیب یابی نمود و عیب جاروبرقی را پیدا کرد و بعد تعمیر جاروبرقی پارس خزر را انجام داد در این صورت می توان به راحتی مشکل را برطرف کرد.

یکی از علت هایی که باعث می شود مکش جاروبرقی کم باشد و نیاز به تعمیرات جاروبرقی پارس خزر باشد ضعیف بودن موتور جاروبرقی پارس خزر است.که می توان موتور را تقویت کرد. علت بعدی می تواند پر بودن یا تنظیم نبودن کیسه جاروبرقی باشد در این صورت نیز مکش جاروبرقی کم می شود اما در این مورد نیازی به تعمیر جاروبرقی پارس خزر نیست بلکه کافی است کیسه جاروبرقی تعویض و یا خالی شود.

علت دیگر کم بودن مکش جاروبرقی مسدود بودن یا سوراخ شدن لوله جاروبرقی می باشد. اگر خرطومی جاروبرقی مسدود یا سوراخ شود باعث کم شدن مکش جاروبرقی می باشد که باید آن را تعمیر یا تعویض نمود. و همچنین اگر فیلتر جاروبرقی کثیف باشد نیز مکش آن ضعیف می شود و در این صورت نیازی به تعمیر جاروبرقی پارس خزر نیست و فقط باید جاروبرقی سرویس و فیلتر تمیز شود.

صدای جاروبرقی بسیار زیاد و آزار دهنده است:

هنگامی صدای جاروبرقی از حد معمول خود بیشتر باشد باعث آزار و آلودگی صوتی بیش از اندازه می شود. به همین علت باید در صورت وجود این مورد به تعمیرات جاروبرقی پارس خزر پرداخت. اما این بلند بودن صدای جاروبرقی پارس خزر به عواملی بستگی دارد.

یکی از علت ها خراب شدن نگهدارنده های لاستیکی می باشند. در جاروبرقی برای نگهداری از قطعات از نگهدارنده های لاستیکی استفاده می شود. و اگر این نگهدارنده ها دچار مشکل و خراب شوند باعث ایجاد سر و صدای بیشتری می شود. خرابی پروانه نیز یکی دیگر از علت های ایجاد صدای بسیار زیاد جاروبرقی می باشد که باید با تعمیر جاروبرقی پارس خزر این مشکلات حل شود.

مشاهده  جاروبرقی میدیا خوبه؟

 

موتور جاروبرقی قدرت زیادی ندارد:

یکی از مشکلات جاروبرقی قدرت کم موتور می باشد. یکی از علت های می تواند نیم سوز بودن موتور باشد. وقتی موتور نیم سوز باشد داغ می کند و به خوبی کار نمی کند به همین علت به سرعت باید تعمیرات جاروبرقی پارس خزر و موتور جاروبرقی را انجام داد تا موتور جاروبرقی به طور کامل نسوزد. خرابی یاتاقان ها و خراب بودن زغال نیز می تواند دلایل دیگر کم بودن قدرت جاروبرق باشد.

یکی دیگر از علت ها کثیف بودن کلکتور می باشد. در صورت کثیف بودن کلکتور موتور جاروبرقی با قدرت زیاد کار نمی کند. تمیز کردن کلکتور نیز مهارت می خواهد زیرا ممکن است آسیب ببیند بنابراین با مسواک به آرامی تمیز شود تا آسیبی نبیند.

 

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیرات جاروبرقی پارس خزر به صورت تخصصی:

هنگام خراب شدن یا ایجاد مشکل در جاروبرقی پارس خزر بهترین کار چک کردن عیب های سطحی مانند بررسی پریز برق و تمیز کردن فیلتر جاروبرقی می باشد و بعد در صورت درست نشدن بهترین روش تعمیرات جاروبرقی پارس خزر است. برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر حتما باید با تعمیرکاران حرفه ای تماس حاصل فرمایید یا به فروشگاه فروش و تعمیر لوازم خانگی معتبر مراجعه نمایید.

اما این را به یاد داشته باشید که اگر جاروبرقی را در یک مکان معتبر توسط تعمیرکاران حرفه ای تعمیر نکنید ممکن است مشکلات جدی تر و خرابی های بیشتری برای جاروبرقی پیش آید. بنابراین با معرفی ژاوسرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر و فروش لوازم خانگی خیالتان راحت باشد.

ژاو سرویس با تعمیرکاران حرفه ای انواع لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی را تعمیر و سرویس می کنند. بنابراین با تماس به ژاو به راحتی تعمیرجاروبرقی پارس خزر را به ژاو سرویس بسپارید.

هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر:

تمامی قیمت های خدماتی و تعمیراتی ژاو سرویس طبق اتحادیه تعیین شده است که در این صورت با پایین ترین هزینه، جاروبرقی شما تعمیر می شود. تعمیرکاران ژاو سرویس همگی کار آزموده در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند پس با خیال راحت می توانید جاروبرقی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید.

تمامی روندتعمیرات و هزینه ها در زمان تعمیر به صورت واضح برای شما گفته می شود، تا از تمامی روند تعمیر اطلاع پیدا کنید.

 

 

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در شرق تهران

آهنگ، سید خندان، شیان، افسریه، لویزان، حکیمیه، نارمک، پیروزی، ارتش، تهرانپارس، رسالت

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در شمال تهران

فرمانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، اندرزگو، الهیه، آجودانیه، میرداماد، جردن، کامرانیه، شهرک غرب، نیاوران، شمیرانات، دولت، پاسداران، تجریش، فرشته، پل رومی، اقدسیه، زعفرانیه، آتی ساز، ظفر، شریعتی، جماران، سعادت آباد، زرگنده، دیباجی، جمشیدیه

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، مرزداران، پونک، شهر زیبا، شهرک راه آهن، تهرانسر، خلیج فارس، ستارخان، صادقیه، آریاشهر، آیت الله کاشانی، کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، توحید

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در مرکز تهران

کارگر شمالی، میدان ولیعصر، شهرک آزمایش، گیشا، یوسف آباد، انقلاب، میدان ونک، عباس آباد، خیابان ولیعصر، شهر آرا، شهرک والفجر، مطهری، جلال آل احمد، فاطمی، شیخ بهایی، امیر آباد

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در جنوب تهران

منیریه، خانی آباد، جمهوری، ورامین، جوادیه، آزادی، شهر ری، مهرآباد، شاهپور، عبدل آباد، حافظ، باقر شهر، شادآباد، راه آهن، یافت آباد، نواب، قزوین، ولیعصر، انقلاب، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

2 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام خسته نباشید من جارو برقی پارس خزر چهارماهی هست خریداری کردم کیسه کاغذی که روش بودپرشده بود تعویض کردم باکیسه دائمی بعدازتعویض کیسه جاروبرقی صداش زیادشد وداشتم جارومیکشیدم دودقیقه که کارکردم خاموش شد دیگه روشنش نکردم الان یک هفته میگذره اومدم استفاده کنم اصلا روشن نمیشه چه مشکلی داره

وقت بخیر احتمالا موتور دستگاه دچار مشکل شده ،اما برای اطمینان دستگاه باید توسط کارشناس بررسی شود

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین