خرید جاروبرقی

مهمترین نکات ضروری در خرید جاروبرقی


اگر تصمیم گرفتید جاروبرقی خریداری کنید، بهتر است این کار را کاملا جدی بگیرید و مطالب مرتبط با راهنمای خرید جارو برقی را مطالعه کنید، زیرا جاروبرقی یک لوازم برقی ضروری و گران است که بعد از مدتی نمی توانید آن را برای تنوع تعویض کنید و این نکته قابل اهمیت است که یادآوری کنیم جاروبرقی پاکیزگی خانه و سلامت شما و بقیه اعضای خانواده را تامین میکند.

حتما بخوانید : تعمیرات جاروبرقی 

 جهت یک خرید خوب و داشتن رضایت کامل ، باید قبل از هر چیز مقاله راهنمای خرید جارو برقی را مطالعه کنید سپس نیازهای خودتان را به خوبی شناسایی کنید و شرایط خانه‌تان را بسنجید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید جاروبرقی داشته باشید.

پیش از بررسی نکات مهم در راهنمای خرید جارو برقی، این نکته حائز اهمیت است که بدانید همیشه یک برند خوب بهترین ها را در خود دارد در نتیجه با انتخاب یک برند معتبر و مطمئن مزیت های اصلی از جمله موتور قدرتمند و طول عمر بالا را انتخاب کرده اید،  اما دانستن نکات مهم درباره خرید جاروبرقی کمک میکند تا مدلی مناسب تر در میان انواع جاروبرقی های موجود در بازار انتخاب کنید. ژاو سرویس توصیه می کند آموزش تعمیرات جاروبرقی را مطالعه کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی1 : انواع جاروبرقی مخزن دار و کیسه دار

انواع جاروبرقی خانگی به دو دسته اصلی تقسیم شده اند که در راهنمای خرید جاروبرقی به بررسی آن ها خواهیم پرداخت و سپس نکات مهم در خرید جاروبرقی را ارائه می دهیم .

 مشتریان تهران کافی است با شماره های سایت تماس بگیرند تا در همان روز در کمترین زمان و با کمترین هزینه از خدمات ژاو سرویس بهره مند شوند.

خرید جاروبرقی کیسه دار: همان طور که مشخص است این جارو برقی دارای مخزن جمع آوری زباله ها یا گرد و غبار می باشد، گاهی این مخزن از جنس کاغذی است که به پاکت جاروبرقی مشهور است و گاهی از جنس پارچه و یا پلیمر طراحی شده است از سایز یا اندازه کوچک تا بزرگ می باشد که به دو صورت دائمی یا یک بار مصرف قابل استفاده می باشند. امروزه به دلیل موارد بهداشتی و پاکیزگی شما شاهد کیسه ها یا پاکت های یک‌بار مصرف بیشتری در برندهای معتبر هستید، جاروبرقی کیسه دار در هنگام خرید جاروبرقی عمدتاً از استقبال بیشتری از افراد قرار گرفته اند زیرا هم تعدد مدل بیشتری دارد و هم از جهت سلامت و بهداشت مطمئن تر می باشد.

kharidejaroubarghi4

خرید جاروبرقی بدون کیسه: در این مدل جاروبرقی به جای کیسه، محفظه ای برای جمع آوری زباله ها تعبیه شده است، زمانی که این محفظه پر می شود می توان آن را خالی کرد و مجدد سر جایش قرار داد، تنها نکته ای که در خرید این جارو برقی باید توجه داشته باشید این است که  هنگام انتخاب و خرید جاروبرقی مدل های بدون کیسه حتما از برندهای مطمئن و معتبر خریداری کنید، زیرا در برندها متفرقه ممکن است خروجی گرد و غبار بیشتری در محیط به نسبت جاروبرقی کیسه ای داشته باشد که این امر به شدت می تواند برای ریه های شما مضر باشد.

مشاهده  تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران

راهنمای خرید جاروبرقی2 : قدرت موتور در خرید جاروبرقی

در ادامه راهنمای خرید جاروبرقی، به یکی از مهم ترین ویژگی که بسیاری از افراد در هنگام خرید جاروبرقی بدان توجه می کنند که قدرت موتور جارو برقی می باشد اشاره میکنیم، خیلی از افراد به دنبال وات دستگاه هستند و تصور می کنند این وات تعیین کننده میزان مکش جاروبرقی است ولی ممکن است دو جاروبرقی با وات یکسان، مکش کاملاً متفاوت داشته باشند ، به طور کلی برای سنجش مکش نمی توان قدرت موتور را به تنهایی مبنایی از انتخاب قرار داد زیرا میزان مکش در هر جاروبرقی به نوع موتور، خرطومی، نوع عایق و لوله تلسکوپی بستگی دارد .

  ژاو سرویس با داشتن همکاران متخصص ، مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای جاروبرقی شما را سریع تعمیر و به شما تحویل خواهند داد. تعمیر جاروبرقی غالبا در منزل انجام می‌شود

kharidejaroubarghi3

راهنمای خرید جاروبرقی3 : نوع موتور در خرید جاروبرقی

مهمترین نکته در خرید جاروبرقی نوع موتور تعبیه شده می باشد، نکته حائز اهمیت این است که افت کیفیت، مکش و قدرت در برندهای متفرقه می تواند کاملاً احساس شود به همین دلیل در خرید جاروبرقی بهتر است این را در نظر بگیرید که پول برندی را هزینه کنید که ارزش داشته باشد این امر اهمیت دارد که توصیه میشود اگر مدل ارزان از مارک معتبر را بخرید بهتر از خرید مدل بالای یک مارک متفرقه می باشد. هزینه تعمیرات جاروبرقی مطالعه کنید.

اگر می خواهید خرید جاروبرقی را برای متراژهای بزرگ انجام دهید حتما مدل کمپرسور را انتخاب کنید زیرا علاوه بر مکش بسیار بالا در متراژ زیاد داغ نمی کند و می تواند برای ساعات بالایی بدون فشار به دستگاه کار کند.

 به یاد داشته باشید قدرت موتور در جاروبرقی کمپرسور کاملاً متفاوت از موتورهای دیگر می باشد تا جایی که نمی توان به عنوان مثال 800 وات کمپرسور را به راحتی تا دو برابر قدرت با جاروبرقی های موتور معمولی مقایسه کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها