🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

تعمیر مایکروفر کنوود

برند کنوود یکی از بزرگ ترین برند های تولید لوازم خانگی می باشد که در سال های اخیر به تولید دستگاه مایکروفر پرداخته است و بسیار در این زمینه موفق بوده است. بنابراین اگر به تازگی و یا در سال های گذشته مایکروفر این برند را تهیه نموده اید باید از آن مراقبت کنید و درست صورت خراب شدن این مایکروفر آن را تعمیر نمایید. بنابراین در این مقاله قصد داریم به بررسی تعمیر مایکروفر کنوود KENWOOD بپردازیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم و تعمیرات مایکروفر کنوود KENWOOD با بهترین قیمت و کیفیت و به صورت تعمیر در محل با ما تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کنوود KENWOOD در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر مایکروفر کنوود

تعمیر مایکروفر کنوود

مایکروفر یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که وجود آن در هر خانه ای نیاز می باشد. این لوازم خانگی در هر لحظه ای می تواند به کمک شما بیاید و یک وعده کامل غذایی را برایتان آماده کند. یکی از بهترین برند های تولید کننده مایکروفر برند کنوود می باشد. اما کیفیت بالای آن نمی تواند تضمین کننده ی عدم خرابی آن باشد. پس اگر به علت خرابی نیاز به تعمیر مایکروفر کنوود KENWOOD دارید با ما در این مطلب همراه باشید و از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر کنوود KENWOOD در تهران استفاده کنید.

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود KENWOOD در تهران:

مهم ترین خدمات تعمیر این نمایندگی به این شرح می باشد که شما می توانید با تماس با ما به راحتی از این خدمات بهره مند شوید :

  • تعمیر در محل
  • ضمانت نامه ویژه خدمات
  • خدمات رسانی 24 ساعت
  • خدمات رسانی در همان روز
  • تهیه قطعات فابریک و اورجینال
  • تعمیرات در سرتاسر تهران
  • مشاوره رایگان

با وجود تمامی این ویژگی ها به هیچ مرکز دیگر جهت تعمیر مایکروفر کنوود KENWOOD نیاز نخواهید داشت. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق این صفحه اقدام به ثبت آنلاین درخواست خود نمایید.

تعمیر مایکروفر کنوود در محل شما:

در نمایندگی تعمیرات مایکروفر ژاو سرویس، اغلب تعمیرات در محل شما انجام می شود. البته در برخی از موارد نیز لازم است برای تعمیرات تخصصی مایکروفر ، دستگاه شما به تعمیرات تخصصی تر نیاز داشته باشد، باید آن را به نمایندگی سپرد. در صورتی که نیاز به حمل دستگاه باشد، پرسنل این مرکز خدمات حمل و نقل دستگاه شما به تعمیرگاه مجاز ماکروفر را انجام می دهند، بنابراین اصلا جای نگرانی نمی باشد.

تعمیر مایکروفر کنوود

مهم ترین ایرادات در تعمیر مایکروفر کنوود:

در صورت خراب شدن و کار نکردن برخی از قطعات آن نیاز به تعمیر مایکروفر کنوود می باشد. و بهتر است بدانید در صورت عدم تعمیر مایکروفر در همان زمان ممکن است مشکلات دیگری نیز برای قطعات مایکروفر پیش بیاید. بنابراین در هنگام مشاهده خرابی در مایکروفر کنوود اولین راه و بهترین راه چک کردن ابتدایی مایکروفر و اطمینان از داشتن برق مایکروفر می باشد

و درصورت وجود نداشتن عیب های اولیه بهتر است با تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مایکروفر کنوود  تماس حاصل نمایید.

مایکروفر کنوود روشن نمی شود

در صورت روشن نشدن مایکروفر بهترین راه چک کردن برخی موارد و تماس با تعمیر کاران حرفه ای ژاو سرویس برای تعمیر مایکروفر کنوود می باشد. بنابراین بهتر است برخی از موارد اولیه را خودتان چک کنید.

  1. برق داشتن پریز برق
  2. اتصالی سیم برق
  3. ایراد داشتن دو شاخه برق
  4. غیر فعال کردن قفل دستگاه
  5. استفاده از سه راهی

موارد بالا ممکن است پیش بیاید و در این صورت باید عیب یابی انجام شود و در صورت وجود هر کدام از مشکلات بالا نیاز به تعمیر مایکروفر نیست و فقط کافی است مشکل حل شود. اما روشن نشدن مایکروفر ممکن است دلایل دیگری به غیر از این دلایل داشته باشد. اگر قطعه یا قطعاتی از مایکروفر خراب باشد یا سوخته باشد نیز مایکروفر روشن نمی شود و از کار می افتد. به همین علت برای تعمیر مایکروفر کنوود می توان در اولین فرصت با کارشناسان تعمیر ژاو سرویس تماس حاصل نمود. این مشکلات با تعویض و تعمیر قطعه یا قطعات خراب حل می شود و این دستگاه تعمیر می شود.

مشاهده  تعمیر موتور کولر گازی سوخته

 

گرم نکردن مایکروفر

علت دیگری که مایکروفر کنوود نیاز به تعمیر پیدا می کند. گرم نکردن غذا یا مواد غذایی می باشد. مهم ترین و اصلی ترین کار مایکروفر گرم کردن و طبخ غذا می باشد و اگر در این مورد به مشکل بخورد عملا دیگر نمی توان از مایکروفر استفاده نمود بنابراین تعمیر مایکروفر کنوود منجر به درست شدن این مورد می شود.

گرم نکردن مایکروفر دلایلی دارد که یکی از این دلایل خراب بودن در مایکروفر می باشد. و برای رفع این مشکلات و عیب ها می توانید برای تعمیر مایکروفر در اولین فرصت با کارشناسان تعمیر ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

مهم ترین علت گرم نکردن مایکروفر می توان ایجاد مشکل در خازن باشد. در صورت قطع برق در خازن و خراب شدن خازن نیز مایکروفر به خوبی گرم نمی کند و در این صورت به تعمیر مایکروفر کنوود نیاز است. همچنین باید دیوید و مگنترون نیز مورد بررسی قرار بگیرند. و ولتاژ و برق مایکرفر نیز چک شود.

خراب شدن لامپ مایکروفر

در صورت کار نکردن لامپ به تعمیر مایکروفر کنوود نیاز می باشد. گاهی اوقات لامپ مایکروفر کم نور می شود. در این صورت می توان دستگاه را دوباره راه اندازی کرد شاید مشکل بر طرف شود اما گاهی اوقات لامپ مایکروفر به کلی روشن نمی شود یا به صورت چشمک زن می باشد. در این هنگام باید لامپ مایکروفر به کلی تعویض شود تا این مشکل حل گردد. البته شایان ذکر است که این مشکل با هزینه کمی قابل حل است.

عدم چرخش سینی دستگاه

برای گرم شدن و پختن بهتر مواد غذایی باید سینی مایکروفر درون آن بچرخد. در صورت عدم چرخش سینی درون مایکروفر باید برخی موارد را بررسی کرده و تعمیر مایکروفر را انجام داد. بهتر است از تمیز بودن سینی اطمینان حاصل نمایید زیرا کثیف بودن سینی و گیر کردن غذا در لای آن موجب جلوگیری از چرخش سینی می شود. بنابراین با تمیز کردن سینی این مشکل حل می شود.

دلیل دیگر عدم چرخش سینی قطع اتصال صحیح بین موتور و دنده و همچنین خراب بودن چرخ دنده می باشد در صورت بروز این مشکل و مشکل جدی تر مثل خراب شدن موتور دستگاه بهترین کار تعمیر مایکروفر کنودد KENWOOD توسط تعمیر کاران حرفه ای می باشد.

 

خاموش شدن ناگهانی و نیاز به تعمیر مایکروفر کنوود

یکی دیگر از علت هایی که به تعمیر مایکروفر نیاز پیدا می شود خاموش شدن ناگهانی دستگاه می باشد. که در ابتدا بهتر است عیب یابی صورت بگیرد و پس از آن تعمیر انجام شود. برای رفع این مشکل رایج یعنی خاموش شدن ناگهانی مایکروفر کنوود بهترین کار بررسی برخی مشکلات و بررسی چند قطعه با هم می باشد که برای انجام این کار بهترین راه تماس با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس می باشد تا در سریع ترین زمان ممکن از خدمات تعمیر در محل مایکروفر کنوود KENWOOD استفاده کنید.

تعمیر کاران و کارشناسان قطعات را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت وجود مشکل یا ایراد در هر یک از قطعات که باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه می شود آن قطعه یا قطعات تعمیر و در صورت نیاز تعویض می شوند.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که باعث خاموش شدن ناگهانی مایکروفر می شود. خراب بودن میکروسوئیچ ها می باشد. زیرا باعث بسته نشدن درب مایکروفر می شود و در این صورت مایکروفر یک باره و به صورت ناگهانی خاموش می شود. در این هنگام بهتر است مشکل میکروسوئیچ برطرف شود.

جرقه زدن دستگاه

مشکل دیگری که منجر به تعمیر مایکروفر کنوود می شود جرقه زدن دستگاه می باشد که باید مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. در صورت جرقه زدن مایکروفر باید در ابتدا عیب یابی صورت بگیرد گاهی اوقات وجود داشتن ظرف فلزی و آلمینیومی منجر به جرقه زدن مایکروفر می شود و باید نوع ظرف را تغییر داد.

مشاهده  تعمیرات پکیج در تهران

دلایل دیگر برای جرقه زدن مایکروفر کنوود مشکلات در اتصالات الکترونیکی می باشد. برای رفع این مشکلات اتصالی باید تعمیر مایکروفر کنوود صورت بگیرد. و همچنین دلیل دیگر جرقه زدن مایکروفر قطعات داخلی می باشد. که باید مورد بررسی قرار داده شوند. زیرا کثیف بودن قطعات داخلی و یا خراب شدن و ایجاد مشکل در قطعات داخلی مایکروفر باعث جرقه زدن دستگاه می شود که در صورت وجود داشتن این مشکلات نیز باید تعمیرات مایکروفر کنوود KENWOOD انجام شود.

 

تعمیر مایکروفر کنوود

 

گریل مایکروفر روشن نمی شود

گریل مایکروفر یکی از ویژگی های پرطرفدار این دستگاه می باشد. که در صورت خراب بودن آن نمی توان از آن استفاده نمود. بنابراین در صورت وجود این مشکل بهتر است با کارشناسان تعمیر ژاو سرویس جهت درست کردن مایکروفر کنوود و رفع مشکلات مایکروفر تماس حاصل نمایید.

روشن نشدن گریل مایکروفر دلایلی دارد که یکی از آن دلایل ایجاد مشکل در ترموستات یا المنت مایکروفر می باشد و دلیل دیگر آن می توان مشکل از برد دستگاه باشد که در هر دو صورت باید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.

تعمیر مایکروفر کنوود به سرعت و با بهترین کیفیت

همان طور که گفته شد تمامی موارد بالا نیاز به تعمیر و بررسی توسط تعمیرکاران حرفه ای و کارشناسان دارد. همچنین در صورت خرابی یک قطعه از مایکروفر کنوود می توان آن را از ژاو سرویس تهیه کنید. ژاو اصلی ترین و با کیفیت ترین قطعات را به شما ارائه می دهد.

همچنین ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیر و فروش قطعات و لوازم خانگی با بهترین کیفیت و حرفه ای ترین تعمیرکاران در خدمت شما می باشد. بنابراین برای ارتباط و تعمیر لوازم منزل به خصوص تعمیر مایکروفر کنوود در اولین فرصت با نمایندگی های ژاو سرویس در سرتاسر تهران تماس حاصل نمایید. ژاو سرویس علاوه بر تعمیر مایکروفر کنوود تعمیرات جاروبرقی و تعمیرات کولر گازی و همچنین لوازم خانگی دیگر با برند های مختلف را انجام می دهد.

چگونه می توانیم از خرابی مایکروفر کنوود جلوگیری کنیم؟

در ابتدا بهتر است به این نکته توجه کنیم که محل قرار گرفتن مایکروفر کنوود بسیار اهمیت دارد. بنابراین بهتر است مایکروفر را در جایگاه خاص خودش قرار دهیم تا در مرور زمان آسیب نبیند و خراب نشود. به همین علت است که برای پیشگیری در وارد شدن اسیب های جدی بهتر است در زمان خرابی در اولین فرصت آن را تعمیر کنید. همچنین نکات مراقبتی از لوازم برقی را نیز رعایت کنیم.

و نکته دیگر برای جلوگیری از تعمیر مایکروفر کنوود این است که بهتر است اقداماتی در جهت مراقب از این مایکروفر صورت بگیرد. همچنین پیش از استفاده از مایکروفر بهتر است در ابتدا دفترچه راهنمای این مایکروفر را مطالعه نمایید و در صورت خودداری از برخی از کار ها و گذاشتن هر مواد غذایی در مایکروفر جلوگیری نمایید.

در صورت خراب شدن و نیاز به تعمیر مایکروفر کنوود تیم حرفه ای ژاو سرویس در اسرع وقت و با تماس شما به راحتی و با بهترین کیفیت و کارایی مایکروفر کنوود را تعمیر و سرویس می کنند به همین دلیل در صورت خراب شدن مایکروفر کنوود اصلا نگران نباشید. و با کارشناسان حرفه ای و کار درست ژاو سرویس تماس حاصل نمایید همچنین می توانید از مشاوره و مشورت کارشناسان ژاو سرویس نیز بهره مند شوید.

مشاهده  سرویس جاروبرقی بوش

تعمیر مایکروفر کنوود

چگونه می توانیم از خدمات تعمیر مایکروفر کنوود استفاده کنیم؟

جهت بهره مندی از خدمات ژاو سرویس می توانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید و به کارشناسان مربوطه متصل شوید. کارشناسان ما بهص ورت رایگان به شما مشاوره می دهند و در صو.رت امکان دستگاه مورد نظر را خودتان تعمیر کنید.

اما اگر ایراد تخصصی باشد و نیاز به رفع ایراد توسط تعمیرکار متخصص باشد، درخواست تکنسین برای شما ثبت می شود و تکنسین بلافاصله با شما تماس می گیرد و زمان مراجعه به محل را با شما هماهنگ می کند و در زمان تعییین شده در محل حاضر می شود و دستگاه شما را ابتدا بررسی و عیب یابی می کند و هزینه ی تعمیرات را به شما اعلام می کند و در صورت موافقت شما تعمیرات انجام می شود. سپس بعد از اتمام کار و تست نهایی دستگاه، فاکتور شرح خدمات و برگه ی گارانتی به شما تقدیم می شود.

هزینه تعمیرات مایکروفر کنوود در تهران به چه صورت میباشد ؟

هزینه تعمیرات این دستگاه در تهران بر اساس خرابی و میزان آن تعیین می شود و نمی توان پیش از عیب یابی در مورد آن اظهار نظر کرد.

خدمات تعمیرات مایکروفر کنوود در نمایندگی ژاو سرویس به چه صورت می باشد؟

تعمیر در محل ، بهترین قیمت ، تهیه قطعات اورجینال و ضمانت نامه ویژه خدمات از مهم ترین ویژگی تعمیرات در نمایندگی ژاو می باشد.

آیا هزینه تعمیرات موتور مایکروفر کنوود گران می باشد ؟

به طور کلی موتور مهم ترین قطعه هر دستگاهی موتور می باشد پس طبیعتا قیمت تعمیر آن نسبتا بالاتر می باشد.

تعمیر مایکروفر کنوود در شرق تهران

پیروزی، رسالت، شیان، آهنگ، سید خندان، افسریه، حکیمیه، نارمک، ارتش، لویزان، تهرانپارس

تعمیر مایکروفر کنوود در شمال تهران

جردن، تجریش، ظفر، آتی ساز، سعدآباد، زرگنده، پاسداران، شریعتی، فرشته، الهیه، دولت، نیاوران، دیباجی، جماران، شمیرانات، فرمانیه، شهرک غرب، اندرزگو، زعفرانیه، پل رومی، بلوار کاوه، کامرانیه، میرداماد، جمشیدیه، آجودانیه، اقدسیه، سعادت آباد

تعمیر مایکروفر کنوود در غرب تهران

تهرانسر، آیت الله کاشانی، شهرک راه آهن، مرزداران، ستارخان، توحید، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، بلوار فردوس شرق و غرب، پونک، خلیج فارس، صادقیه، جنت آباد (شمالی جنوبی)، کن، شهر زیبا، آریاشهر

تعمیر مایکروفر کنوود در مرکز تهران

کارگر شمالی، شهرک والفجر، مطهری، یوسف آباد، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، انقلاب، عباس آباد، شهر آرا، فاطمی، گیشا، میدان ونک، جلال آل احمد، خیابان ولیعصر، امیر آباد، شهرک آزمایش

تعمیر مایکروفر کنوود در جنوب تهران

قزوین، شهر ری، آزادی، شادآباد، یافت آباد، خانی آباد، نازی آباد، مهرآباد، عبدل آباد، شاهپور، انقلاب، منیریه، راه آهن، ورامین، جوادیه، جمهوری، نواب، ولیعصر، حافظ، باقر شهر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین