🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات اتو مو

امروزه اتو مو یکی از وسایل کاربردی و حتی همراه افراد در محیط های مختلف می باشد. اتو مو می تواند باعث حفظ آراستگی و تمیزی افراد شود و همچنین در سالن های زیبایی نیز برای زیبا تر کردن مو از آن استفاده می شود بنابراین عدم مراقبت صحیح از این وسیله کاربردی منجر به خراب شدن آن و نیاز به تعمیر اتو مو می شود. برای تعمیرات اتو مو بهتر است با نمایندگی تعمیرات اتو مو تماس بگیرید و در اولین فرصت اتو موی خود را تعمیر کنید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات اتو مو در سراسر تهران می باشد. این مرکز تعمیرات به تعمیر اتو موی شما با بهترین قطعات و کیفیت می پردازد. بنابراین برای تعمیر اتو مو با کارشناسان و تعمیرکاران باتجربه ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیر اتو مو

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اتو مو

تعمیرات اتو مو

اتو مو یکی از لوازم کاربردی می باشد و استفاده از این وسیله روز به روز در حال افزایش است. زیرا اتو مو برای آراستگی مو ها بسیار کاربرد دارد و ویژگی های خوب آن باعث استفاده افراد از این وسیله می شود. استفاده مداوم از این وسیله منجر به خراب شدن و نیازمند شدن به تعمیر اتو مو می شود. بنابراین باید در اولین فرصت به تعمیر اتو مو پرداخت. برای تعمیرات اتو مو بهتر است به یک مرکز تعمیرات اتو مو معتبر مراجعه نمایید.

انو مو به دلیل کوچک بودن اش قطعات حساس و ظریفی دارد که اگر به خوبی تعمیر نشوند ممکن است دوباره از کار بیفتد به همین علت باید برای تعمیرات اتو مو به یک نمایندگی معتبر مراجعه کنید. به دلیل وجود قطعات غیر اصلی در بازار اعتماد به مراکز غیر معتبر تعمیرات اتو مو کار درستی نیست زیرا ممکن است باعث خراب تر شدن اتو مو و قطعات اتو مو شود. به همین علت باید با مراکز معتبر تماس گرفت.

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات اتو مو در همه نقاط تهران می باشد و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تعمیر اتو مو شما را ضمانت می کند. همچنین دارای کادر تعمیر بسیار حرفه و کارشناسان مجرب می باشد که تعمیرات با کیفیتی را انجام می دهند.

بنابراین برای تعمیرات اتو مو با این مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است مرکز تعمیرات لوازم خانگی علاوه بر تعمیر اتو مو ، تعمیرات جاروبرقی ، تعمیرات لباسشویی ، تعمیرات کولر گازی و دیگر لوازم خانگی را نیز به بهترین نحو انجام می دهد.

تعمیرات اتو مو

نمایندگی تعمیرات اتو مو

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر اتو مو در سراسر تهران می باشد و این مرکز تعمیرات دارای تجربه بسیار زیاد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به ویژه اتو مو است که شما می توانید با تماس با کارشناسان ژاو سرویس از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

در ادامه به ویژگی های مرکز تعمیرات ژاو سرویس می پردازیم :

  • خدمات دهی در سراسر تهران : در هر کجای تهران که هستید دیگر نگران تعمیرات اتو مو خود نباشید. زیرا ژاو سرویس با گارانتی و ضمانت بر روی تعمیرات خود در سراسر تهران خدمات تعمیر اتو مو را به بهترین نحو انجام می دهد. اگر نیاز به یک نمایندگی تعمیر اتو مو در شمال تهران و یا جنوب، شرق و غرب تهران دارید در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید.
  • دارای تعمیرکاران ماهر : ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات اتو مو در سراسر تهران خدمات تعمیر در منزل را انجام می دهد و دارای کادری حرفه ای در تعمیر اتو مو می باشد. با خیالی راحت و آسوده لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران و کارشناسان ژاو سرویس بسپارید.
  • استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات : برای تعمیرات لوازم خانگی باید به یک مرکز تعمیرات معتبر مراجعه نمایید و یا تماس بگیرید. زیرا یک مرکز تعمیرات نامعتبر ممکن است از قطعات غیر اصلی در تعمیرات استفاده نماید و این منجر به خراب شدن قطعات دیگر لوازم خانگی می شود. ژاو سرویس با استفاده از قطعات اورجینال ال جی و و تعمیرات با بهترین کیفیت، تعمیرات خود را نیز به مدت 1 سال ضمانت می کند.
  • ضمانت 365 روزه تعمیرات : اگر برای تعمیر اتو مو خود به دنبال یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی معتبر می باشید می توانید در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید و تعمیرکاران را به محل خود بیاورید. زیرا ژاو سرویس بر روی خدمات تعمیر لوازم خانگی خود ضمانت 1 ساله دارد و با بالا ترین کیفیت لوازم خانگی شما را تعمیر می کند. بنابراین دیگر از تعمیرات لوازم خانگی خود خیالتان راحت و آسوده باشد.
  • پاسخگویی در اولین فرصت : در هر زمان که با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و می توانید مشکلات لوازم خانگی به ویژه اتو مو خود را با کارشناسان ژاو سرویس در میان بگذارید.
  • مشاوره و اطلاع رسانی رایگان : اگر برای تعمیرات اتو مو خود نیاز به مشاوره و پاسخ دارید می توانید با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و در اولین فرصت به پاسخ سوالتان برسید. بنابراین در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید.
  • تعمیرات لوازم خانگی ال جی در محل شما : در هر نقطه ی تهران که باشید می توانید از خدمات تعمیرات ژاو سرویس در محل خود بهره مند شوید. دیگر نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر اتو مو نیست. بلکه با تماس با ژاو سرویس تعمیرکاران به منزل خود اعزام نمایید و در منزل خودتان تعمیرات لوازم خانگی تان انجام می شود. و دیگر نیاز به طی کردن مسافت های طولانی برای انجام تعمیرات نیست.
  • هزینه مقرون به صرفه : ژاو سرویس با توجه به خدماتی که ارائه می دهد و تعمیرات با کیفیت لوازم خانگی هزینه و قیمت به صرفه ای دریافت می کند و همچنین گاهی اوقات بر روی تعمیرات لوازم خانگی خود تخفیفاتی را شامل می شود که شما می توانید با تماس با ژاو سرویس از این تخفیفات و خدمات بهره مند شوید. بنابراین اگر اتو مو شما نیاز به تعمیرات دارد در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید.
مشاهده  تعمیرات جاروبرقی ناسیونال

تعمیرات اتو مو

کدام قطعات اتو مو نیازمند تعمیر است؟

برای تعمیرات و عیب یابی اتو مو باید بدانید خراب شدن هر کدام از قطعات اصلی این دستگاه منجر به درست کار نکردن اتو مو می شود و برای بهتر کار کردن دستگاه باید آن قطعه تعمیر و یا تعویض کرد. برای تعمیرات اتو مو و تعمیر قطعات دستگاه می توانید با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

  1. بدنه اتو مو
  2. دکمه خاموش و روشن اتو مو
  3. صفحه سرامیکی یا تیتانیومی اتو مو
  4. سیم برق یا دو شاخ اتو مو
  5. موتور و صفحه برد اتو مو

همان طور که در بالا گفته شد اتو مو از بخش های مختلفی مانند موتور و ترموستات و بدنه دستگاه و .. تشکیل شده است که خراب شدن هر یک از قطعات منجر به خراب شدن قطعات دیگر و یا سوختن دستگاه می شود. بنابراین باید پیش از انجام خراب شدن قطعات دیگر ، اتو مو را تعمیر نمود.

تعمیرات اتو مو

دلایل تعمیر اتو مو چیست؟

بنا به دلایلی به تعمیرات اتو مو می پردازیم. گاهی اوقات اتو مو مانند اول کار نمی کند و دارای مشکلاتی است که باید رفع شود. بنابراین به بررسی دلایل تعمیر اتو می پردازیم. در صورت وجود هر کدام از دلایل زیر شما می توانید در اولین فرصت با کارشناسان ژاو سرویس برای تعمیرات اتو مو تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید از مشاوره کارشناسان تعمیر ژاو سرویس نیز بهره مند شوید.

  • اتو مو روشن نمی شود 
  • اتو حرارت اولیه را ندارد
  • اتو مو روشن می شود اما به صورت ناگهانی خاموش می شود
  • اتو مو بوی سوختگی می دهد
  • اتو مو بیش از اندازه استاندارد داغ می کند
  • سیم اتو مو جرقه می زد

در صورت بروز هر کدام از مشکلات بالا باید در اولین فرصت به تعمیرات اتو مو پرداخت. بوی سوختگی اتو می تواند نشانه از سوختن موتور و یا قطعات دستگاه باشد که باید فورا آن قطعه تعویض شود.

برای تعمیر و تعویض قطعات اتو مو می توانید با ژاو سرویس تماس حاصل نمایید زیرا این مرکز تعمیرات لوازم خانگی بر روی تعمیرات خود ضمانت 1 ساله دارد به این دلیل که از قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده می کند. بنابراین تعمیر اتو موی خود را با خیال راحت به ژاو سرویس بسپارید.

تعمیرات اتو مو در سراسر تهران

در هر کجای تهران که ساکن باشید می توانید برای تعمیرات لوازم خانگی خود به ویژه اتو مو با ژاو سرویس تماس بگیرید. این مرکز تعمیرات در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهد بود و در محل شما خدمات تعمیر ارائه خواهد داد.

تعمیرات اتو مو

تعمیرات تمامی برند های اتو مو

ژاو سرویس تعمیرات تمامی برند های اتو را انجام می دهد و یک نمایندگی معتبر تعمیرات اتو مو در همه ی نواحی تهران به شمار می آید پس نگران تعمیر اتو مو با برند خاص خود نباشید فقط کافی است با مرکز تعمیر اتو مو ژاو سرویس تماس بگیرید.

  1. تعمیرات اتو مو پاناسونیک
  2. تعمیرات اتو مو فیلیپس 
  3. تعمیرات اتو مو بیورر
  4. تعمیرات اتو مو بوش
  5. تعمیرات اتو مو پرینسلی
  6. تعمیر اتو مو براون
  7. و تعمیرات تمامی برند های اتو مو ..
مشاهده  تعمیرات مایکروفر دلونگی

هزینه تعمیرات اتو مو

هزینه تعمیر اتو مو بستگی به عواملی مانند اندازه خرابی اتو مو و استفاده قطعات دارد. برای دریافت اطلاعات و اطلاع از قیمت دقیق تعمیرات اتو مو با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید. و در اولین فرصت به تعمیر اتو مو خود بپردازید.

نمایندگی تعمیرات اتو مو کجاست؟

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر اتو مو در سراسر تهران می باشد و این مرکز تعمیرات دارای تجربه بسیار زیاد در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به ویژه اتو مو است که شما می توانید با تماس با کارشناسان ژاو سرویس از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

هزینه تعمیرات اتو مو چقدر می باشد؟

هزینه تعمیر اتو مو بستگی به میزان تعمیر و خرابی اتو مو و همچنین زمان گذاشته شده بر روی تعمیرات به دست می آید که شما می توانید برای دریافت هزینه دقیق تعمیرات اتو مو با ژاو سرویس تماس بگیرید.

در صورت روشن نشدن اتو مو چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن دستگاه اتو مو در ابتدا بهتر است سیم برق اتو مو را چک نمایید و اگر مشکل از آن نبود باید با تعمیرکاران برای تعمیر اتو تماس بگیرید. زیرا ممکن است یکی از قطعات اتو مو سوخته باشد و یا نیازمند تعمیر باشد.

تعمیرات اتو مو در شرق تهران

رسالت، افسریه، حکیمیه، شیان، ارتش، تهرانپارس، پیروزی، آهنگ، لویزان، نارمک، سید خندان

تعمیرات اتو مو در شمال تهران

کامرانیه، سعدآباد، شریعتی، دیباجی، فرشته، پاسداران، پل رومی، آجودانیه، میرداماد، سعادت آباد، الهیه، آتی ساز، ظفر، جماران، بلوار کاوه، تجریش، دولت، زرگنده، شمیرانات، نیاوران، زعفرانیه، فرمانیه، جردن، شهرک غرب، اقدسیه، اندرزگو، جمشیدیه

تعمیرات اتو مو در غرب تهران

تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، ستارخان، شهرک راه آهن، توحید، شهر زیبا، آریاشهر، کن، پونک، دریاچه چیتگر، سردار جنگل، خلیج فارس، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آیت الله کاشانی، صادقیه، مرزداران

تعمیرات اتو مو در مرکز تهران

مطهری، شهرک والفجر، جلال آل احمد، کارگر شمالی، شهرک آزمایش، خیابان ولیعصر، فاطمی، عباس آباد، گیشا، امیر آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، شیخ بهایی، شهر آرا، یوسف آباد، میدان ونک

تعمیرات اتو مو در جنوب تهران

باقر شهر، انقلاب، ولیعصر، نواب، مهرآباد، قزوین، شادآباد، عبدل آباد، نازی آباد، شاهپور، شهر ری، خانی آباد، منیریه، ورامین، جمهوری، حافظ، راه آهن، جوادیه، یافت آباد، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

باسلام اتو موی من ۲ماهه خریدمش درحین اتو خاموش شد و دوباره چند دقیقه روشن دوباره خود به خود خاموش میشه
بعدش اصلا مانیتورش روشن نمیشه ولی بوی سوختگی ندارد
یعنی سوخته ؟؟مشکل از چیه درست میشه؟

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین