🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس

یکی از دغدغه های افرادی که لوازم برقی خانگی آن ها خراب می‌شود، تعویض بعضی از قطعات مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه است. سوالاتی مانند از کجا قطعات جاروبرقی فیلیپس را بخرم؟ از کجا قطعات جاروبرقی فیلیپس را با کیفیت و مرغوب تهیه کنم؟ از کجا خرید کنم که کیفیت خوبی داشته باشد و قیمت آن منصفانه باشد؟ این سوالات و دغدغه ها کاملا قابل درک است. ما پیشنهاد می‌کنیم تمامی قطعات یدکی که لازم دارید، از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر بخرید. فروشگاه هایی که هزینه قطعات آن ها منصفانه است و کیفیت قطعات خوو را ضمانت می‌کنند. در این صورت است که شما عزیزان با خیالی راحت دست به خرید می‌زنید؛ پس تا مطمئن نشده اید خرید نکنید. چرا که اگر قطعاتی‌ که می‌خرید با کیفیت و مرغوب‌ نباشند، نیاز به تعمیرات بیشتری خواهند داشت و از عمر مفید دستگاه کم می‌کند و مجبور به تعویض خود جاروبرقی خواهید شد. در نتیجه به منظور جلوگیری از این وضعیت از فروشگاه ها و نمایندگی قطعات یدکی معتبر وقتی مطمئن شدید خرید کنید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی فروش قطعات جاربرقی فیلیپس Philips در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
قطعات جاروبرقی فیلیپس

فروش برترین قطعات جاروبرقی فیلیپس Philips

جاروبرقی ها لوازم و قطعات یدکی زیادی دارند که اغلب آن ها قابل تعویض می‌باشند. سوالی که پیش می‌آید، این است که چه زمانی باید قطعات یدکی را تعویض کنیم؟ از کجا باید آن ها را تهیه کنیم؟ در ادامه به قطعات یدکی و… خواهیم پرداخت.

اغلب این پرسش‌ها در زمانی مطرح می‌شود که برای خرید این قطعات به دنبال یک فروشگاه بزرگ و معتبر هستید. منظور جایی است که بتوان تمام لوازم یدکی جاروبرقی (حتی بدنه مدل‌های مختلف) را از آن خریداری کرد. فروشگاهی که محصولات آن در عین تنوع از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد. چرا که کیفیت لوازم مصرفی در جاروبرقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا این قطعات هستند که عمر مفید یک دستگاه را تعیین می‌کنند.

مجموعه ژاو سرویس نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس است. از ویژگی های این مجموعه می‌توان به تنوع بالای محصولات، تضمین اصل بودن قطعات، فروش حضوری و آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

همانطورکه می‌دانید جاروبرقی‌ها دارای لوازم و قطعات یدکی زیادی هستند. اغلب این قطعات قابل تعویض اند. اما در چه صورت باید قطعات جاروبرقی را تعویض کنیم یا بهترین محل برای تهیه قطعات فابریک جاروبرقی فیلیپس کجاست؟ برای پاسخ به این سؤالات، قصد داریم که در این مقاله، انواع لوازم یدکی جاروبرقی فیلیپس، ضرورت تعویض آن‌ها، نمایندگی فروش این قطعات و قیمت آن‌ها را بررسی کنیم.

در چه صورت نیازمند خرید قطعات جاروبرقی فیلپس خواهید شد؟

در چه صورت نیاز است که لوازم جانبی جاروبرقی فیلیپس خریداری شود؟ پاسخ این سؤال بسیار واضح است و به طرز نگهداری ما از دستگاه برمی‌گردد. به ‌طورکلی لوازمی همچون، کیسه و فیلتر باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند. عدم تعویض به موقع این دو قطعه می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات بزرگتری در دستگاه شود. همچنین سایر قطعات جاروبرقی مانند لوله خرطومی، پارویی و … نیز می‌توانند در طول مدت‌ها استفاده از دستگاه خراب شوند. خرابی این قطعات نیز عملکرد کلی دستگاه و تمیزکردن منزل را تحت الشعاع قرار می‌دهند. بنابراین این قطعات باید در کوتاه‌ترین زمان با قطعات فابریک و مرغوب جایگزین شوند.

بهتر است قطعات جانبی جاروبرقی فیلیپس را از جایی معتبر خریداری نمایید . در صورت خرید این قطعات از نمایندگی آن علاوه بر اطمینان بر اورجینال بوذن قطعات، در قیمته و هزینه ای که می کنید نیز صرفه جویی می شود. البته در صورتی که از جاروبرقی به نحوه درست استفاده کنید، تعویض و یا تعمیر این قطعات به ندرت اتفاق می افتد.

 

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی رسمی فروش قطعات جاروبرقی فیلپس:

همانطور که گفته شد، اگر در دستگاه از قطعات بی‌کیفیت استفاده شود، میزان تعمیرات افزایش پیدا می‌کند و عمر مفید دستگاه نیز به پیروی از آن کاهش می‌یابد. از همین رو لازم است که قطعات جاروبرقی فیلیپس از نمایندگی مجاز آن تهیه شوند. مجموعه ژاو سرویس یدک با تمرکز بر تهیه و تأمین قطعات جاروبرقی توانسته است به یکی از معتبرترین فروشگاه‌های این قطعات تبدیل شود. لوازم مصرفی جاروبرقی فیلیپس در این مرکز به‌صورت عمده و تکی عرضه می‌شوند. همچنین به منظور فروش این قطعات در سراسر کشور، امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد.

مشاهده  تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک

برخی از قطعات جاروبرقی فیلیپس

پاکت جاروبرقی

یکی از قطعات یدکی که در‌ دو نوع پاکت های دائمی و یک بار مصرف عرضه می‌شوند. این پاکت ها از قطعات جاروبرقی فیلیپس هستند که محفظه ای برای آشغال های جمع شده است. پاکت های دائم پس از کشیدن جاروبرقی باید تخلیه شوند و پاکت های یک بار مصرف باید دور انداخته شوند.

البته در انتخاب پاکت ها پیشنهاد می‌شود از پاکت های یک بار مصرف استفاده کنید، چرا که در پاکت های دائمی اگر بعد از جارو کشیدن به درستی آن ها را تمیز نکنید و درون آن ها گرد و غبار باقی بماند خود یک علت کم شدن مکش جاروبرقی خواهد شد. در حالی که در پاکت های یک بار مصرف پس از کشیدن جارو کافی است آن را دور بیندازید و جای آن را با پاکت جدیدی تعویض کنید.

فیلتر جاروبرقی

وقتی پمپ مکش، هوای داخل مخزن را تخلیه می‌کند. آشغال های ریز و درشت از خرطومی وارد مخزن می‌شود. قبل از ورود این آشغال های ریز و درشت به مخزن، فیلتر جاروبرقی گرد و غبار ها را جمع کرده و از بازگشت آن ها به محیط جلوگیری می‌کند.

پارویی

یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس که جزو قطعات مصرفی می‌باشد؛ به این منظور که پس از مدتی نیاز به تعویض دارد، پارویی است. برس یا همان پارویی بخش انتهایی جاروبرقی می باشد و روی زمین قرار می‌گیرد. این قطعه طوری تنظیم شده است که بتواند مو و پرزهای فرش و آشغال ها را جمع آوری کند.

 

موتور

یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس که از اصلی ترین قطعات آن محسوب می‌شود. وقتی موتور کار نکند و یا عملکرد درستی نداشته باشد، جاروبرقی از کار خواهد افتاد. موتور جاروبرقی نیروی لازم برای جاروبرقی را فراهم می‌کند. اگر موتور جاروبرقی شما نیاز به تعمیر داشت، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس تماس فرمایید.

سیم جمع کن

سیم جم کن یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس است که خود به چند بخش تقسیم می‌شود. سیم جمع کن شامل اهرم ترمز، قرقره، پریز، سیم و قسمت متحرک و… است. سیم جمع کن را نیز می‌توان یکی از قطعات مصرفی جارو برقی دانست. اگر برای جمع کردن سیم از ضربه و فشار بیش از حد روی دکمه سیم جمع کن استفاده کنید، این دکمه هرز می‌شود و دیگر کارایی نخواهد داشت.

لوله جاروبرقی

لوله ها از قطعات جاروبرقی فیلیپس هستند که داخل جاروبرقی قرار نگرفته اند. لوله های جاروبرقی به دو صورت خرطومی و تلسکوپی می باشند. لوله خرطومی همان لوله انعطاف پذیر است و لوله تلسکوپی همان لوله فلزی است که می‌توان آن را به طور دلخواه تنظیم کرد.

 

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس

برد جاروبرقی

برد جاروبرقی نیز یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چرا که وظیفه فرمان دادن به سایر قطعات بر عهده برد جاروبرقی است. برد شامل مدار ها و اتصالات زیادی است که اگر هر کدام از آن ها عملکرد درستی نداشته باشند و یا خراب شوند در روند جاروبرقی موثر خواهند بود. نکته مهم درباره برد جاروبرقی آن است که تعمیر نمی‌شود و در صورت خرابی باید تعویض شود.

مشاهده  تعمیر شیر اجاق گاز

زغال جاروبرقی

زغال های کربنی یکی از قطعات جاروبرقی فیلیپس که احتمال دارد در طول زمان و استفاده از جاروبرقی، کوتاه شده باشند. یکی از لوازم یدکی که بسیار در جاروبرقی تاثیر گذار است زغال آن می‌باشد. چرا که در صورت کوتاه شدن آن یک علت جرقه زدن در موتور جاروبرقی خواهد بود. در نتیجه هر از چند گاهی زغال های جاروبرقی را تعویض کنید.

ترموستات جاروبرقی

ترموستات قطعه ای از قطعات جاروبرقی فیلیپس که هنگام داغ شدن جاروبرقی آن را خاموش می‌کند و از سوختن موتور جلوگیری می‌کند.

برخی نکات استفاده درست از جاروبرقی

برای آن که قطعات جاروبرقی فیلیپس کمتر خراب شوند و در کل طول عمر مفید جاروبرقی حفظ و حتی بیشتر شود، رعایت و انجام بعضی نکات بسیار کمک کننده می‌باشد. از جمله این نکات می‌توان به تعویض فیلتر جاروبرقی اشاره کرد. تعویض فیلتر جاروبرقی را خود افراد می‌توانند انجام دهند.

نکته دوم تمیز کردن کیسه جاروبرقی می‌باشد. کیسه جاروبرقی از قطعات جاروبرقی فیلیپس است که باید به طور منظم تمیز شود. البته در مورد پاکت های یک بار مصرف جاروبرقی این مورد نیاز نیست. فقط باید در نظر داشته باشد که بعد هر استفاده پاکت جدید جایگذاری کنید. پیشنهاد ما در این باره استفاده از کیسه های دائمی است که نیاز دارند حداکثر هر ۱۵ روز تمیز و شسته شوند.

از جمله موارد دیگر در حیطه استفاده مناسب می‌توان به درست استفاده کردن از سیم جاروبرقی اشاره کرد. هنگام کشیدن جارو مواظب کشیده شدن سیم یا گیرکردن آن در زیر اشیاء باشید.

یکی دیگر از قطعات جاروبرقی فیلیپس که باید مواظب آن باشید، خرطومی جاروبرقی است. این خرطومی گرچه کیفیت خوبی دارد اما امکان پارگی توسط اشیای تیز دارد. در نتیجه باید هنگام جاروکشی مواظب این نوع وسایل باشید و با جاروبرقی شیشه و… را جارو نکنید.

 

برای تعویض قطعات جاروبرقی ابتدا از تعمیر نشدن آن ها اطمینان کسب کنید و در صورت نیاز به تعویض می توانید از نمایندگی های معتبر سفارش قطعه دهید. ژاو سرویس یکی از نمایندگی های معتبر برای فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس است. چرا که اگر نیاز به تعمیر بود، تعمیرکار آن را تعمیر کرده و در صورت تعویض نیز قطعات خود را پشتیبانی و ضمانت می‌کند.

قطعات جاروبرقی چه قطعاتی را شامل می شود؟

از جمله قطعاتی که می‌توان به آن اشاره کرد: پاکت، فیلتر، پارویی، لوله های تلسکوپی و خرطومی، موتور، برد، سیم جمعکن، ترموستات، زغال، نگهدارنده کیسه و... است.

قطعات مهم جاروبرقی چه قطعاتی هستند؟

از مهم ترین قطعات جاروبرقی می‌توان به برد و موتور آن اشاره کرد. موتور اگر خراب شود یا عملکرد درستی نداشته باشد، روی تمام عملکرد جاروبرقی تاثیر می‌گذارد و برد نیز به سایر قطعات فرمان می‌دهد و در صورت خرابی یا عملکرد نادرست روی تمام روند جاروبرقی تاثیر گذار است.

در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات می توانم با نمایندگی شما تماس بگیرم؟

بله ژاو سرویس پاسخگویی 24 دارد. قطعات خود را ضمانت می‌کند و تعمیرات صورت گرفته را نیز تا 6 ماه ضمانت می‌کند. در نتیجه با خیال راحت می‌توانید برای تعمیرات و یا تعویض بعضی قطعات با نمایندگی لوازم یدکی ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده کنید.

مشاهده  ارور h97 و h98 مایکروفر پاناسونیک

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس در شرق تهران

نارمک، آهنگ، لویزان، شیان، تهرانپارس، حکیمیه، ارتش، افسریه، سید خندان، رسالت، پیروزی

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس در شمال تهران

شهرک غرب، اندرزگو، آتی ساز، زعفرانیه، بلوار کاوه، پل رومی، آجودانیه، جماران، پاسداران، تجریش، دیباجی، زرگنده، دولت، شریعتی، سعدآباد، کامرانیه، اقدسیه، جردن، الهیه، فرشته، ظفر، شمیرانات، جمشیدیه، میرداماد، سعادت آباد، نیاوران، فرمانیه

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس در غرب تهران

تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهر زیبا، صادقیه، کن، مرزداران، آیت الله کاشانی، بلوار فردوس شرق و غرب، توحید، آریاشهر، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، ستارخان، خلیج فارس، سردار جنگل، پونک

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس در مرکز تهران

مطهری، عباس آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، انقلاب، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، شهر آرا، گیشا، یوسف آباد، جلال آل احمد، میدان ونک، امیر آباد، فاطمی، شهرک آزمایش

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس در جنوب تهران

عبدل آباد، آزادی، باقر شهر، شادآباد، یافت آباد، شاهپور، ولیعصر، راه آهن، قزوین، جوادیه، خانی آباد، مهرآباد، منیریه، ورامین، جمهوری، انقلاب، حافظ، نواب، شهر ری، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

2 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
شما نگهدارنده یا خشاب کسیه جاروبرقی فیلیپس مدل fc8295 رو دارید. البته بهمراه کیسه دائمی.

سلام، جاروی برقی فیلیپس ما کارمی کند. ولی، بعضی مواقع در حال کار کردن سرعتش کم و زیاد می شود. علت چیست؟

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین