🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد

به دنبال مرکز مناسب برای تعمیر جارو برقی خود در تهران می گردید ؟ شما در بهترین مکان هستید. خرابی جارو برقی امری است که هرچقدر هم که از برند مرغوبی استفاده کنید و هزینه بالایی برای آن داده باشید ، ممکن است برای شما پیش بیاید. در این صورت با پرداخت هزینه بسیار مناسب می توانید به راحتی به تعمیر جاروبرقی خود بپردازید. شما در ژاو سرویس می توانید با پرداخت کمتری هزینه در سریع ترین زمان از بالا ترین کیفیت خدمات بهره ببرید. کافی است با ما تماس بگیرید و به تعمیر جاروبرقی خود بپردازید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر جارو برقی در سعادت آباد اماده خدمت به شماست.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

بهترین مرکز تعمیرات جاروبرقی در سعادت آباد

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد

یکی از مهم ترین ابزار هایی که امروزه در تمامی خانه ها مشاهده می شود و یکی از مهم ترین لوازم نظافتی است جاروبرقی است. هر چقدر که مدل جاروبرقی شما پیشرفته و کیفیت آن بالا باشد نمی توانید انتظار داشته باشید که دچار خرابی نشود. تعمیر جاروبرقی نیز کاری نیست که به تواند با تجهیزات ساده یا توسط افراد غیر متخصص انجام شود. به همین علت است که شما به یک مرکز تعمیرات مناسب برای انجام تعمیرات خود نیاز دارید.  اگر به دنبال تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد هستید کافی است با ژاو سرویس تماس بگیرید.

ژاو سرویس چه خدماتی برای تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد ارائه می دهد؟

1-خدمات تعمیر در محل : کافی است با ژاو تماس بگرید و در کمترین سرعت متخصصین فنی ما در محل سکونت شما حضور پیدا می کنند.

2-گارانتی ویژه خدمات : شما به ازای تعمیر جاروبرقی خود در ژاو سرویس ، گارانتی ویژه خدمات دریافت می کنید.

3-خدمات رسانی در تمامی نقاط تهران :مهم نیست که برای تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد هستید یا سایر نقاط تهران. متخصصین فنی ژاو در سریع ترین زمان در محل شما حضور پیدا میکنند.

5-بهترین هزینه و شفافیت مالی : شما در ژاو از هزینه تک تک خدمات مطلع می شوید و یک ریال اضافه از شما دریافت نمی شود. همچنین در مقایسه با سایر مراکز تعمیراتی ژاو سرویس با بهترین قیمت به تعمیرات انواع لوازم خانگی بپردازید.

6-تعمیر انواع برند : مهم نیست لوازم خانگی شما از چه برندی است. ما اماده تعمیر جاروبرقی در انواع برند و مدل های مختلف در سعادت آباد و سایر نقاط تهران هستیم.

شایع ترین خرابی های که برای جاروبرقی خانگی رخ میدهد

مشکلات و خرابی های زیادی وجود دارد که بر روی جاروبرقی مورد استفاده در منازل شما تاثیر می گذارد، اما برخی از خرابی ها وجود دارد که بسیار شایعه هستند و  برای ما زیاد رخ میدهد و اکثر آنها را نمی‌توان در منزل بدون مراجعه به یک شرکت تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد رفع کرد. در زیر به عمده ایرادات جاروبرقی و نحوه رفع آنها اشاره خواهیم کرد.

تعمیرات جاروبرقی در سعادت آباد

مشکل شماره یک : جاروبرقی دارای مکش خوبی نیست

مکش نکردن جاروبرقی یکی از رایج ترین عیب ها و مشکلاتی است که با آن مواجه می‌شوید. در این صورت اگر به دنبال تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد هستید با ژاو سرویس تماس بگیرید.. ات بارزترین این مشکلات وجود ضعف در مکش جاروبرقی است و یا ممکن است مکش کاملاً وجود نداشته باشد به طوری که مکش جاروبرقی قطع شده است و مهمترین علل این مشکل عبارتند از:

  1. کیسه زباله: کیسه زباله برای جمع آوری کثیفی و گرد و غبار پر است یا ممکن است آسیب دیده باشد و یا به هر طریقی مسدود شده باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کیسه داخلی را بیرون بیاورید و آن را بررسی کنید (و این کار با رعایت دستورالعمل هایی که در داخل دفترچه رهنمای کاربر جاروبرقی مییباشد را انجام دهی) اگر کیسه مخصوص زباله جاروبرقی پر است، آنرا بیرون بیاوریدو  آن را خالی کنید، یا اگر آسیب دیده است، باید با یک کیسه نو  جایگزین آن کنید.
  2. انسداد در شیلنگ جاروبرقی: احتمال دارد در یکی از قسمت‌های شیلنگ جسم یا چیزی گیر کرده باشد که باعث می‌شود به همین خاطر جاروبرقی مکش داشته باشد . شلنگ را از بدنه جارو خارج کرده، آن را به خوبی بررسی کنید و هرگونه مانع را بردارید.
  3. فیلتر هوا گرفتگی دارد : این فیلتر که نزدیک دمنده است، به راحتی می توان آن را از جاروبرقی خارج کرد و آن را بازرسی کرد، تمیز کرد و سپس آن را به جای خود برگرداند.
  4. خود فن جاروبرقی دچار خرابی شده است، سعی کنید فن را با دست خود حرکت دهید، ممکن است جسمی مانع از حرکت آن شود.
مشاهده  تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران

ژاو سرویس – نمایندگی تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد- به شما در تعمیر انواع لوازم خانگی کمک می کند.

مشکل  شماره دو :  موتور جاروبرقی دارای صدای غیر معمولی است

قبل از باز کردن جاروبرقی دوشاخه را از پریز برق جدا کنید و موتور و قطعات الکتریکی آن را بررسی کنید! در صورتی که جارو برقری صداهای عجیبی داشته باشد که قبلاً نمی دانستید یا دارای لرزش است، ممکن است مشکل بیشتر از موتور جارو باشد که اغلب به دلیل ورود گرد و غبار به خود موتور این صداها به وجود می آید.
همچنین گاهی اوقات ممکن است فن موتور خراب شده باشد که باید تعویض و تعمیر شوداو سرویس -نمایندگی تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد به حل مشکلات شما می پردازیم. احتمال دیگر وجود سوراخ یا شکستگی در شیلنگ وکیوم است که این صدا را ایجاد می کند که در این صورت باید کل شیلنگ تعویض شود.

مشکل سه : موتور نمی چرخد 

احتمالا در هنگام روشن کردن جاروبرقی متوجه می‌شوید که موتور ممکن است نچرخد، ابتدا باید فیوز و اتصال الکتریکی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کار می کند و برق را به جاروبرقی می رساند. اگر اتصال برق را تأیید کردید، برد کنترل الکترونیکی جاروبرقی را بررسی کنید، زیرا ممکن است در اثر بار الکتریکی بیش از حد آسیب دیده باشد و بنابراین باید تعویض شود. همچنین  خود موتور  و فن آن را بررسی کنید که هیچ جسمی مانع حرکت آن نباشد. اگر به دنبال یک مرکز مطمن برای تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد می گردید ، کافی است به ما اعتماد کنید و لوازم برقی خود را به ما بسپارید.

هزینه تعمیر جارو برقی در ژاو چقدر است ؟

هزینه تعمیر جارو برقی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. اما شما می توانید با بهترین قیمت به تعمیر لوازم برقی خود بپردازید

ژاو سرویس در کدام قسمت تهران فعالیت می کند؟

در هر کجای تهران که باشید ، اماده ارائه خدمات تعمیر در محل هستیم.

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد در شرق تهران

حکیمیه، رسالت، آهنگ، شیان، ارتش، سید خندان، افسریه، نارمک، تهرانپارس، لویزان، پیروزی

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد در شمال تهران

سعادت آباد، زرگنده، سعدآباد، جمشیدیه، بلوار کاوه، جماران، اقدسیه، دولت، اندرزگو، شهرک غرب، میرداماد، فرشته، شریعتی، دیباجی، پاسداران، الهیه، ظفر، آتی ساز، زعفرانیه، تجریش، جردن، شمیرانات، کامرانیه، پل رومی، فرمانیه، آجودانیه، نیاوران

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد در غرب تهران

آیت الله کاشانی، جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، سردار جنگل، تهرانسر، دریاچه چیتگر، مرزداران، آریاشهر، صادقیه، شهرک راه آهن، ستارخان، شهر زیبا، کن، بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس، پونک

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد در مرکز تهران

خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، شیخ بهایی، کارگر شمالی، میدان ونک، شهر آرا، امیر آباد، عباس آباد، میدان ولیعصر، انقلاب، گیشا، مطهری، فاطمی، شهرک آزمایش، یوسف آباد، جلال آل احمد

تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد در جنوب تهران

نواب، آزادی، شاهپور، شادآباد، باقر شهر، نازی آباد، حافظ، منیریه، انقلاب، عبدل آباد، شهر ری، قزوین، ورامین، جوادیه، یافت آباد، مهرآباد، خانی آباد، جمهوری، راه آهن، ولیعصر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین