🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

برند فیلیپس یکی از برند های معروفی است که امروزه از محبوبیت خوبی برخوردار است. تنها نگرانی که درباره این برند وجود دارد، خدمات پس از فروش و تعمیرات آن می باشد. متاسفانه در ایران به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد، خدمات پس از فروش پشتیبانی نمی شود. اما به خاطر وجود نمایندگی های تعمیر معتبر این نگرانی درباره تعمیرات برند فیلیپس کمتر شده است. نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی از ویژگی های بسیار مهم برخوردار می باشند. یکی از نمایندگی های معتبر ژاو سرویس است که از مزیت هایی همچون تعمیرکاران متخصص و مجرب برخوردار می باشد. تعمیرکارانی که دوره های تخصصی گذرانده و تجربه کافی دارند. این نمایندگی از ضمانت خدمات نیز برخوردار است و تمامی خدمات خود را از جمله تعمیرات، نیم سال ضمانت می کند. به این منظور که اگر تعمیر لوازم خانگی خود را به ژاو سرویس سپرده باشید و قبل از 6 ماه دستگاه تعمیر شده به مشکلی برخورد کند، تمامی هزینه های تعمیر رایگان خواهد بود و نگرانی در این بابت وجود ندارد. از دیگر مزایای این نمایندگی فوق العاده می توان به قطعات اصل و اورجینال این نمایندگی اشاره کرد. تمامی قطعاتی که در ژاو سرویس به فروش می رسند، اصل و اورجینال است. به این منظور که خود اصل قطعه به افراد داده می شود و حتی قطعات نیز ضمانت پس از فروش دارد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

بهترین نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران PHILIPS

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

بهترین نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران PHILIPS

از بزرگ ترین شرکت های صنعت الکترونیک به خصوص لوازم خانگی، می توان به برند فیلیپس اشاره کرد. این شرکت به عنوان یک شرکت چند ملیتی شناخته شده و جرارد فیلیپس در سال 1819 برای اولین بار در کشور هلند و در شهری به اسم آیندهوون ساخته شد. لوازم خانگی این برند خیلی کم نیاز به تعمیرات دارد اما گاها به تعمیرات نیاز پیدا می کند که در این شرایط نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران می تواند کمک کننده باشد.

در حالی که اکنون دفتر اصلی و مرکزی شرکت فیلیپس در شهر آمستردام قرار دارد. علاوه بر لوازم خانگی، شرکت فیلیپس، مواردی همچون تجهیزات پزشکی، تراشه، تجهیزات نورپردازی، تلفن و… را نیز تهیه می کند. این شرکت به خاطر کیفیت بالای محصولات خود به فروش بالایی دست پیدا نموده است. محصولاتی که شرکت فیلیپس ساپورت می کند و در کشور هلند تولید می شوند، از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است که از طراحی خاص و عملکرد بسیار متفاوت نسبت به خیلی از لوازم خانگی موجود در بازار بهره می برند.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

 

برند فیلیپس محصولاتی همچون سرخ کن، اتو بخار، غذا ساز، سشوار، ساندویچ ساز، قهوه ساز، چای ساز، همزن برقی، توستر، آبمیوه گیری، جاروشارژی، دستگاه بخار، خرد کن، مخلوط کن و… را ساپورت می کند.  این نمایندگی به طور کل در حوزه های لوازم خانگی، تجهیزات و لوازم الکترونیکی، سیستم های پزشکی و حتی لوازم شخصی خوب درخشیده است. در عصر امروزی افراد زیادی به دنبال خرید از این برند مشهور می باشند.

معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

افراد می توانند جهت تعمیرات محصولات برند فیلیپس خود از جمله تعمیرات جاروبرقی فیلیپس، تعمیرات اجاق گاز فیلیپس و… با نمایندگی معتبر ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا ژاو سرویس را انتخاب کنیم؟

 

برای پاسخ به این سوال بهتر است که با مزایای ژاو سرویس به طور کل آشنا شویم و مزیت های آن را بررسی کنیم تا با خیالی راحت جهت انتخاب این نمایندگی برای تعمیرات خود تعلیل نکنیم. به طور کل برای انتخاب یک نمایندگی خوب، باید مزایای آن را فهمید و با دیگر نمایندگی ها سنجید و در آخر با خیالی آسوده دست به انتخاب زد.

تعمیر در محل ژاو سرویس

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران ژاو سرویس از تعمیر در محل برخوردار است. امروزه به دلیل مشغله های کاری و… افراد دیگر نمی توانند تایم خود را صرف گشتن درباره یک تعمیرکار خوب و دغدغه پیدا کردن آن داشته باشند و برای تعمیرات نیز لوازم خانگی خود را جا به جا کنند. با وجود ژاو سرویس یک تماس کافی است تا تعمیرکار ماهر و مجرب در زمان و مکانی که خود فرد آن را مشخص و انتخاب می کند، حضور پیدا کند.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

 

به طور کل افراد می توانند با نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند و مواردی که برای آن ها حائز اهمیت است درج کنند. تعمیرکاران در زمان و محل مشخص شده، اعزام شده و حضور پیدا خواهند کرد و دیگر برای تعمیر نیاز به حمل و نقل و جا به جایی وجود نخواهد داشت. تعمیرکاران در محل درج شده اعزام خواهند شد و قبل از حضور در محل دوباره با افراد هماهنگ خواهند کرد تا به مشکل برنخورند.

مشاهده  تعمیرات جارو شارژی بوش

تعمیرکاران فوق العاده ماهر

به هرحال ژاو سرویس یک نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران است که به خاطر تعمیرکاران ماهر و خبره اش جا افتاده و محبوبیت خوبی را کسب نموده است. ژاو سرویس تعمیرکارانی دارد که به طور کل تجربه خوبی در زمینه تعمیرات دارند و تمامی آن ها مهارت کافی در زمینه تعمیرات را برخوردار هستند.

 

تمامی تعمیرکاران ژاو سرویس دوره های تخصصی تعمیرات را گذرانده اند. تعمیرکاران ژاو سرویس ابتدا برای تعمیرات عیب یابی می کنند و سپس با توجه به عیب یابی که نموده اند، دست به تعمیرات خواهند زد. تعمیرکاران ژاو سرویس در کمترین زمان، با کیفیت فوق العاده بالایی دست به تعمیرات می زنند و سعی می کنند در کمترین زمان بالاترین کیفیت را ارائه بدهند.

قطعات اصل و اورجینال

یکی از مهم ترین مسائلی که در تعمیرات کمتر به آن اشاره می کنند، نیاز تعمیرات در بعضی مواقع به تعویض قطعات است. به طور کل این منطقی است که در برخی موارد تعمیرات همراه با تعویض قطعات همراه می شود و گاهی پیش می آید و این غیرطبیعی نیست. ژاو سرویس دارای قطعات کاملا اصل می باشد و این قطعات را با ضمانت به فروش می رساند. قطعات اصل و غیر اصل روی کارایی دستگاه اثر می گذارند. اگر قطعه ای اصل باشد، باعث افزایش کارایی و عملکرد دستگاه می شود و عمر مفید دستگاه را حفظ می کند.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

 

در حالی که اگر قطعه فیک و غیر اصل باشد، باعث پایین آمدن عملکرد مفید و کارایی دستگاه شده و در نهایت به موتور فشار جدی وارد می شود و در نتیجه از عمر مفید دستگاه کاسته می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که حتما افراد قطعات مورد نیاز خود را از  نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران ژاو سرویس  تهیه کنند تا در صورت بر خوردن با مشکل بتوانند از ضمانت و گارانتی آن استفاده نمایند.

ضمانت نیم ساله ژاو سرویس

سوالی که اکثرا با آن برخوردار خواهیم داشت، این است که ژاو سرویس چگونه خدمات خود را ضمانت می کند؟ ژاو سرویس به طور کل خدمات خود را از جمله تعمیرات، 6 ماه یا همان نیم سال ضمانت می کند. به این منظور که اگر افراد برای تعمیرات لوازم خانگی خود با ژاو سرویس تماس گرفته باشند و تعمیرکاران ژاو سرویس آن دستگاه را تعمیر کرده باشند، در صورت ایجاد مشکل برای آن دستگاه تا 6 ماه، کاملا به صورت رایگان مشکل برطرف خواهد شد.

مشاوره های رایگان

گاهی پیش می آید که افراد با مسائلی رو به رو می شوند که نمی دانند به تعمیرکار نیازمند هستند یا خیر. در این موارد می توانند با یک تماس با ژاو سرویس از راهنمایی مشاوره ها به طور کاملا رایگان بهره مند شوند. در مواردی نیز گاهی به تعمیرکار نیاز نیست و با راهنمایی مشاوران به راحتی می توانید مشکلات را خود حل کنید. در صورتی که تعمیرات نیاز به تعمیرکار داشت، خود مشاوران به شما خواهند گفت و زمان مکان آن را تعیین خواهید کرد و تعمیرکار اعزام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

 

ژاو سرویس چگونه خدمات خود را ضمانت می کند؟

ژاو سرویس به طور کل خدمات خود را از جمله تعمیرات، 6 ماه یا همان نیم سال ضمانت می کند. به این منظور که اگر افراد برای تعمیرات لوازم خانگی خود با ژاو سرویس تماس گرفته باشند و تعمیرکاران ژاو سرویس آن دستگاه را تعمیر کرده باشند، در صورت ایجاد مشکل برای آن دستگاه تا 6 ماه، کاملا به صورت رایگان مشکل برطرف خواهد شد.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی در تهران

آیا ژاو سرویس ارائه خدمات در محل نیز دارد؟

افراد می توانند با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایند و مواردی که برای آن ها حائز اهمیت است درج کنند. تعمیرکاران در زمان و محل مشخص شده، اعزام شده و حضور پیدا خواهند کرد و دیگر برای تعمیر نیاز به حمل و نقل و جا به جایی وجود نخواهد داشت. تعمیرکاران در محل درج شده اعزام خواهند شد و قبل از حضور در محل دوباره با افراد هماهنگ خواهند کرد تا به مشکل برنخورند.

برند فیلیپس چه لوازمی را ساپورت می کند؟

برند فیلیپس محصولاتی همچون سرخ کن، اتو بخار، غذا ساز، سشوار، ساندویچ ساز، قهوه ساز، چای ساز، همزن برقی، توستر، آبمیوه گیری، جاروشارژی، دستگاه بخار، خرد کن، مخلوط کن و... را ساپورت می کند.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران در شرق تهران

رسالت، ارتش، لویزان، تهرانپارس، شیان، حکیمیه، نارمک، افسریه، پیروزی، سید خندان، آهنگ

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران در شمال تهران

بلوار کاوه، کامرانیه، پل رومی، شهرک غرب، ظفر، جماران، تجریش، سعدآباد، سعادت آباد، فرشته، دولت، جمشیدیه، اندرزگو، شمیرانات، شریعتی، فرمانیه، زعفرانیه، آتی ساز، الهیه، پاسداران، میرداماد، نیاوران، آجودانیه، اقدسیه، زرگنده، دیباجی، جردن

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران در غرب تهران

شهرک راه آهن، مرزداران، جنت آباد (شمالی جنوبی)، ستارخان، سردار جنگل، دریاچه چیتگر، توحید، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، پونک، کن، تهرانسر، شهر زیبا، آریاشهر، بلوار فردوس شرق و غرب، صادقیه

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران در مرکز تهران

عباس آباد، میدان ولیعصر، یوسف آباد، مطهری، جلال آل احمد، میدان ونک، گیشا، امیر آباد، کارگر شمالی، فاطمی، شهر آرا، انقلاب، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، شهرک والفجر

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران در جنوب تهران

نواب، ولیعصر، راه آهن، جمهوری، جوادیه، حافظ، باقر شهر، شاهپور، ورامین، شهر ری، انقلاب، منیریه، مهرآباد، نازی آباد، عبدل آباد، خانی آباد، شادآباد، قزوین، آزادی، یافت آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین