نحوه عملکرد کولرگازی چگونه است؟

امروزه کولرگازی از پرکاربردترین  وسایل سرمایشی و گرمایشی محسوب می شود و از استقبال میلیون ها نفر برخوردار می باشد،پس  از خرید کولرگازی، کولرگازی نه تنها برای ایجاد سرمایش وگرمایش بلکه جهت تهویه هوا در خانه نیز کاربرد دارد، البته بیشتر مراکز فروش، فروشگاه های زنجیره ای و یا محل کار، استفاده می شود.

البته منظور از کولرگازی این نیست که به گاز شهری وصل شود و مثلا مانند بخاری کار کند بلکه منظور از این گاز، نوع بخصوصی از گاز است که می تواند بارها تبدیل به مایع و مجددا تبدیل به گاز شود.

[note style=”6″ icon=”yes” class=”template-style”] حتما بخوانید : تعمیرات کولرگازی و اسپیلت [/note]

نحوه عملکرد کولرگازی به طریقی است که هوای گرم داخل را جذب میکند و هوای خنک و مطبوع تولید میکند این عملیات از طریق فرآیند تبخیر مایع مبرّد به گاز در اواپراتور کولرگازی مقدور می باشد. به طور کلی کولرگازی جهت جذب گرمای هوا  از یک بخار کننده بنام اواپراتور کمک میگیرد، همچنین ساختار کولرگازی از یک کمپرسور جهت متراکم کردن گاز مبرّد و یک کندانسور بیرونی جهت خنک کردن مبرد و شیر انبساط تعبیه شده است.

وظیفه اصلی کولرگازی چنانکه از نام آن مشخص است جهت خنک کنندگی کارببرد دارد ، البته می تواند این کار را بالعکس نیز انجام دهد. کولرگازی برای تولید گرما در فصل سرد سال بسیار احتیاج می شود. مدلهای جدید کولرگازی برای تولید گرما از سیستمهای مخصوص تولید گرما در کولرگازی استفاده میکند.

اگر می خواهید از قیمت کولرگازی بدانید بهتر است به این موضوع توجه کنید که قیمت کولرگازی به عوامل مختلف بستگی دارد که عبارتند از:

  • گرید برچسب مصرف انرژی کولرگازی
  • برند سازنده
  • نوع کولرگازی
  • ظرفیت کولرگازی بر حسب بی تی یو در ساعت
  • داشتن امکان تهویه

[note style=”6″ icon=”yes” class=”template-style”] حتما بخوانید : هزینه تعمیرات کولرگازی و اسپیلت [/note]

همان طور که گفته شد کولرگازی هوای گرم داخل ساختمان را با کمک تبخیر مایع مبرد در اواپراتور کولر تبدیل به هوای خنک میکند. از این رو سیستم کولرگازی را می توان به دو نوع دسته بندی کرد که عبارتند از:

  • کولرگازی یک تکه
  • کولرگازی دو تکه

kolergazi1

این نکته قابل توجه است که بدانیم دستگاه‌ تهویه مطبوع برای کمک به سیکل تبرید تراکمی ‌و کنترل دمای محیط طراحی می شود بدین ترتیب کولرگازی سیستم ضدعفونی و کنترل رطوبت نیز تولید و به بازار عرضه شده است. اجزای تشکیل دهنده کولرگازی عبارتند از:

  • کندانسور
  • لوله مویین
  • اواپراتور
  • کمپرسور
  • شیر انبساط

آشنایی با انواع برندهای کولرگازی

کولرگازی نیز مانند دیگر وسایل برخی و لوازم خانگی بعد از مدتی کار کردن حتما احتیاج به سرویس و تعمیر پیدا میکند حتی اگر از معتبرترین برند و فروشگاه خریداری شده باشد علاوه بر رعایت نکات نگهداری کولرگازی باز هم به سرویس دوره ای منظم و بعد از چندین سال استفاده ممکن است به نمایندگی تعمیرات کولرگازی احتیاج پیدا کنید، در ادامه ژاو سرویس شما را با انواع برند های مختلف و معروف کولرگازی آشنا خواهد کرد، با ما همراه باشید:

راهنمای خرید کولرگازی سامسونگ

کولرگازی سامسونگ نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند.غالبا در تابستان وقتی هوا گرم میشود با افزایش دما و حرارت افراد برای خنک کردن و متعادل ساختن دمای محیط از کولرگازی یا اسپلیت و یا کولر آبی استفاده می‌کنند.

مشاهده  نیم سوز شدن جاروبرقی

انواع مختلف کولر، امکانات مختلفی دارند، مثلا کولرهای اولیه آبی به وسیله پمپ آب کار می‌کنند، البته کولرآبی نیز همچنان بین مرم محبوب می باشد هرچند کولرگازی در بیشتر محل‌ها جایگزین آن‌ها شده و دیگر مثل سابق ناشناخته نیست.

kolergazi3

البته باید توجه داشته باشید که ممکن است کولرگازی سامسونگ شما به دلایل مختلف و یا حادثه خراب شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد و در این هنگام باید در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام نمایید.متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی را انجام می دهند و کولرگازی سامسونگ را تعمیر می کنند.

راهنمای خرید کولرگازی تراست

کولرگازی تراست یک سیستم تبریدی تراکمی می باشد، کولرگازی تراست جهت ایجاد تهویه مطبوع در محیط داخلی ساختمان استفاده میشود.

 کولرگازی تراست مانند دیگر برندهای کولرگازی دارای عملکرد سرد و گرم می باشد، هر چند الویت استفاده از کولرگازی تراست برای خنک کردن محیط در فصول گرم سال می باشد. کولرگازی تراست نیز مانند دیگر لوازم خانگی خراب می شود و دچار ایراداتی خواهد شد که در این هنگام باید برای تعمیر آن اقدام کرد . متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی را انجام می دهند و کولرگازی تراست را تعمیر می کنند.

راهنمای خرید کولرگازی دوو

یکی از بهترین کولرگازی های شناخته شده کولرگازی دوو با فناوری پیشرفته می باشد که کارکرد فوق العاده ای دارد و مناسب ترین انتخاب برای هر فرد در زمان انتخاب کولرگازی می باشد.

کولرگازی دوو نیز مانند دیگر لوازم برقی پس از مدت ها و با گذشت زمان دچار مشکلات زیادی خواهد شد که در این هنگام باید در اسرع وقت برای تعمیر اقدام کرد زیرا امکان دارد قطعه آسیب دیده به قطعات دیر آسیب وارد کند. از دیگر خدماتی که ژاو سرویس ارائه می کند تعمیر کولرگازی دوو است.

تعمیر باید با دانش و مهارت انجام شود متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی را انجام می دهند و کولرگازی دوو را تعمیر می کنند.

 

kolergazi4

راهنمای خرید کولرگازی بوش

کولرگازی بوش دستگاه سرمایشی است که امروزه جای دستگاه سرمایشی قدیمی مثل کولرآبی و پنکه سقفی را گرفته، کولرگازی بوش دستگاه تهویه مطبوع مانند دیگر کولرهای گازی به کمک سیستم تبرید تراکمی کار می کند و برای استفاده در محیط کوچک تا سالن بزرگ مناسب می باشد، استفاده از کولرگازی بوش در محیط های خانگی و آپارتمانی است.

کولرگازی بوش دستگاهی است که وظیفه جذب هوای گرم و تبدیل آن به هوای خنک با استفاده از فرآیند تبخیر مایع را بر عهده دارد. اما ممکن است خرابی به وجود بیاید و عملکرد آن را مختل کند و در این هنگام باید برای تعمیر آن توسط یک تکنسین خوب اقدام کنید. تکنسین و متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی را انجام می دهند و کولرگازی بوش را تعمیر می کنند در حین عیب یابی درست و دقیقی که انجام می دهند.

راهنمای خرید کولرگازی هایسنس

کولرگازی هایسنس دستگاه سرمایشی است که گاز را به مایع و بالعکس مایع را به گاز تبدیل میکند تا تولید سرما کند، کولرگازی هایسنس از دو کلمه کولر و گاز تشکیل شده که در اصطلاح به وسیله‌ای گفته می‌ شود که از گاز برای خنک کردن استفاده می‌کند.

کولرگازی هایسنس انواع مختلف دارد، بعضی از کولرگازی هایسنس علاوه بر تولید سرما، در فصل سرد سال نیز گرما تولید می‌کنند و دستگاه گرمایشی محسوب می شود.کولرگازی هایسنس عملکرد فوق العاده دارد و مناسب ترین انتخاب جهت خرید، کولرگازی هایسنس می باشد، باید به این توجه داشته باشید که خرابی برای همه لوازم های خانگی به وجود می آید و باید تعمیر شوند.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات فلر

متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی را انجام می دهند و کولرگازی هایسنس را تعمیر می کنند در حین عیب یابی درست و دقیقی که انجام می دهند.

راهنمای خرید کولرگازی دایکین

کولرگازی دایکین از پرکاربرد ترین سیستم های تهویه مطبوع در دنیا شناخته شده است، کولرگازی دایکین با استفاده از انرژی برق کار میکند. کولرگازی دایکین کارکرد فوق العاده ای دارد و مناسب ترین انتخاب برای مشتریان می باشد.

کولرگازی دایکین پس از مدت ها و با گذشت زمان ممکن است دچار مشکلات زیادی شود که در این هنگام باید در اسرع وقت برای تعمیر کولرگازی دایکین اقدام کرد، خرابی یک قطعه کولرگازی دایکین ممکن است به قطعات دیگر آسیب برساند که این باعث می شود هزینه تعمیر کولرگازی دایکین بیشتر و تعمیر آن زمان بیشتری احتیاج داشته باشد.

متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی را انجام می دهند و کولرگازی دایکین را تعمیر می کنند در حین عیب یابی درست و دقیقی که انجام می دهند.

kolergazi2

راهنمای خرید کولرگازی چیگو

کولرگازی چیگو یکی از مهمترین وسایل خانگی است که در فصل گرما کاربرد فراوان دارد ، استفاده مداوم مستمر از کولرگازی چیگو ممکن است باعث خرابی و نیاز به تعمیر پیدا کند.به طور کلی می توان گفت از رایج ترین مشکلات کولرگازی های چیگو روشن نشدن،  آب ریزی، اتصالی برق، تولید صدای زیاد و باد گرم زدن می باشد.

برای این که کولرگازی چیگو دچار مشکلات زیادی نشود باید آن را هر ساله سرویس کرد و به دست تعمیر کار های ماهر ژاو سرویس سپرد تا خرابی ها را برطرف کرده و باعث افزایش عمر مفید کولرگازی چیگو شود. تعمیر کولرگازی چیگو خود را به متخصصان ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بسپارید تا از خدمات آن بهره مند شوید.

راهنمای خرید کولرگازی توشیبا

کولرگازی توشیبا با کیفیت و عملکرد بالای خود در بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، اما اگر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر آن را به دست متخصصان ژاو سرویس بسپارید. این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه انتخاب یک برند معروف همه چیز نمی باشد، همچنین پرداخت پول زیاد هم ملاک نیست، مهم این است که کولرگازی خوب و با کیفیت بخرید و نکات نگهداری را در آن رعایت کنید.

راهنمای خرید کولرگازی تک الکتریک

وجود کولرگازی تک الکتریک در هر خانه ای ضروری است زیرا گرمای طاقت فرسا کره زمین را فقط با کولرگازی تک الکتریک م یتوان تحمل کرد.

کولرگازی تک الکتریک کاربرد بسیار زیادی دارد، کولرگازی تک الکتریک در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار است. کولرگازی تک الکتریک با عملکرد با کیفیت خود در بازار مورد استقبال بسیاری قرار گرفته، اما اگر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر آن را به دست متخصصان ژاو سرویس بسپارید تا از خدمات با کیفیت برخوردار شوید.

راهنمای خرید کولرگازی تی سی ال

کولرگازی تی سی ال نیز از جمله دستگاههای تهویه محسوب می شود، کولرگازی تی سی ال گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع خواهد کرد، کولرگازی تی سی ال تولید سرما کرده و در فصل گرما بسیار کارآمد می باشد، البته باید توجه داشته باشید که ممکن است کولرگازی تی سی ال شما به دلایل مختلف و یا حادثه خراب شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد و در این هنگام باید در اسرع وقت برای تعمیر کولرگازی تی سی ال اقدام کرد. متخصصان ژاو سرویس با دانش و تخصصی که دارند به درستی کار عیب یابی کولرگازی تی سی ال را انجام داده و کولرگازی تی سی ال شما را تعمیر خواهند کرد.

مشاهده  تعمیر چرخ گوشت کنوود

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت ژاو سرویس در شمال تهران

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت ژاو سرویس در تمام مناطق تهران آماده خدمت رسانی می باشد. خدمات تعمیر لوازم خانگی عرضه شده توسط این برند در تمام مناطق شمال تهران در منزل و فوری و توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام پذیر است. به عبارت دیگر، نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت ژاو سرویس در نیاوران، ولنجک، الهیه، زعفرانیه، جردن، دولت، شریعتی، میرداماد، هروی، دروس، ظفر، بلوار ارتش، لویزان، شهران، کوی فراز و غیره می باشد. تعمیرکاران این مجموعه در تمام این مناطق حضور داشته و حداکثر یک ساعت بعد از تماس به محل اعزام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت ژاو سرویس در جنوب تهران

اگر به دنبال گزینه ای عالی به عنوان نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در شهرری، نازی آباد، صالح آباد و سایر خیابان و مناطق در جنوب تهران می باشید، به دلایل مهمی که در این متن اشاره شد می توان نمایندگی تعمیرات ژاو سرویس را انتخاب کرد. با توجه به اینکه این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در جنوب تهران فعالیت دارد، در نتیجه تمام مناطق از قبیل باقرآباد، خانی آباد، دولت آباد، مولوی، پارک شهر، نعمت آباد، راه آهن، بعثت، خزانه، چیت سازی، رجایی و غیره را پوشش می دهد.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت ژاو سرویس در شرق تهران

جهت تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در شرق تهران در شرایطی که می خواهید تعمیرکار در محل حضور پیدا کند و در حین تعمیر از قطعات اصل و اورجینال استفاده شود، کافیست با ژاو سرویس تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات ژاو سرویس تمام خدمات خود در شرق تهران توسط مجموعه تعمیرکاران حرفه ای در منزل و فوری ارائه دهد. نمایندگی تعمیر کولرگازی ژاو سرویس در تهرانپارس، رسالت، نظام آباد، نیرو هوایی، حکیمیه، محلاتی، امام حسین، نارمک، زین الدین، باقری، استخر، افسریه، مشیریه، پیروزی، کلاهدوز و سایر مناطق شرق تهران تخصص آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت ژاو سرویس در غرب تهران

نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در غرب تهران توسط مجموعه ای از افراد حرفه ای با دانش کاملا بروز و آشنا با تمام مدل های جدید و قدیمی محصولات این برند را از ژا سرویس بخواهید. این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برای تمام خدمات خود از نرخ و تعرفه های اعلام شده توسط اتحادیه استفاده میکند و می تواند گزینه ای مناسب برای تعمیر لوازم خانگی این برند به شمار رود. برای تعمیر کولرگازی و اسپلیت در شهرک غرب، شهرک المپیک، سعادت آباد، گیشا، صادقیه، آزادی، تهرانسر، مهرآباد، اکباتان، سه راه آذری، نواب، هاشمی و مرزداران و سایر مناطق و خیابان های غرب تهران می توانید با مجموعه ژاو سرویس در تماس باشید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها