فروش قطعات سولاردام

فروش قطعات سولاردام

همه ما به خوبی می دانیم که کاربرد برخی لوازم خانگی برقی مثل سولاردام.ماکروویو و..امروزه بسیار گسترده گشته و لذت آشپزی را برایمان دوچندان می کنند. وقتی در کوتاه ترین زمان ممکن غذایمان گرم و آماده می شود مزیت وجود دستگاه هایی مانند سولاردام را به خوبی حس می کنیم.

برای پرداختن به فروش قطعات سولاردام نیاز است که ابتدا به توضیحاتی در خصوص تشکیل قطعات آن بپردازیم. در بسیاری از مواقع فروش قطعات سولاردام جهت تعمیرات سولاردام اتفاق میفتد که ژآو سرویس هر دو را پوشش خواهد داد

برای اطلاعات بیشتر درباره فروش قطعات سولاردام با ما همراه باشید.

اهمیت قطعات سولاردام

برای اینکه بتوانیم به خوبی دستگاه سولاردام و قطعات آن را بشناسیم ابتدا باید به معرفی برخی از قطعات سولاردام بپردازیم تا آشنایی نسبی با عملکرد دستگاه ایجاد گردد و فروش را راحت تر نماید.

وقتی شناخت بیشتری با دستگاه و قطعات آن صورت گیرد مشتری نیز انتخاب راحت تر و کامل تری برای خرید محصول خواهد داشت که تصمیم به خرید علاوه بر کاربرد مفید محصول برای مشتری به شناخت او از دستگاه سولاردام و قطعات آن بستگی دارد.

بنابراین در امر فروش قطعات سولاردام معرفی قطعات سولاردام تا حدودی حائز اهمیت می باشد.

فروش قطعات سولاردام در ژآو

  1. موتور گردان سولاردام که موتور سینی گردان هم نامیده می شود.
  2. سینی شیشه ای سولاردام
  3. رابط های محافظ ولتاژ موجود در سولاردام
  4. خازن های ولتاژ سولاردام
  5. دیود های ولتاژ سولاردام(دیود ولتاژ بالا):دیود به نوعی سبب می شود جریان الکتریکی از یک جهت در آن عبور کرده و از برگشت جریان در جهتی دیگر جلوگیری به عمل می آورد.
  6. ترانس ولتاژ بالا
  7. موتور فن که قابلیت خنک کنندگی دارد
  8. صفحه محافظ امواج که نسوز می باشد
  9. فیوز های ولتاژ
  10. شفت سولاردام
  11. ترموستات که به آن کلید حرارتی هم گفته می شود
  12. برد فرمان که به آن برد الکترونیک هم گفته می شود
  13. غلتک چرخان که نام دیگر آن حلقه غلتک می باشد
  14. المنت گریل(المنت فنری گریل موجود در سولاردام)
  15. لامپ روشنایی
  16. لامپ اشعه یا مگنترون سولاردام
  17. و ..

تا به اینجا با اسامی برخی از قطعات سولاردام که شناخت خریداران از آنها در فروش قطعات سولاردام خالی از لطف نمی باشد؛آشنا گشتیم. حال به توضیحاتی درباره بعضی از قطعات مهم معرفی شده برای شناخت بیشتر فروش قطعات سولاردام  برای شما عزیزان از آنها می پردازیم.

فروش قطعات سولاردام

مهم ترین قطعه در فروش قطعات سولاردام:

در عنوان هم از کلمه مهم ترین استفاده کردیم بنابراین در اینجا با اساسی ترین قطعه موجود در سولاردام آشنا می شویم. لامپ اشعه یا لامپ مگنترون اصلی ترین قطعه برای گرم کردن غذا در سولاردام می باشد زیرا این لامپ با تولید اشعه و ایجاد امواج سبب آماده شدن غذا به واسطه گرم شدن آن می شود به همین دلیل به این لامپ،لامپ امواج هم نیز گفته می شود.

باید بدانیم که لامپ مگنترون به طور کل در موتور های مختلف به شکلی متفاوت عرضه می گردد. از توضیح دادن این لامپ به طور تخصصی عبور می کنیم و به شکلی ساده کلیت آن را برایتان شرح می دهیم.

وجود این لامپ در سولاردام برای فروش قطعات سولاردام بسیار مهم می باشد زیرا این لامپ با تولید اشعه و گرمای موجود سبب گرم شدن غذا در زمانی سریع می شود که در صورت خراب شدن لامپ اشعه یا لامپ مگنترون با توضیحات داده شده متوجه می شویم که دیگر غذایی گرم نخواهد شد و نیاز به تعمیر توسط متخصص مجرب دارد.

مشاهده  علت خاموش شدن ناگهانی سولاردام ال جی

خازن های قابل فروش قطعات سولاردام:

در ادامه توضیح فروش قطعات سولاردام می گوییم از آنجایی که دستگاه سولاردام مصرف برق زیادی دارد وجود داشتن میزان ولتاژ بالا در سولاردام مهم می باشد تا به خوبی کار کند.خازن به دلیل ذخیره داشتن برق در خود غذا را گرم می نماید که این گرم کردن غذا به همراه دیود و مگنترون در هنگام شروع کار ترانس اِعمال می گردد.

قطعه خازن سبب می شود دستگاه سولاردام روشن شود که این روشن شدن به دلیل ایجاد ولتاژ توسط خازن،ترانس های ولتاژ و دیود می باشد که البته قطعه خازن مقدار ولتاژی که ترانس های ولتاژ بالا در سولاردام احتیاج دارند ایجاد و به دست می آورد.

از آنجایی که وجود این قطعه در روشن شدن سولاردام حیاتی است در صورت خراب شدن سبب خاموش ماندن و روشن نشدن دستگاه می گردد.

فروش قطعه مهم دیود در سولاردام:

دیود همانطور که در مطالب بالا آن را معرفی نمودیم قطعه ای است که جریان الکتریکی را از خود عبور می دهد و اجازه برگشت آن را در جهتی دیگر نمی دهد به نوعی آن را در یک جهت سوق می دهد. در فروش قطعات سولاردام  این قطعه بسیار پر فروش است

دیود پس از لامپ مگنترون از دیگر قطعات مهم در سولاردام می باشد که بین مگنترون و ترانس با ولتاژ بالا قرار دارد. همانطور که پیش تر از دیود ولتاژ بالا نام بردیم دیود می تواند مقدار ولتاژ بالایی تا 20000 ولت را تحمل نموده و دچار مشکل نگردد به همین دلیل است که سولاردام از دسته دستگاه هایی می باشد که مصرف برق بالایی دارد.

دیود سبب می شود ولتاژ به مگنترون نرسد تا از بروز آتش سوزی جلوگیری کند.

در ادامه به شناخت دیگر قطعات موجود در سولاردام برای تکمیل اطلاعات در خصوص فروش قطعات سولاردام می پردازیم.

فروش قطعه ترانس قطعات سولاردام:

علاوه بر موارد گفته شده از ترانس در ولتاژ بالا باید بدانیم که قطعه ترانس ولتاژ سبب افزایش ولتاژ و جریان برق برای ورود به دستگاه سولاردام می شود تا با ورود میزان برق موردنیاز مگنترون شروع به کار کند. فروش قطعات سولاردام  در این بخش رونق بسیاری دارد

در صورتی که ترانس ولتاژ دستگاه سولاردام خراب گردد سولاردام کار نمی کند زیرا مگنترون برای تولید اشعه موردنظر برای گرم کردن غذا به میزان ولتاژ بالایی نیاز داردکه پیش تر ذکر کردیم ترانس قطعه افزایش دهنده ولتاژ می باشد.

و این قطعه است که سبب می شود دستگاه سولاردام تا 20000ولت را تحمل نماید.

فروش سینی شیشه ای از قطعات قابل فروش سولاردام:

همانطور که از اسمش پیدا است این سینی باید شیشه ای باشد تا سبب بازتاب اشعه لامپ مگنترون در فضای داخلی سولاردام نشود.

سینی شیشه ای سولاردام که به آن صفحه گردان هم گفته می شود سبب چرخیدن غذا در روی آن به شکلی مستقیم یا به همراه ظرف البته نه هر نوع ظرفی روی آن می شود تا تمام اجزای غذا به یک اندازه و به طور یکسان پخته و گرم و آماده شوند.

سینی شیشه ای موجود در داخل دستگاه سولاردام مقاومت در برابر شکستن در مقابل گرما را دارا می باشد و به نوعی قابلیت این را دارد که به دلیل گرمای اشعه تولید شده توسط لامپ مگنترون نشکند.

مشاهده  عیب یابی ماشین ظرفشویی

تا به اینجا در اشاره به فروش قطعات سولاردام برخی از قطعات موجود در سولاردام را توضیح دادیم.برای آشنایی با دیگر قطعات ادامه مطالب را نیز دنبال نمائید.

فروش برد  سولاردام:

برد فرمان که به آن برد الکترونیک هم می گویند بر تمامی قطعات و اقسام دستگاه سولاردام نظارت دارد و با کنترل این دستگاه قطعات عملکرد و وظایفشان را انجام می دهند زیرا از طرف برد فرمان به آنها دستور شروع کار داده می شود. از آنجایی که برد در هر دستگاهی به خصوص دستگاه سولاردام عهده دار دستور کار قطعات می باشد از قیمت بالایی برخوردار است.

این برد اگر به دلایلی مثل ضربه.اتصالی و نوسانات برق دچار مشکل و سوختن شود دستگاه سولاردام دیگر قادر به کار کردن نمی باشد و غذا گرم نمی شود. در این وضعیت گاهی اوقات برد آسیب دیده قابل تعمیر نبوده و باید تعویض گردد.

فروش قطعه فیوز در سولاردام:

در دستگاه سولاردام دو نوع قطعه فیوز وجود دارد که هر کدام وظایف خاص خود را دارند.

  1. فیوز حرارتی: جلوگیری از گرم شدن زیاد دستگاه سولاردام و قطع کردن برق به هنگام دمای بالای داخل دستگاه
  2. فیوز سرامیکی: محافظت در برابر نوسانات برق

بنابراین در راهنمایی برای فروش قطعات سولاردام باید اشاره شود که اگر قطعه فیوز خراب باشد باید تعویض گردد تا دستگاه در برابر خطرات احتمالی گفته شده ایمن باشد.

فروش قطعه موتور سینی گردان در سولاردام:

پیش تر درباره سینی شیشه ای سولاردام صحبت کردیم. در این قسمت باید اشاره کنیم که موتور سینی گردان دقیقا در زیر سینی شیشه ای قرار دارد و نقش اصلی چرخیدن غذا توسط سینی شیشه ای می باشد زیرا با فعال شدن این موتور که می توان به آن موتور محرک هم بگوییم سینی شیشه ای داخل دستگاه شروع به چرخش می کند و سبب گرم شدن غذا به طور یکسان و کامل می شود.

این موتور در گرم کردن غذا نقش مهمی دارد و در صورتی که به درستی از آن استفاده نشود مثل قراردادن غذا با ظروفی سنگین و دارای فشار زیاد روی سینی باعث می شود این موتور دچار مشکل و خرابی گردد بنابراین با خراب شدن موتور گردان در سولاردام دیگر غذا به یک اندازه و کامل گرم نمی شود. پس باید نسبت به نحوه درست استفاده از سولاردام به هنگام قرار دادن غذا در آن محتاط باشید. این بخش فروش قطعات سولاردام  را بالاتر برده است

فروش قطعه حلقه غلتک سولاردام:

پیش تر اشاره کردیم که حلقه غلتک نام دیگر غلتک چرخان می باشد.این حلقه در زیر سینی قرار دارد که این حلقه هم سبب چرخیدن سینی می شود و اللخصوص تعادل سینی را حفظ می نماید.

گفتیم برای چرخیدن سینی شیشه ای موتور سینی گردان شروع به چرخش می کند و با وجود حلقه غلتک سینی به چرخیدن می پردازد که با چرخیدن این حلقه به همراه سینی تمامی اقسام غذا توسط اشعه تولید شده از لامپ مگنترون گرم و پخته می شوند.

اگر حلقه غلتک به خوبی وظیفه چرخشی خود را اِعمال نکند تمامی اقسام غذا به یک میزان گرم نمی شوند و فقط به یک قسمت غذا توسط اشعه گرما منتقل می گردد.

مشاهده  ارور h97 و h98 مایکروفر پاناسونیک

فروش صفحه محافظ امواج:

برای ادامه پرداختن به فروش قطعات سولاردام باید ذکر کنیم که در دیواره داخلی یا فضای داخلی دستگاه سولاردام از صفحه ای به نام صفحه میکا یا طلق نسوز میکا استفاده شده است که غیرقابل اشتعال و شکست ناپذیر می باشد و از مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار و میزان حرارت بیشتر از 1000 درجه برخوردار می باشد.

به همین دلیل است که دستگاه سولاردام میزان گرما و اشعه تولید شده توسط لامپ مگنترون برای گرم کردن غذا را  به خوبی تحمل می کند زیرا مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

تا اینجا سعی کردیم تعدادی از قطعات مهم موجود در دستگاه سولاردام را برای فروش قطعات سولاردام برایتان شرح دهیم. امید است که به خوبی از مطالب استفاده نمائید. جهت یافتن بهترین منبع برای فروش قطعات سولاردام ژآو سرویس را انتخاب نمایید

ممنون از همراهی شما بزرگواران

اشتراک در
اطلاع از

8 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام درب سولاردم موجود دارید؟ یا فریم درب؟

وقت بخیر ،متاسفانه موجود نیست

سلام شیشه داخل سولاردم رو میخواستم همونی که گرده و رپی غلطک گردان قرار میگیره شیشه ش چند قیمته؟

وقت بخیر متاسفانه موجود نیست

سلام لولای یک طرف در موقع بستن خودش داخل نمیره باید یه هولی بدیم بسته بشه این قسمت قابل تعویض هست مشکلش چیه میتونید راهنمایی کنید

وقت بخیر اگه در مورد مایکروویو صحبت می‌کنید بله قابل تعمیر هست

سلام. برد الکترونیکی سولاردام ال جی مدل ۳۸۸۴ موجود دارین؟ حدود قیمت چقدر هست؟

سلام
شما سینی فلزی ماکروفر سوالاردوم مدل
SD-3853SR ال جی را موجود دارید