علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک

علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک چیست؟

چاروبرقی یکی از وسیله هی پرکاربرد در منزل می باشد که برای تمیز کاری و نظافت استفاده می شود و در صورت عدم وجود جاروبرقی نظافت و تمیزکاری سخت می شود. جاروبرقی پاناسونیک یکی از جاروبرقی های باکیفیت و خوب موجود در بازار می باشد که عدم مراقبت از جاروبرقی پاناسونیک منجر به خراب شدن آن می شود. در صورتی که یکی از قطعات دچار مشکل شود جاروبرقی پاناسونیک خراب شده است و نیازمند به تعمیرات است. بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک باید به نمایندگی آن مراجعه نمایید و یا تماس بگیرید.

بنابراین برای تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک باید علت خراب شدن آن را پیدا نمود و آن را تعمیر کرد. یکی از علت هایی که منجر به تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک می شود روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک بپردازیم.

علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک می توانید متفاوت باشد و علل های زیادی برای روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک وجود داشته باشد که به آن می پردازیم. برای تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک می توانید با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک تماس بگیرید. در این صورت علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک را می یابند و مشکل را رفع می کنند.

علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک

7 علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک:

در ادامه می خواهیم به شایع ترین علت های روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک بپردازیم و هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.

  • سیم رابط جاروبرقی اتصالی کرده است یا قطع شده است 
  • نداشتن برق در پریز جاروبرقی 
  • کلید روشن و خاموش جاروبرقی سوخته است
  • مسیر الکتریکی جاروبرقی دچار مشکل شده است
  • موتور جاروبرقی پاناسونیک دارای مشکل است
  • سیم جمع کن جاروبرقی ایراد دارد
  • موتور جاروبرقی بیش از اندازه داغ می شود

تمامی موارد بالا منجر به روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک می شود که بهتر است برای تعمیرات درست و دقیق با مرکز تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک تماس بگیرید.

سیم رابط جاروبرقی اتصالی کرده است یا قطع شده است

در صورت قطع شدن سیم رابط جاروبرقی و یا اتصالی در سیم جاروبرقی ممکن است جاروبرقی روشن نشود. در این صورت تعویض سیم جاروبرقی باعث رفع مشکل می شود. اگر مشکل از سیم جاروبرقی باشد باید مراقب باشید تا دچار برق گرفتگی نشوید و برای تعمیرات با تعمیرکاران حرفه ای تماس بگیرید. بنابراین یکی از علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک مشکل از سیم رابط جاروبرقی است.

نداشتن برق در پریز جاروبرقی 

در ابتدا از برق داشتن پریز که سیم به آن متصل می شود اطمینان حاصل نمایید. بهتر است در صورت روشن نشدن جاروبرقی در ابتدا یک پریز برق دیگر را امتحان نمایید و در صورت عدم روشن شدن مجدد با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک تماس بگیرید.

کلید روشن و خاموش جاروبرقی سوخته است

گاهی اوقات مشکلات بسیار سطحی علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک می باشد. یکی از این مشکلات سطحی خراب بودن کلید روشن و خاموش است. سوختن و یا ایجاد مشکل در صفحه روشن و خاموش جاروبرقی پاناسونیک ممکن است منجر به روشن نشدن جاروبرقی شود. برای یافتن این ایراد ها با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید.

مشاهده  علت خاموش شدن ناگهانی سولاردام ال جی

علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک

مسیر الکتریکی جاروبرقی دچار مشکل شده است

در صورت خراب بودن و ایجاد مشکل در برد جاروبرقی ممکن است جاروبرقی شما روشن نشود و در این صورت باید جاروبرقی را تعمیر نمایید و یا برد آن را تعویض کنید. همچنین مدار های الکترونیکی جاروبرقی دچار ایراد و مشکل شده است در این صورت نیز باید جاروبرقی را تعمیر و بررسی نمود زیرا در صورت عدم جریانات الکتریکی در جاروبرقی باعث روشن نشدن جاروبرقی می شود.

موتور جاروبرقی پاناسونیک دچار مشکل است

موتور جاروبرقی یکی از مهم ترین قطعات جاروبرقی می باشد که در صورت وجود مشکل در موتور جاروبرقی، جاروبرقی روشن نمی شود و دچار مشکل می شود.

  • موتور جاروبرقی نیم سوز شده است
  • موتور جاروبرقی سوخته است
  • موتور جاروبرقی داغ کرده است
  • بلبرینگ موتور جاروبرقی دچار مشکل شده است

بنابراین مهم ترین علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک خراب بودن موتور جاروبرقی پاناسونیک می باشد.

سیم جمع کن جاروبرقی ایراد دارد

به دلیل وجود برق و جریان برق در سیم جمع کن جاروبرقی اگر سیم جمع کن دارای مشکل باشد ممکن است جاروبرقی روشن نشود. به همین علت به بررسی و رفع مشکل سین جمع کن پرداخته می شود زیرا این می تواند علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک باشد.

می توانید با تماس با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک را بیابید و در اولین فرصت جاروبرقی خود را سالم تحویل بگیرید. ژاو سرویس با بررسی سیم و سیم جمع کن جاروبرقی تمامی مشکلات موجود در جاروبرقی پاناسونیک را رفع می کند.

موتور جاروبرقی بیش از اندازه داغ می شود

داغ شدن بیش از اندازه موتور جاروبرقی نیز یک علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک است. در صورت خراب شدن ترموستات جاروبرقی باعث داغ شدن بیش از حد جاروبرقی می شود بنابراین در صورت وجود این مشکل در اولین فرصت با تعمیرکاران ژاو سروی تماس بگیرید.

علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک

در صورت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک چه باید کرد؟

در بالا به علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک پرداختیم اما در صورت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک چه باید کرد؟ گفته شد که اولین مرحله یافتن علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک و در مرحله بعد تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک می باشد.

در صورتی که که جاروبرقی پاناسونیک روشن نمی شود به تعمیرات اساسی نیاز دارد که بسیار اهمیت دارد. اما پیش از تعمیرات بهتر است سیم برق و اتصالی های پریز برق چک شود و عیوب برطرف شود. اگر مشکل حل نشد ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی پاناسونیک سوخته باشد و یا دچار مشکل شده باشد. که در این صورت باید تعویض یا تعمیر شود. بنابراین با تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جاروبرقی تماس حاصل نمایید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک کجاست؟

ژاو سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی در صورت خراب شدن لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی پاناسونیک و انواع برند های دیگر در اولین فرصت به تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک شما می پردازد و خدمات تعمیر جاروبرقی با ضمانت و کفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک با کارشناسان حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید. و از خدمات ژاو سرویس بهره ببرید.

در صورت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک چه باید کرد؟

هنگامی که جاروبرقی پاناسونیک روشن نمی شود به تعمیرات اساسی نیاز دارد که بسیار اهمیت دارد. اما پیش از تعمیرات بهتر است سیم برق و اتصالی های پریز برق چک شود و عیوب برطرف شود. اگر مشکل حل نشد ممکن است یکی از قطعات جاروبرقی پاناسونیک سوخته باشد و یا دچار مشکل شده باشد. که در این صورت باید تعویض یا تعمیر شود. بنابراین با تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جاروبرقی تماس حاصل نمایید.

مشاهده  جاروبرقی میدیا خوبه؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک چقدر است؟

قیمت تعمیرات جاروبرقی به نمایندگی و قطعات مورد استفاده برای تعمیرات بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق هزینه تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک و هزینه تعمیرات لوازم خانگی با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. هزینه تعمیر جاروبرقی به عوامل بسیاری مانند علت خرابی و قطعه خراب شده و نوع جاروبرقی بستگی دارد که توسط تعمیرکاران مورد بررسی قرار می گیرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها