🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیرات اتو مو بابلیس

اتو مو بابلیس شما از کار افتاده است. با توجه به فیزیک و شکل ظاهری این دستگاه این امر طبیعی است چرا که مقاومت اتو مو ها به طور کلی نسبت به سایر لوازم برقی کمتر می باشد. اما خرابی این دستگاه ها به این معنی نیست که لزوما باید به تعویض آن ها اقدام کنید چرا که در بیشتر اوقات تعمیرات آن به راحتی امکان پذیر است. شما تنها به یک نمایندگی تعمیرات اتو مو بابلیس در تهران نیاز دارید که به خوبی اقدام به تعمیرات انواع لوازم برقی شما کند. ژاو سرویس با ارائه خدمات تعمیرات در محل به همراه ارائه گارانتی 365 روزه آماده خدمت به شماست کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به اطلاعات مورد نظر خود دست پیداد و در صورت تمایل درخواست تعمیرات اتو مو بابلیس را ثبت نمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اتو مو بابلیس

تعمیرات اتو مو بابلیس

آرایش مو به بهترین شکل ممکن همیشه جزئی از روند زندگی مردم حتی به صورت روزمره بوده است. ابزار و تجهیزات زیادی برای آرایش مو وجود دارد که اتو مو بابلیس یکی از آن ها می باشد. اما تمامی لوازم برقی بسته به استفاده مصرف کننده ممکن است روزی از کار بیوفتند و به خوبی کار نمی کنند. در این زمان است که شما به یک مرکز خوب برای تعمیرات اتو مو بابلیس در تهران نیاز خواهید داشت. اگر تا کنون نمایندگی مد نظر خود را پیدا نکرده اید کافیست با ما همراه باشید و به راحتی درخواست تعمیرات اتو مو بابلیس را ثبت نمایید.

تعمیرات اتو مو بابلیس

چرا به تعمیرات اتو مو بابلیس نیاز خواهیم داشت ؟

ظاهر کوچک و ظریف این دستگاه موجب می شود که به نسبت سایر لوازم برقی بیشتر در معرض آسیب و خرابی قرار بگیرد. همچنین قابلیت پرتابل بودن آن و کشیده شدن و جا به جای مدام آن می تواند در خرابی زودرس لوازم برقی تاثیر گذار باشد. مشکلات متداولی برای همه دستگاه های اتو مو رخ می دهد و که قصد داریم مهم ترین های آن را در اینجا ذکر نماییم.

اتو مو روشن نمی شود :

از مشکلات متداول هر لوازم برقی علی الخصوص اتو مو ها روشن نشدن آن ها می باشد. به طور معمول این مشکل ناشی از پارگی سیم یا خرابی اتصالات خارجی یا داخلی به وجود می آید و به معنی سوختگی کامل اتو مو نمی باشد. با این وجود تعمیرات اتو مو بابلیس در زمان پارگی سیم یک عمر تخصصی محسوب می شود که باید لزوما توسط تعمیرکار صورت بگیرد چرا که به طور معمول افراد غیر متخصص در شیوه نصب و اتصال مجدد این سیم ها سر رشته ای ندارند.

اتو مو داغ نمی شود :

کاربرد اصلی اتو مو در در داغ شدن آن می باشد و در صورتی که به خوبی این دستگاه داغ نشود نمی توان از آن استفاده کرد. علت خرابی و داغ نشدن بابلیس در این زمان تا حد زیادی بسته به نوع و مدل آن می باشد. برای مثال در اتو مو های المنتی به طور معمول مشکل از خرابی المنت ها می باشد که البته تعمیرات آن امکان پذیر است. پس در صورتی که اتو مو شما به خوبی داغ نمی شود نگران نباشید و برای تعمیرات اتو مو بابلیس که به هزینه کمی صورت می گیرد اقدام نمایید.

اتو مو قطعی و وصلی دارد :

فوقا ذکر کردیم که در نتیجه پرتابل بودن اتو مو بابلیس احتمال قطعی و وصلی این دستگاه وجود دارد و این موضوع از پارگی یا اسیب دیدگی اتصالات خارجی نشئت می گیرد. با این وجود برای تعمیر آن لزوما باید دستگاه باز شود چرا که تعمیرات اتو مو بابلیس در زمان قطعی اتصالات خارجی از داخل دستگاه صورت می گیرد. فراموش نکنید که هر چند این موضوع یک ایراد عادی است و تعمیرات آن آسان و کم هزینه صورت میگیرد اما در صورتی که تعمیر نشود به علت قطعی و وصلی ممکن است ایرادات بزرگ تری را به دستگاه شما وارد سازد.

اتو مو بوی بدی می دهد :

ساتع شدن بوی بد از هر دستگاهی می تواند مشکلات خود را به دنبال داشته باشد. چرا که هر دستگاه به طور معمول باید بوی لوازم برقی را بدهد و ناخوشایند شد این بود خبر از خرابی یا سوختگی یکی از قطعات داخلی می دهد. با این وجود بهتر است برای عیب یابی از علت این بو با یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه صحبت کنید و به راحتی به تعمیرات اتو مو بابلیس خود بپردازید. فراموش نکنید که استفاده از چنین دستگاهی می تواند آن را به طور کامل از کار بیاندازد.

مشاهده  سرویس جاروبرقی

تعمیرات اتو مو بابلیس

دکمه پاور خراب است :

دکمه پاور یک جزء ساده اما مهم می باشد. به طور کلی خرابی کلید دستگاه به علت استفاده زیاد از آن طبیعی می باشد و تعمیرات آن نیز راحت می باشد. اما اگر به تعمیر آن نپردازید امکان تغییر درجه و در وهله اول روشن کردن دستگاه غیر ممکن می باشد. به همین علت هر چه زودتر به تعمیرات اتو مو بابلیس و رفع ایراد دکمه پاور آن بپردازید تا با هزینه کم بتوانید مجددا از این دستگاه استفاده نمایید. خوب است بدانید در بسیار از مواقع که اتو مو روشن نمی شود و تصور می کنید که ایراد آن جدی است چنین مشکل ساده ای علت روشن نشدن آن می باشد.

اتو مو از حرارت کافی برخوردار نمی باشد :

در آخر برای اینکه یک دستگاه سالم را شناسایی کنید باید چک کنید که دما ی دستگاه به حد مطلوب و قابل استفاده می رسد یا نه. در صورت عدم رسیدن دستگاه به این حد باید به قطعات مهم و حرارتی دستگاه شک کنید و اقدام به تعمیرات آن کنید. فراموش نکنید که این مشکل دستگاه خبر از خرابی یک قطعه یا ضعیف شدن آن می دهد و ممکن است هر لحظه به طور کامل از کار بیوفتد پس در اسرع وقت اقدام به تعمیر اتو مو بابلیس نمایید.

اگر نمی دانید چگونه می توان یک مرکز مطمن جهت تعمیرات اتو مو بابلیس در تهران پیدا کنید کافیست با مرکز ژاو سرویس تماس بگیرید. ما ضمن ارائه بهترین خدمات تعمیرات با بالاترین کیفیت به تعمیر انواع لوازم خانگی و برقی می پردازیم آن ها را مانند روز اول قابل استفاده می کنیم. پس تعلل نداشته باشید و همین حالا برای تعمیرات اتو مو بابلیس با ما تماس بگیرید. امکان ثبت درخواست تعمیرات از طریق این صفحه نیز برای شما میسر شده و شما می توانید با نوشتن اطلاعات خود منتظر تماس کارشناسان ژاو باشید.

تعمیرات اتو مو بابلیس

خدمات تعمیرات اتو مو بابلیس در ژاو سرویس

شما با تماس با ما می توانید از این خدمات ضمن بهره مندی از کیفیت بالا تعمیرات بهره مند شوید :

  • تعمیر در محل : دیگر نیاز نیست برای تعمیرات به تعمیرگاه مراجعه کنید بلکه با ما تماس با ما تعمیرگاه را به خانه خود بیاورید.
  • گارانتی ویژه خدمات : پس از انجام تعمیرات گارانتی ویژه خدمات تقدیم شما می شود تا از بابت کیفیت خاطر جمع شوید.
  • پاسخگویی 24 ساعته : در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید آماده پاسخ گویی هستیم. همچنین شما می توانید از طریق این صفحه اقدام به ثبت درخواست کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
  • مشاوره رایگان : امکان کسب اطلاعات لازم در مورد تعمیرات از طریق مشاوره رایگان میسر شده است.
  • تهیه قطعات فابریک و اورجینال : برای تعمیرات اتو مو بابلیس شما اگر نیاز به تهیه قطعات باشد قطعات اورجینال و فابریک برند مربوطه را پیدا می کنیم.
  • تخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی و خانگی : مهم تیست لوازم برقی شما از چه مدل یا برندی باشد ما به خوبی تمامی آن ها را تعمیر می کنیم.
  • امکان تعمیر در همان روز : اگر در تعمیرات لوازم برقی خود عجله دارد خوب است بدانید که ما امکان تعمیر در همان روز را برای شما میسر کرده ایم.
  • قیمت مناسب و شفافیت مالی : در آخر با وجود این حجم از خدمات بهترین قیمت را برای تعمیرات اتو مو بابلیس ارائه می کنید تا رضایت صد در صدی شما جلب شود.
مشاهده  تعمیرات کولرگازی جنرال در تهران

با وجود این خدمات تعلل نکنید و همین حالا برای تعمیرات لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات مورد نیاز خود اقدام به تعمیرات آن نمایید.

هزینه تعمیرات اتو مو بابلیس به چه صورت میباشد ؟

به طور معمول هزینه تعمیرات این دستگاه چندان بالا نمی باشد و با قیمت کمی صورت میگیرد.

تعمیرات اتو مو بابلیس در ژاو سرویس چقدر طول می کشد ؟

ما امکان تعمیر در همان روز را برای شما میسر کرده ایم و سعی داریم تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیرات نماییم.

برای تعمیرات اتو مو باید به کجا مراجعه کرد ؟

نیازی به مراجعه حضوری نیست چرا که به راحتی می توانید تعمیرگاه را به خانه خود بیاورید و از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید.

تعمیرات اتو مو بابلیس در شرق تهران

سید خندان، آهنگ، لویزان، ارتش، شیان، حکیمیه، نارمک، پیروزی، افسریه، تهرانپارس، رسالت

تعمیرات اتو مو بابلیس در شمال تهران

اندرزگو، الهیه، شریعتی، تجریش، آجودانیه، شمیرانات، ظفر، نیاوران، پل رومی، بلوار کاوه، دولت، کامرانیه، زرگنده، دیباجی، زعفرانیه، جردن، اقدسیه، میرداماد، فرشته، فرمانیه، پاسداران، سعدآباد، سعادت آباد، آتی ساز، شهرک غرب، جماران، جمشیدیه

تعمیرات اتو مو بابلیس در غرب تهران

توحید، آریاشهر، صادقیه، شهر زیبا، شهرک راه آهن، سردار جنگل، ستارخان، پونک، کن، بلوار فردوس شرق و غرب، خلیج فارس، مرزداران، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر

تعمیرات اتو مو بابلیس در مرکز تهران

میدان ونک، میدان ولیعصر، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، گیشا، جلال آل احمد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، مطهری، فاطمی، انقلاب، امیر آباد، شهر آرا، عباس آباد، شیخ بهایی

تعمیرات اتو مو بابلیس در جنوب تهران

آزادی، جمهوری، قزوین، جوادیه، شادآباد، حافظ، نواب، مهرآباد، یافت آباد، راه آهن، عبدل آباد، شاهپور، ورامین، شهر ری، انقلاب، باقر شهر، منیریه، ولیعصر، نازی آباد، خانی آباد
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
یه قطعه از بابلیس کاسیو میخواستم خیلی قدیمی
دستگاه 3 کاره بابیلیس Cassio

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین