🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات ماکروفر دوو

امروزه مایکروفر یکی از پرکاربرد ترین وسیله های برقی برای پختن و گرم کردن مواد غذایی می باشد. همچنین سریع تر از اجاق گاز عمل می کند و ویژگی های بسیار زیادی دارد.برند های تولید لوازم برقی و خانگی بسیاری مایکروفر های با کیفیت تولید می کنند که یکی از این شرکت ها شرکت تولید لوازم خانگی دوو می باشد. مایکروفر های دوو بسیار قوی و با کیفیت عمل می کنند اما در صورت عدم نگهداری صحیح و مراقبت نکردن از مایکروفر دوو به تعمیر مایکروفر دوو نیاز می باشد. زیرا در صورت خراب شدن قطعات مایکروفر باید در اولین فرصت تعمیر شوند. خراب شدن مایکروفر و تعمیر مایکروفر دوو دلایل متعددی دارد که به آن می پردازیم.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیر ماکروفر DAEWOO در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر ماکروفر دوو

علل تعمیرات ماکروفر دوو چیست؟

ماکروفر بدون شک یکی یکی از مهم ترین دستگاه هایی است که در خانه ی هر کسی پیدا می شود. بدون ماکروفر بسیاری از کارهای روزمره مختل می شود و کوچک ترین امور آشپزخانه را نیز با مشکل روبه رو می کند. هر چقدر هم که از ماکروفر های با کیفیت مانند برند دوو استفاده کنید نمی توان مطمئن بود که به مشکلی برخورد نمی کنند. به همین علت است در صورت استفاده از محصولات این برند به یک نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو در تهران نیاز خواهید داشت.

اگر به دنبال یک مرکز خوب و حرفه ای برای تعمیر ماکروفر دوو در تهران می گردید با ما در این مطلب همراه باشید.

در صورت خراب شدن و نیاز به تعمیر ماکروفر دوو تیم حرفه ای ژاو سرویس در اسرع وقت و با تماس شما به راحتی و با بهترین کیفیت و کارایی دوو را تعمیر و سرویس می کنند به همین دلیل در صورت خراب شدن ماکروفر دوو اصلا نگران نباشید. و با کارشناسان حرفه ای و کار درست ژاو سرویس تماس حاصل نمایید همچنین می توانید از مشاوره و مشورت کارشناسان ژاو سرویس نیز بهره مند شوید.

خدمات رسانی تعمیر ماکروفر دوو در ژاو سرویس چگونه است؟

شما با تماس با گروه ژاو سرویس می توانید از بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی در تهران بهره مند شوید. این خدمات است که خیال شما را از بابت تعمیر این دستگاه ها راحت می کند.

  • تعمیر در محل : دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نیست چرا که با تماس با گروه ژاو سرویس به راحتی می توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده نمایید. برای تعمیر ماکروفر دوو می توانید از نمایندگی ژاو سرویس به صورت حضوری درخواست کنید.
  • ضمانت تعمیر ماکروفر دوو : تصور نکنید که با تعمیرات در مرکز ما همه چی به پایان رسیده است. ما به شما گارانتی ویژه خدمات می دهیم تا در صورتی که هر مشکلی برای تعمیرات شما به وجود آمده به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.
  • پاسخگویی 24 ساعته : مهم نیست در چه ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید ما در هر ساعتی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشیم.
  • تعمیر و تعویض انواع قطعات : از مهم ترین ویژگی های مرکز تعمیرات ماکروفر دوو یافتن قطعات اورجینال و اصلی می باشد که طول عمر دستگاه شما را بالا می برد.
  • مشاوره رایگان : شما با تماس با ما می توانید از طریق مشاوره  کاملا رایگان با مشاورین ما به اطلاعات لازم در مورد علت خرابی دستگاه خود دست پیدا کنید.
  • بهترین قیمت و شفافیت مالی : نه تنها سعی میکنیم بهترین هزینه جهت تعمیر ماکروفر دوو را ارائه کنیم بلکه از شفافیت مالی در تمامی مراحل نیز برخورداریم. برای تعمیر ماکروفر دوو می توانید به نمایندگی ما مراجعه نمایید.
  • امکان تعمیرات در همان روز : و در نهایت یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز ژاو تعمیرات در روز ثبت درخواست که این یعنی ما خدمات تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن ارائه میکنیم.

با تمام این ویژگی هاست که به راحتی می توانید به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در تهران یعنی ژاو سرویس اعتماد کنید و انواع لوازم خانگی خود را به ما بسپارید.

مشاهده  تعمیر دسته جاروبرقی ال جی

تعمیر ماکروفر دوو

علل تعمیر ماکروفر دوو چیست؟

چطور می شود که مایکروفر نیازمند تعمیرات تخصصی می گردد؟

مایکروفر دوو یکی از بهترین ماکروفر های موجود در بازار می باشد. بنابراین باید به طور ویژه از آن مراقبت نمود.  بنابراین هر مدت مشخص یکبار آن را سرویس نمود و با تعمیر کاران و کارشناسان حرفه ای در این زمینه تماس گرفت و مشکل را به بهترین شکل حل نمود. برای تعمیر ماکروفر دوو می توانید از یک کارشناس خبره کمک بگیرید.

بنابراین..

در صورت خراب شدن و کار نکردن برخی از قطعات آن نیاز به تعمیرات ماکروفر دوو می باشد. و بهتر است بدانید در صورت عدم تعمیر ماکروفر دوو در همان زمان ممکن است مشکلات دیگری نیز برای قطعات ماکروفر پیش بیاید.  در هنگام مشاهده خرابی در ماکروفر اولین راه و بهترین راه چک کردن ابتدایی ماکروفر و اطمینان از داشتن برق دستگاه می باشد و درصورت وجود نداشتن عیب های اولیه بهتر است با تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیر ماکروفر دوو تماس حاصل نمایید.

1.دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود

همان طور که روشن نشدن ماکروفر شوکه کننده می باشد و افراد به تعمیر ماکروفر دوو و عیب یابی نیاز دارند. خاموش شدن یهویی و ناگهانی ماکروفر نیز نیاز به عیب یابی و تعمیر ماکروفر دارد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که باعث خاموش شدن ناگهانی ماکروفر می شود خراب بودن میکروسوئیچ ها می باشد. زیرا باعث بسته نشدن درب ماکروفر می شود و در این صورت مایکروفر یک باره و به صورت ناگهانی خاموش می شود. در این هنگام بهتر است مشکل میکروسوئیچ برطرف شود.

در صورت بروز این مشکل و خراب شدن ماکروفر برای تعمیرات ماکروفر دوو در اولین فرصت با تعمیر کاران و کارشناسان ژاو سرویس تماس حاص نمایید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر ماکروفر ژاو در سراسر تهران می باشد.

2.ماکروفر صدای غیر عادی می دهد

هنگام شنیدن صدای غیر عادی از مایکروفر بهتر است یک دوبار کامل مایکروفر را خاموش کرده و بررسی نمایید این صدا از کدام قطعه ماکروفر می باشد و شاید بهتر است فیلتر های دستگاه را تمیز نماییم. شاید این گونه دیگر صدای غیر عادی ندهد. در غیر این صورت باید تعمیر ماکروفر دوو صورت بگیرد. تعمیرکاران باید مایکروفر را مورد بررسی قرار دهند و مشکل را پیدا کرده و حل نمایند.

 

تعمیر ماکروفر دوو3.ماکروفر روشن نمی شود

در ابتدا باید قطعات جاروبرقی را مورد بررسی قرار داده و آن ها را چک نمود. ممکن است پریز برق نداشته باشد و یا دوشاخه اتصالی داشته باشد. روشن نشدن ماکروفر DAEWOO ممکن است به دلیل عیب یابی های اولیه نباشد.  اگر قطعه یا قطعاتی از ماکروفر خراب باشد یا سوخته باشد نیز مایکروفر روشن نمی شود و از کار می افتد. به همین علت برای تعمیرات ماکروفر دوو می توان در اولین فرصت با کارشناسان تعمیر ژاو سرویس تماس حاصل نمود. این مشکلات با تعویض و تعمیر قطعه یا قطعات خراب حل می شود. و ماکروفر دوو تعمیر می شود.

همچنین اگر نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات باشد به راحتی انجام می شود. زیرا ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو می باشد. و همچنین قطعات اصلی ماکروفر دوو را دارا می باشد. به همین دلیل باید به یک نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو معتبر مراجعه کرد. برای تعمیر ماکروفر دوو می توانید به نمایندگی اصلی آن که ژاو سرویس می باشد مراجعه نمایید.

زیرا ممکن است در صورت عدم معتبر بودن از قطعات غیر اصلی و فیک در دستگاه شما استفاده شود که این امر نیز نه تنها مجدد منجر به خراب شدن ماکروفر دوو می شود بلکه ممکن است منجر به خراب شدن قطعات دیگر نیز بشود. بنابراین بهترین راه مراجعه یا تماس به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو می باشد.

4.مایکروفر جرقه می زند

ممکن است یکی از علت های تعمیرات ماکروفر دوو جرقه زدن مایکروفر باشد. در هنگام جرقه زدن مایکروفر اولین اقدامات برای برطرف کردن این عیب تعویض ظروف داخل مایکروفر می باشد. زیرا ممکن است به دلیل وجود جنس ظرف مایکروفر دوو جرقه بزند.

مشاهده  عیب یابی ماشین لباسشویی

دلیل بعدی برای جرقه زدن ماکروفر DAEWOO کثیف بودن موتور آن یا کثیف بودن داخل مایکروفر  می باشد. بنابراین با تمیز کردن داخل مایکروفر و یا تمیز کردن قطعات ماکروفر دوو شاید مشکل جرقه زدن مایکروفر نیز حل شود. در غیر این صورت دلیل جرقه زدن مایکروفر دوو می تواند از قطعات دیگر و مشکلات فنی باشد که حتما باید تعمیرکاران حرفه ای آن را بررسی نمایند. بنابراین با نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو تماس حاصل نمایید و مشکل ماکروفر دوو را رفع نمایید.

5.سینی ماکروفر نمی چرخد

اگر سینی ماکروفر نچرخد مواد غذایی نیز خوب پخته نمی شوند بنابراین برای پخته شدن بهتر مواد غذایی سینی ماکروفر باید بچرخد. و در صورت عدم چرخش سینی ماکروفر بهتر است سینی و اطراف آن را تمیز نمایید و در صورت دوباره نچرخیدن سینی ماکروفر حتما در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو تماس بگیرید تا تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس این مشکل را نیز حل کنند.

6.لامپ دستگاه خراب شده است

در اثر خراب شدن یا نیم سوز شدن لامپ داخل ماکروفر به تعمبر کاران برای تعمیر نیاز می باشد.گاهی اوقات لامپ ماکروفر کم نور می شود. در این صورت می توان دستگاه را دوباره راه اندازی کرد شاید مشکل بر طرف شود اما گاهی اوقات لامپ ماکروفر به کلی روشن نمی شود یا به صورت چشمک زن می باشد. در این هنگام باید لامپ مایکروفر دوو به کلی تعویض شود.

7.غذا در مایکروفر گرم نمیشود

یکی از مشکلاتی که در این دستگاه منجر به تعمیرات ماکروفر دوو می شود گرم نشدن مواد غذایی می باشد. گرم کردن غذا یکی از کاربردی ترین و مهم ترین ویژگی ماکروفر است که اگر خراب شود باید حتما و سریعا درست شود. در اولین گام از بسته بودن درب ماکروفر اطمینان حاصل کنید و در صورت بسته بودن درب دستگاه اگر باز هم ماکروفر به خوبی گرم نمی کرد  با تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو این مشکل را رفع کنید. این نمایندگی برای تعمیر ماکروفر دوو برای شما کارشناسان خبره را ارسال می کنند.

تعمیر ماکروفر دوو

تعمیر ماکروفر در نمایندگی دوو در تهران

در صورت بروز مشکل در ماکروفر دوو و دستگاه ماکروفر در اولین گام بهتر است عیب یابی ها انجام شود و مشکلات سطحی دستگاه چک شود. مانند کثیف شدن قطعات و دارا بودن برف در دو شاخه ی برق بنابراین پس از بررسی و عیب یابی اولیه اگر مشکل ماکروفر دوو حل نشود باید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو تماس حاصل نمایید. این گونه می توانید به راحتی دستگاه ماکروفر را تعمیر و به حالت اولیه اش باز گردانید.

ژاو سرویس یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو می باشد که با داشتن کادر و تعمیرکاران حرفه ای بهترین خدمات فروش و تعمیر لوازم خانگی را ارائه می دهد. بنابراین در صورت وجود مشکل در لوازم خانگی چه در ماکروفر فلر و لوازم خانگی با برند های دیگر مانند تعمیرات جاروبرقی و تعمیرات کولر گازی نیز با ژلو سرویس تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس در اولین فرصت تعمیرات ماکروفر دوو را انجام می دهد.

چند نکته مهم جهت مراقبت از ماکروفر دوو

  • اولین گام برای مراقبت از ماکروفر که یک دستگاه بسیار کاربردی در خانه می باشد. انتخاب جایگاه مناسب برای آن می باشد و نصب درست و همچنین استفاده درست از مایکروفر می باشد.
  • مایکروویو دوو یکی از بهترین مایکروفر های موجود در بازار می باشد. همچنین برای جلوگیری از خراب شدن ماکروفر دوو باید از آن مراقبت و نگهداری انجام داد که در طولانی بودن عمر دستگاه نیز بسیار اهمیت دارد.
  • برای جلوگیری از خراب شدن و تعمیر ماکروفر دوو باید در هر مدت زمانی معین آن را سرویس نمود و تمیز کرد. زیرا کثیف شدن ماکروفر و قطعات آن نیز منجر به خراب شدن ماکروفر دوو می شود
  • در صورت خراب شدن ماکروفر در اولین فرصت با تعمیر کاران حرفه ای تماس بگیرید. چرا که عدم تعمیرات آن در زمان درست می تواند آسیب جدی تری به آن وارد کند.
  • از گذاشتن ظرف های آهنی و غیر شفاف در ماکروفر به طور جدی خودداری نمایید.
  • از قرار دادن دستگاه در محیط های مرطوب خودداری نمایید و در صورت امکان در محیطی به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری کنید.
مشاهده  علت جمع شدن آشغال داخل جاروبرقی

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمام آنچه جهت تعمیرات ماکروفر دوو به آن نیاز دارید و در اختیار شما قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

در چه صورت به تعمیر مایکروفر دوو نیاز است؟

در صورتی که مایکروفر دوو روشن نشود و یا مایکروفر بوی سوختگی دهد نیازمند به تعمیر مایکروفر فلر می باشد. و بهتر است با تعمیرکاران مایکروفر تماس بگیرید تا مایکروفر دوو را بررسی کنند و مشکل را رفع نمایند.

علت خاموش شدن مایکروفر دوو چیست؟

هنگامی که مایکروفر دوو خود به خود خاموش شود. باید موتور و میکروسوییچ های مایکروفر مورد بررسی قرار بگیرد. زیرا ممکن است موتور و میکروسوییچ ها از کار بیوفتد و نیاز به تعمیر مایکروفر دوو باشد.

در چه موقع نیاز به تعویض قطعات مایکروفر دوو می باشد؟

در صورتی که مایکروفر دوو خراب شود باید مورد بررسی قرار بگیرد گاهی اوقات یکی از قطعات مایکروفر دوو سوخته است یا نیم سوز شده است که باید آن قطعه با یک قطعه سالم و اصلی مایکروفر دوو تعویض شود.

تعمیرات ماکروفر دوو در شرق تهران

افسریه، آهنگ، حکیمیه، شیان، رسالت، لویزان، پیروزی، ارتش، نارمک، تهرانپارس، سید خندان

تعمیرات ماکروفر دوو در شمال تهران

شمیرانات، ظفر، جردن، آجودانیه، نیاوران، تجریش، بلوار کاوه، سعادت آباد، آتی ساز، فرشته، جمشیدیه، اقدسیه، شریعتی، اندرزگو، میرداماد، پل رومی، سعدآباد، الهیه، کامرانیه، جماران، زرگنده، پاسداران، فرمانیه، دیباجی، زعفرانیه، شهرک غرب، دولت

تعمیرات ماکروفر دوو در غرب تهران

صادقیه، آریاشهر، توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، بلوار فردوس شرق و غرب، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، پونک، شهرک راه آهن، تهرانسر، مرزداران، ستارخان، سردار جنگل، کن، شهر زیبا

تعمیرات ماکروفر دوو در مرکز تهران

شهر آرا، انقلاب، جلال آل احمد، عباس آباد، میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، مطهری، شهرک آزمایش، شهرک والفجر، کارگر شمالی، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، یوسف آباد، گیشا، فاطمی

تعمیرات ماکروفر دوو در جنوب تهران

عبدل آباد، آزادی، ورامین، جمهوری، نواب، نازی آباد، انقلاب، شاهپور، حافظ، راه آهن، جوادیه، خانی آباد، مهرآباد، باقر شهر، شهر ری، ولیعصر، شادآباد، یافت آباد، منیریه، قزوین
اشتراک در
اطلاع از

13 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام وقت بخیر ماکروفر من صداهای عجیبی میده چیکار باید بکنم؟

سلام وقت شما هم بخیر لطف کنید محتوا رو مطالعه کنید در محتوا به این مسئله اشاره شده اما اگر احتیاج به اطلاعات بیشتری داشتید توصیه می کنیم با شماره های درج شده تماس بگیرید تا متخصصین ما به شما در حل مشکل کمک کنند.

سلام ماکروفر من هم یه مشکلی پیدا کرده چند وقته و همینجور بدون استفاده مونده. لامپ داخلی ماکروفر فکر میکنم سوخته چون روشن نمیشه و غذا هم گرم نمیشه.کلا ماکروفر رو باید عوض کنم؟

سلام عصر بخیر. با توجه به اینکه خودتون هم اشاره کردید لامپ داخلی روشن نمیشه بنابراین احتمال سوختگی بالا هست و بدون تعمیر تخصصی این مشکل رفع نمیشه. نیازی به خرید مجدد دستگاه نیست می تونید با شماره های درج شده تماس بگیرید تا متخصصین ما در اسرع وقت مشکل رو حل کنند.

سلام خواستم بابت خدماتتون تشکر کنم ماکروفر من مثل روز اولش شد بهترینید

سلام وقت بخیر خوشحالیم که از خدمات ما رضایت دارید.ممنون که به ما اعتماد کردید

من هم به نوبه خودم از خدماتتون ممنونم.همینکه نیاز نیست برای تحویل وسیله جای خاصی بیایم و تعمیرکارانتون خودشون به منزل میان تا خدماتشون رو ارائه بدن واقعا عالیه
باز هم ممنون ازتون

سلام. از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید بسیار ممنونیم، خوشحالیم از رضایت خاطرتون

سلام. از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید بسیار ممنونیم

برای تعمیر ماکروفر باید قبل از حضور در محل مبلغی پرداخت بشه؟

توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات دقیق با شماره درج شده در صفحه سایت تماس بگیرید تا به طور کامل مراحل و روند تعمیرات رو به طور کاملا رایگان دریافت کنید.

سلام اگر یکی از قطعات ماکروفر خراب شده باشه و نیاز به تعویض باشه شما می تونید این قطعه رو جایگزین کنید؟

بله ژاو سرویس از بهترین قطعات استفاده می کنه و قطعه با کیفیت تری رو جایگزین قطعه خراب، در صورتی که قابل تعمیر نباشه می کنه.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین