🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

فروش و تعویض قطعات جاروبرقی بوش

برند بوش یکی سرشناس ترین برند های جهانی جاروبرقی و لوازم خانگی می باشد. بوش با چندین سال سابقه تمامی محصولات خود را به سراسر جهان عرضه کرده است. یکی از این لوازم، جاروبرقی بوش می باشد که در صورت خرابی حتما باید با نمایندگی بوش برا تعمیرات قطعات جارو برقی بوش کمک گرفت. نمایندگی بوش تمامی قطعات اورجینال را در خدمت مشتریان خود قرار می دهد و دیگر جای نگرانی برای مشتریان خود نمی گذارد. در صورتی که از قطعات اصلی و اورجینال برای جاروبرقی بوش استفاده نکنید، قطعا در آینده شاهد خرابی و عیب های جارو برقی خواهید بود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

فروش انواع قطعات برای جاروبرقی بوش

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
فروش قطعات جاروبرقی بوش

لوازم و قطعات جاروبرقی بوش (+تعویض):

بوش یکی از برترین برند های ساخت لوازم برقی و لوازم خانگی سراسر دنیاست. و قطعا بهترین و قوی ترین برند جاروبرقی نیز می باشد. بنابراین بهتر است در مدت های مشخص جاروبرقی را سرویس کرد تا مشکلی برای آن پیش نیاید. همچنین بهتر است تجهیزات و قطعات جارو برقی مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز تعویض شوند. در صورت تعویض به موقع قطعات بوش، از مشکلات بزرگتر پیشگیری خواهید کرد.

گاهی اوقات برخی از قطعات جاروبرقی دچار مشکل که می شوند که بعضی از آنها با تعمیر درست می شوند اما بعضی از آنها نیاز به تعویض دارند. به همین منظور بهتر است به یک نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش مراجعه کرد. همچنین باید در هر دوره زمانی یک مرتبه سرویس جاروبرقی را انجام داد.

فروش قطعات جاروبرقی بوش و خرید این قطعات به دقت بسیار زیادی نیاز دارند. زیرا این قطعات دارای کپی و غیر اصل هستند. به همین دلیل نباید از مکان ها و سایت های نامعتبر این قطعات را خریداری نمود. بلکه حتما باید از نمایندگی ها و فروش لوازم خانگی معتبر قطعات جاروبرقی بوش راخریداری نمود.

جاروبرقی بوش به دلیل داشتن بهترین قطعات یک برند شناخته شده در زمینه لوازم منزل به خصوص جاروبرقی است به همین دلیل بهتر است از از جاروبرقی و قطعات آن بسیار مراقبت و نگهداری کرد. همچنین هرگاه مشکلی در قطعات جاروبرقی رخ می دهد باید آن را تعمیر کرد و اگر نیاز به تعویض قطعه بود آن قطعه را از یک نمایندگی معتبر فروش قطعات جاروبرقی بوش تهیه کرد.

یکی از برترین نمایندگی های جاروبرقی بوش، ژاوسرویس می باشد که رد کمترین زمان مکن برای تعمیر و تعوریض قطعات جاروبرقی بوش شما اقدام می کنند. کافیست با ما تماس بگیرید.

 

فروش قطعات جاروبرقی بوش

انواع قطعات جاروبرقی بوش:

برای تهیه قطعات جاروبرقی بوش بهتر است به نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش مراجعه کنید. جاروبرقی بوش یکی از با کیفیت ترین جاروبرقی ها در بازار لوازم برقی منزل است. همچنین نمایندگی های فروش قطعات جاروبرقی بوش در سرتاسر کشور وجود دارد. جاروبرقی بوش قطعات منحصر به فرد و بسیار با کیفیتی دارد که در ادامه به ویژگی های این قطعات اشاره می کنیم.

  • موتور جاروبرقی بوش : یکی از قطعات مهم جاروبرقی بوش که می توان آن را از نمایندگی های فروش قطعات جاروبرقی بوش تهیه کرد. موتور جاروبرقی کلیدی ترین و مهم ترین قطعه جاروبرقی محسوب می شود که سلامت آن بسیار اهمیت دارد زیرا وظیفه موتور مکش هوا داخل کیسه جاروبرقی است. جاروبرقی بوش مکش بسیار خوبی دارد و این مزیت آن به دلیل داشتن یک موتور بسیار قوی است. اگر موتور جاروبرقی بوش نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد می توان با کارشناسان حرفه ای که نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش را در اختیار دارند تماس حاصل کنید تا مشکل جاروبرقی بوش هرچه سریعتر حل گردد.

 

  • لوله جاروبرقی بوش : یکی از قطعه های دیگری که می توان از نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش تهیه کرد لوله جاروبرقی است که بسیار اهمیت دارد. گاهی وقت ها لازم است که لوله جاروبرقی تعویض شود در این صورت به راحتی می توان لوله جاروبرقی بوش را از مراکز فروش قطعات جاروبرقی تهیه نمود. لوله جاروبرقی بوش کاملا ارگونومیک ساخته شده است. به این منظور که نه بسیار بلند است که فرد در استفاده از آن به مشکل بربخورد و نه آنقدر کوتاه است که فرد وزن خود را بر روی لوله بیاندازد و خم شود. همچنین لوله جاروبرقی بوش قابلیت تنظیم سایز با توجه به قد افراد دارد.
مشاهده  تعمیرات جاروبرقی بوش شمال تهران

 

  • بدنه جاروبرقی بوش : یکی از مهم ترین قطعات جاروبرقی بوش بدنه جاروبرقی بوش است. بدنه جاروبرقی از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. یک بخش تشکیل شده از قسمت کلید های روشن و خاموش و یک بخش داخلی است که کیسه جاروبرقی بوش درون آن قرار می گیرد. یدنه جاروبرقی بوش را می توان از نمایندگی های فروش تجهیزات جاروبرقی بوش تهیه نمایید.

 

  • سیم جمع کن جاروبرقی بوش: در همه ی جاروبرقی های بوش قابلیت سیم جمع کن خودکار وجود دارد که اکثرا در پشت جاروبرقی وجود دارد.گاهی اوقات ممکن است سیم جمع کن جاروبرقی بوش نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در این صورت می توان از سرویس های فروش قطعات جاروبرقی بوش استفاده نمود و همچنین می توان از کارشناسان فروش قطعات جاروبرقی بوش نیز بهره برد.

فروش قطعات جاروبرقی بوش

  • فیلتر جاروبرقی بوش :فیلتر جاروبرقی یکی از مهم ترین قطعات جارو برقی بوش می باشد زیرا فیلتر جاروبرقی باعث سلامت موتور و پاکیزگی هوای محیط می شود. به همین ترتیب اگر فیلتر جاروبرقی بوش دچار مشکل شود باعث ایجاد حساسیت های تنفسی برای کودکان می شود. به همین دلیل باید در صورت خراب شدن یا از کار افتادن فیلتر جاروبرقی به سرعت از نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش فیلتر جدیدی جایگزین آن نمود.

 

  • خرطومی جاروبرقی بوش : خرطومی جاروبرقی بوش همان شلنگ جاروبرقی می باشد. جنس خرظومی جاروبرقی بوش بسیار نرم و انعظاف پذیر می باشد. و خرطومی بدنه جاروبرقی را به لوله جاروبرقی متصل می کند. همچنین در صورت خراب شدن و یا ایجاد حفره برروی خرطومی می توان از نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش یک خرطومی جدید جایگزین خرظومی ایراد دار کرد.

 

  • برس جاروبرقی بوش : برس جاروبرقی در دفترچه راهنمای جاروبرقی بوش به همان وسیله ای گفته می شود که بر روی زمین قرار می گیرد و آشغال ها را به داخل جاروبرقی می کشد. برس های جاروبرقی بوش انواع مختلفی دارند که هرکدام برای یک سطحی مناسب می باشند. بنابراین در صورت خراب شدن برس جاروبرقی بوش حتما باید از یک نمایندگی و فروشگاه معتبر لوازم خانگی که فروش تجهیزات جاروبرقی بوش را دارند این قطعه را تهیه نمود.

 

  • کیسه یا پاکت جاروبرقی بوش : یکی از قطعات معمولی جاروبرقی بوش کیشه جاروبرقی است که این کیسه ها دو نوع دائمی و یکبار مصرف دارند. در هنگام پر شدن کیسه جاروبرقی باید آن را خالی یا تعویض کرد. کیسه یا پاکت جاروبرقی بوش را می توان از فروشگاه های فروش تجهیزات جاروبرقی بوش تهیه نمود.

 

  • مدار الکتریکی جاروبرقی بوش : مدار الکتریکی همان دکمه خاموش و روشن شدن و چراغ اخطار است که به یک فاز اصلی مدار متصل است. در صورت خراب شدن این مدار الکتریکی می توان با تماس یا مراجعه به فروشگاه فروش قطعات جاروبرقی بوش این مدار را تعویض نمود.

 

لوازم جانبی و قطعات جاروبرقی بوش را از کجا تهیه کنیم؟

جاروبرقی بوش یک برند شناخته شده در لوازم منزل است همچنین جاروبرقی های برند بوش مزیت های بسیاری دارند و بسیار قوی عمل می کنند. اما سوال این است در صورت از کار افتادن قطعات جاروبرقی بوش قطعات آن را از کجا تهیه کنیم؟

مشاهده  اگر جاروبرقی روشن نمیشه چیکار کنم؟

بهتر است این را در نظر داشت که قطعات غیر اصل زیادی در بازار وجود دارند که کمک است به جاروبرقی آسیب بزند یا عمر طولانی نداشته باشد. بنابراین باید به دنبال یک فروشگاه معتبر فروش قطعات جاروبرقی بوش باشیم. فروشگاه یا نمایندگی فروش و تعمیر لوازم منزلی که دارای کارشناسان حرفه ای باشد و قطعات اصلی و با کیفیت را بفروشند.

یک سری از لوازم جاروبرقی بوش، یدکی هستند بدین صورت که شما باید آن ها را به صورت مکرر برای جلوگیری از خراب شدن و فشار آمدن به موتور جارو برقی، تعویض نمایید. فیلتر و کیسه جارو برقی دو قطعه جانبی جارو برقی هستند که به منظور جلوگیری از ورود هرگونه خاک و گردو غبار به جاوربرقی، پس از مدتی حتما باید آن ها را تعویض نمود.

ژاو سرویس تعمیر و فروش لوازم منزل را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. و به راحتی و با خیال راحت می توان قطعات جاروبرقی بوش را از ژاو سرویس تهیه نمود. همچنین ژاو سرویس علاوه بر فروش قطعات جاروبرقی بوش تعمیر جاروبرقی بوش و لوازم منزل را انجام می دهد.

 

فروش قطعات جاروبرقی بوش

در چه صورت نیازمند خرید لوازم یا قطعات جانبی جاروبرقی بوش خواهید شد؟

باری داشتن جاروبرقی بوش با عمری مفید، حتما باید از تمیز بودن کیسه و فیلتر جارو برقی اطمینان حاصل نمایید. در واقع فیلتر جارو برقی که یکی از لوازم جانبی جارو برقی می باشد، مستقیما با موتور جاروبرقی در تماس است که در صورت کثیفی بیش از حد این فیلتر، به موتور جاروبرقی بوس فشار خواهد آمد و باعث سوختن موتور می شود.

سایر قطعات جارو برقی نیز ایز این قاعده مستثنی نیستند شما باید پس از چند بار استفاده از جاروبرقی بوش از سالم بودن قطعات داخلی اطمینان حاصل نمایید.برای مثال:

  • در صورتی که لوله خرطومی جاروبرقی خراب شده باشد و یا پاره شده باشد، باعث مکس بیشتر و فشار به موتور جاروبرقی خواهد شد در نتیجه شاهد سوختن موتور خواهیم بود. بهتر است برای خرید قطعات جاروبرقی بوش حتما به نمایندگی آن مراجعه نمایید تا جنس بی کیفیت باعث خرابی بیشتر جاروبرقی شما نشود.
  • برس یا پارویی جاروبرقی نیز به منظور جمع کردن مو و پرز موجود روی فرش کاربرد دارند. بنابراین خراب شدن آن سبب می‌شود جاروبرقی نتواند پرز و مو را به‌خوبی از زمین جمع کند. درنتیجه فرآیند جاروکشی و نظافت منزل دچار اختلال خواهد شد.
  • عدم تعویض و تمیز نمودن فیلتر جاروبرقی یکی دیگر از مواردی است که هر از چندگاهی باید آن را بررسی نمود تا مواد کثیف و گرد و خاک وارد موتور جاروبرقی نشود.

 

فروش قطعات جاروبرقی بوش

نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش:

خرید قطعات اورجینال و صد در صد فابریک جاروبرقی باعث می شود تا به نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی بوش هدایت شویم. یکی از این نمایندگی ها، ژاوسرویس می باشد. نمایندگی ژاو سرویس فعالیت تخصصیی در زمینه تعمیرات و فروش قطعات جاروبرقی بوش دارد. این امر سبب می‌شود محصولات موجود در این فروشگاه مرجع، از تنوع و قیمت ارزانی برخوردار باشند. ژاو سرویس به‌عنوان نمایندگی رسمی فروش لوازم یدکی جاروبرقی بوش، محصولات خود را در سراسر ایران (تهران، گیلان، قزوین، شیراز، اصفهان، کرمان و … ) به‌صورت عمده و تکی به فروش می‌رساند.

مشاهده  جاروبرقی بوش خوبه؟

انچه ژاو سرویس را از دیگر نمایندگی ها در سطح شهر متمایز می کند، مسئولیت پذیری و پاسخگویی فوق العاده به مشتریان خود می باشد. ژاو سرویس دراای ضمانت و گارانتی 6 ماهه قطعات خود را به مشتریان تضمین می دهد. در واقع شما با مراجعه به ژاوسرویس و تحویل دستگاه خود، در صورت خرابی همان قطعه کمتر از 6 ماه، بدون دریافت هزینه اضافی قطعه را برای شما تعویض خواهند کرد.

هزینه قطعات جاروبرقی بوش:

هزینه و نرخ قیمت قطعات جاروبرقی بوش بستگی به نوع جاروبرقی بوش و قطعه دارد. فروش قطعات جاروبرقی بوش و تنوع قطعات زیاد است به همین دلیل پیشنهاد می شود به یک تعمیر و فروش قطعات جاروبرقی بوش معتبر مانند ژاو سرویس مراجعه کنید یا کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید و از انواع هزینه ها و قطعات مطلع شوید.

جاروبرقی بوش چه قطعاتی دارد؟

قطعات جاروبرقی بوش شامل موتور جاروبرقی بوش، لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش، برس جاروبرقی بوش، بدنه جاروبرقی بوش،خرطومی جاروبرقی بوش، سیم جمع کن جاروبرقی بوش، فیلتر جاروبرقی بوش، کیسه یا پاکت جاروبرقی بوش و مدار الکتریکی جاروبرقی بوش می باشد.

قطعات جاروبرقی بوش را از کجا تهیه کنیم؟

قطعات جاروبرقی بوش را باید از یک فروشگاه معتبر فروش قطعات جاروبرقی بوش تهیه کرد. زیرا قطعات غیر اصلی در بازار بسیار زیاد است و ممکن است قطعات غیر اصلی به جای اصلی به فروش برسد.

آیا قطعات جاروبرقی بوش برای همه ی جاروبرقی ها مناسب هستند؟

بستگی به نوع جاروبرقی و شکل آن دارند برای جواب قطعی این سوال بهتر است با کارشناسان فروش قطعات جاروبرقی بوش تماس حاصل کنید و مشورت بگیرید.

فروش و تعویض قطعات جاروبرقی بوش در شرق تهران

آهنگ، تهرانپارس، شیان، پیروزی، ارتش، سید خندان، حکیمیه، نارمک، لویزان، افسریه، رسالت

فروش و تعویض قطعات جاروبرقی بوش در شمال تهران

جماران، شریعتی، دیباجی، سعدآباد، زرگنده، پاسداران، الهیه، زعفرانیه، بلوار کاوه، کامرانیه، فرشته، اقدسیه، جمشیدیه، نیاوران، شهرک غرب، تجریش، آتی ساز، جردن، میرداماد، ظفر، آجودانیه، اندرزگو، فرمانیه، پل رومی، سعادت آباد، شمیرانات، دولت

فروش و تعویض قطعات جاروبرقی بوش در غرب تهران

ستارخان، شهرک راه آهن، خلیج فارس، سردار جنگل، مرزداران، بلوار فردوس شرق و غرب، آریاشهر، صادقیه، شهر زیبا، آیت الله کاشانی، کن، توحید، دریاچه چیتگر، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، پونک

فروش و تعویض قطعات جاروبرقی بوش در مرکز تهران

میدان ولیعصر، کارگر شمالی، میدان ونک، مطهری، امیر آباد، یوسف آباد، انقلاب، عباس آباد، شیخ بهایی، گیشا، شهرک آزمایش، خیابان ولیعصر، فاطمی، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک والفجر

فروش و تعویض قطعات جاروبرقی بوش در جنوب تهران

شادآباد، راه آهن، عبدل آباد، خانی آباد، آزادی، مهرآباد، نازی آباد، حافظ، جمهوری، منیریه، شاهپور، باقر شهر، ورامین، انقلاب، یافت آباد، جوادیه، نواب، قزوین، ولیعصر، شهر ری
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام ادرس نمایندگی در پیروزی رو برای تهیه برس وپاکت جاروبرقی بوش رو لطفا بدین

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین