علت بسته نشدن در ماکروفر

علت بسته نشدن در ماکروفر

ماکروفر وسیله یا لوازم خانگی می باشد که امروزه در اکثر خانه ها وجود دارد. زیرا بسیار کاربردی دارای ویژگی های زیادی می باشد. و افراد با داشتن ماکروفر در خانه در پختن و گرم کردن خیلی از مواد غدایی راحت تر می باشند. بنابراین سالم بودن ماکروفر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و حتما باید به آن توجه داشت. سالم بودن قطعات ماکروفر و به خوبی کار کردن این قطعات بسیار مهم می باشد. اما هنگامی که در ماکروفر به خوبی باز و بسته نشود نمی توان مواد غذایی را درون آن قرار داد. بنابراین در این مقاله قصد داریم علت بسته نشدن در ماکروفر را مورد بررسی قرار دهیم.

هنگامی که در ماکروفر بسته نشود عملا نمی نوان هیچ کاری با ماکروفر انجام داد. و هر گونه نقص در درب ماکروفر ممکن است خطراتی را با خود به همرا داشته باشد. بنابراین اگر در ماکروفر بسته نشود ماکروفر به هیچ وجه نباید روشن شود. ماکروفر دارای امواجی می باشد که با این امواج و ارتعاشات مواد غذایی را گرم می کند. اگر در ماکروفر بسته نشود ممکن است با روشن شدن ماکروفر این امواج و ارتعاشات بیرون بیاید. بنابراین باید هرچه سریعتر به علت بسته نشدن در ماکروفر پرداخت و آن را تعمیر نمود.

علت بسته نشدن در ماکروفر

دلایل بسته نشدن در ماکروفر

علت بسته نشدن در ماکروفر و دلایل آن بسیار زیاد می باشد اما در ادامه به رایج ترین دلایل باز یا بسته نشدن در ماکروفر می پردازیم. و آن دلایل را مورد بررسی قرار می دهیم. تعمیر در ماکروفر در صورت بسته نشدن در ماکروفر بسیار اهمیت دارد. زیرا همان طور که گفته شد در صورت بسته نشدن در ماکروفر و ندانستن علت بسته نشدن در ماکروفر امواج اجازه خروج پیدا می کنند و به راحتی به بیرون راه پیدا می کنند. و این امواج برای سلامتی انسان مضر می باشد و ایمنی بدن افراد را به خطر می اندازد. بنابراین هرچه سریعتر باید علت بسته نشدن در ماکروفر را مورد بررسی قرار داد و مشکل را حل نمود.

خراب شدن قفل درب ماکروفر

یکی از علت بسته نشدن در ماکروفر خراب شدن قفل در ماکروفر می باشد. برای باز و بسته شدن درست در ماکرفر از قفل در ماکروفر استفاده می شود. دلایلی مثل شکستن و فرسوده شدن قفل در ماکروفر موجب باز و بسته نشدن در ماکروفر می باشد. قفل در برای بسته شدن در ماکروفر بسیار ضرروی می باشد و اگر خراب شود دیگر در ماکروفر نه باز و نه بسته می شود.

همچنین قفل در ماکروفر وظیفه اتصال در ماکروفر به بدنه آن را دارد و در صورت خرابی در ماکروفر دیگر در ماکروفر به راحتی بسته نمی شود بنابراین علت بسته نشدن در ماکروفر می تواند خراب شدن قفل در ماکروفر باشد که باید در تعویض و تعمیر آن اقدام نمود.

علت بسته نشدن در ماکروفر

خراب شدن دستگیره متحرک در ماکروفر

یکی از مهم ترین علت بسته نشدن در ماکروفر خراب شدن دستگیره متحرک در ماکروفر می باشد. دستگیره در ماکروفر بین کلید باز کردن در و ضامن در می باشد. بنابر پلاستیکی بودن جنس دستگیره در ممکن است به مرور زمان ساییده و خراب شود. چنانچه این دستگیره متحرک یا کلید درب ماکروفر به هر دلیلی خراب شود نمی توان در ماکروفر را به خوبی باز یا بسته کرد. بنابراین باید آن را تعمیر کرد. و توجه داشته باشید که حتما در یک مکان معتبر ماکروفر خود را تعمیر نمایید.

مشاهده  تعمیر چرخ گوشت بوش در تهران

خراب شدن فنر در علت بسته نشدن در ماکروفر

یکی از علت بسته نشدن در ماکروفر می تواند خراب شدن فنر در ماکروفر باشد.فنر درب ماکروفر یکی از قطعات در ماکروفر محسوب می شود. در صورت بروز مشکل و یا خراب شدن فنر به طوری که فنر دیگر با فشار درست کار نکند و تحمل فشار را نداشته باشد. باید برای درست شدن در ماکروفر و رفع مشکل فنر خراب را خارج نمود و یک فنر سالم جایگزین آن کرد فقط در این صورت است که در ماکروفر به درستی کار می کند.

ایجاد مشکل در ضامن در ماکروفر

جفت نشدن در ماکروفر با بدنه دستگاه علت بسته نشدن در ماکروفر می باشد که علت آن خراب شدن یا ایجاد اختلال در ضامن در ماکروفر می باشد.ضامن دارای دو قلاب است که به نگهداری درب ماکروفر و جفت شدن آن به بدنه دستگاه کمک بسیار بزرگی می کند. اگر قلاب ضامن شکسته شده باشد دیگر درب ماکروفر به خوبی باز و بسته نمی شود و باید در اولین فرصت تعویض شود. بنابراین نگران نباشید با تعویض ضامن در ماکروفر یا همان چفت و تعمیر آن به راحتی در ماکروفر باز و بسته می شود.

علت بسته نشدن در ماکروفر

خراب شدن اهرم قفل علت بسته نشدن در ماکروفر

یکی دیگر از علت بسته نشدن در ماکروفر خراب شدن اهرم یا دکمه اصلی در ماکروفر می باشد. در ماکروفر برای باز و بسته شدن نیاز به یک اهرم یا دکمه باز و بسته شدن سالم دارد. که با فشار دادن آن در ماکروفر به آسانی باز یا بسته شود. بنابراین با خراب شدن اهرم در ماکروفر یا دکمه در ماکروفر دیگر به راحتی در ماکروفر بسته نمی شود و باید علت بسته نشدن در ماکروفر را مورد بررسی قرار داد که یکی از علت ها خرابی اهرم است. برای تشخیص بهتر علت بسته نشدن در ماکروفر بهتر است از تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس کمک بگیرید.

در صورت خرابی و یافتن علت بسته نشدن در ماکروفر آن را کجا تعمیر کنیم؟

در صوذت بروز خرابی در در ماکروفر و بسته نشدن در ماکروفر برای یافتن علت بسته نشدن در ماکروفر به صورت دقیق و کامل بهترین راه تماس با کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و کار درست ژاو سرویس می باشد. برای تعمیر هر نوع قطعه یا قطعات ماکروفر و یا در ماکروفر و تعمیر لوازم خانگی و همچنین تعمیرات جاروبرقی و دیگر لوازم کافی است با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

ژاو سرویس ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر و فروش قطعات و لوازم خانگی می باشد. و با داشتن تیم حرفه ای در تعمیرات و فروش خیالتان از درست شدن لوازم خانگی در اولین فرصت راحت باشد. فقط کافی است در صورت بروز و یافتن علت بسته نشدن در ماکروفر  و انواع لوازم خانگی با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و از خدمات و تعمیرات ژاو سرویس بهره مند شوید.

 

 

در صورت بسته نشدن در ماکروفر آن را کجا تعمیر کنیم؟

فقط کافی است در صورت بروز و یافتن علت بسته نشدن در ماکروفر  و انواع لوازم خانگی با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید و از خدمات و تعمیرات ژاو سرویس بهره مند شوید.

مشاهده  تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

آیا می توان علت خرابی باز و بسته شدن در را دستگیره دانست؟

از مهم ترین علت بسته نشدن در ماکروفر خراب شدن دستگیره متحرک در ماکروفر می باشد. دستگیره در ماکروفر بین کلید باز کردن در و ضامن در می باشد. بنابر پلاستیکی بودن جنس دستگیره در ممکن است به مرور زمان ساییده و خراب شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها