تعمیر زنگ زدگی درب یخچال

تعمیر زنگ زدگی درب یخچال

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر یخچال یا فریزی ایجاد گردد زنگ زدگی است. به طور معمول و در حالت عادی یخچال فریز ها با رنگ و لایه های محافظتی بر روی آن تولید می شوند تا از عوامل خورنده مانند زنگ زدگی در امان باشند. اما گاهی در نتیجه استفاده طولانی مدت و از بین رفتن رنگ و… درب یخچال دچار زنگ زدگی می شود. در این زمان است که شما به خدمات تعمیر زنگ زدگی درب یخچال نیاز خواهید داشت.

به طور کلی زنگ زدگی درب یخچال در قسمت ابریز یا محل قرار گیری اب سرد کن ایجاد می شود علت اصلی آن ها نشتی آب از قسمت آب سرد کن می باشد. همچنین خراب بودن لاستیک دو یخچال نیز موجب نشتی آب یخچال می گردد و در نهایت باعث زنگ زدگی درب آن می شود. امکان تعمیر زنگ زدگی درب یخچال وجود دارد پس اگر یخچال شما در اثر رطوبت دچار زنگ زدن شده است همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست تعمیرات یخچال خود را ثبت نمایید .

چرا تعمیر زنگ زدگی درب یخچال اهمیت دارد ؟

در مرحله اوله باید توجه داشته باشید که زنگ زدگی یخچال ظاهر بسیار زشتی را به دستگاه و حتی آشپز خانه ی شما بدهد. ظاهری که یخچال زنگ زده به خود میگیرد شاید دلیل اصلی تمایل شما به تعمیر زنگ زدگی درب یخچال باشد. در برخی از مواقع که زنگ زدگی به قسمت های داخلی کشیده شده است می تواند برای محیط یخچال شما که باید خالی از باکتری و الودگی باشد ، کثیفی ایجاد کند که این امنیت غذایی شما را به خط می اندازد.

به همین علت است که اگر یخچال شما با چنین مشکلی روبه رو شده است تعمیرات آن در اولویت قرار می گیرد.

تعمیر زنگ زدگی درب یخچال

آیا امکان تعمیر زنگ زدگی درب یخچال در خانه وجود دارد ؟

ممکن است در زمان تعمیرات زنگ زدگی درب یخچال با عناوینی همچون “تعمیر زنگ زدگی در خانه ” یا “از بین بردن خانگی زنگ زدگی ” مواجه شوید. اما باید توجه داشته باشید که اکسیده شدن آهن   و گرفتن رنگ نارنجی به خود منشا درونی دارد و نمی تواند با روش های سنتی تمیز یا از بین برود. به همین علت است که این روش های خانگی شاید در کوتاه مدت مشکل آن را از بین ببرد اما در مدت کوتاهی دوباره اثرات زنگ زدگی را بر سطوح درب مشاهده خواهید کرد.

به همین علت امکان تعمیر زنگ زدگی درب یخچال در خانه و روش های سنتی وجود ندارد و اگر هم انجام شود ، تاثیر چندانی ندارد. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم تعمیرات آن را از طریق تعمیرگاه آن انجام دهید.

تعمیر زنگ زدگی درب یخچال به چه صورت انجام می شود ؟

تعمیرات زنگ زدگی درب یخچال معمولا به دو صورت انجام میگرد که البته تا حد زیادی بسته به میزان پوسیدگی و گستردگی آن می باشد. شما می توانید تعمیر زنگ زدگی درب یخچال را به این دو صورت انجام دهید :

تغییر رنگ درب یخچال

شما می توانید برای جلوگیری از گسترش زنگ زدگی و از بین بردن ظاهر نچندان زیبای آن رنگ یخچال را تعویض نمایید. البته این روش در زمانی به کار می رود که در اثر زنگ زدگی استحکام درب دستگاه شما کاهش پیدا نکرده نباشد و قطر فلز کم نشده باشد. در این صورت می توانید به راحتی و با رنگ زدن درب یخچال خود این مشکل را بر طرف نمایید. از مزایا این روش کم هزینه و سریع بودن آن می باشد و شما به راحتی می توانید آن را انجام دهید. اما اگر در طول زنگ زدگی استحکام و قطر دیواره درب یخچال کاهش پیدا کرده باشد بهتر است روش دیگری را برای تعمیر زنگ زدگی درب یخچال انتخاب کنید.

مشاهده  آموزش دکمه های مایکروفر سامسونگ

تعویض درب یخچال

در نهایت اگر امکان تغییر رنگ درب یخچال نباشد ، تعویض درب یخچال تنها راه آن می باشد. نکته ای که در این مورد شایان ذکر می باشد ، مشکلات و تبعات تعویض درب آن می باشد. در ابتدا یافتن و خرید قطعات اورجبنال به خودی خود سخت می باشد. اگر دستگاه شما از مدل های قدیمی بازار هم باشد ، یافت درب آن به مراتب دشوار تر می باشد . با این حال یافتن درب ارجینال و فابریک به خودی خود کمی دشوار می باشد. اگر بتوانید قطعه مورد نظر و ارجینال خود را پیدا نمایید ، هزینه زیادی برای خریداری آن باید صرف نمایید. همین موارد باعث می شود که تعمیر زنگ زدگی درب یخچال کمی دردسر ساز باشد.

تعمیر زنگ زدگی درب یخچال

زنگ زدگی درب یخچال از مشکلاتی یخچال می باشد که ممکن است روزی برای هر دستگاهی ایجاد شود. این ایراد می تواند از استفاده نا مناسب از دستگاه ایجاد می شود. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که اگر مدت کوتاهی است که این زنگ زدگی را ایجاد شده است ، بهتر است هر چه سریع تر به تعمیرات آن بپردازید. در این صورت با یک رنگ زنگ ساده و با هزینه به مراتب کمتر می توانید این ایراد را رفع نمایید و تعمیر زنگ زدگی درب یخچال را انجام دهید. در غیر این صورت احتمالا مجبور به تعویض درب آن و گاها خود یخچال می گردید.

شما می توانید با تماس با ما مرکز تعمیرات ژاو سرویس درخواست تعمیرات انواع لوازم خانگی خود را ثبت نمایید. این امکان نیز برای شما میسر شده است که از طریق این صفحه به طور آنلاین به ثبت درخواست تعمیرات بپردازدید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های ما در محل شما حضور پیدا کنند و به تعمیرات انواع لوازم خانگی با بهترین قیمت و کیفیت بپردازند.

آیا امکان تعمیر زنگ زدگی در خانه وجود دارد؟

علت زنگ زدگی یخچال از فاسد شدن فلز یخچال نشئت میگیرد پس راهکار های خانگی برای آن مفید نمی باشد.

آیا برای تعمیر زنگ زدگی درب یخچال به تعویض در نیاز است ؟

نه همیشه گاهی با استفاده از روش های دیگر به راحتی می توانید این مشکل را رفع نمایید.

هزینه تعمیر زنگ زدگی درب یخچال چقدر است ؟

اگر به علت پوسیدگی بیش از اندازه یخچال شما نیاز به تعویض کلی درب داشته باشد در این صورت هزینه آن بالا تر از سایر روش ها می باشد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها