🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران

اجاق گاز را می توان از مهم ترین لوازم هر آشپزخانه و خانه ای به شمار اورد که بدون آن امکان هیچ فعالیت آشپزی ای نیست. استفاده مداوم از این دستگاه ممکن است روزی به خرابی آن بی انجامد در این زمان است که به عنوان یکی از ساکنین غرب تهران کافیست با یک مرکز مطمئن تعمیرات اجاق گاز غرب تهران تماس بگیرید و به راحتی به تعمیر اجاق خود بپردازید. ژاو سرویس همان مرکز می باشد که با ارائه خدمات تعمیر در محل ، گارانتی ویژه خدمات ، تهیه قطعات فابریک و اورجینال و .... آماده تعمیر گاز رومیزی غرب تهران می باشد. با ما تماس بگیرید با انجام مشاوره اولیه رایگان به اطلاع مورد نیاز خود نیز دست پیدا کنید و سپس در صورت تمایل با استفاده از بهترین کادر فنی به تعمیر انواع لوازم خانگی خود بپردازید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر گاز رومیزی غرب تهران

مرکز تعمیر گاز رومیزی غرب تهران:

خرابی اجاق گاز یکی از بزرگترین مشکلات هر آشپزخانه ای می باشد. چرا که اجاق گاز را می توان از مهم ترین قسمت های هر خانه ای دانست و بدون آن امکان ساده ترین فعالیت ها از ما گرفته می شود. اما خرابی اجاق گاز چیزی نیست که نیاز به تعویض آن باشد چرا که به راحتی می تواند به تعمیر آن پرداخت. تنها کافیست با یک مرکز تعمیر گاز رومیزی غرب تهران تماس بگیرید و درخواست تعمیرات را ثبت نمایید.

اگر یک مرکز حرفه ای و تخصصی جهت تعمیرات اجاق گاز غرب تهران سراغ ندارید کافیست با ژاو سرویس تماس بگیرید. مرکز ژاو سال هاست به طور تخصصی به تعمیر انواع لوازم خانگی می پردازد و به راحتی می تواند ایراد و مشکلات لوازم برقی و خانگی شما را به طور کامل حل کند. پس تعلل نکنید و برای تعمیر اجاق گاز با ما تماس حاصل فرمایید.

چرا پیدا کردن یک مرکز حرفه ای برای تعمیر گاز رومیزی غرب تهران اهمیت دارد ؟

امروزه مشکلات رفت و آمد در شهر شلوغی مانند تهران بسیار دردسر ساز است و نمی توان به طور آزادانه به دنبال یک تعمیرگاه مناسب برای تعمیر این لوازم گشت. وقتی پای اجاق گاز به میان می آید ابعاد و اندازه عملا امکان جابه جایی آن را تعمیرگاه غیر ممکن می کند. به همین علت به عنوان یکی از ساکنین غرب تهران اهمیت دارد که یک مرکز مطمئن برای تتعمیر گاز رومیزی غرب تهران سراغ داشته باشید. در این صورت به راحتی با استفاده از خدمات تعمیر در محل می توانید به رفع ایرادات این دستگاه بپردازید.

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران

ژاو سرویس همان نمایندگی و مرکز معتبر برای تعمیرات اجاق گاز غرب تهران می باشد که شما به آن نیاز دارید. ما با خدماتی همچون تعمیر در محل ، ارائه گارانتی ویژه خدمات ، تهیه قطعات فابریک و اورجینال و … آماده است تا با بهترین قیمت به تعمیرات انواع لوازم خانگی شما بپردازد. کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

هزینه تعمیر گاز رومیزی غرب تهران به چه صورت می باشد ؟

هزینه تعمیر اجاق گاز و به طور کلی هر لوازم برقی دیگری از موارد زیادی تاثیر می گیرد. مهم ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید به این شرح می باشد :

سطح خرابی اجاق گاز

هرچه میزان خرابی دستگاه شما بیشتر باشد بدیهی است که مدت زمان بیشتر و البته زحمت بالا تری را برای تعمیر می برد. در حقیقت اگر پس عیب یابی متوجه شوید که چندین قطعه در اجاق گاز درگیر است دستمزد تعمیرکار برای تعمیر آن بالاتر می رود و بالعکس ! یعنی گاهی خرابی اجاق از یک قطعه معمولی و کوچک نشئت می گیرد که در این صورت تعمیر گاز رومیزی  غرب تهران به راحتی و بدون هزینه زیاد انجام می پذیرد.

قطعه از کار افتاده

قطعات زیادی در یک لوازم خانگی وجود دارند که باعث می شوند این دستگاه بدون ایراد کار کند. هر قطعه به نسبت اهمیت خود نقش متفاوتی را در کار کردن اجاق ایفا می کند. گاهی خرابی احاق گاز از خرابی یک قطعه بی اهمیت نشئت می گیرد که در این صورت شما به راحتی آن را تعمیر یا تعویض می کنید اما اگر قطعه مهم تری درگیر شده باشد به نسبت اهمیت آن هزینه شما در تعمیر گاز رومیزی غرب تهران بالاتر می رود.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

هزینه تعویض قطعه

هزینه جایگزین کردن قطعه از کار افتاده چقدر می باشد ؟ هر چقدر این قطعه ارزان تر باشد هزینه شما کمتر و هرچقدر گران تر باشد هزینه تعمیرات اجاق گاز غرب تهران بالا تر می رود. همچنین برند قطعه ، اورجینال با های کپی بودن آن و در نهایت نو یا دسته دوم بودن آن نیز در قیمت قطعه تاثیر گذار می باشد. خبر خوب آن که اگر قطعه به طور کامل از کار نیوفتاده باشد شما نیاز به تعویض قطعه نخواهید داشت و اگر به یک تعمیر کار خوب برای تعمیر گاز رومیزی غرب تهران مراجعه کرده باشید می توانید بدون نیاز به تعویض ، به تعمیر قطعه بپردازید.

تکنولوژی ساختار گاز

در آخر خود گاز شما نیر در هزینه های آن می تواند تاثیر گذار باشد. برخی از دستگاه ها از تکنولوژی خاصی برخوردار می باشند که حساسیت تعمیر آن را بالا می برد و هر تعمیر کاری نمی تواند به خوبی به رفع ایراد از آن بپردازد. همین موضوعمی توانید در هزینه تعمیرات اجاق گاز تاثیراتی داشته باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر همیشه پس از عیب یابی مشخص می شود و همین مرحله نیز در تعیین هزینه تاثیر زیادی دارد. پس اجاق گاز خود را به یک فرد متخصص بپردازید.  ما در ژاو سرویس تمام تلاش خود را کرده ایم تا با بهترین قیمت بهترین کیفیت تعمیرات را داشته باشیم. پس با ما تماس بگیرید و درخواست تعمیر لوازم خانگی خود را ثبت نمایید و از خدمات نمایندگی ژاو سرویس نیز بهره مند شوید.

تعمیر گاز رومیزی غرب تهرانعیب یابی و تعمیر گاز رومیزی غرب تهران:

عیب ۱-پیلوت خاموش می شود.

علت:مقدار گازی که به پیلوت می رسد کم است.

راه حل:شعله پیلوت را مطابق آنچه که توضیح داده شد تنظیم نمایید.

عیب ۲-پیلوت خاموش می شود.

علت:هوای زیادی به مخلوط کن وارد می شود.

راه حل:در صورتی که اجاق از نوع مخلوط کن دار است،صفحه محفظه را کمی ببندید.

عیب ۳-مشعل های فوقانی اجاق گاز روشن نمی شود.

علت:پیلوت خاموش است.

راه حل:پیلوت را روشن کنید.

عیب ۴-مشعل های فوقانی اجاق روشن نمی شود

علت:سوراخ های مشعل یا پیلوت مسدود شده.

راه حل:سوراخ های مشعل را با دقت توسط یک میله باریک یا برس تمیز کنید.نازل پیلوت را تمیز یا تعویض نمایید.

عیب ۵-نوک مشعل ها زرد رنگ می سوزد.

علت:نسبت هوا در مخلوط کم است.

راه حل:صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید.در اجاق های جدید اگر فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده آن را تنظیم نمایید.

عیب ۶-شعله وزش دارد و صدا می کند.

علت:نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است.

راه حل:صفحه مخلوط کن را کمی ببندید.

عیب ۷-شعله دود می کند

علت:در مخلوط گاز و هوا،مقدار گاز زیاد است.

راه حل:مقدار گاز را کم کنید.در صورت گشاد شدن نازل آن را تعویض نمایید.

عیب ۸-شعله مشعل خیلی بلند است

علت:مقدار گاز و هوا هر دو زیاد است.

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران

خدمات ژاو سرویس ؛ نمایندگی تعمیر گاز رومیزی غرب تهران

شما با تماس با ژاو سرویس می توانید از این خدمات برای تعمیر انواع لوازم خانگی خود بهره مند شوید :

  • تعمیر در محل
  • گارانتی ویژه خدمات
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • تعمیر در سر تا سر تهران
  • بهترین قیمت
  • شفافیت مالی
  • تعمیر انواع برند
  • تهیه قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر
  • تعمیر در همان روز
  • استفاده از بهترین کادر و بهترین تجهیزات جهت تعمیر
مشاهده  تعمیرات جاروبرقی میدیا

با این خدمات است که دیگر نیاز به نگرانی برای تعمیرات لوازم خانگی نخواهید چرا که ما آماده ایم تا با ارائه ی این خدمات به تعمیرات انواع لوازم خانگی بپردازیم. پس اگر اجاق گاز شما خراب شده و از کار افتاده است همین حالا با ما تماس بگیرید و در خواست ثبت تعمیر گاز رومیزی غرب تهران را انجام دهید. همچنین شما می توانید از طریق این صفحه اقدام به ثبت درخواست آنلاین کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می شود. کارشناسان ژاوسرویس با داشتن دانشی خبره در زمینه تعمیر اجاق گاز اماده خدمت رسانی به شما عزیران می باشند.

هزینه تعمیر اجاق گاز در غرب تهران به چه صورت می باشد ؟

هزینه تعمیر اجاق گاز بر اساس میزان خرابی می تواند هزینه متفاوتی داشته باشد اما نگران نباشید چرا که ما بهترین کیفیت و قیمت به تعمیر لوازم خانگی شما می بپردازیم.

خدمات نمایندگی ژاو سرویس برای تعمیر اجاق گاز در غرب تهران به چه صورت می باشد ؟

تعمیر در محل- تهیه قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر - تعمیر در همان روز- گارانتی ویژه خدمات از مهم ترین خدمات ژاو سرویس می باشد.

تعمیر اجاق گاز در نمایندگی ژاو چند روز طول می کشد ؟

ما سعی می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن ایراد لوازم خانگی شما را رفع کنیم و در صورت امکان به تعمیر در همان روز می پردازیم.

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران در شرق تهران

آهنگ، رسالت، نارمک، سید خندان، لویزان، تهرانپارس، افسریه، حکیمیه، شیان، پیروزی، ارتش

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران در شمال تهران

الهیه، تجریش، فرشته، اندرزگو، اقدسیه، سعدآباد، سعادت آباد، دولت، ظفر، شریعتی، پاسداران، جماران، آتی ساز، میرداماد، شهرک غرب، زرگنده، جردن، فرمانیه، آجودانیه، پل رومی، شمیرانات، نیاوران، زعفرانیه، دیباجی، جمشیدیه، کامرانیه، بلوار کاوه

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران در غرب تهران

ستارخان، شهرک راه آهن، آریاشهر، شهر زیبا، سردار جنگل، صادقیه، توحید، کن، آیت الله کاشانی، مرزداران، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، بلوار فردوس شرق و غرب، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، پونک

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران در مرکز تهران

جلال آل احمد، کارگر شمالی، گیشا، عباس آباد، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، انقلاب، شهر آرا، میدان ولیعصر، شهرک والفجر، یوسف آباد، شیخ بهایی، میدان ونک، فاطمی، مطهری، امیر آباد

تعمیر گاز رومیزی غرب تهران در جنوب تهران

قزوین، حافظ، جمهوری، آزادی، باقر شهر، نواب، شهر ری، مهرآباد، ورامین، نازی آباد، منیریه، جوادیه، راه آهن، شادآباد، عبدل آباد، شاهپور، انقلاب، ولیعصر، خانی آباد، یافت آباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین