🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران

یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی در ایران ، برند بوش (Bosch) می باشد. این برند آلمانی که سال هاست در بازار ایران خرید و فروش می شود به کیفیت و طول عمر طولانی مشهور است. با این وجود نمی توانید عدم خرابی این محصولات را تضمین کنید. هر کدام از لوازم خانگی شما ، ممکن است روزی دچار ایراد شده و نیاز به پشتیبانی و خدمات تعمیرات داشته باشد. اگر به یک مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران نیاز دارید ، در جای درستی می باشید. ژاو سرویس ، مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران ، آماده خدمت رسانی به شما در تمامی نقاط تهران می باشد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی پشتیبانی و تعمیرات لوازم خانگی Bosch

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران

مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران

لوازم خانگی در انواع برند و مدل تولید می گردد و هر برندی از بازار مصرف متفاوتی در ایران برخوردار می باشد. اما شاید هر برندی یا شرکتی به پای تولید کننده محصولات لوازم خانگی بوش نرسد. Bosch که در ایران با خوشنامی شناخته می شود یک کارخانه و تولید کننده آلمانی است که تمامی محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. با این وجود نمی توان با اطمینان گفت که محصولات بوش در هیچ صورتی خراب نمی شوند و دچار ایراد نمی گردند. به همین علت است که همه مصرف کنندگان این برند به مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران نیاز دارند. اگر به دنبال مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران می گردید که بتوانید با خیال راحت لوازم برقی خود را به آن بسپارید ، ژاو سروبس را از دست ندهید.

ژاو سرویس ، نمایندگی تخصصی تعمیرات انواع محصولات بوش مانند جاروبرقی ، ظرفشویی ، لباسشویی و … در تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران

چرا به یک مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران نیاز داریم ؟

اگر در شهر تهران زندگی می کنیم انواع تعمیرگاه های تعمیر لوازم خانگی در دسترس شماست. اما همه ی آن ها برای سپردن لوازم برقی قابل اطمینان نیستند. شما به یک مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران نیاز دارید چرا که :

1-تعمیرات مطمن

اگر دستگاه یا لوازم خانگی شما خراب شده باشد ، نیاز به تعمیرگاهی برای تعمیرات آن نیاز دارید. اما آیا همه تعمیرگاه ها علم و مهارت لازم برای تعمیرات لوازم خانگی به خصوص محصولات بوش را دارند؟ در این صورت یک مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. به این علت که فقط چنین مرکزی تخصص لازم برای تعمیرات برند بوش را خواهد داشت. پس به جای اعتماد به مکان های ناشناس ، کار را به تکنسین ها و تعمیرکاران فنی بسپرید.

3-عیب یابی دقیق

برای اینکه بتوانید تعمیرات خوب و دقیقی را انجام دهید باید بتوانید ایراد دستگاه را پیدا کنید. عیب یابی از لوازم خانگی چندان کار آسانی نمی باشد و اگر هم با آزمون خطا صورت بگیرد ممکن است دستگاه را دچار ایراد و خرابی بیشتری کند. به همین علت می باشد که عیب یابی محصولات خانگی بوش نیز باید در یک مرکز تخصصی صورت بگیرد. در این صورت عیب یابی به صورت دقیقی صورت میگیرد و تعمیرات آن به بهترین نحو ممکن صورت میگیرد.

2-تجهیزات تخصصی

هر کاری نیاز به تجهیزات تخصصی خود را دارد. تعمیرات برند بوش نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و باید تعمیرات آن با تجهیزات و ابزار متناسب با خود انجام بگیرد. به همین علت است مراجعه به مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران اهمیت زیادی دارد. این مرکز انواع و ابزار و تجهیزات لازم برای عیب یابی یا تعمیرات لوازم خانگی بوش در اختیار دارد تا با خیال راحت بتوانید لوازم برقی خود را به آن بسپارید.

4-تخصص در تعمیرات لوازم خانگی بوش

هرچند که به طور کلی ساختار انواع لوازم خانگی در انواع برند ، مشابه می باشد اما با این وجود تفاوت هایی نیز وجود دارد که کار پشتیبانی و تعمیرات آن را تخصصی تر می کند. تعمیرکار شما باید در زمینه تعمیرات محصولات بوش تخصص و تجربه لازم را داشته باشد تا مشکل از هر نظری حل گردد. پس از به دنبال مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران با تخصص در تعمیرات برند بوش می گردید ، ژاو سرویس بهترین انتخاب برای شما می باشد.

مشاهده  تعمیر اسپرسوساز و قهوه ساز بوش

5-تهیه قطعات فابریک و ارجینال

باید بدانید اگر برای تعمیرات لوازم خانگی خود به تعویض قطعه نیاز دارید ، یافتن قطعه ارجینال کار آسانی نمی باشد و البته افراد غیر متخصص نیز از پس انجام این کار بر نمی آیند. چرا که تشخیص قطعه اصلی از فرعی کار چندان آسانی نیست و ممکن است در پیدا کردن قطعه ارجینال چندان موفق نباشید. در این زمان است که مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران می تواند برای لوازم خانگی شما قطعات اصل و ارجینال پیدا کند و تعمیرات لوازم خانگی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

طبیعتا هر فردی ترجیح می دهد که اگر قرار است دستگاه یا لوازم خانگی خود را تعمیر کند آن را به دست متخصص بسپارد. به همین علت است که اگر شما نیز یکی از مصرف کنندگان برند بوش هستید و می خواهید برای تعمیرات لوازم خانگی خود اقدام کنید به یک مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران نیاز دارید. پیشنهاد ما به شما ژاو سرویس است که از طریق این صفحه به راحتی می تواند با آن تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.

مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران

در ژاو سرویس ، مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران چه خدماتی ارائه می شود ؟

  • تعمیرات در محل : با تماس با ژاو سرویس می تواند انواع لوازم خانگی بوش را در منزل خود تعمیر کنید و از رفت و آمد و حمل و نقل بی نیاز گردید.
  • ارائه گارانتی ویژه خدمات : پس از اتمام کار شما و تعمیرات لوازم خانگی در مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران ، برای ضمانت تعمیرات و اطمینان خاطر شما گارانتی و ضمانت نامه یک ساله به شما تقدیم می شود.
  • پاسخ گویی شبانه روزی : در هر ساعت از شبانه روز که با ژاو سرویس تماس بگیرید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و به مشاوره رایگان بپردازید. همچنین در صورت تمایل می توایند ازطریق وبسایت ژاو سرویس درخواست تعمیرات خود را به طور آنلاین ثبت کنید.
  • تعمیرات انواع لوازم خانگی در انواع برند : مهم نیست که به تعمیرات کدام لوازم خانگی بوش در کدام مدل نیازمندید ، کافیست با ما تماس بگیرید و از تعمیرات تخصصی ژاو سرویس در محل بهره مند شوید.
  • خدمات رسانی در سریع ترین زمان ممکن : شما با ثبت درخواست تعمیرات در هر کجای تهران باشید در سریع ترین زمان ممکن از خدمات مورد نظر برخودار می شوید.

پس اگر از مصرف کنندگان برند بوش می باشید و به پشتیبانی و خدمات برای لوازم خانگی خود نیازمندید درنگ نکنید. ما در اینجا در ژاو سرویس ، آماده ایم تا با بهترین قیمت و کیفیت به حل مشکلات شما بپردازیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

ژاو سرویس مرکز پشتیبانی محصولات بوش تهران ، آماده خدمات رسانی به شما در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بوش در ژاو به چه صورت می باشد؟

بر اساس نوع دستگاه میزان خرابی و سختی تعمیرات ، هزینه خدمات تعمیرات مشخص می شود.

پشتیبانی از لوازم خانگی بوش به چه صورت انجام می شود؟

کافیست با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین به ثبت درخواست بپردازید تا تکنسین های ژاو در سریع ترین زمان در محل شما حضور یابند؟

مشاهده  تعمیر چرخ جاروبرقی بوش

ساعات کاری ژاو سرویس به چه صورت است؟

ما بدون تعطیلی و در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران در شرق تهران

نارمک، شیان، لویزان، تهرانپارس، آهنگ، سید خندان، حکیمیه، رسالت، افسریه، ارتش، پیروزی

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران در شمال تهران

الهیه، پاسداران، فرمانیه، سعادت آباد، سعدآباد، شریعتی، میرداماد، اندرزگو، تجریش، زرگنده، شهرک غرب، پل رومی، دیباجی، آجودانیه، فرشته، ظفر، نیاوران، جردن، بلوار کاوه، دولت، زعفرانیه، آتی ساز، کامرانیه، اقدسیه، جمشیدیه، شمیرانات، جماران

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران در غرب تهران

جنت آباد (شمالی جنوبی)، توحید، مرزداران، تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، دریاچه چیتگر، کن، ستارخان، آیت الله کاشانی، پونک، سردار جنگل، آریاشهر، شهرک راه آهن، خلیج فارس، شهر زیبا، صادقیه

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران در مرکز تهران

عباس آباد، میدان ولیعصر، شهرک والفجر، شیخ بهایی، خیابان ولیعصر، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، یوسف آباد، فاطمی، شهرک آزمایش، میدان ونک، مطهری، انقلاب، جلال آل احمد، گیشا

مرکز پشتیبانی محصولات بوش در تهران در جنوب تهران

ورامین، راه آهن، مهرآباد، یافت آباد، باقر شهر، ولیعصر، شهر ری، شادآباد، آزادی، جوادیه، انقلاب، قزوین، شاهپور، خانی آباد، نازی آباد، جمهوری، نواب، حافظ، عبدل آباد، منیریه
اشتراک در
اطلاع از

4 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام . سال هاست که از برند بوش در منزل استفاده میکنم و مشکلی پیش نیومده. ولی مدتی پیش بود که حس کردم که سرمای یخچال فریز کم شده و مدت زمان بیشتری طول می کشه تا مواد غذایی یخ بزنه. نیازی به پیگیری هست ؟

می خواستم بدونم که تعمیرات چه نوع از لوازم خانگی بوش در اینجا مقدوره ؟ اگر فر و ماکروفر به مشکل خورده باشه هم می تونم از خدمات تعمیرات استفاده کنم ؟ ممنون میشم جواب بدید.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین