🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون

گاهی اجاق گازها چه صفحه ای و چه فردار دچار مشکلاتی اعم از ضعیف شدن حرارت شعله ها، یکسره شدن سیستم جرقه زنی، کار نکردن فندک گاز، روشن نشدن فر گاز و...بشوند. در این موارد افراد به دنبال یک نمایندگی معتبر برای تعمیرات اجاق گاز های خود می‌باشند. یک نمایندگی معتبر و خوب نمایندگی می‌باشد که خدمات خود را از جمله تعمیرات، ضمانت کند و دارای تعمیرکاران ماهر باشد. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون ژاو سرویس یکی از نمایندگی های معتبر است. ژاو سرویس دارای ضمانت نیم ساله پس از تعمیرات می‌باشد. به این منظور که اگر برای تعمیرات لوازم خانگی خود به ژاو سرویس زنگ زده باشید و پس از تعمیر تا قبل نیم سال اجاق گاز شما به مشکل دچار شود، نمایندگی ژاو سرویس به طور کاملا رایگان آن را تعمیر خواهد کرد. هدف ژاو سرویس کیفیت بالای خدمات در عین هزینه های مقرون به صرفه می‌باشد. تعمیرکاران ژاو سرویس کاملا مجرب و حرفه ای هستند و در کمترین زمان ممکن عیب یابی می‌کنند و مشکل را رفع می‌سازند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر گاز آلتون ALTON رومیزی، صفحه ای و فردار در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اجاق گاز آلتون

علل تعمیرات اجاق گاز آلتون ALTON

تعمیرات یکی از دغدغه های افراد در زمینه های لوازم خانگی است. چرا که هر چه قدر لوازم خانگی با کیفیت و عالی باشند، بازهم گاهی نیاز به سرویس و تعمیر دارند. امروزه به دلیل وجود نمایندگی های معتبر تعمیرات لوازم خانگی همچون تعمیرات اجاق گاز آلتون بسیار آسان تر و قابل اعتماد تر شده است.

افراد می‌توانند جهت تعمیرات لوازم خانگی خود مانند تعمیرات اجاق گاز آلتون با نمایندگی معتبر ژاو سرویس تماس حاصل فرموده و از خدمات با کیفیت بالای این نمایندگی بهره ببرند.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

علل تعمیرات اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای آلتون

روشن نشدن شعله اجاق گاز رومیزی آلتون ALTON

این مشکل سه علت رایج دارد که می‌توان به کثیف بودن مشعل، سر رفتن غذا روی اجاق گاز، قرارگیری نامناسب و نادرست الکترودهای جرقه زن اشاره کرد. این مشکلات اساسی نیستند. با یک تمیزکاری کلی با وسایل درست می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

قرارگیری نادرست سرشعله ها نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. افراد می‌توانند جهت روشن نشدن شعله گاز بعد از امتحان کردن موارد گفته شده برای تعمیرات اجاق گاز آلتون خود با نمایندگی ژاو سرویس تماس بگیرند.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

زرد سوختن شعله های اجاق گاز صفحه ای ALTON

علت اصلی زرد سوختن اجاق گاز می‌تواند کاهش هوا نسبت به گاز باشد. برای رفع این مشکل باید میزان هوا و گاز اجاق گاز آلتون را درست تنظیم کرد. برای تعمیرات اجاق گاز آلتون در این مورد کافی است، فاصله میان ژیگلور اجاق گاز تا رابط را به نسبت درست و مناسبی قرار دهید.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

دود کردن شعله اجاق گاز رومیزی آلتون

هنگامی که شعله به طور طبیعی بسوزد رنگ آن آبی است و این اتفاق بدون دود می باشد. دود کردن شعله گاز نشان دهنده وجود مشکل در اجاق گاز آلتون می‌باشد. از دلایل آن می‌توان به زیاد بودن نسبت گاز به هوا اشاره کرد که با تنظیم درست آن، رفع می‌شود.

موارد دیگر نیز نازل اجاق گاز است. در تعمیرات اجاق گاز آلتون درباره نازل اجاق گاز به احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعه خواهید داشت. در این مورد بهتر است از یک نمایندگی معتبر که قطعات خود را ضمانت می‌کنند، خرید کنید.

صدای زیاد شعله اجاق گاز صفحه ای ALTON

بیشترین علتی که در این مورد تعمیر اجاق گاز آلتون پیش می‌آید، هوای زیاد داخل شعله ها می‌باشد. برای رفع این مشکل باید صفحه مخلوط را ببندید. چرا که وقتی هوای داخل شعله زیاد باشد صداهای غیر طبیعی به گوش می‌رسد.

پیشنهاد می شود در صورتی که پس از بستن صفحه مخلوط عیب رفع نشد با نمایندگی معتبر ژاو سرویس تماس گیرید.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

ثابت نبودن شعله اجاق گاز

به طور کلی شعله اجاق گاز ها دارای استاندارد می‌باشند. کاهش و یا افزایش ناگهانی شعله اجاق گاز نشان دهنده ایراد و مشکل در اجاق گاز می‌باشد. این مشکل احتمالا از ترموکوپل اجاق گاز نشات می‌گیرد.

به احتمال زیاد افراد با مواجهه با این مشکل مجبور به تعویض ترموکوپل اجاق گاز می‌شوند. برای رفع ثابت نبودن شعله ها و تعمیرات اجاق گاز آلتون در این باره، باید ترموکوپل اصل و فابریک را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید.

مشاهده  تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد

تعمیرات اجاق گاز آلتون

تعمیرات اجاق گاز فردار آلتون

روشن نشدن فر اجاق گاز

یکی از مشکلات بسیار رایج که خیلی از افراد با آن روبرو می‌شوند، روشن نشدن فر اجاق گاز آلتون می‌باشد. مهم ترین دلیل و از اصلی ترین دلایلی که می‌توان به آن اشاره کرد، مسدود بودن پیلوت اجاق گاز است. مسدود بودن پیلوت می‌تواند دلایل مختلفی از جمله انسداد محفظه های آن اشاره کرد.

برای رفع مسدودیت پیلوت باید پیلوت را خوب تمیز کرد. در صورت درست نشدن مسدودیت باید به فکر تعویض قطعه پیلوت خود باشید. در صورت تعمیر نشدن پیلوت می‌تواند برای تعمیرات اجاق گاز آلتون از نمایندگی ژاو سرویس کمک بگیرید.

خاموشی پیلوت نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث روشن نشدن فر گاز می‌شود. یکی از دلایل رایج روشن نشدن پیلوت، تنظیم نکردن جریان گاز در پیلوت می‌باشد. برای رفع آن جریان گاز را به پیلوت چک کنید و در صورت نیاز برای تعمیرات اجاق گاز آلتون با نمایندگی های معتبر تماس گیرید.

علت بعدی که می‌توان به آن پرداخت، تنظیم نبودن تایمر فر اجاق گاز آلتون می‌باشد. در این باره اگر تایمر به درستی تنظیم نشده باشد، فر اجاق گاز در موارد دیده شده، روشن نخواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

علل تعمیر فندک اجاق گاز آلتون

موارد بسیاری باعث کار نکردن فندک اجاق گاز آلتون می‌شود که به پنج مورد آن می‌پردازیم. این موارد می‌تواند فعال بودن قفل کودک، مرطوب بودن، مسدود شدن شعله ها، نوسانات برق، وارد شدن فشار بیش از اندازه روی فندک، باشند.

قفل کودک اجاق گاز ALTON

در برخی از گاز های مدرن و امروزی قفل کودک وجود دارد. وقتی قفل کودک فعال می‌شود و علامت قفل روب اجاق گاز فعال می‌شود، فندک اجاق گاز از کار می‌افتد. امکان دارد در مواردی نیز ففل کودک به طور خودکار فعال شود.

برای مثال هنگامی که افراد برای اولین بار اجاق گاز را به برق متصل می‌کنند، امکان دارد قفل کودک به طور پیش فرض فعال شده باشد. برای پاسخ سوالات خود درباره اجاق گاز التون می توانید از نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز آلتون کمک بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

مرطوب بودن

هنگامی که فندک گاز مرطوب باشد، کار نمی‌کند. به این منظور که هنگام تمیز کردن شعله ها از خشک شدن کامل آن ها اطمینان حاصل نکرده اید. برای رفع این مشکل کافی است، تمامی شعله ها را به خوبی پاک و خشک کنید. در صورت نیاز از نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز آلتون کمک بگیرید.

مسدود شدن شعله های اجاق گاز آلتون

یکی از علت مسدود شدن شعله ها، ریختن مواد غذایی و جا ماندن آن ها بر روی شعله ها می‌باشد. برای باز کردن منافذ شعله ها می‌توانید از یک سنجاق کوچک استفاده کنید. در صورت عدم مهارت می‌توانید از نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز آلتون کمک بگیرید. چرا که امکان دارد منافذ را بیش از حد باز کنید یا موجب کج شدن آن ها شوید.

نوسانات برق

نوسانات برق موجب سوختن و خرابی فندک می‌شود. در صورتی که فندک سوخته باشد، باید آن را با یک فندک جدید تعویض کنید. در زمینه تعویض قطعات و تعمیر اجاق گاز آلتون خود باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید و از اعتبار آن ها اطمینان حاصل کنید.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش غرب تهران

وارد کردن فشار بیش از اندازه بر روی فندک

در صورتی که فندک اجاق گاز آلتون شما غیر اتوماتیک است و شما برای روشن کردن شعله گاز خود، فشار زیادی به آن ها وارد کرده باشد، فندک اجاق گاز دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیرات دارد. در این مورد به احتمال زیاد فندک اجاق گاز باید تعویض شود. برای تعویض و خرید فندک جدید به نمایندگی ژاو سرویس اعتماد کنید.

تعمیرات اجاق گاز آلتون

افراد می‌توانند جهت تعمیرات اجاق گاز خود در هر برندی برای مثال تعمیرات اجاق گاز بوش، تعمیرات اجاق گاز اخوان و حتی تعمیرات اجاق گاز تکنو خود و… به نمایندگی معتبر ژاو سرویس اعتماد کنند.

ژاو سرویس تمامی خدمات خود را از جمله تعمیرات، ضمانت می‌کنند. تمامی تعمیرکاران ژاو سرویس متخصص و دارای تجربه می‌باشند. هزینه های خدمات ژاو سرویس کانلا مقرون به صرفه است و تعمیرات را در کمترین زمان انجام می‌دهند. افراد می‌توانند برای سوالات و مشکلات خود با ژاو سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن بهره مند شوند.

آیا ژاو سرویس ضمانت پس از تعمیرات دارد؟

بله، تمامی خدکات ژاو سرویس دارای ضمانتی نیم ساله می باشد. به این منظور که اگر افراد برای تعمیرات خود با ژاو سرویس تماس گرفته باشند، پس از تعمیرات تا 6 ماه اگر مشکلی پیش آید به طور رایگان ان را رفع خواهد کرد.

آیا ژاو سرویس ارائه خدمات در محل نیز دارد؟

ژاو سرویس تمام خدمات خود از جمله سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در محل انجام می دهد. افراد می توانند محل و زمان مورد نظر خود را تعیین کنند و در زمان مقرر تعمیرکار در آن محل حضور خواهد داشت.

هزینه ها و پاسخگویی ژاو سرویس چگونه می باشد؟

زاو سرویس به طور 24 ساعته پاسخگو می باشد و افراد می توانند هر زمان که نیاز بود با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند. هزینه های خدمات ژاو سرویس مقرون به صرفه است. هزینه ها به طوری تنظیم شده اند که همه افراد بتوانند از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در شرق تهران

آهنگ، رسالت، پیروزی، لویزان، شیان، ارتش، نارمک، حکیمیه، سید خندان، تهرانپارس، افسریه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در شمال تهران

فرشته، پل رومی، کامرانیه، شمیرانات، پاسداران، بلوار کاوه، جردن، اقدسیه، شریعتی، الهیه، آجودانیه، نیاوران، تجریش، سعادت آباد، جمشیدیه، دیباجی، زعفرانیه، ظفر، فرمانیه، زرگنده، دولت، میرداماد، سعدآباد، اندرزگو، شهرک غرب، جماران، آتی ساز

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در غرب تهران

صادقیه، آیت الله کاشانی، سردار جنگل، دریاچه چیتگر، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، کن، توحید، پونک، جنت آباد (شمالی جنوبی)، خلیج فارس، آریاشهر، مرزداران، شهرک راه آهن، شهر زیبا

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در مرکز تهران

عباس آباد، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، شهر آرا، فاطمی، میدان ونک، امیر آباد، میدان ولیعصر، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، مطهری، گیشا، انقلاب، کارگر شمالی، جلال آل احمد، یوسف آباد

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در جنوب تهران

راه آهن، ورامین، آزادی، حافظ، منیریه، خانی آباد، شادآباد، نواب، شهر ری، یافت آباد، جمهوری، عبدل آباد، قزوین، شاهپور، ولیعصر، جوادیه، باقر شهر، انقلاب، مهرآباد، نازی آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین