🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 25 فروردین

تعمیرات اجاق گاز اخوان

اجاق گاز یکی از اساسی ترین لوازم خانگی برای طبخ غذا می باشد و می توان گفت در صورت نبود اجاق گاز یا خراب بودن اجاق گاز نمی توان غذا درست کرد. اجاق گاز اخوان یکی از اجاق گاز های باکیفیت در بازار لوازم خانگی می باشد که در صورت عدم مراقبت و نگهداری ممکن است خراب شود و به تعمیرات اجاق گاز اخوان نیاز باشد بنابراین برای تعمیرات اجاق گاز اخوان باید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان تماس گرفت. ژاو سرویس مرکز تعمیرات اجاق گاز اخوان از قطعات اصلی و با کیفیت در تعمیرات استفاده می کند و همچنین دارای تعمیرکارانی ماهر و حرفه ای می باشد. بنابراین برای تعمیرات اجاق گاز اخوان با ژاو سرویس تماس بگیرید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر گاز اخوان Akhavan رومیزی، صفحه ای و فردار در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اجاق گاز اخوان

تعمیرات اجاق گاز اخوان

همیشه اجاق گاز در طبخ غذا و مواد غذایی نقش بسیار مهمی داشته است و عدم وجود اجاق گاز و خراب بودن اجاق گاز در خانه باعث عدم پخت غذا می شود. بنابراین باید از اجاق گاز خود بسیار مراقبت نمایید در غیر این صورت ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. در صورت نیاز اجاق گاز به تعمیرات باید با تعمیرکاران اجاق گاز تماس بگیرید. اجاق گاز اخوان یک اجاق گاز بسیار با کیفیت می باشد که در صورت عدم نگهداری درست ممکن است خراب شود و یا به تعمیرات اجاق گاز اخوان نیاز باشد.

در صورت خراب شدن اجاق گاز اخوان در اولین فرصت باید عیب یابی شود و با تعمیرکاران اجاق گاز تماس گرفته شود. زیرا اجاق گاز یک وسیله ضروری است و باید سریع تعمیر شود. برای تعمیرات اجاق گاز اخوان می توانید با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید. ژاو سرویس مرکز تعمیرات اجاق گاز اخوان Akhavan از قطعات اصلی و با کیفیت در تعمیرات استفاده می کند و همچنین دارای تعمیرکارانی ماهر و حرفه ای می باشد.

بنابراین در صورت وجود هر گونه در اجاق گاز اخوان می توانید با ژاو سرویس تماس بگیرید تا در اولین فرصت مشکل اجاق گازتان را حل نمایید.

تعمیرات اجاق گاز اخوان

تعمیرات اجاق گاز اخوان در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران

لازم به ذکر است ژاو سرویس تمامی تعمیرات لوازم خانگی به خصوص اجاق گاز اخوان شما را انجام می دهد. این مرکز تعمیرات اجاق گاز در سراسر تهران خدمات دهی دارد و در هر کجای تهران که باشید می توانید با ژاو سرویس تماس بگیرید و از تعمیرات حضوری ژاو سرویس بهرهمند شوید. تعمیرات اجاق گاز اخوان در شرق تهران و غرب تهران و همچنین تعمیرات اجاق گاز اخوان در جنوب تهران و شمال تهران صورت می گیرد.

👨‍🔧مرکز تعمیرات اجاق گاز اخوان Akhavan کجاست؟

ژاو سرویس مرکز تعمیرات اجاق گاز اخوان از قطعات اصلی و با کیفیت در تعمیرات استفاده می کند و همچنین دارای تعمیرکارانی ماهر و حرفه ای می باشد. بنابراین برای تعمیرات اجاق گاز اخوان با ژاو سرویس تماس بگیرید. در ادامه به برخی از ویژگی های ژاو سرویس می پردازیم.

  • ضمانت 1 ساله بر روی تعمیرات اجاق گاز اخوان : ژاو سرویس بر روی تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر اجاق گاز اخوان ضمانت و گارانتی 12 ماهه گذاشته است. بنابراین با خیال راحت تعمیرات اجاق گاز خود را به ژاو سرویس بسپارید.
  • مشاوره و اطلاع رسانی رایگان : برای دریافت مشاوره در مورد تعمیرات لوازم خانگی و همچنین دریافت اطلاعات با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.
  • استفاده از قطعات اورجینال یا اصلی در تعمیرات : ژاو سرویس برای تعمیرات اجاق گاز از قطعات اصلی اجاق گاز اخوان استفاده می کند و این کار باعث بالا رفتن دوام و طول عمر اجاق گاز اخوان می شود. بنابراین برای تعمیرات اجاق گاز اخوان Akhavan با ژاو سرویس تماس بگیرید.
  • پاسخگویی 24 ساعته : با تماس با ژاو سرویس در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت نمایید.
  • تعمیرات اجاق گاز در محل : دیگر نیاز نیست برای تعمیرات اجاق گاز به مراکز تعمیرات اجاق گاز به صورت حضوری مراجعه نمایید بلکه می توانید با تماس با ژاو سرویس تعمیرکاران را در محل خود اعزام کنید و از تعمیرات اجاق گاز اخوان در محل بهره مند شوید.
  • دارای تعمیرکاران ماهر اجاق گاز : ژاو سرویس دارای کادر تعمیر بسیار حرفه ای و ماهر می باشد. بنابراین از تعمیرات ژاو سرویس خیالتان راحت باشد.
  • خدمات رسانی در همه ی نقاط تهران : همان طور که گفته شد مرکز تعمیرات ژاو سرویس در همه ی نقاط تهران خدمات رسانی دارد و تعمیرات اجاق گاز اخوان در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران انجام می دهد.
  • هزینه مناسب و تخفیفات بر روی تعمیرات : ژاو سرویس با توجه به کیفیتی که در تعمیرات اجاق گاز اخوان Akhavan دارد هزینه مناسبی نیز بر روی تعمیرات خود دارد بنابراین برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه ها با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.
مشاهده  فروش قطعات جاروبرقی دوو

تعمیرات اجاق گاز اخوان

تعمیرات اجاق گاز اخوان با بهترین قطعات اصلی موجود در بازار 🛠

لازم به ذکر است در صورت خراب شدن اجاق گاز اخوان به احتمال زیاد می توان گفت یکی از قطعات اجاق گاز از کار افتاده است یا خراب شده است بنابراین برای تعویض یا تعمیر قطعات اجاق گاز اخوان باید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان تماس گرفت. ژاو سرویس مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در این مورد بهترین انتخاب است زیرا از قطعات اصلی موجود در تعمیرات استفاده می کند و بر روی تعمیرات خود ضمانت 365 روزه دارد. بنابراین دیگر نگران تعمیرات اجاق گاز خود نباشید و در اولین فرصت با ژاو سرویس تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز اخوان نیاز به تعمیرات 🛠 دارد؟ [عیب یابی اجاق گاز اخوان]

برای تعمیر کردن اجاق گاز اخوان باید در ابتدا علت خراب شدن و نیاز به تعمیر اجاق گاز اخوان را پیدا نمود. زیرا در صورت عدم یافتن دلیل خراب شدن اجاق گاز نمی توان آن را تعمیر نمود. به همین دلیل است که تعمیرات اجاق گاز به تعمیرکارانی حرفه ای نیازمند است. در ادامه به بررسی دلایل خراب شدن اجاق گاز اخوان می پردازیم.

  1. روشن نشدن اجاق گاز اخوان
  2. ایجاد صدای ناهنجار در صورت روشن بودن شعله های گاز
  3. کم بودن شعله های اجاق گاز اخوان
  4. جرقه نزدن اجاق گاز اخوان
  5. خاموش شدن شعله پس از رها کردن ولوم
  6. یکسره شدن جرقه اجاق گاز اخوان
  7. دود کردن شعله های اجاق گاز اخوان
  8. پی در پی کلیک کردن اجاق گاز اخوان

چرا اجاق گاز اخوان روشن نمی شود؟

یکی از متداول ترین مشکلاتی که ممکن است در صورت خراب شدن اجاق گاز پیش آید روشن نشدن اجاق گاز می باشد. در صورت روشن نشدن اجاق گاز اخوان چه باید کرد؟           یکی از مهم ترین دلایل روشن نشدن اجاق گاز اخوان کثیف بودن شعله ها و اطراف آن می باشد که باعث جلوگیری از ورود گاز به فضای اطراف کرده است و منجر به روشن نشدن اجاق گاز اخوان می شود.

بنابراین در صورت روشن نشدن اجاق گاز در ابتدا آن را تمیز نمایید.

اتصالات الکتریکی نیز منجر به روشن نشدن گاز می شود و این مورد نیاز به تعمیرات اجاق گاز اخوان دارد. در صورت عدم وجود برق دستگاه باعث روشن نشدن دستگاه اجاق گاز می شود و باید مورد بررسی قرار گیرد. می توانید سیم های اطراف مشعل و اطراف اجاق گاز را بررسی نمایید. حتما از متصل بودن برق اطمینان حاصل نمایید.

ممکن است ماژول کنترل جرقه زن دچار ایراد شده باشد در این صورت نیز اجاق گاز اخوان روشن نمی شود و به تعمیر اجاق گاز اخوان نیاز است. اگر جرقه زن دچار ایراد و یا خرابی باشد باید تعویض یا تعمیر گردد تا اجاق گاز به درستی کار کند.

تعمیرات اجاق گاز اخوان

علت صدای ناهنجار اجاق گاز اخوان در صورت روشن بودن شعله های گاز چیست؟

برای یافتن علت صدای ناهنجار اجاق گاز باید عیب یابی اجاق گاز اخوان انجام شود. در این صورت می توان این مشکل را رفع نمود. بهتر است بدانید در هنگام ایجاد صدای ناهنجار و بیش از حد اجاق گاز باید تعمیرات اجاق گاز اخوان انجام شود. زیرا مشکل از هوای ورودی به اجاق گاز می باشد. وقتی که هوا و سوخت بیش از اندازه به اجاق گاز وارد می شود باعث ایجاد صدای ناهنجار در اجاق گاز می شود. همچنین ممکن است مشکل از جرقه زن باشد که باید تعمیر و تعویض شود. بنابراین در صورت وجود این ایرادات با ژاو سرویس تماس بگیرید.

مشاهده  تعمیرات اتو مو بابلیس

در صورت کم بودن شعله های اجاق گاز اخوان چه باید کرد؟ [عیب یابی و تعمیر اجاق گاز اخوان]

یکی از مهم ترین دلایلی که اجاق گاز اخوان به تعمیر نیاز دارد کم شدن و یا زرد شدن شعله های اجاق گاز اخوان می باشد در این صورت است که باید با تعمیرکاران ژاو سوریس تماس بگیرید.

  • درپوش مشعل توسط آلودگی ها مسدود شده است
  • ایجاد مشکلات در رگلاتور این قطعه وظیفه فشار گاز را بر عهده دارد
  • کثیف بودن اجاق گاز 

در صورت ایجاد مشکلات در رگلاتور که وظیفه فشار گاز را برعهده دارد باید این قطعه تعویض و یا تعمیر شود در غیر این صورت ممکن است باعث خاموش شدن کلی شعله گاز شود.

علت جرقه نزدن اجاق گاز اخوان Akhavan چیست؟

یکی از مهم ترین علت هایی که اجاق گاز اخوان به تعمیرات نیاز پیدا می کند جرقه نزدن اجاق گاز می باشد در این صورت باید اقدام به تعمیرات اجاق گاز اخوان نمود.

  • ماژول های جرقه زدن دچار مشکل شده اند
  • اتصالات الکتریکی گاز قطع شده است
  • درپوش مشعل در حالت تراز نیست

در صورت وجود مشکلات بالا در اجاق گازتان با ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان تماس بگیرید. ژاو سرویس با قطعات اصلی در تعمیرات اجاق گاز اخوان کیفیت بالایی در تعمیرات اجاق گاز دارد.

چرا پس از رها کردن ولوم شعله اجاق گاز خاموش می شود؟

در ابتدا پس از وجود این مشکل اجاق گاز و دسته را تمیز نمایید و اگر مشکل حل نشد با تعمیرکاران حرفه ای ژاو سرویس تماس بگیرید زیرا ممکن است مشکل از ترموکوپل باشد. بنابراین تعمیرکاران ژاو سوریس در اولین فرصت این مشکل را رفع می کنند.

تعمیرات اجاق گاز اخوان

در صورت یکسره شدن جرقه اجاق گاز اخوان چه باید کرد؟ [عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز اخوان]

هنگامی که جرقه اجاق گاز اخوان Akhavan یکسره می شود برای عیب یابی و تعمیرات با تعمیرکاران ژاو سرویس تماس بگیرید. ژاو سرویس در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهد بود و مشکلات اجاق گاز شما را رفع می کند.

  • مشکل از الکترود جرقه می باشد
  • ممکن است ماژول دستگاه خراب باشد

دلیل دود کردن شعله های اجاق گاز اخوان Akhavan چیست؟

در صورت دود کردن شعله های اجاق گاز اخوان در مرحله اول مشعل های اجاق گاز را بررسی کنید و اگر کثیف است تمیز نمایید. و اگر مشکل رفع نشد مشکل از جرقه زن و سوکت ها می باشد که برای تعمیر و تعویض آن ها باید با مرکز تعمیرات اجاق گاز تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز اخوان پی در پی کلیک می کند؟

ممکن است در پوش مشعل جا به جا شده باشد و یا مشعل ها دارای لایه ای از چربی باشند که در این صورت می توانید خودتان مشعل ها را تنظیم و تمیز کنید و اگر مشکل رفع نشد برای تعمیرات اجاق گاز اخوان با ژاو سرویس تماس بگیرید.

زیرا جرقه زن ها خراب شده اند و باید تعویض شوند و تعمیر کاران ژاو سرویس با بهترین قطعات آن را تعویض می کنند و یا ماژول دستگاه دچار ایرادات شده است که باید تعمیر شود در هر صورت با تماس با تیم تعمیرات اجاق گاز اخوان Akhavan ژاو سرویس خیالتان از تعمیر اجاق گازتان راحت باشد.

مشاهده  تعمیر کولرگازی اجنرال در تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران [رومیزی، فردار، صفحه ای]

ژاو سرویس نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران است که در همه جای تهران خدمات رسانی می کند. و هر نوع اجاق گازی را تعمیر می کند. امروزه از اجاق گاز های رومیزی و صفحه ای علاوه بر اجاق گاز های فردار استفاده می شود. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان انواع اجاق گاز ها را تعمیر می کند. بنابراین در صورت نیاز به تعمیرات هر نوع اجاق گاز اخوان با ژاو سرویس تماس بگیرید و از خدمات این مرکز تعمیرات بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان کجاست؟

ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان از قطعات اصلی و با کیفیت در تعمیرات استفاده می کند و همچنین دارای تعمیرکارانی ماهر و حرفه ای می باشد. بنابراین برای تعمیرات اجاق گاز اخوان با ژاو سرویس تماس بگیرید.

در صورت روشن نشدن اجاق گاز چه باید کرد؟

در این صورت در ابتدا مشعل های گاز خود را تمیز کنید و اگر باز هم اجاق گاز روشن نشد با تعمیر کاران ژاو سرویس تماس بگیرید. زیرا ممکن است یکی از قطعات اجاق گاز اخوان دچار مشکل شده باشد.

هزینه تعمیرات اجاق گاز اخوان چقدر است؟

هینه تعمیرات اجاق گاز اخوان به عواملی بستگی دارد. یکی از این عامل ها مقدار آسیب دیدگی اجاق گاز اخوان می باشد و عامل دیگر قطعه آسیب دیده اجاق گاز می باشد برای اطلاع بیشتر و دقیق تر از هزینه تعمیرات با کارشناسان ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز اخوان در شرق تهران

رسالت، تهرانپارس، پیروزی، نارمک، لویزان، سید خندان، آهنگ، شیان، ارتش، حکیمیه، افسریه

تعمیرات اجاق گاز اخوان در شمال تهران

دیباجی، شهرک غرب، اندرزگو، آتی ساز، سعدآباد، جماران، اقدسیه، فرمانیه، پاسداران، آجودانیه، کامرانیه، فرشته، زرگنده، جردن، زعفرانیه، ظفر، میرداماد، سعادت آباد، پل رومی، شمیرانات، دولت، جمشیدیه، تجریش، شریعتی، نیاوران، الهیه، بلوار کاوه

تعمیرات اجاق گاز اخوان در غرب تهران

کن، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، مرزداران، صادقیه، خلیج فارس، سردار جنگل، دریاچه چیتگر، پونک، توحید، آریاشهر، ستارخان، آیت الله کاشانی، تهرانسر، شهرک راه آهن

تعمیرات اجاق گاز اخوان در مرکز تهران

انقلاب، شهرک آزمایش، میدان ولیعصر، جلال آل احمد، شهرک والفجر، کارگر شمالی، مطهری، فاطمی، شهر آرا، امیر آباد، عباس آباد، یوسف آباد، خیابان ولیعصر، شیخ بهایی، میدان ونک، گیشا

تعمیرات اجاق گاز اخوان در جنوب تهران

شادآباد، راه آهن، ولیعصر، حافظ، عبدل آباد، خانی آباد، جمهوری، باقر شهر، شاهپور، قزوین، انقلاب، ورامین، نواب، منیریه، آزادی، یافت آباد، نازی آباد، جوادیه، مهرآباد، شهر ری
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین