🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

هزینه تعمیر جاروبرقی

جارو برقی یکی از پرکاربرد ترین وسایل هر خانه ای است که روزی با مشکل موجه می شود و خراب می شود. از آنجا که تعویض لوازم برقی به هیچ وجه به صرفه نیست ، تعمیر جاروبرقی بهترین راه است. اگر به دنبال تعمیرات جارو برقی هستید قطعا هزینه تعمیر جاروبرقی به یکی از مشکلات شما تبدیل شده است . ولی نگران نباشید. ما اینجا در ژاو سرویس به تعمیر لوازم برقی شما با مناسب ترین قیمت می پردازیم. کافی است با شماره نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ژاو تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره ببرید. ما اینجا در ژاو سرویس به وسیله بهترین متخصصین فنی به تعمیر لوازم جانبی شما می پردازیم.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش جاروبرقی

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
هزینه تعمیر جاروبرقی

هزینه تعمیر جاروبرقی

جارو برقی یکی از پرکاربرد ترین لوازم برقی در عصر امروزی است. میتوان تقریبا گفت که امروزه در تمامی خانه ها جارو برقی وجود دارد و زندگی بدون این وسیله برقی بسیار سخت و طاقت فرسا می شود. همه ی خانه دار ها حداقل هفته ای یکبار از این وسیله در خانه استفاده می کنند پس بدیهی است که جارو برقی نیز دچار استهلاک می شود و مانند سایر وسایل برقی دچار خرابی می شود. در زمانی که یکی از لوازم ما با خرابی رو به رو می شوند ما می توانیم به کلی آن را تعویض کنیم یا به تعمیر آن بپردازیم. اگر قصد تعمیرات جارو برقی دارید قطعا هزینه تعمیر جاروبرقی برای شما اهمیت دارد.

هزینه تعمیر جاروبرقی به چند چیز بستگی دارد که ما در این مطلب به شرح آن می پردازیم. همچنین اگر به دنبال نمایندگی معتبر در تهران برای تعمیرات لوازم برقی خود می گردید می توانید از خدمات ژاو سرویس بهره ببرید.

مزایا استفاده از خدمات تعمیرات

  • صرفه جویی در هزینه تعمیر جاروبرقی : بدیهی است که تعمیرات به صرفه تر از تعویض کامل وسیله برقی است.
  • صرفه جویی در وقت : شما از طریق ژاو به سرعت میتوانید به تعمیر انواع لوازم برقی بپردازید.
  • پرداخت هزینه مناسب : اگر برای هزینه تعمیر جاروبرقی خود دغدغه دارید به یک مرکز معتبر اطمینان کنید ، می توانید با مناسب ترین قیمت به تعمیر بپردازید.
  • کاهش رفت و آمد : در شلوغی شهر تهران ، خرید جارو برقی می تواند وقت زیادی از شما بگیرد. در حالی که برای تعمیرات کافی است با شماره ژاو سرویس تماس بگیرید و از خدمات درب محل آن ها استفاده کنید.

اگر به دنبال یک مرکز تعمیرات با مناسب ترین هزینه تعمیر جاروبرقی خود هستید ما به شما ژاو سرویس را پیشنهاد می کنیم. ژاو سرویس با ارائه انواع خدمات در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی ، آماده ی خدمت رسانی به شما است.

هزینه تعمیر جاروبرقی در کدام قطعات بیشتر است ؟

البته تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی تا جد بسیار زیادی به سطح خرابی آن بستگی دارد ولی در کل هزینه تعمیر در این قطعات معمولا بیشتر است.

موتور جاروبرقی : با توجه به برند جارو برقی و کیفیت ساخت ، موتور های جارو برقی عمر های متفاوتی دارد . با این وجود این قطعه ممکن است دچار عیب و آسیب شود و به تعمیر نیاز پیدا کند که به علت اهیت این قطعه هزینه تعمیر آن بالا است.

آرمیچر جارو برقی :این قسمت یکی از مهم ترین قسمت جای جارو برقی می باشد و قسمت چرخان جارو برقی محسوب می شود. این قسمت خود از قطعات مهمی تشکیل شده است که گاهی اسیب می بیند. تعمیر یا تعویض این قطعات پیچیده و تخصصی است و باید به دست یک متخصص فنی صورت بگیرد. تعویض این قطعه قطعا می تواند هزینه تعمیر جاروبرقی را بالا ببرد.

بلبرینگ جارو برقی : این قسمت که به علت گرد و خاک محیط بیشتر در معرض آسیب و خراب شدن است ، برای تعمیر و تعویض نیاز به یک متخصص فنی دارد.

مکش جارو برقی : از مهم ترین قطعات جارو برقی است و در حقیقت وظیفه اصلی جارو برقی بر عهده ی این عضو مهم است. کاهش قدرت جارو برقی ناشی از اسیب در این قسمت یا موتور است که باید مورد برسی قرار بگیرد. مکش جارو برقی قطعات و متعلقات مخصوص به خود را دارد که دچار اسیب می شود و نیاز به تعمیر دارد و بر اساس علت خرابی از قیمت های مختلفی برخودار است .اگر به تعمیر کار ماهر با مناست ترین هزینه تعمیر جاروبرقی خود می گردید کافی است با شماره ژاو سرویس تماس بگیرید و از خدمات آن ها بهره ببرید.

مشاهده  سرویسکار گاز رومیزی

سیم کشی جارو برقی : ممکن است در نتیجه ضربه ، نوسانات برق یا مشکلاتی از این قبیل سیم کشی جارو برقی دچار ایراد شود. علت روشن نشدن جارو برقی ، که یک مشکل متداول است نیز گاهی از این قسمت نشئت میگیرد. برسی اتصالات و سیم کشی لوازم برقی ، یک امر کاملا تخصصی است که توسط یک فرد عادی انجام نمی شود و باید مورد برسی فرد متخصص قرار بگیرد و هر چه اسیب وارد شده به اتصالات بالاتر باشد ، هزینه تعمیر جاروبرقی بالاتر می رود.

تنظیم کننده قدرت مکش یا دیمر : مصرف کننده ی جارو برقی با استفاده از این قسمت قدرت موتور و در نتیجه قدرت مکش را تنظیم می کند. این قسمت گاهی دچار ایراد می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است ؟

هزینه تعمیر جاروبرقی و تعیین آن به مولفه های مختلفی برسی دارد که با توجه به آن مقدار هزینه تعیین می شود. علاوه بر این مولفه ها ، هزینه تعمیر کار نیز اضافه می شود و هزینه نهایی تعمیر جاروبرقی مشخص می شود.

برند جارو برقی : هزینه ی تعمیر جاروبرقی بسیار از برند آن تاثیر می پذیرد. برخی از برند ها حساسیت و پیچیدگی بیشتری برای تعمیر دارند و بدیهی است که هزینه تعمیر آن بیشتر می شود.

میزان اسیب دیدگی جارو برقی : هر چه خرابی جارو برقی پیچیده تر و مربوط به قسمت های مهم تر باشد هزینه تعمیر جاروبرقی نیز بیشتر می شود. برای مثال گاهی با یک تعویض فیلتر ساده یا یک سرویس ، جارو برقی به خوبی کار می کند و گاهی خرابی به اتصالات اصلی جارو برقی کشیده شده است. در ژاو سرویس به برسی دقیق علت خرابی جارو برقی پرداخته می شود و روند تعمیر به همراه هزینه ی تعمیر آن خدمت مشتریان ارائه می شود.

قطعه اسیب دیده : اگر خرابی جارو برقی ناشی از اسیب به قطعات باشد ، باید مبلغی را برای خرید قطعه پرداخت کرد. در هنگام خرید قطعه ، نو یا دست دوم بودن ، اصل و فابریک بودن یا درجه یک یا درجه دوم باید مد نظر قرار بگیرد. بدیهی است که اگر قطعه ی فابریک و ارجینال نصب شود ، هزینه تعمیر جاروبرقی  بیشتری باید پرداخت شود. همچنین هزینه ی نصب قطعه نیز محاسبه می شود. توجه داشته باشید در صورت خرابی می توانید خود قطعه را تهیه کرده و از طریق ژاو سرویس نصب و جایگزین کنید.

همچین شایان ذکر است نوع قطعه اسیب دیده نیز در هزینه تعمیر جاروبرقی تاثیر دارد. برای مثال اگر قطعه ای در موتور نیاز به تعویض داشته باشد هزینه متفاوت با دیمر جارو برقی خواهد داشت. همچنین هزینه ای که برای تعویض مکش جارو برقی می دهید با هزینه که برای تعویض فیلتر داده می شود متفاوت است.

تکنولوژی جارو برقی : گاهی تکنولوژی جارو برقی پیچیده است و برسی عیوب آن نیز سخت تر می شود. گاهی دستگاه با یک تکنولوژی ساده ساخته می شود که در این صورت هزینه تعمیر جارو رقی نیز کمتر می شود.

تعویض یا تعمیر قطعات : اگر قطعه به کلی سوخته و نابود شده باشد باید تعویض شود. اما گاهی قطعه خود جارو برقی را می توان تعمیر کرد که در این صورت هزینه تعمیر قطعه به مراتب کمتر از هزینه تعویض کلی قطعه جارو برقی است. همچنین میزان اسیب دیدگی قطعه نیز در تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی تاثیر گذار است.

مشاهده  تعمیرات اتو مو بابلیس

سایر خدمات : نمایندگی که برای تعمیر خدمات به آن مراجعه می کنید بر اساس خدماتی که در روند تعمیر لوازم برقی به شما ارائه می کند ، هزینه دریافت می کند. اما مهم است که برای این خدمات هزینه مناسب تعیین گردد تا رضایت مشتری به بهترین نحو جلب شود.

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی خود به ژاو سرویس اعتماد کنید. ما در این مرکز به برسی کامل مشکلات لوازم برقی شما می پردازیم و با استفاده از بهترین متخصصین فنی و با مناسب ترین هزینه تعمیر جاروبرقی به تعمیر لوازم شما می پردازیم. کافی است با شماره ژاو سرویس تماس بگیرید و به کسب اطلاعات بپردازید.

هزینه تعمیر جاروبرقی

خدمات ژاو سرویس

ارائه خدمات در محل : ژاو سرویس تعمیرات با بهترین هزینه تعمیر جاروبرقی را در محل سکونت شما انجام می دهد که علاوه بر صرف جویی در وقت شما را از رفت و آمد بی نیاز می کند.

گارانتی خدمات : شما برای انجام تعمیرات در ژاو سرویس گارانتی دریافت خدمات دریافت می کنید که ضمانت نامه ای برای تعمیر لوازم برقی شما محسوب میشود.

سرعت در پاسخگویی : شما می توانید در کمترین زمان در ژاو سرویس به کسب اطلاعات بپردازید و در صورت خواست شما متخصصین ژاو سرویس در سریع ترین زمان در محل حضور پیدا می کنند.

خدمات در تمامی نقاط تهران : در هر کجای تهران که باشید ژاو سرویس آماده ی خدمت رسانی به شما با مناسب ترین هزینه تعمیر جاروبرقی می باشد.

شفافیت مالی : هزینه تعمیر جاروبرقی و سایر لوازم برقی شما اهمیت دارد. ژاو سرویس هزینه ی تعمیر لوازم برقی شما را با شفافیت کامل به شما ارائه می کند و در صورت رضایت شما به تعمیر می پردازد.

ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز : نمایندگی ژاو سرویس در تمامی ساعات روز آمادگی خدمت رسانی به شما است.

متخصصین فنی و ماهر : از مهارت و دانش متخصصین ژاو سرویس اطمینان خاطر داشته باشید و با خیالت راحت لوازم برقی خود را به ما بسپرید.

همانطور که فوقا ذکر کردیم فاکتور های بسیاری برای تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی وجود دارد. اگر جارو برقی شما با مشکل مواجه شده است و دغدغه هزینه تعمیر آن را دارید ، نگران نباشید. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر با ژاو سرویس تماس بگیرید. متخصصین نمایندگی ژاو در کمترین زمان به برسی مشکلات جارو برقی می پردازند و در صورت تمایل شما به تعمیر آن می پردازند. کافی است با شماره این مرکز تماس بگیرید و از خدمات آن ها بهره ببرید.

چرا انتخاب این نمایندگی تعمیرات؟

در محل بودن تعمیرات
و سابقه حداقل 10 ساله متخصصان از مهم ترین ویژگی های آن است

خدمات رسانی شامل کدام مناطق تهران می شود؟

تمامی مناطق
تنها کافی ست با شماره مرتبط با منطقه خود تماس حاصل فرمایید

هزینه تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

نارمک، افسریه، تهرانپارس، پیروزی، شیان، سید خندان، ارتش، آهنگ، رسالت، حکیمیه، لویزان

هزینه تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

دیباجی، جمشیدیه، اندرزگو، زرگنده، تجریش، کامرانیه، آتی ساز، جماران، اقدسیه، جردن، ظفر، نیاوران، فرمانیه، سعدآباد، فرشته، میرداماد، پل رومی، زعفرانیه، سعادت آباد، شهرک غرب، شمیرانات، دولت، آجودانیه، پاسداران، الهیه، بلوار کاوه، شریعتی

هزینه تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

ستارخان، آیت الله کاشانی، پونک، بلوار فردوس شرق و غرب، آریاشهر، شهر زیبا، سردار جنگل، تهرانسر، صادقیه، دریاچه چیتگر، کن، خلیج فارس، توحید، مرزداران، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهرک راه آهن

هزینه تعمیر جاروبرقی در مرکز تهران

میدان ونک، جلال آل احمد، شهرک والفجر، عباس آباد، مطهری، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، یوسف آباد، امیر آباد، میدان ولیعصر، شهر آرا، فاطمی، خیابان ولیعصر، انقلاب، شیخ بهایی، گیشا

هزینه تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

ورامین، شادآباد، عبدل آباد، آزادی، شهر ری، جوادیه، مهرآباد، انقلاب، قزوین، باقر شهر، خانی آباد، نازی آباد، راه آهن، منیریه، شاهپور، حافظ، جمهوری، یافت آباد، ولیعصر، نواب
اشتراک در
اطلاع از

12 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام وقت بخیر- احساس می کنم که مکش جاروبرقی خیلی ضعیف شده – نمیدونم مشکل از کجاست ولی نیاز دارم خیلی سریع تعمیر کنم. هزینه تعمیر چقدر می شه و چند روز طول میکشه که تعمیر صورت بگیره؟

اگر در مورد زمات تعمیرات جاروبرقی خود نگران هستید در جای درستی قرار دارید. ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا به صورت آنلاین به ثبت درخواست تعمیرات بپردازید. همچنین می توانید با شماره تلفن های ژاو تماس بگیرید تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان برای تعمیرات در محل حضور یابند. هزینه تعمیرات پس از عیب یابی دقیق و بر اساس مشکل دستگاه شما تعیین می شود. برای اطلاعات بیشتر با ژاو سرویس تماس بگیرید.

سلام. از دستگاه بوی سوختگی بلند شده ولی از مکشش یا قدرتش کم نشده. از نظر عملکرد به خوبی کار می کنه و سالم به نظر می رسه ولی بوی بدی می ده. باید تعمیرش کنم ؟ هزینه تعمیراتش چقدر میشه ؟

سلام و وقت بخیر. بلند شدن بوی سوختگی از دستگاه در هر صورت خبر از مشکل یا ایرادی در دستگاه شما می دهد. توجه داشته باشید که اگر به این نشانه بی توجهی کنید ممکن است با خرابی های گسترده ای در دستگاه خود روبه رو شوید که هزینه تعمیر آن بسیار بالا تر می رود. پس هرچه سریع تر به عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی خود بپردازید. هزینه تعمیرات بر اساس قطعه مورد ایراد تعیین می شود و پس از عیب یابی دقیق مشخص می شود. با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت به تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی شما در محل بپردازیم .

سلام وقت بخير- دستگاهم كاملا از كار افتاد و اصلا روشن نميشه- نياز دارم سريع تعمير كنم چطوري ميتونم انجامش بدم و هزينه تعميراتش چقدر ميشه ؟

از کار افتادگی جاروبرقی از علل های گسترده ای نشئت می گیرد و به همین نسبت نیز قیمت تعمیرات آن متفاوت می شود. ممکن است اتصالات خارجی شما دچار قطعی شده باشد یا سیم های داخلی قطع گشته باشند که در این صورت هزینه تعمیرات متفاوت می شود. اگر ایراد از موتور باشد ، معمولا هزینه تعمیر مقداری بالاتر می رود. گزارش شده است که در برخی از مواقع نیز مشکل از صفحه کلید جاروبرقی می باشد که هزینه تعمیرات آن به مراتب کمتر می باشد. کافیست با ژاو سرویس تماس بگیرید و با بهترین قیمت بهترین کیفیت تعمیرات را دریافت کنید.

می خواستم بدونم اگر بخوام جاروبرقی و سرویس کنم باید چیکار کنم. مدتیه که حس می کنم مکشش کم شده و با سرویس درست می شه . هزینه خدمات به چه صورته ؟

به طور معمول بله با یک سرویس ساده مشکل مکش جاروبرقی حل می شود و بدون نیاز به هزینه بیشتر ، دستگاه مانند روز اول می شود. برای ثبت درخواست تعمیرات از طریق سایت ژاو می توانید اقدام کنید یا به صورت آنلاین درخواست سرویس دهی دستگاه خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ی جاروبرقی بوش دارم مدلش قدیمیه ولی به نظرم از نظر موتور سالمه . یکم تازگیا حس می کنم خوب تمیز نمی کنه و خورده ریزا رو جمع نمی کنه. از کجا باید بدونم مشکلش از کجاست و هزینه تعمیر چقدره ؟َ

سلام . ضعیف شدن و کاهش مکش جاروبرقی به علل های بسیار زیادی بستگی دارد که باید به طور دقیق توسط تکنسین مورد برسی قرار بگیرد. گاهی با تعویض فیلتر مشکل به خوبی حل می شود گاهی نیز بر عکس تصور شما موتور ایرا پیدا کرده است. هزینه تعمیرات نیز بر اساس علت خرابی تعیین می شود. همچنین اگز مدل جاروبرقی به گونه ای باشد که تعمیرات آن ساده تز یا سخت تر باشد ، هزینه متفاوت می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ژاو تماس بگیرید و درخواست تعمیارت خود را ثبت کنید تا تکنسین های ژاو در اولین فرصت در محل شما برای تعمیرات حضور پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات در مورد هزینه دقیق باید چیکار کنم. و اینکه آدرس تعمیرگاه کجاست که جاروبرقی برقی و برای تعمیرات بیارم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام و وقت شما بخیر. برای تعیین دقیق هزینه تعمیرات ابتدا باید به عیب یابی از دستگاه خود بپردازید. معمولا هزینه تعمیرات بر اساس علت خرابی مشخص می شود. تعمیرات ژاو سرویس به صورت تعمیر در محل می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا تکسنین های ژاو در سریع ترین زمان در محل شما حضور یابند. همچنین این امکان میسر شده است تا درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. مشاورین ژاو در اولین فرصت با شما تماس می گیرند.

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین