🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر

گاهی پیش می آید برای تعمیرات جاروبرقی خود نیاز به قطعه ای داشته باشیم. در این مورد برای خرید قطعات جاروبرقی پارس خزر به دنبال یک نمایندگی معتبر هستیم. نمایندگی که بتوان در آن قطعات اصل و اورجینال جاروبرقی پارس خزر را پیدا کرد. آن چه باعث افزایش طول عمر جاروبرقی بعد از تعمیر آن می شود، نحوه تعمیرات و کیفیت قطعات استفاده شده در آن می باشد. چرا که به کارگیری قطعات بی کیفیت در قطعات جاروبرقی پارس خزر باعث می شود تا بعد از مدتی خراب شود و هم به جاروبرقی آسیب رساند و در نتیجه دستگاه دوباره نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. با توجه به مطالبی که گفتیم، قصد داریم شما را با قطعات جاروبرقی پارس خزر آشنا کنیم تا شما با قطعات اصل آشنایی یافته و به ما اعتماد کنید. انتخاب و دقت در خرید قطعات خیلی حائز اهمیت می باشد؛ چرا که اصل بودن قطعه برای تعمیر درست هر وسیله برقی مهم است. 

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی Pars Khazar

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
قطعات جاروبرقی پارس خزر

فروش برترین قطعات جاروبرقی پارس خزر Pars Khazar

آگاهی و شناخت بر قطعات جاروبرقی پارس خزر می تواند سبب گردد افراد در صورت مواجه شدن با بروز مشکل نیز علت ناشی از اختلال در عملکرد جاروبرقی را دانسته و سریعا جهت تعمیر تخصصی دستگاه جاروبرقی پارس خزر Pars Khazar توسط متخصصین مجرب در این زمینه اقدام نمایند.

حال در ادامه به برخی از این قطعات اشاره می نماییم.

بدنه جاروبرقی

اصولا بدنه جاروبرقی از جنس پلاستیک ساخته می شود. اما امکان دارد جاروبرقی های سطلی با جنس فلز ساخته شوند. بدنه جاروبرقی اهمیت بسیاری در قدرت مکش و میزان صدای جارو برقی دارد. چرا که اگر بدنه جاروبرقی بی کیفیت باشد، باعث هدر رفتن مکشی که موتور ایجاد می کند و افزایش صدای موتور و حتی ایجاد صدای هنگام روشن بودن در حین کار آن، می شود.

البته این یک علت صدای بلند جاروبرقی می باشد. امکان دارد صدای زیاد موتور ناشی از خرابی بلبرینگ موتور باشد . یا یکی از علت کم شدن مکش جاروبرقی شکستگی داخل کیسه یا مخزن زباله است که باعث کم شدن مکش و کارایی آن شود.

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر

موتور جاروبرقی

یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر که قلب جاروبرقی است، موتور آن می باشد. موتور یکی از اصلی ترین قسمت های جاروبرقی می باشد. موتور خود دارای قطعات مختلفی است که نام خواهیم برد:

آرمیچر جاروبرقی

آرمیچر قسمت گرداننده موتور جاروبرقی می باشد که وات های مختلفی با سرعت های متفاوتی دارد. به طور کل تعداد دورهای آرمیچر ما بین 25000 تا 50000 در دقیقه می باشد. آرمیچر خود دارای قسمت های مختلفی مانند کلکتور، بلبرینگ و… است.

بلبرینگ های موتور

یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر که بیشتر از قطعات دیگر خراب می شود، بلبرینگ موتور است. از علت های آن می توان به سرعت بالای چرخش، گرد و غبار و رطوبت بالای محیط موتور اشاره کرد. برای افزایش کارایی بهتر قطعات جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاه پیشنهاد می کنیم بیش از 10 دقیقه به طور مداوم از جاروبرقی استفاده نکنید و از فیلتر های مناسب و پامت های یکبار مصرف استفاده کنید.

برای تعویض بلبرینگ های جاروبرقی به هیچ عنوان خود دست به تعویض نزنید. چرا که تعویض بلبرینگ کاری بسیار تخصصی و سخت می باشد و کوچک ترین اشتباه باعث آسیب به سیم پیچی های موتور می شود. توصیه می کنیم برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر خود از یک نمایندگی یا تعمیرکار خبره کمک بگیرید. برای خرید قطعات مورد نیاز خود نیز می توانید از ژاو سرویس کمک بگیرید.

پروانه ثابت و پروانه محرک موتور جاروبرقی

در قطعات جاروبرقی پارس خزر دو نوع پروانه در موتور داریم. نوع اول پروانه محرک است که متصل به محور موتور است و کارایی آن مکش موتور می باشد (از جنس آلومینیوم می باشد چرا که هم سبک باشد هم در برابر رطوبت مقاوم باشد). نوع دوم پروانه ثابت است که به طور معمول از جنس پلاستیک ساخته می شود و جای آن پشت پروانه محرک روی بدنه اصلی موتور است.

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر

بالشتک های موتور

بالشتک های قطعات جاروبرقی پارس خزر شامل دو دسته سیم پیچی در موتور جاروبرقی می باشند. این سیم پیچی ها روی تیغه های فلزی داخل موتور قرار می گیرند. جنس این بالشتک ها معمولا از مس است ولی بعضی از کارخانه ها به خاطر کاهش هزینه در فکر تولید آن ها با جنس آلومینیوم هستند.

مشاهده  فروش قطعات مایکروفر و مایکروویو

زغال های موتور

زغال ها از قطعات جاروبرقی پارس خزر هستند که جزوی از قسمت های انتقال دهنده انرژی الکتریکی به کلکتور آرمیچر می باشند. جنس زغال ها از گرافیت است. مرغوب بودن زغال ها در جاروبرقی خیلی اهمیت دارد. چرا که اگر زغال نامرغوب باشد در موتور جرقه ایجاد می شود و این عمل باعث ایجاد بار اضافی بر موتور خواهد شد.

اگر فشاری که به جاروبرقی وارد می‌کند زیاد شود، سبب سوختن سیم پیچی موتور می‌شود. علاوه بر آن زغال نامرغوب سبب ایجاد خردگی در کلکتور می شود و در طول زمان باعث از بین رفتن کلکتور می شود. تعمیر یا تعویض کلکتور نیز به تنهایی انجام نمی‌گیرد و باید سیم پیچی آرمیچر تجدید شده و یا موتور به کل عوض شود.

بهترین و با کیفیت ترین زغال، زغالی است که کمترین حد جرقه و خردگی را ایجاد کند. تعویض زغال های جاروبرقی کار چندان سختی نیست. کافی است زغال مناسب موتور خود را تهیه کنید که برای تهیه آن و بقیه قطعات می توانید با ژاو سرویس تماس گیرید و بعد از آن زغال های کهنه را از محل خود خارج کرده و زغال های جدید را بعد از لحیم کاری در محل مربوطه قرار دهید.

بدنه موتور

یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر است که از جنس آهن ساخته شده ولی گاهی احتمال دارد از پلاستیک و باکالیت نیز استفاده شود. کارایی آن نگه داشتن تمام اجزای موتور در کنار هم می باشد.

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزرمدار یا دیمر جاروبرقی همراه کلید اصلی

مدار یا دیمر وظیفه کاهش سرعت موتور را دارد. یعنی سرعت موتور را تنظیم می کند و در راستای آن مکش جارو برقی نیز تنظیم می شود. مدار کاربرد های دیگری مانند سیستم هشدار دهنده کیسه یا پاکت و سیستم محافظت از موتور نیز دارد.  دیمر ها بعضی اوقات با چند دکمه و گاهی با حرکت ریلی یک دکمه سرعت موتور را تنظیم می نماید.

قطعه کلید اصلی یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر که وظیفه خاموش روشن کردن جاروبرقی را دارد و یا روی برد اصلی قرار گرفته یا با یک سیم به برد اصلی وصل شده است.

 

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر

خرطومی و دگر وسایل مربوطه

خرطومی جاروبرقی و متعلقاتش یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر است که بسیار حائز اهمیت می باشند. چرا که در کل نقش مهمی در مکش جاروبرقی دارند. خرطوم یا همان شلنگ جارو برقی از جنس بسپار (پلیمر) مرغوب هستند که دارای انعطاف و مقاومت کششی بالایی می باشند. خرطوم ها دارای 4 سایز می باشند:

  • سایز 32 که در جاروبرقی های قدیمی به کار برده می شد.
  • سایز 34 که متداول ترین سایز خرطوم جاروبرقی است
  • سایز 36 که این سایز نیز از متداول ترین سایز ها می باشد.
  • سایز 38 که به طور کلی بیشتر در جاروبرقی های صنعتی به کار می روند.

 

برخی متعلقات دستگاه جاروبرقی

پارویی یا برس

پارویی یا همان برس یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر و انواع جاروبرقی های دیگر است که با زمین برخورد دارد. پارویی با کمک مکش جاروبرقی زباله ها و حتی پرز های قالی را جمع می‌کند و به داخل پاکت جاروبرقی هدایت می‌کند. برس ها دارای انواعی هستند که برای سطوح مختلف متقاوت اند برای مثال می‌توان به برس های مبل پاک کن و یا گوشه گیر ها اشاره کرد.

مشاهده  تعمیرات مایکروفر در تهران

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر

لوله

این لوله نیز یکی از قطعات جاروبرقی پارس خزر است که جز قطعات مکش جاروبرقی محسوب می‌شود. لوله استیل یک کاربرد دیگر نیز دارد، فرد به هنگام استفاده از جاروبرقی زیاد خم نشود و آسیبی در این مورد نبیند.

افراد می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل بر هر یک از قطعات دستگاه جاروبرقی پارس خزر Pars Khazar با نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر تماس حاصل نمایند.

موتور دارای چه قطعاتی است؟

از جمله قطعات موتور می توان به آرمیچر، بلبرینگ، پروانه ها، بالشتک ها و زغال ها اشاره کرذ.

چرا قطعات اصل و فابریک را انتخاب کنیم؟

پاسخ حدودا واضح است، وقتی از قطعات فابریک برای تعمیرات استفاده کنید باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود درحالی که قطعات بی کیفیت باعث آسیب به جاروبرقی خواهد شد.

قطعات مصرفی جاروبرقی چه قطعاتی هستند؟

قطعاتی مانند برس یا پارویی و یا خرطوم جاروبرقی که در طول زمان نیاز به تعویض شدن دارند.

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر در شرق تهران

رسالت، شیان، ارتش، افسریه، تهرانپارس، حکیمیه، آهنگ، سید خندان، پیروزی، لویزان، نارمک

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر در شمال تهران

فرمانیه، زعفرانیه، اقدسیه، فرشته، سعادت آباد، الهیه، تجریش، آتی ساز، جردن، پاسداران، شریعتی، آجودانیه، شمیرانات، جمشیدیه، کامرانیه، جماران، ظفر، پل رومی، اندرزگو، سعدآباد، میرداماد، نیاوران، شهرک غرب، بلوار کاوه، زرگنده، دولت، دیباجی

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر در غرب تهران

مرزداران، آریاشهر، کن، سردار جنگل، توحید، پونک، صادقیه، ستارخان، شهرک راه آهن، شهر زیبا، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، خلیج فارس

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر در مرکز تهران

میدان ولیعصر، شهرک والفجر، عباس آباد، یوسف آباد، مطهری، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا، میدان ونک، امیر آباد، شهرک آزمایش، خیابان ولیعصر، فاطمی، کارگر شمالی، انقلاب، شیخ بهایی

فروش قطعات جاروبرقی پارس خزر در جنوب تهران

نازی آباد، یافت آباد، ورامین، انقلاب، راه آهن، شهر ری، حافظ، عبدل آباد، نواب، قزوین، جمهوری، ولیعصر، شادآباد، شاهپور، جوادیه، مهرآباد، باقر شهر، منیریه، آزادی، خانی آباد
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با سلام
ببخشید من بدنه جاروبرقی پارس خزر 1500 وات مدل taroo رو می خوام. رنگ سرمه ای. چطور میتونم پیداش کنم

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین