🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو

اجاق گاز ها هر برندی که باشند باز هم وسایل مصرفی هستند که در مرور زمان نیاز به تعمیر پیدا می کنند. سرویس به موقع باعث می شود قبل از آن که دیر شود از خرابی قطعات مطلع شوید و سریعا آن را رفع کنید. اما در طول مدت اجاق گاز نیاز به تعمیرات دارد و شما باید به خاطر اهمیت اجاق گاز تعمیر آن را به دست هر فردی نسپارید. یک تعمیر کار ماهر و کارکشته باعث می شود ریسک تعمیر پایین آید و دیگر نگران تعمیرات اجاق گاز تکنو خود نباشید. درژاو سرویس می توانید به راحتی تعمیرات خود را به دست تعمیرکاران ما بسپارید. ما در تلاشیم بالاترین کیفیت خدمات را با ابزارهای پیشرفته و تعمیرکاران خبره با پایین ترین هزینه و زمان ارائه دهیم. تا در وقت شما عزیزان صرفه جویی شود و هم نگران ریسک تعمیرات خود نباشید. با یک تماس کوتاه با ما می توانید از تمامی خدمات گفته شده بهره مند شوید. ژاوسرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر اجاق گاز Techno در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو

علل برتری نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو Techno “نمایندگی ژاو سرویس”

با انتخاب ما یک تیر با چند نشان بزنید. چرا که با انتخاب نمایندگی تعمیرات اجاق گار تکنو ما از مشاوره های رایگان، هزینه های مقرون به صرفه، تعمیرکارانی مجرب و حرفه ای، قطعات اورجینال و خدمات در منزل بهره مند می شوید.

خدمات در منزل

امروزه جا به جایی وسایل و حمل آن ها برای تعمیر سخت تر شده است. خبر خوب آن است که برای تعمیرات اجاق گاز تکنو دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف پیدا کردن و یا بردن اجاق گاز به تعمیرات کنید. با تماس با ما و یا پرکردن فرم تعمیر به راحتی می توانید با ما ارتباط بگیرید و درخواست تعمیر کار کنید. تعمیرکار در زمان و مکانی که مشخص کرده اید، حضور خواهد داشت.

هزینه های مقرون به صرفه

تعمیر یک عمل مهم و پر هزینه است. اما دیگر نگران هزینه های تعمیرات اجاق گاز تکنو خود و وسایل خانگی دیگر مثل تعمیرات جاروبرقی و یا تعمیرات مایکروویو و… نباشید. در ژاو سرویس تمام هزینه ها به گونه ای برنامه ریزی شده است که شما عزیزان بدون هیچ نگرانی بتوانید از پس آن بدون فشاری بر آیید.

تعمیرکاران ماهر

تعمیرکاران ما تمامی آموزش های لازم را برای تعمیر دیده اند و تجربه چندین ساله دارند. برای آن که خیال شما عزیزان را بابت تعمیرات اجاق گاز تکنو آسوده کنیم، نیم سال ضمانت پس از تعمیرات برای شما عزیزان گذاشته ایم تا در صورتی که پس از تعمیرات مشکلی پیش آمد بدون پرداخت هیچ هزینه ای از خدمات ما بهره مند شوید.

قطعات اورجینال

گاهی تعمیر وسایل به رفع مشکلات قطعات ختم نمی شود و نیاز به تعویض قطعات خواهیم داشت. در این مواقع پیدا کردن قطعات اصل و مورد اعتماد، سخت می باشد. خوشبختانه در ژاو سرویس قطعات اورجینال و مورد نیاز شما را داریم و جای نگرانی وجود ندارد.

مشکلات رایج تعمیرات اجاق گاز تکنو

روشن نشدن شعله های گاز

احتمالا از آخرین باری که اجاق گاز خود را تمیز کزده اید مدت طولانی است که می گذرد. به خاطر داشته باشید که هر چند مدت اجاق گاز خود را خوب تمیز کنید. چربی های روی گاز را به خوبی از بین ببرید تا دچار این مشکل نشوید.

تعمیرات اجاق گاز تکنو

دود کردن فر گاز

دود وقتی ایجاد می شود که گاز درون فر بیشتر از هوای درون آن باشد. برای آن که مشکل را رفع کنید باید نازل های گاز را تعویض کنید و مقدار گاز را کاهش دهید. در صورتی که مشکل رفع نشد برای تعمیرات اجاق گاز تکنو خود می توانید با ژاو سرویس تماس گیرید.

نرسیدن حد نرمال دمای فر

اگر دمای داخل فر شما به حد نرمال خود نمی رسد یا از آن بیشتر داغ می شود، بهتر است ابتدا المنت را بررسی کنید و در صورت آن که مشکلی نداشت، سنسور دما را چک کنید در صورت نیاز می توانید برای تعمیرات اجاق گاز تکنو خود از مشاورن ما راهنمایی بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز تکنو

روشن نشدن اجاق گاز

جریان گاز را چک کنید. شاید دلیل آن کمبود گاز باشد. با احتیاط کامل و رعایت فاصله ایمنی با فندک ورودی گاز را چک کنید و اگر گاز به طور کامل قطع شده بود با یک متخصص تماس بگیرید. نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز تکنو نیز می توانند در این زمینه کمک کننده باشند.

مشاهده  تعمیر جاروبرقی در سعادت آباد

تنظیم نشدن میزان حرارت

امکان دارد که هر چه پیچ شعله را کم و زیاد کنید فرقی در کم و زیاد شدن شعله گاز پیدا نشود. این مشکل امکان دارد به خاطر سوئیچ آن باشد که کارکرد سوئیچ تنظیم سطح میزان حرارت است. امکان دارد نیاز به تعویض قطعه سوئیچ باشد. در این صورت برای تعمیرات اجاق گاز تکنو و تعویض قطعات آن با نمایندگی معتبر ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز تکنو

سر و صدای زیاد گاز

سر و صدای زیاد گاز یکی از مشکلاتی است که از دلایل رایج تعمیرات اجاق گاز تکنو است. قطعه ای در گاز به اسم شاتر وجود دارد. اگر برای این قطعه مشکلی پیش آید به خاطر وجود هوای نامنظم و بیش از حد معمول به مشعل باعث ایجاد صدای زیاد می شود.

خاموش شدن شعله گاز

  • امکان دارد به خاطر کثیفی شعله ها باشد. با تمیز کردن آن ها مشکل برطرف خواهد شد.
  • یکی دیگر از دلایل آن خرابی ولوم گاز است.
  • وقتی یک قسمت از اجاق گاز به درستی عمل نکند، ترموکوپل مثل سیستم ایمنی عمل می‌کند و خودکار گاز را خاموش می سازد.
  • اگر سر شعله ها به درستی جای نگیرند، می تواند دلیل خاموشی شعله ها باشد.
  • اگر الکترود های جرقه زن در جای خود نباشند و جای درستی قرار نگرفته باشند نیز امکان دارد باعث خاموشی شعله گاز شود.
  • کثیفی و یا مسدود بودن سوراخ های شعله نیز باعث خاموشی و یا کم شدن شعله می شود.

در صورتی که به تعمیرات اجاق گاز تکنو خود به مشکلی خوردید، می توانید با نمایندگی معتبر ژاو سرویس تماس گیرید و از مشاوره ای رایگان ما بهره برده و راهنمایی شوید.

تعمیرات اجاق گاز تکنو

نگهداری از اجاق گاز تکنو

هنگامی که می خواهید اجاق گاز را تمیز کنید، باید توجه کنید که کلاهک های شعله گاز را با محلول آب و جوش شیرین تمیز کنید. اگر لکه های خیلی سخت روی اجاق گاز شما وجود دارد بهتر است از پاک کننده های قوی استفاده کنید. تاکید می شود که به هیچ وجه از سیم ظرفشویی برای از بین بردن لکه ها یا تمیز کردن گاز استفاده نکنید. قسمت های لعابی اجاق گاز هم با اب ولرم و دستمال نرم و مواد شوینده های مناسب استفاده کنید. در صورت رعایت نکردن مجبور به تعمیرات اجاق گاز تکنو خود توسط نمایندگی های متفاوت خواهید شد.

مواردی که باعث طول عمر اجاق گاز می شود

  1. اجاق گاز را در مسیری که باد عبور می کند، نصب نکنید.
  2. از بست مناسب برای محل اتصال دو سر شلنگ به لوله کشی گاز استفاده کنید.
  3. حد الامکان از سر رفتن غذا بر روی اجاق گاز جلوگیری کنید.
  4. از سیم ظرفشویی برای تمیز کردن گاز به طور کلی خود داری کنید.
  5. با کف صابون بعد از نصب اجاق گاز، محل اتصال دو سر شلنگ را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد.
  6. طول شلنگ مخصوص گاز نباید بیش از یک و نیم کمتر باشد.
  7. گاز را در محیط های کوچکی که امکان خروج گاز های بوجود آمده از سوخت نیست، نصب نکنید.

تعمیرات اجاق گاز تکنو

نحوه تنظیم شعله گاز

شعله هنگامی که روشن است، باید آبی رنگ باشد و ارتفاعش نباید از 6 میلی متر کوتاه تر و از 20 میلی متر بلند تر باشد. اگر شعله گاز چیزی جز این بود، نیاز به تعمیر دارد. قاب پیلوت را خارج کنید و سوراخ های پیلوت را با دقت و وسیله ی مناسب تمیز کنید. اگر مشکل رفع نشد با استفاده از یک پیچ گوشتی، پیچ تنظیم را در جهت با خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت دهید. (درصورتی که تعمیر نشد جهت تعمیرات اجاق گاز تکنو خود با یک متخصص یا با یک نمایندگی معتبر تماس گیرید).

مشاهده  عیب یابی داکت اسپلیت

آیا گارانتی بعد از خدمات دارید؟

تمامی تعمیرات انجام شده با ضمانت نیم ساله هستند. به این منظور که اگر بعد از تعمیرات تا 6 ماه مشکلی برای دستگاه شما پیش آید، بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را تعمیر خواهیم کرد.

پرداخت هزینه به چه صورت انجام می شود؟

پس از تمام کار می توانید هزینه را به تکنیسین دهید و یا به جساب شرکت واریز کنید. (جز درباره بیعانه قطعاتی که سفارش می دهید).

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو در شرق تهران

آهنگ، نارمک، حکیمیه، لویزان، تهرانپارس، سید خندان، پیروزی، شیان، رسالت، ارتش، افسریه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو در شمال تهران

الهیه، بلوار کاوه، شهرک غرب، سعدآباد، پاسداران، ظفر، جماران، فرشته، دیباجی، اندرزگو، تجریش، شمیرانات، فرمانیه، آجودانیه، زرگنده، زعفرانیه، آتی ساز، پل رومی، نیاوران، شریعتی، میرداماد، جمشیدیه، سعادت آباد، جردن، دولت، کامرانیه، اقدسیه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو در غرب تهران

ستارخان، شهرک راه آهن، تهرانسر، دریاچه چیتگر، توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، مرزداران، شهر زیبا، خلیج فارس، کن، سردار جنگل، صادقیه، پونک، آیت الله کاشانی، بلوار فردوس شرق و غرب، آریاشهر

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو در مرکز تهران

خیابان ولیعصر، عباس آباد، شهرک والفجر، فاطمی، انقلاب، کارگر شمالی، امیر آباد، گیشا، مطهری، شیخ بهایی، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، شهرک آزمایش، یوسف آباد، میدان ونک، شهر آرا

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو در جنوب تهران

خانی آباد، نازی آباد، انقلاب، ولیعصر، ورامین، قزوین، عبدل آباد، شهر ری، شاهپور، باقر شهر، جمهوری، جوادیه، منیریه، یافت آباد، آزادی، شادآباد، حافظ، مهرآباد، راه آهن، نواب
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین