چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؟

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؟

جاروبرقی یا vacuum cleaner  از مهم ترین ابزار و تجهیزات نظافتی است که امروزه در هر خانه و مکانی پیدا می شود. نظافت خانه و هر جای دیگری عملا بدون جارو برقی غیر ممکن می باشد. قطعات و قسمت های مختلفی در تسهیل کار با جاروبرقی تاثیر گذار است که یکی از آن ها دسته جاروبرقی می باشد. گاهی در نتیجه  ی استفاده نا مناسب و جارو کشیدن مکان ها نا مناسب لوله و دسته ی جاروبرقی به مشکل می خورد. در این صورت است که باید آگاه باشیم که چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم.

دسته و لوله جاروبرقی نه تنها ممکن است دچار گرفتگی شود بلکه در اثر ضربه یا هر عامل دیگری می تواند شکسته و از کار افتاده شود. در این صورت است که اگر بدانیم چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم بدون نیاز به مراجعه به تعمیر گاه می توانیم قطعه و دسته جاروبرقی را تهیه کرده و جارو برقی را در خانه تعمیر نماییم. کافیست جهت آموزش باز کردن دسته جاروبرقی در این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؟ ؛ لوله تلسکوپی

باز کردن دسته جاروبرقی چندان کار دشواری نمی باشد تنها کافیست تجهیزات و ابزار بسیار ساده اما لازم را در خانه داشته باشید. همچنین شایان توجه است که ساختار کلی تمامی جاروبرقی به یک شکل می باشد پس نگران برند یا مدل جاروبرقی خود نباشید. به هر صورت که باشید شما می توانید در خانه آن را باز کرده و به تعمیر یا رفع گرفتگی آن بپردازید. آموزش کامل اینکه چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم به این شرح می باشد :

  • دسته ی جاروبرقی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است.
  • مهم ترین قسمت های لوله یا دسته جاروبرقی شامل برس آن ، لوله خرطومی و لوله تلسکوپی می باشد.
  • مهم ترین قطعه ای که از بین این سه تا شایان توجه است و در صورتی خرابی باید بازگردد قسمت لوله تلسکوپی دستگاه می باشد.
  • اگر دستگاه شما دچار گرفتگی و شده باشد یا نیاز به تعویض داشته باشد ، احتمالا از این قسمت نیاز به تعویض آن خواهید داشت.
  • اینکه چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم و لوله تلسکوپی را جدا کنیم بسیار ساده و آسان می باشد و صرفا انجام هم زمان و لحظه ای دو کار را می طلبد : شما باید در حین این که لوله را به سمت چپ و راست می کشید آن را بپیچانید و سعی کنید آن را جدا سازید. در این حین که لوله به سمت چپ و راست کشیده می شود باید سعی در بیرون آوردن آن نیز انجام شود و فقط در این صورت است که می توانیم دسته جارو برقی را باز کنیم.
  • اگر لوله تلکسوپی به این روش باز نمی شود احتمالا این کار ها را به صور همزمان انجام نمی دهید.

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؟

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم ؛ لوله خرطومی

گاهی گرفتگی یا خرابی جاروبرقی مربوط به لوله خرطومی می باشد که در این صورت باز کردن آن کمی متفاوت از لوله تلسکوپی می باشد. اینکه چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم و لوله خرطومی را جدا کنیم بر اساس نوع و مدل لوله خرطومی می باشد که متداول ترین نوع آن پیچی ، کششی و گره ای می باشد . اما به طور کل با پیچاندن لوله خرطومی بر خلاف جهت می توانید این قطعه را نیز جدا نمایید .

مشاهده  مهمترین نکات ضروری در خرید جاروبرقی

در این مطلب به طور مختصر و مفید به اینکه چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم پرداختیم. باز کردن و تعویض دسته خراب جاروبرقی کار ساده ای می باشد و شما می توانید در خانه به آن بپردازید. اما در صورت نیاز به تعمیرات جاروبرقی به صورت پیشرفته تر و تخصصی تر کافیست با ما تماس بگیرید و  یا از طریق این صفحه درخواست تعمیرات خود را در ژاو سرویس به ثبت برسانید.

 

آیا باز کردن دسته جاروبرقی در خانه امکان پذیر است ؟

بله باز کردن دسته جاروبرقی کاری آسان و ساده می باشد و شما به راحتی می توانید در خانه به انجام آن بپردازید.

امکان باز کردن کدام قطعات دسته جاروبرقی وجود دارد ؟

به طور کلی دسته جاروبرقی از سه قسمت تلسکوپی ، خرطومی و برس آن تشکیل شده است که هر سه آن به راحتی قابل باز شدن است.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها