🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات اتو پرس

تعمیرات وسایل برقی نیاز به تجربه و دانش حرفه ای و تخصصی دارد. اتو پرس نیز از این اصل جدا نیست. تمامی تعمیرات برقی در ژاو سرویس به طور کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می‌شود. امروزه دستگاه اتو پرس خیلی کارآمد و مهم است. با پهنای صفحه حرارتی خود و شدت بخارش باعث می‌شود لباس های چروک به راحتی اتو شوند. هنگامی که اتو پرس خراب می‌شود، هیچ عملکرد مفیدی ندارد. چرا که وقتی بخار ندهد چگونه می‌تواند چروکی لباس ها را از بین برد؟ متخصصین ما در ژاو سرویس کاملا ماهر و مجرب هستند. آن ها در کوتاه ترین مدت ممکن با پیشرفته ترین ابزاری که وجود دارد، مشکلات شما را رفع خواهند کرد. تنها کافیست جهت بهره مندی از خدمات تعمیر اتو پرس در تهران در بالاترین سطح کیفیت با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیرات اتو پرس در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات اتو پرس

چرا برای تعمیرات اتو پرس ژاو سرویس را انتخاب کنیم؟

مشاوره های رایگان

اتو پرس شما خراب شده است؟ اتو پرس شما بخار نمی دهد؟ اتو پرس شما بوق می‌زند؟ با یک تماس با ما می‌توانید از مشاوره های رایگان متخصصین ما بهره مند و پاسخ مشکلات خود را بدون پرداخت هزینه جویا شوید.

تعمیر در کمترین زمان

تعمیرکاران ما به دلیل تجربه و استفاده از ابزارهای پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن عیب جویی خواهند کرد و پس از آن دست به تعمیرات خواهند زد.

ضمانت پس از تعمیر

برای آن که خیال شما عزیزان را از تعمیرات خود و تعمیرکاران خود راحت کنیم، برای آن که اعتماد شما را جلب کنیم، ضمانتی نیم ساله پس از تعمیرات انجام شده به شما خواهیم داد؛ به این منظور که اگر برای تعمیرات اتو پرس با ما تماس بگیرید، اگر مشکلی بعد از تعمیرات تا نیم سال به وجود آمد، به طور کاملا رایگان آن را رفع خواهیم کرد.

تعمیرکاران متخصص

تمامی تعمیرکاران ژاو سرویس افرادی با تجربه، آموزش دیده، مشتری مدار و حرفه ای می‌باشند و در کمترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع خواهند کرد.

هزینه های مقرون به صرفه

تمامی هزینه های تعمیرات ما به گونه ای می باشد که هر فردی بتواند از خدمات ما بدون نگرانی درباره هزینه های آن بهره مند شود.

قطعات اصل و فابریک

گاهی پیش می آید که برای تعمیرات لوازم برقی خود مانند تعمیرات اتو پرس یا تعمیرات اتو بوش و… نیاز به قطعه جدید داشته باشید. خوشبختانه ژاو سرویس دارای قطعات اورجینال و اصل می باشد.

حال که با نحوه تعمیرات اتو پرس نمایندگی ما آشنا شدید برای آشنایی با مشکلات اتو پرس بعضی از مشکلات رایج را برای شما خواهیم گفت.

مشکلات رایج اتو پرس

برای آن که شما عزیزان با مشکلات اتو پرس و نحوه تعمیر آن ها آشنا شوید چند مثال رایج برای شما خواهیم زد. پس از آشنایی که با مطالب می‌توانید تعمیر های اولیه را خودتان انجام دهید. ( گرچه پیشنهاد می شود تعمیرات را به دست یک فرد متخصص بسپارید اما تعمیرات اولیه اتو پرس و حدس درباره مشکل آن بد نیست).

تعمیرات اتو پرس

داغ نشدن اتو پرس

یکی از علل رایجی که برای تعمیرات اتو پرس تماس می‌گیرند، داغ نشدن درست اتو پرس می باشد. داغ نشدن اتو پرس دلایل مختلفی دارد که چند علت مهم آن و رفع مشکلات را خواهیم گفت.

ترموستات

ترموستات نقش مهمی در داغ شدن اتو پرس دارد. زمانی که ترموستات عملکرد درستی را انجام ندهد، اتو پرس یا بیش از حد داغ می‌شود یا به طور کلی داغ نمی‌شود و نیاز به تعمیرات اتو پرس خواهیم داشت. برای حل این مشکل بهتر است ترموستات تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شود.

المنت

یکی از شایع ترین عللی که برای تعمیرات اتو پرس بی کیفیت گفته می شود، سوختگی المنت است. وقتی اتو پرس در طولانی مدت و بیش از حد استفاده شود و یا اتو پرس کیفیت خوبی نداشته باشد، به المنت فشار وارد شده و می‌سوزد یا در مواردی باعث سوختگی سیم کشی می‌شود. در این مورد باید گفت المنت به طور کلی تعمیر نمی‌شود و صرفا می توان آن را تعویض کرد.

مشاهده  تعمیر جارو برقی در ونک

برای تعمیرات اتو پرس خود در این موارد پیشنهاد می‌کنیم قطعه را از ما خریداری کنید و نصب و تعمیر آن را به ما بسپارید، چرا که ریسک تعمیر وجود نخواهد داشت.

برد الکترونیکی

گاهی برد الکترونیکی اتو پرس به خاطر استفاده نکردن طولانی مدت، نوسان برق یا موارد دیگر دچار مشکل می‌شود. هنگامی که برد الکترونیکی به مشکل می‌خورد، ولتاژ مناسبی به المنت وارد نشده و در نتیجه اتو پرس داغ نمی شود.

اتو پرس من مدتی است بوق می زند، علت آن چیست؟

یکی از قطعات مهم اتو پرس برد الکترونیکی آن می باشد. هنگامی که برد الکترونیکی اتو پرس آسیب می‌بیند باعث مشکلات زیادی می‌شود که یکی از آن ها بوق زدن دستگاه است.

پیشنهاد می‌کنیم برای از مشکل بوق زدن اتو پرس با فاصله مشخصی در هر ماه مثلا حداقل ۴ بار در ماه از اتو پرس استفاده کنید. این کار باعث می شود تا سیستم برد و بخار دستگاه تقویت شده و از آسیب حدودا دور بماند.

بخار نکردن اتو پرس

یکی از مشکلات بسیار رایجی که بیشتر افراد برای تعمیرات اتو پرس خود از تکنیسین ها می پرسند، بخار نکردن اتو پرس می باشد. علت های زیادی وجود دارد که می‌توان به آن ها اشاره کرد.

استفاده نکردن طولانی از اتو پرس

دستگاه هایی که با بخار سرو کار دارند باید حداقل در هفته یک بار از آن ها استفاده کنید. اتو پرس هم جزوی از این دستگاه ها می باشد و بخار نقش مهمی در عملکرد آن دارد.

تعمیرات اتو پرس

تنظیم کردن درجه حرارت

درجه حرارت اتو پرس خود را بررسی کنید . باید درجه حرارت درستی را برای بخار مناسب انتخاب کنید. اگر درجه حرارت درست تنظیم نشده باشد، درجه دستگاه به حدی نمی رسد که بخار تولید کند.

آب کافی

قبل از استفاده از اتو پرس، نیم نگاهی به منبع آب اتو پرس بیندازید و آن را بررسی کنید. اگر در منبع آن نباشد یا کم باشد، باعث می‌شود اتو پرس بخار نکند.

اشباع شدن فیلتر اتو پرس

بعضی از اتو پرس ها دارای یک فیلتر هستند که کار آن فیلتر، گرفتن مقداری از سختی آب درون مخزن می باشد. اگر این فیلتر دچار مشکل شده باشد، دستگاه از تولید بخار جلوگیری می‌کند.

رسوب گرفتگی

اتو پرس ها در تشکیل بخار دو مدل می باشند. مدل اول دارای بویلر و مدل دوم بدون بویلر هستند. در هرصورت هر دو مدل به املاح آب حساس می باشند. آب های سخت باعث آسیب شدید به اتو پرس می شود و در نهایت رسوب گرفتگی پیش می آید. رسوب گرفتگی نیز به سایر قسمت های اتو پرس آسیب می رساند و در آخر اتو پرس بخار نمی‌کند.

نوسانات برق

برد الکترونیکی اتو پرس نسبت به نوسانات برق حساس می باشد. نوسانات برق باعث می‌شود تا قسمت های متفاوتی از اتو پرس دچار مشکل شوند. برای آن که از این آسیب جلوگیری‌کنید پیشنهاد می‌کنیم از محافظ برقی که استاندارد باشد، استفاده کنید.

علت بوی نامطبوع اتو پرس

این مشکل هنگامی به وجود می آید که آب داخل مخزن اتو پرس بیش از حد باشد و باعث آسیب به رسوب گیر می شود. برای جلوگیری پیشنهاد می‌کنیم، آب جوش داخل مخزن اتو پرس بریزید و هنگامی که از اتو پرس استفاده نمی کنید، آب آن را تخلیه کنید. در صورتی که رفع نشد یرای تعمیرات اتو پرس خود می توانید از ما مشاوره بگیرید.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی آریستون

لک انداختن روی لباس

ابن مشکل می‌تواند از پارچه و ابر اتو پرس و رسوبات موجود در اتو پرس باشد. برای رفع آن کافی است، پارچه و ابر اتو پرس تعویض کنید و رسوبات درون آن را تمیز کنید.

خاموش نشدن اتو پرس

یک مشکل مهم که برای تعمیرات اتو پرس از ما پرسیده می شود، خاموش نشده اتو پرس است. ابتدا سیم هایی که به پریز اتوپرس می باشد را چک کنید و کابل برق دستگاه را بدون مانع و به طور مستقیم به پریز های اتاق های دیگر وصل کنید. اگر نتیجه نگرفتید برای تعمیرات اتو پرس، با ما تماس گیرید. تعمیرکاران دکمه هایی که در اتو پرس وجود دارند را بررسی و پخش می کنند.

تعمیرات اتو پرس

خدمات در محل

افراد برای تعمیرات اتو پرس خود دچار مشکلاتی هستند. این قبیل مشکلات مانند یافتن تعمیرکار ماهر و یا حمل و نقل اتوپرس برای تعمیرات آن که به شدت وقت گیر و کلافه کننده می باشند. خوشبختانه ژاو سرویس دارای خدمات در محل می باشد.

به این منظور که برای تعمیرات اتو پرس یا تعمیرات اتو مو و هر وسیله برقی دیگری، نیاز نیست حتما به مکان مربوط به ما مراجعه کنید. کافی است تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید و آدرس  مربوطه و زمان دلخواهتان را مشخص کنید.

تعمیرکاران مجرب ما با هماهنگی قبلی به محل گفته شده فرستاده خواهند شد و در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت عیب یابی می کنند و سپس دست به رفع آن خواهند زد.

جهت کسب رضایت خاطر مشتریان نیز، تا نیم سال بعد از تعمیرات هر مشکلی برای وسایل برقی تعمیر شده ایشان پیش آید، به طور رایگان تعمیر خواهیم کرد.

افراد می توانند جهت بهره مندی از خدمات تعمیر ژاو سرویس بهره مند گردند کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

برای طولانی کردن عمر اتو پرس خود چه کنم؟

امروزه وسایل برقی نقش مهمی در زندگی افراد دارند. یکی از دغدغه ها، طول عمر دستگاه ها می باشد. برای افزایش عمر اتو پرس خود پیشنهاد می شود، هز از چند گاهی اتو پرس جرم گیری و رسوبگیری شود.

هزینه تعمیرات اتو پرس چقدر است؟

هزینه تعمیرات بستگی به نوع خرابی و مشکل پیش آمده دارد. اما نگران نباشید چرا که ما در ژاو سرویس هزینه ها را به گونه ای رقم زدیم که هر فردی بتواند از خدمات ما بدون نگرانی به هزینه ها استفاده کند.

چگونه می توان از خدمات تعمیر ژاو سرویس بهره مند شد؟

تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

نمایندگی تعمیرات اتو پرس در شرق تهران

تهرانپارس، سید خندان، افسریه، آهنگ، لویزان، نارمک، حکیمیه، شیان، پیروزی، رسالت، ارتش

نمایندگی تعمیرات اتو پرس در شمال تهران

جردن، شریعتی، دولت، تجریش، جماران، سعادت آباد، نیاوران، اقدسیه، زرگنده، پاسداران، کامرانیه، آجودانیه، دیباجی، فرمانیه، ظفر، بلوار کاوه، جمشیدیه، سعدآباد، اندرزگو، میرداماد، شهرک غرب، فرشته، آتی ساز، الهیه، زعفرانیه، شمیرانات، پل رومی

نمایندگی تعمیرات اتو پرس در غرب تهران

پونک، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، آریاشهر، خلیج فارس، کن، توحید، شهر زیبا، جنت آباد (شمالی جنوبی)، تهرانسر، ستارخان، سردار جنگل، صادقیه، مرزداران، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی

نمایندگی تعمیرات اتو پرس در مرکز تهران

شهر آرا، مطهری، انقلاب، عباس آباد، میدان ونک، یوسف آباد، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، شیخ بهایی، شهرک آزمایش، شهرک والفجر، جلال آل احمد، امیر آباد، گیشا، فاطمی، خیابان ولیعصر

نمایندگی تعمیرات اتو پرس در جنوب تهران

نواب، نازی آباد، شاهپور، ولیعصر، جمهوری، آزادی، شادآباد، شهر ری، انقلاب، عبدل آباد، خانی آباد، باقر شهر، ورامین، یافت آباد، راه آهن، جوادیه، منیریه، مهرآباد، حافظ، قزوین
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین