🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

امروزه با وجود گوشت های چرخ کرده آماده در بازار که کیفیت خوبی را نیز دارا هستند، افراد باز هم ترجیح می‌دهند که خود دست به چرخ کردن گوشت در خانه بزنند. چرخ گوشت پارس خزر یکی از وسایلی است که امروزه بیش از عصر قبل مورد استفاده است و در طی گذر زمان دچار تغییرات مثبت و بالا رفتن کیفیت شده است و از قطعات فوق العاده با کیفیتی ساخته می‌شوند. امروزه از چرخ گوشت پارس خزر به طور مکرر استفاده می کنند و این استفاده مکرر یک دغدغه فکری ایجاد کرده است که برای تعمیر چرخ گوشت پارس خزر چه باید کرد؟ خوشبختانه امروزه به خاطر وجود نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی، دغدغه فکری تعمیر کمتر شده است. افراد در انتخاب یک نمایندگی معتبر باید به ضمانت خدمات، قطعات اورجینال، تعمیرکاران ماهر و تعمیر در محل آن توجه کنند. چرا که هر نمایندگی برای ثابت کردن اعتبار خود مواردی را مثل ضمانت خدمات ارائه می دهد تا اعتماد افراد را جلب کند. یکی از این نمایندگی های معتبر ژاو سرویس می باشد که در زمینه تعمیرات چندین سال است، می درخشد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر چرخ گوشت پارس خزر Pars khazar

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

تعمیر چرخ گوشت پارس خزر چگونه است؟

تعمیرات یک کار کاملا تخصصی است. گرچه خیلی از افراد گمان می کنند که می توانند خود دست به تعمیرات بزنند و عیب یابی کنند، اما در واقع تعمیرات کار سختی است، چرا که عیب یابی وسایل خانگی دشوار و پیچیده است و نیاز به تجربه کافی دارد.

پیشنهاد می شود که افراد برای تعمیرات لوازم خانگی خود به ویژه تعمیر چرخ گوشت پارس خزر به یک نمایندگی معتبر همچون ژاو سرویس که خدمات خود را نیم ساله ضمانت می کند و تمامی تعمیرکارانش مجرب و ماهر می‌ باشند و تعمیر در محل دارد، بسپارند. چرا که تعمیر لوازم خانگی به دست فردی متخصص ریسک تعمیر را به حداقل رسانده و در وقت و زمان افراد نیز صرفه جویی می شود.

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

گرچه تعمیرات کار تخصصی می باشد که نیاز به دانش کافی دارد، اما بهتر است که افراد در مورد تعمیرات چرخ گوشت اندک دانشی داشته باشند، چرا که برخی اوقات بعضی از علل خرابی چرخ گوشت نیز با دانش کافی رفع می شوند.

علت تعمیر چرخ گوشت پارس خزر چیست؟

1- خرابی موتور چرخ گوشت pars khazar

خرابی موتور چرخ گوشت علل زیادی را شامل می شود. از مهم ترین علت های خرابی آن می توان به خرابی زغال، هسته و آرمیچر چرخ گوشت اشاره کرد. برای بررسی خرابی موتور باید ابتدا زغال موتور چک شود و اگر زغال آن سالم بود به سراغ آرمیچر رفت.

اگر آرمیچر سوخته باشد، باید تعویض شود. اگر مشکل از آرمیچر نبود، هسته را بررسی کنید. در بررسی هسته دقت کنید و در صورت امکان خود دست به بررسی آن نزنید.

2- روشن نشدن چرخ گوشت

یکی از موارد رایجی که برای تعمیر دستگاه چرخ گوشت پارس خزر گفته می‌شود، روشن نشدن آن است. روشن نشدن چرخ گوشت می تواند عوامل و علل متفاوت زیادی داشته باشد. از مواردی که می توان به نرسیدن برق به آن، خراب شدن سیم، خرابی اورلود، خرابی موتور و اتصالات داخلی اشاره کرد.

نرسیدن برق می تواند به خاطر عدم وجود برق در پریز و یا خرابی پریز باشد. در برخی شرایط به خاطر فشاری که چرخ گوشت به برق وارد می کند، امکان دارد که فیوز به اصطلاح بپرد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد به طور منطقی چرخ گوشت خاموش می شود. اگر از وصل بودن پریز خود اطمینان حاصل کردید، سالم بودن پریز را نیز بررسی کنید.

یکی دیگر از موارد خراب شدن سیم چرخ گوشت در اثر استفاده نادرست از آن می باشد. البته امکان دارد که در گذر زمان نیز فرسوده شود و نیاز به تعویض داشته باشد. برای اطمینان از سالم بودن سیم ها آن ها را بررسی کنید و پیشنهاد می شود که سیم دو شاخ را نیز چک کنید. اگر سیم هر گونه آسیب از جمله پارگی و خم شدگی و… داشت باید عوض شود.

خرابی دوشاخ سیم یکی از علل تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

برای آن که سیم چرخ گوشت تا مدت طولانی سالم بماند بهتر است برخی مواردی همچون جمع کردن سیم چرخ گوشت به صورت مرتب، قرار ندادن وسایل تیز و یا بسیار سنگین روی آن، نکشیدن سیم و جلوگیری از داغ شدن سیم را رعایت کنید.

مشاهده  تعمیرات جارو شارژی

مورد دیگر نیز خرابی اورلود است. در زمانی که جریان الکتریکی بیش از حد عادی و مناسب باشد، اورلود گرم می شود و مسیر مدار الکتریکی را قطع می کند.

از موارد دیگری که باعث می شود اورلود برق را قطع کند، می توان به گیر کردن گوشت در چرخ گوشت، روشن بودن بیش از اندازه چرخ گوشت، داغ شدن آن، قرار گرفتن چرخ گوشت پارس خزر در کنار دستگاه گرمایشی، گیر کردن استخوان در دستگاه و مسدود شدن مسیر تهویه هوای داخل آن اشاره کرد.

اتصالات داخلی نیز می توانند باعث قطعی برق شوند که عیب یابی آن از موارد دیگر تخصصی تر و پیچیده تر می باشد و توصیه می شود که عیب یابی و تعمیر آن به دست یک متخصص ماهر انجام گیرد.

خرابی و تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

مورد آخر خرابی موتور است که می تواند مشکل از آرمیچر و یا زغال موتور و حتی هسته آن باشد. عیب یابی موتور نیز به خاطر قطعات زیادی که در داخل آن وجود دارد، سخت تر می باشد.

3- صدای بلند و غیر عادی چرخ گوشت پارس خزر

تولید صدای زیاد چرخ گوشت، عموما به خاطر خراب بودن یاتاقان ها، به اصطلاح هرز شدن پروانه خنک کننده و فاسد شدن یا خالی شدن گریس می باشد که می تواند سبب نیاز به تعمیر دستگاه چرخ گوشت پارس خزر شود. برای بررسی ابتدا یاتاقان را چک کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. اگر مشکل از یاتاقان نبود، به سمت پروانه خنک کننده روید و آن را چک کنید.

گاهی احتمال شل شدن پروانه خنک کننده در مرور زمان وجود دارد. اگر از سلامت پروانه خنک کننده مطمئن شدید و آن را سفت کردید و همچنان صدای غیر عادی رفع نشد، جعبه دنده را باز کنید و گریس را بررسی کنید. در صورتی که گریس خالی شده بود، به آن گریسی که نسوز باشد اضافه کنید. در صورت رفع نشدن علت صدای آن می توانید از نمایندگی ژاو سرویس جهت تعمیر و راهنمایی کمک بگیرید.

4- علل کند شدن چرخ گوشت چیست؟

چرا دستگاه چرخ گوشت خراب می شود؟ یکی از مهم ترین و رایج ترین عللی که برای خراب شدن چرخ گوشت پارس خزر گفته می شود، کند شدن آن و خوب چرخ نکردن گوشت است.

1- کند شدن تیغه و پنجره

در اثر گذر زمان بدیهی است که پنجره و تیغه چرخ گوشت کند شوند و همین علت باعث کاهش سرعت و پایین آمدن کیفیت گوشت چرخ کردن بشود. برای رفع آن هم می توان تعویض کرد و هم می توان آن ها مجدد تیز کرد که البته تیز کردن آن ها هزینه کمتری خواهد داشت. از چرخ کردن مواردی مانند پیاز و یا میوه جات خود داری کنید، چرا که باعث کند شدن تیغه چرخ گوشت پارس خزر می شود.

کندی تیغه و پنجره دیگر علل تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

نکته ای که باید در چرخ کردن گوشت رعایت کرد، آن است که تمامی گوشت ها را در یک نوبت چرخ نکنید. چرا که باعث وارد شدن فشار زیادی روی چرخ گوشت خواهد بود و در نتیجه عمل چرخ کردن گوشت با کیفیت پایین تری انجام می شود. پیشنهاد می شود برای چرخ کردن گوشت ها آن ها را در نوبت های مختلف چرخ کنید و به دستگاه تایم استراحت دهید. بهترین و مناسب ترین زمان جهت کار کردن با چرخ گوشت پارس خزر 25 الی 35 دقیقه می باشد.

مشاهده  جاروبرقی ال جی خوبه؟

2- تکه گوشت های بزرگ

مورد دیگری که باعث تعمیر چرخ گوشت پارس خزر و  فشار آمدن روی موتور آن و کیفیت چرخ کردن آن را پایین می آورد و در نهایت به موتور چرخ گوشت نیز فشار اضافی وارد می کند، تکه گوشت های بزرگ است.

درست است که وظیفه چرخ گوشت، چرخ کردن گوشت می باشد. اما این که توقع داشته باشیم تکه های بزرگ را بتواند به راحتی تکه های کوچک چرخ کند، درست نیست. بهترین کار این است که قبل از چرخ کردن، آن ها را در تکه های کوچک تر ریز کنیم.

3- استخوان گوشت ها

بدترین بلایی که می توانید سر چرخ گوشت خود بیاورید، این است که گوشت ها را به همراه استخوان هایشان درون چرخ گوشت بیندازید تا چرخ شوند. این کار باعث کند شدن چرخ گوشت، پایین آمدن طول عمر مفید، شکستگی تیغه و فشار زیاد بر موتور می شود. پیشنهاد می شود، اگر می خواهید از گوشت های گوسفندی پرچرب استفاده کنید و آن ها را چرخ کنید، قبل از چرخ کردن رگ ها و پوست های چرب آن را بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

توصیه می کنیم برای تعمیر لوازم خانگی پارس خزر مانند تعمیر جاروبرقی پارس خزر و یا تعمیر چرخ گوشت پارس خزر حتما از نمایندگی های معتبر کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر

ژاو سرویس با چندین سال تجربه کاری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی توانسته است، لبخند رضایت را روی لبان مشتریان خود مهمان کند. ژاو سرویس دارای ضمانت نیم ساله، قطعات اصل، مشاوره رایگان، پاسخگویی 24 ساعته، تعمیرکاران متخصص و ماهر و تعمیر در محل و زمانی که شما تعیین می کنید می باشد.

چطور از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره مند گردید؟

تنها کافی است برای تعمیرات با ما تماس بگیرید.

آیا ژاو سرویس تعمیر چرخ گوشت را در محل انجام می دهد؟

بله، تمامی خدمات ژاو سرویس از جمله تعمیر و یا تعویض قطعات در محل و زمانی که خود افراد مشخص کنند جهت راحتی و صرفه جویی در وقت آن ها صورت می گیرد.

خرابی چرخ گوشت شامل چه مواردی است؟

کند شدن و چرخ نکردن درست گوشت، صدای بلند و غیر عادی، روشن نشدن چرخ گوشت، خرابی موتور و یا شکستگی قطعات آن می تواند از دلایل نیاز به تعمیر چرخ گوشت باشد.

آیا خود افراد می توانند دست به تعمیر چرخ گوشت پارس خزر بزنند؟

پیشنهاد می شود برای تعمیرات چرخ گوشت خود از یک متخصص کمک بگیرید و یا با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر در شرق تهران

پیروزی، حکیمیه، شیان، افسریه، تهرانپارس، سید خندان، لویزان، نارمک، رسالت، ارتش، آهنگ

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر در شمال تهران

شهرک غرب، میرداماد، جمشیدیه، بلوار کاوه، کامرانیه، اقدسیه، جماران، فرشته، زعفرانیه، ظفر، تجریش، شریعتی، زرگنده، الهیه، فرمانیه، دیباجی، پاسداران، آتی ساز، سعادت آباد، سعدآباد، اندرزگو، شمیرانات، آجودانیه، پل رومی، جردن، دولت، نیاوران

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر در غرب تهران

مرزداران، شهرک راه آهن، تهرانسر، آیت الله کاشانی، سردار جنگل، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس، شهر زیبا، صادقیه، جنت آباد (شمالی جنوبی)، پونک، توحید، دریاچه چیتگر، کن، آریاشهر

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر در مرکز تهران

گیشا، شهرک والفجر، کارگر شمالی، شهرک آزمایش، میدان ونک، انقلاب، عباس آباد، فاطمی، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، مطهری، شهر آرا، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، امیر آباد، شیخ بهایی

نمایندگی تعمیر چرخ گوشت پارس خزر در جنوب تهران

یافت آباد، نازی آباد، ورامین، خانی آباد، جوادیه، انقلاب، شهر ری، نواب، ولیعصر، باقر شهر، شادآباد، جمهوری، عبدل آباد، راه آهن، شاهپور، منیریه، مهرآباد، آزادی، قزوین، حافظ
اشتراک در
اطلاع از

2 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام ، چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو داشتم گوشت چرخ میکردم بعدش پیاز و یه کم ارد. یختم یهو صدای وحشتناک داد و کلا چرخید ، الان بدون هیچی هم روشنش کنم همون صدا رو میده
قابل تعمیر هست؟

نظرتون در مورد چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو چیه؟آیا واقعا انتخاب درستیه؟

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین