🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

فروش قطعات جاروبرقی دوو

یکی از لوازم خانگی که که امروز بیشتر افراد از آن استفاده می‌کنند و حدودا در همه خانه ها یافت می‌شود، جاروبرقی است. جاروبرقی قطعات و لوازم یدکی مختلفی دارد. از جمله این قطعات می‌توانیم به برس یا پارویی، پاکت یا همان کیسه، بدنه، لوله خرطومی و لوله تلسکوپی، فیلتر و... اشاره کرد. خیلی از قطعات حاروبرقی قابل تعویض می‌باشند. برای مثال قطعات مصرفی مثل پارویی، خرطومی و یا پاکت پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض آن ها داریم. چرا که در طول زمان و به خاطر استفاده مداوم از آن ها خراب شده یا باعث کاهش کارایی و عملکرد جاروبرقی خواهند شد. نکته مهم در فروش و خرید هر قطعه کیفیت و اصل بودن آن است. اصل بودن قطعات طول عمر مفید جاروبرقی را حفظ می کنو و به عملکرد جاروبرقی نیز کمک می‌کند. نمایندگی های مختلفی برای فروش قطعات جاروبرقی دوو وجود دارند. یکی از این نمایندگی های معتبر که تمامی خدمات خود را ضمانت می‌کند و سال های متوالی است که در فکر خدمت با کیفیت بالا و هزینه های به صرفه به مشتریان است، ژاو سرویس می باشد. ژاو سرویس همواره به فکر راحتی افراد است و در تلاش است کیفیت خدمات خود را افزایش دهد. این نمایندگی کاملا معتبر، از پاسخگویی 24 ساعته برخورد دار است.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی دوو Daewoo در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
قطعات جاروبرقی دوو

قطعات جاروبرقی دوو Daewoo

پیش از خرید هر محصول و یا خرید قطعات آن و گشتن به دنبال نمایندگی های فروش، بهتر است کمی درباره برند آن اطلاعات داشته باشید. امروزه در عرصه لوازم خانگی کمپانی های زیادی درحال کار هستند و همگی در تلاش می‌باشند، بهترین کیفیت خود را در به صرفه ترین قیمت ممکن ساخته تا افراد با خیالی آسوده از آن ها خرید کنند.

یکی از بهترین ارائه کنندگان لوازم خانگی به خصوص در حیطه جاروبرقی، شرکت دوو است که در عصر امروزی به عنوان یکی از پرمصرف ترین و شناخته شده ترین برند های لوازم خانگی به شهرت رسیده است و از قطعات جاروبرقی دوو از کیفیت بالایی برخوردار است. این برند در اکثر کشور ها یافت می‌شود و این قاعده از ایران مستثنی نیست. شرکت لوازم خانگی دوو در سال 1967 به وسیله کیم وو چونگ در سئول تاسیس شد.

نام این شرکت که به نظر کمی عجیب می‌آید، از دو بخش Dae به معنی عالی و woo که از نام موسس شرکت گرفته شده، تشکیل شده است. این شرکت تا قبل از بروز بحران مالی دومین شرکت بز در کره جنوبی شناخته می‌شد. این شرکت در حال حاضر و در عصر امروز دارای سایت های تولیدی فوق پیشرفته در سطح جهان و کشور های متفاوتی مانند لهستان، چین، مالزی، اسپانیا، ویتنام، مکزیک و…است که نشان دهنده رقابت بالای فروش این لوازم خانگی با سایر برند های لوازم خانگی است.

قطعات جاروبرقی دوو

خرید قطعات جاروبرقی دوو

جاروبرقی دوو مدل های متعددی از جمله DVC-LH22R ،DVC-S22P ،DVC-LH22B ،DVC-S22G ،DVC-S22W، می باشد. این جاروبرقی ها در عین کیفیت بالای خود حساسیت های خاصی را دارا هستند. برای مثال در تعمیرات و تعویضات آن ها نباید از قطعات غیر اصل استفاده کنید. در صورت نیاز به قطعه بهتر است از نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی دوو که قطعات فابریک دارند و این قطعات را ضمانت می‌کنند، خرید کنید. این جاروبرقی ها ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به دو مورد از آن ها می‌پردازیم.

قطعات جاروبرقی دوو

ویژگی های خاص جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

یکی از پر فروش ترین مدل های جاروبرقی دوو است که در فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر به فروش می رسد. حجم مخزن کیسه جاروبرقی دوو 4.5 لیتر است. کیسه های این جاروبرقی به صورت یک بار مصرف می‌باشد.

این دستگاه چند برس (پارویی) متفاوت دارد که بسیار قابلیت های متفاوتی برای جاروکشی به فرد می‌دهد. از جمله این برس ها می‌توان به برس توربو، برس مخصوص مبل، برس مخصوص گوشه پاک کن، برس گردگیر و… اشاره کرد که به راحتی پرزها و آشغال های ریز را با انواع برس هایی که داراست می‌توان جارو کشید.

از ویژگی های خاص دیگر آن می‌توان به گیره نگه دارنده سری اشاره کرد که به لوله تلسکوپی وصل است. فیلتر این محصول در 8 مرحله فیلتراسیون، محیط را از همه گرد و غبار ها به دور نگه می‌دارد. این محصول نشانگر LED در روی برنه دارد که توسط آن پربودن کیسه و یا میزان کثیفی فیلتر یا قدرت مکش دستگاه را می‌توان فهمید.

یکی از مزیت های جالب آن، طول بلند سیم جاروبرقی است که 8 متر می‌باشد. این مزیت به افراد کمک می‌کند تا شعاع 11 متری خود را بدون دردسر و جا به جایی پریز برق جارو بکشند و در وقت خود صرفه جویی کنند. قطعات جاروبرقی دوو مدل گفته شده کاملا با کیفیت می باشند.

مشاهده  تعمیرات کولر گازی در تجریش

قطعات جاروبرقی دوو

ویژگی های خاص جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P

روی بدنه دستگاه دکمه برای تنظیم توان مکش طراحی شده است. این جاروبرقی 2100 وات می‌باشد و فروش خوبی را داراست. این مدل جاروبرقی دوو مجهز به قطعات جاروبرقی دوو هستند که شامل نشانگر پر شدن کیسه، سیم جمع کن اتومات، نمایشگر وضعیت LED و گرید انرژی A می باشد و مانند مدل قبلی خود که اشاره کردیم انواع برس های کمک کننده برای جاروکشی انواع سطوح را داراست.

این مدل نیز از محفظه کیسه های یک بار مصرف تعبیه شده است که از کیفیت خوبی برخوردارند. این محصول همچنان از شعاع خوبی برای جاروکشی بهره مند می‌باشد. لوله خرطومی که یکی از قطعات جاروبرقی دوو می‌باشد، قابلیت گردش 360 درجه را داراست و لوله تلسکوپی رنگ شده نیز دارد. افراد می توانند از نمایندگی های معتبر فروش جاروبرقی ها را تهیه نمایند.

قطعات جاروبرقی دوو

افراد هنگام خرید جاروبرقی دوو گاهی به نمایندگی های فروش قطعات آن فکر می‌کنند. گاهی برای تعویض قطعات و حتی برای تعمیر این جاروبرقی دغدغه دارند. اما در اکثر اوقات از سرویس جاروبرقی خود غافل می‌شوند. سرویس جاروبرقی یک نکته مهم در طرز استفاده درست از جاروبرقی است که نباید از آن غافل شد.

سرویس جاروبرقی دوو

گرچه قطعات جاروبرقی دوو از قطعات فوق العاده با کیفیتی ساخته شده است. اما یکی از نکات مهم در استفاده درست جاروبرقی سرویس جاروبرقی است. گاهی بعضی از قطعات در طول زمان زودتر از قطعات دیگر نیاز به سرویس خواهند داشت. برای مثال می‌توان به خرطومی جاروبرقی اشاره کرد. چرا که در طول زمان بیشتر در معرض آسیب و فسردگی است.

افراد باید هر از چند گاهی به سرویس لوازم خانگی و حتی لوازم یدکی وسایل بپردازند. چرا که سرویس منظم و به موقع از خرابی های عمیق مثل سوختگی موتور، سوختگی برد و… جلوگیری می‌کند. فرد در سرویس به موقع متوجه شروع خرابی های دستگاه یا نقص های جزئی جاروبرقی خود می‌شود و با رفع آن ریسک خرابی های عمیق قطعات جاروبرقی دوو را به حداقل می‌رساند.

سرویس کردن جاروبرقی به عملکرد درست جاروبرقی کمک می‌کند؛ برای مثال مکش آن را بیشتر می‌کند و از صدای آن می‌کاهد. سرویس کردن جاروبرقی طول عمر مفید جاروبرقی را حفظ می‌کند و حتی باعث افزایش آن می‌شود. برای سرویس جاروبرقی بهتر است از نمایندگی های معتبر فروش و تعمیرات که دارای متخصصان مجرب هستند، کمک بگیرید.

قطعات جاروبرقی دوو

تعمیر قطعات جاروبرقی دوو

نکته مهمی که درباره تعویض قطعات پیش می‌آید، خرابی آن است. در برخی از مواقع خرابی نیازی به گشتن دنبال نمایندگی های فروش قطعات جاروبرقی دوو نداریم. چرا که با تعمیر قطعات می‌توان از آن ها استفاده کرد.

تعمیرات جاروبرقی دوو از نکات مهم قبل از تعویض قطعات آن می‌باشد. برای تعمیرات لوازم خانگی دوو از جمله تعمیرات جاروبرقی دوو یا تعمیر مایکروفر دوو و بقیه محصولات این برند، می توانید از نمایندگی های معتبر در زمینه تعمیرات و تعویضات کمک بگیرید.

یکی از معتبر ترین نمایندگی های تعمیرات و تعویضات لوازم خانگی، ژاو سرویس است. این نمایندگی سال ها در زمینه تعمیرات و تعویضات لوازم خانگی تجربه دارد و رضایت مشتریان یک ضمانت اعتبار آن می باشد. این نمایندگی دارای ضمانت نیم ساله برای خدمات، مشاوره های رایگان، متخصصین مجرب و کاملا حرفه ای، قطعات اورجینال و پاشخگویی 24 ساعته است.

قطعات خود را چگونه ضمانت می‌کنید؟

یکی از دغدغه های افراد به هنگام خرید قطعات از نمایندگی، ضمانت این قطعات می‌باشد.لازم به ذکر است که تمامی خدمات ژاو سرویس از جمله فروش قطعات دارای ضمانت نیم ساله هستند. به این منظور که اگر تا شش ماه هر مشکلی رخ دهد بدون گرفتن هزینه آن را رفع خواهیم کرد.

مشاهده  تفاوت مایکروویو با ماکروفر

از جمله مواردی که نیاز به تعمیرات جاروبرقی است چه مواردی هستند؟

از جمله این موارد می‌توان به نامنظم کار کردن جاروبرقی، ایجاد جرقه و تولید گرمای بیش از حد، پریدن فیوز هنگام استفاده از جاروبرقی، کم شدن مکش جاروبرقی و صداهای ناهنجار حین کار با جاروبرقی یا لرزش جاروبرقی اشاره کرد.

تفاوت کیسه های یک بار مصرف با دائمی چیست؟

کیسه های یک بار مصرف بعد از جاروکشی باید دور انداخته شوند و قابلیت استفاده دوباره ندارند. کیسه های دائمی را می‌توان تمیز کرد و یا شست. البته پیشنهاد می‌شود از شستن زیاد کیسه های دائمی خودداری کنید. چرا که با شستن زیاد آن ها منافذ آن را باز می‌کنید و باعث ورود گرد و غبار درون جاروبرقی می‌شوید.

فروش قطعات جاروبرقی دوو در شرق تهران

افسریه، لویزان، رسالت، ارتش، حکیمیه، آهنگ، نارمک، سید خندان، شیان، پیروزی، تهرانپارس

فروش قطعات جاروبرقی دوو در شمال تهران

جردن، نیاوران، میرداماد، فرشته، دولت، آتی ساز، شهرک غرب، زعفرانیه، سعدآباد، فرمانیه، پاسداران، شمیرانات، سعادت آباد، پل رومی، جماران، جمشیدیه، دیباجی، تجریش، اندرزگو، زرگنده، الهیه، شریعتی، بلوار کاوه، آجودانیه، ظفر، کامرانیه، اقدسیه

فروش قطعات جاروبرقی دوو در غرب تهران

خلیج فارس، جنت آباد (شمالی جنوبی)، ستارخان، دریاچه چیتگر، کن، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، صادقیه، تهرانسر، شهرک راه آهن، مرزداران، آریاشهر، پونک، بلوار فردوس شرق و غرب، توحید

فروش قطعات جاروبرقی دوو در مرکز تهران

یوسف آباد، کارگر شمالی، مطهری، انقلاب، عباس آباد، فاطمی، امیر آباد، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، میدان ونک، شهر آرا، شهرک آزمایش، جلال آل احمد، گیشا

فروش قطعات جاروبرقی دوو در جنوب تهران

مهرآباد، باقر شهر، منیریه، یافت آباد، انقلاب، جوادیه، شهر ری، آزادی، جمهوری، قزوین، ورامین، شادآباد، عبدل آباد، نازی آباد، شاهپور، ولیعصر، خانی آباد، راه آهن، حافظ، نواب
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین