🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

امروزه ماشین لباسشویی در تمامی خانه ها دیده می شود و زندگی بدون این وسیله برقی بسیار دشوار است. یکی از پر طرفدار ترین برند هایی که به تولید ماشین لباسشویی می پردازد ، شرکت کره ای سامسنوگ است. محصولات سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بازار مصرف بسیار خوبی در ایران و سر تا سر دنیا دارد.اما محصولات این شرکت نیز دچار خرابی می شود به تعمیر نیاز پیدا می کند. ماشین لباسشویی سامسونگ نیز روزی دچار خرابی می شود و یک مرکز خوب برای تعمیر می طلبد. ما اینجا در ژاو سرویس به تعمیر ماشین لباسوشویی سامسونگ شما می پردازیم کافی است با ما تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

شستن لباس به روش سنتی دیگر از جامعه رخت بر بسته است و امروزه در تمامی خانه ها می توان ماشین لباسشویی را مشاهده کرد. استفاده از لباسشویی در مصرف اب و انرژی صرفه جویی می کند و وقت و نیروی کمتری از صاحبان خانه می گیرد. به همین علت است که کمتر خانه ای پیدا می کنید که ماشین لباس شویی در آن موجود نباشد. لباس شویی برند های مختلفی دارد و انواع و مدل های مختلفی از آن در بازار به فروش می رسد. اما یکی از این برند ها که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است ، برند سامسونگ است. این برند کره ای به تولید انواع تلویزیون ، یخچال ، جارو برقی و ماشین لباسشویی می پردازد. لوازم برقی این برند نیز با آنکه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند اما روزی دچار خراب می شوند. ماشین لباس شویی سامسونگ با اینکه از کیفیت ساخت و دوام بسیار خوبی برخوردار است تحت عوامل مختلفی خراب می شود. تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به یکی از دغدغه های شما تبدیل شده باشد اما نگران نباشید. شما در ژاو سرویس می توانید به تعمیر انواع لازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازید. با ما تماس بگیرید.

مزایا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

  • صرفه جویی در هزینه : اخرین بار که از بازار لوازم خانگی عبور کردید چه زمانی بوده است ؟ آیا از قیمت های سرسام آورد لوازم خانگی اطلاع دارید ؟ تعویض لباس شویی در این اوضاع به هیچ عنوان فکر به صرفه ای نیست یه همین علت شما با تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید تا  حد زیادی از اتلاف هزینه جلوگیری کنید.
  • صرفه جویی در وقت : پیدا کردن یک فروشگاه معتبر ، برند مرغوب و مدلی از که از نظر هزینه مناسب باشد می تواند وقت زیادی از شما بگیرد. علاوه بر آن لباس شویی باید تا خانه شما حمل شود و توسط یک متخصص در منزل شما نصب شود که تمامی این ها وقت بسیار زیادی از شما میگیرد. شما میتوانید از طریق تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تا حد زیادی از اتلاف وقت جلوگیری کنید.
  • عدم نیاز به حمل : وقتی قصد تعویض لباس شویی خود را دارید باید هزینه حمل و نقل آن را تا درب خانه ی خود بدهید. اگر هم قصد تعمیر آن را داشته باشید قطعا جا به جا کردن آن و بردن به تعمیرگاه مناسب برای شما تبدیل به یک دغدغه شده است. شما به راحتی می توانید از طریق نمایندگی ژاو سرویس به تعمیر ماشین لباس شویی سامسونگ خود در خانه بپردازید و از حمل و نقل بی نیاز شوید.

کافی است با ما تماس بگیرید.

نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ

1-از محافظ برقی استفاده کنید : حتما در هنگام کار ماشین لباس شویی از یک محافظ لوازم برقی استفاده کنید. برق شهری دائما با نوسانات برقی رو به رو است که  این نکته می تواند لوازم برقی شما را با مشکل رو به رو کند. استفاده از محافظ برای تمامی لوازم برقی پیشنهاد می شود به همین علت از استفاده از آن غافل نشوید.

مشاهده  ارور سنسور وزن سامسونگ

2-در زمانی قطعی اتصال برق از ماشین لباسشویی استفاده نکنید : اگر برق خانه مکررا با قطعی مواجه می شود در این زمان از ماشین لباس شویی خود استفاده نکنید. قطعی مکرر برق باعث می شود که اتصالات ماشین لباسشویی با مشکل روبه رو شود و یا موتور شما به سوختگی یا نیم سوز شدن دچار شود. برای جلوگیری از نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود در این زمان از دستگاه خود استفاده نکنید.

3-از وصل بود شلنگ ماشین لباسشویی خود مطمن باشید : ماشین لباسشویی وسیله است که برای انجام کار خود باید به یک منبع آبی وصل باشد. اگر اتصالات منبع ابی با مشکل رو به رو شده باشد و این لوله ها نشتی کرده باشد ، ممکن است بر روی تاسیسات برقی لباس شویی بریزد و دستگاه شما را دچار خرابی کند. به همین علت هر از گاهی اتصالات ماشین لباسشویی خود را چک کنید.

4-از قرار دادن ماشین لباسشویی در محل های بسته و پر گرد غبار جلوگیری کنید: تمامی لوازم برقی برای کار نیاز به هوا دارند. اگر این لوازم در جای پر گرد و غبار باشند عملکرد پروانه و فن این لوازم مورد اختلال قرار میگیرد و در در دراز مدت موجب خرابی دستگاه می شود. برای اینکه از تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود جلوگیری کنید ، مکانی مناسب برای این لوازم برقی پیدا کنید.

5-اگر احساس می کنید که موتور لباس شویی به مشکل خورده است از آن استفاده نکنید: ممکن است از روی صدا لباس شویی یا میزان چرخش فضای درون آن و سایر نشانه ها حس کنید که موتور ماشین لباس شویی شما با مشکل برخورده است. اگر در این حالت از ماشین لباس شویی استفاده کنید ممکن است به موتور اسیب جدی وارد کنید که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اگر با چنین نشانه هایی مواجه شدید از استفاده از دستگاه خودداری کنید و به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود بپردازید.

6-به دفترچه راهنما ماشین لباس شویی دقت کنید : تمامی لوازم برقی شیوه کار مخصوص به خود را دارند که بهتر است برای استفاده از آن اطلاع کامل داشته باشید. استفاده نادرست از لوازم برقی می تواند موجبات خرابی آن را فراهم کند. پس پیش از استفاده دفترچه را کاملا مطالعه  بفرمایید.

7-ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید : عمل سرویس کردن یک عمل ساده و کم هزینه است و در افزایش طول لوازم برقی شما تاثیر بسزایی دارد. به همین علت است که به  شما پیشنهاد می شود هر از گاهی ماشین لباس شویی خود را سرویس کنید تا کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز پیدا نکنید.

حتی اگر مصرف کننده ی بسیار خوبی باشید ممکن است روزی لوازم برقی شما با مشکل روبه رو شود ونیاز به تعمیر داشته باشد. ماشین لباس شویی سامسونگ نیز با اینکه از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است ممکن است روزی به خرابی دچار شود . شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود از طریق ژاو سرویس اقدام کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباس شویی سامسونگ ممکن است با مشکلات رو به رو شود که برای حل آن نیاز به یک مرکز مطمن برای تعمیر نیاز داشته باشد. شما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود می توانید به ژاو سرویس اعتماد کنید. اما ممکن است هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به یکی از دغدغه های شما تبدیل شده باشد. فاکتور های متنوعی در تعیین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ دخیل است اما نگران نباشید. شما می توانید در ژاو سرویس با بهترین قیمت به تعمیرات لوازم جانبی خور بپردازید. این فاکتور های تعیین کننده به شرح زیر می باشد :

مشاهده  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

تکنولوژی مدل دستگاه : ماشین لباسشویی سامسنوگ در انواع مدل ها تولید می شود. هرچه تکنولوژی ساخت بالا تر باشد و دستگاه پیچیده تر باشد هزینه تعمیر آن نیز به مراتب بالا تر می باشد.

میزان و سطح خرابی ماشین لباسشویی : ماشین لباس شویی شما با یک سرویس ساده تعمیر می شود یا حتما نیاز به تعمیر اتصالات آن هست یا حتی قطعه ای سوخته و باید تعمیر یا تعویض شود ؟ پاسخ به این سوال ها می تواند تعیین کننده هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما باشد.

تعمیر یا تعویض قطعه : اگر  خرابی دستگاه ناشی از مشکل قطعات باشد ، نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر آن می باشد. تعویض قطعه می تواند هزینه بیشتری را برای شما بتراشد در حال که تعمیر قطعه هزینه کمتری دارد. اگر قطعه قابل تعمیر باشد کارشناسان ژاو سرویس به تعمیر آن می پردازند. اگر نیاز به تعویض قطعه باشد ، ژاو سرویس به تهیه بهترین قطعات ارجینال و فابریک می پردازد. کافی است با ما تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید خود به خرید قطعات بپردازید.

قسمت مورد اسیب : بدیهی است که هرچه قسمت اسیب دیده مهم تر باشد ، هزینه تعمیر آن نیز بیشتر است. برای مثال قیمت تعمیر درب ماشین لباسشویی با هزینه تعمیر موتور آن متفاوت می باشد.

هزینه دستمزد تعمیرکار نیز به مقادیر بالا اضافه می شود. اما شما میتوانید در ژاو سرویس به بهترین هزینه به تعمیر لوازم برقی و ماشین لباسشویی سامسونگ خود بپردازید.

خدمات ژاو سرویس

پاسخگویی 24 ساعته : در هر ساعت از شبانه روز که با ژاو سرویس تماس بگیرید ، آماده پاسخ گویی به شما هستیم.

خدمات رسانی در تمامی نقاط تهران : در هر کجا تهران که باشید در کوتاه ترین زمان برای خدمت رسانی آماده ایم.

تعمیر در منزل : حمل و نقل ماشین لباسشویی برای تعمیر با توجه به سایز آن می تواند به یک دغدغه تبدیل شود. اما با خدمات تعمیر در منزل ژاو سرویس دیگر نگران این مشکل نباشید.

ارائه گارانتی ویژه برای انجام خدمات : اگر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را در ژاو تعمیر کنید ، از این مرکز گواهی ویژه دریافت خدمات دریافت می کنید.

تعمیر انواع برند ها : تعمیرات ژاو سرویس فقط به برند سامسونگ اختصاص ندارد. شما میتوانید تمامی برند ماشین لباس شویی را در ژاو تعمیر کنید.

کافی است لوازم برقی خود را  برای تعمیر به ژاو سرویس بسپرید. ما اینجا با استفاده ماهر ترین تعمیر کاران به حل مشکلات شما می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ژاو تماس بگیرید یا به سایت اینترنتی ژاو سرویس مراجعه کنید.

ژاو سرویس در کدام شهر خدمات رسانی می کند ؟

ژاو سرویس در تمامی نقاط تهران اماده خدمت رسانی است.

ساعت پاسخگویی ژاو سرویس چه ساعتی است؟

24 ساعت شبانه روز اماده پاسخگویی هستیم.

ژاو سرویس به تعمیر چه برند هایی می پردازد ؟

علاوه بر سامسونگ ، اماده تعمیر تمامی برند های موجود در بازار هستیم.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران در شرق تهران

نارمک، سید خندان، افسریه، شیان، رسالت، ارتش، لویزان، آهنگ، حکیمیه، تهرانپارس، پیروزی

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران در شمال تهران

پاسداران، بلوار کاوه، میرداماد، زرگنده، دولت، پل رومی، جردن، زعفرانیه، اقدسیه، ظفر، سعادت آباد، اندرزگو، شریعتی، فرمانیه، فرشته، آجودانیه، جماران، الهیه، دیباجی، آتی ساز، شمیرانات، کامرانیه، جمشیدیه، شهرک غرب، نیاوران، تجریش، سعدآباد

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران در غرب تهران

ستارخان، پونک، جنت آباد (شمالی جنوبی)، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، توحید، آریاشهر، دریاچه چیتگر، شهر زیبا، مرزداران، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، کن، سردار جنگل، شهرک راه آهن، صادقیه

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران در مرکز تهران

خیابان ولیعصر، گیشا، میدان ولیعصر، شهرک والفجر، شهر آرا، کارگر شمالی، انقلاب، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، جلال آل احمد، مطهری، عباس آباد، فاطمی، یوسف آباد، میدان ونک، امیر آباد

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران در جنوب تهران

منیریه، شاهپور، ولیعصر، آزادی، خانی آباد، حافظ، یافت آباد، مهرآباد، ورامین، جمهوری، انقلاب، قزوین، جوادیه، نواب، شادآباد، نازی آباد، باقر شهر، عبدل آباد، راه آهن، شهر ری
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین