🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

قبل از آن که به تعمیرات اجاق گاز فریجیدر بپردازیم بهتر است کمی درباره این برند فوق العاده بدانیم. یکی از برند های معروف که بیش از 100 سال قدمت داشته و به خاطر تولید محصولاتی با کیفیت بالا و دوام خوب با یک قیمت مناسب، یکی از بهترین برندهای تولد یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و...در جهان شده است. این برند یک برند آمریکایی است که ابتدا با عنوان یک بخشی از کمپانی بزرگ جنرال موتور بود. ولی بعد از مدتی به کمپانی الکترولوکس منتقل شد. در عصر امروزی بزند فریجیدر به عنوان یکی از برندهای الکترولوکس، درحال تولید محصولات بسیار در بخش های مختلف است. لذا باید توجه داشت از آنجایی که تعمیرات اجاق گاز فریجیدر بسیار مهم و حیاتی می باشد افراد می توانند در صورت مواجه با هر نوع مشکل در اجاق گاز خود با ژاو سرویس تماس حاصل نمایند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر اجاق گاز فریجیدر Frigidaire در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

علل تعمیرات اجاق گاز فریجیدر Frigidaire

در راستای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر بهتر است از اهداف برند فریجیدر (Frigidaire) نیز مطلع شوید. از اهداف آن می‌توان به محصولات با کیفیت اشاره کرد. در کنار این هدف بزرگ آن ها هدف های دیگری مانند پشتیبانی و آسان سازی امور مربوط به مشتری دارند. به همین دلیل است که روی خدمات پس از فروش برند فریجیدر کار شده است. در حال حاضر امکان تعمیر و یافتن قطعات این برند به آسانی در همه جای جهان فراهم شده است.

با توجه به این موضوع که فریجیدر یک برند آمریکایی است و زیر نظر برند الکترولوکس است و ما در حال حاضر تحریم هستیم، پس ارائه خدمات پس از فروش این برند در ایران وجود ندارد. به همین علت یک دغدغه برای خریداران این است که در صورت خرابی لوازم خانگی خریداری شده چه باید کرد؟ خوشبختانه در ایران شرکت های معتبری وجود دارند که به صورت تخصصی به نصب، تعمیر و تامین قطعات این برند می پردازند. به همین دلیل نگران تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود نباشید.

 تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

مشکلات رایج اجاق گاز فریجیدر

برخی از مشکلات رایجی که افراد برای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود نیاز به تعمیرکار پیدا می‌کنند را بررسی می‌کنیم. از جمله مشکلات می‌توان به یک دست نبودن شعله گاز اشاره کرد. احتمال دارد این مشکل به خاطر تمیز نبودن گاز و یا خشک نبودن شعله ها باشد. گاز را تمیز کنید و شعله ها را به خوبی خشک کنید و از تجمع چربی بر مشعل شعله ها بپرهیزید.

مشکل رایج دیگری که افراد برای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود خیلی به آن بر می‌خورند، روشن نشدن شعله گاز است. در این موقع هرچه جرقه زده می‌شود، اجاق گاز روشن نمی‌شود. در این مورد احتمالا محل ایجاد جرقه را غبار گرفته است یا یک وسیله مانع آن شده است. پیشنهاد می شود با یک مسواک محل مورد نظر را تمیز کنید.

 تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

از موارد دیگر می‌توان به صدای زیاد شعله اشاره کرد. این مشکل احتمالا به هوا رسانی باز می‌گردد؛ به این منظور که هوا به درستی به مشعل نمی‌رسد. اگر هوا بیش از حد مورد نیاز به مشعل برسد باعث ایجاد صدای غیرنرمال می‌شود. برای رفع آن شاتر هوای اجاق‌گاز را چک کنید و میزان هوا و گاز را تنظیم کنید.

از مشکلات بسیار خطرناک می‌توان به بوی گاز در اطراف اجاق گاز اشاره کرد. در این مورد پیشنهاد می‌شود خود دست به تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود نزنید. احتمالا مشکل از شلنگ گاز باشد و نیز امکان دارد در محل نصب کپسول گاز نشتی وجود داشته باشد.

نرسیدن گاز به اجاق گاز نیز یکی از موارد رایج است. این مشکل احتمالا از نرسیدن گاز از لوله اصلی به اجاق گاز می باشد. برای سنجیدن این موضوع ابتدا دستگیره سوپاپ را تا نیمه باز کرده سپس یک شعله اتش چه فندک چه کبریت در نزدیکی آن قرار دهید. اگر فندک یا همان کبریت گاز را روشن نکرد، گاز در اجاق گاز جریان ندارد. در این صورت باید به جرقه های ایگنیتر توجه کنید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه خودتان عیب یابی نکنید چرا که خطر آن زیاد است و ریسک تعمیر بالایی دارد.

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

دود کردن اجاق گاز نیز یک علت برای نیاز به تعمیرات اجاق گاز فریجیدر می باشد. رایج ترین دلیل این مشکل نو بودن اجاق گاز می‌باشد. به این خاطر که وقتی اجاق گاز ساخته می‌شود دوده و روغن هایی روی آن باقی می‌ماند. این دوده و روغن به هنگام استفاده از اجاق گاز می‌سوزد و باعث به وجود آمدن دود می‌شود. برای رفع آن قبل از استفاده از اجاق گاز آن را به طور کامل تمیز کنید. البته قابل ذکر است که این مورد در عرض چند ساعت استفاده اولیه از بین می‌رود.

مورد آخر که بسیار برای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر دیده شده است، جرقه نزدن گاز می‌باشد. این مشکل احتمالا از ترانس جرقه باشد. ممکن است ترانس به درستی کار نکند و باعث جرقه نزدن گاز شود.

از احتمالات دیگر می‌توان به قطعی سیم ها اشاره کرد. آن ها را به خوبی چک کنید و از سلامت و اتصال آن ها اطمینان حاصل کنید. دلایل دیگر نیز کلید جرقه می‌باشد. با چک کردن آن خرابی را پیدا کنید. نکته دیگر آن است که اگر چینی جرقه شکسته باشد، باعث وجود این مشکل نیز می‌شود. در این صورت با نمایندگی معتبری تماس حاصل فرمایید.

معرفی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر Frigidaire

ژاو سرویس یک نمایندگی معتبر در زمینه تعمیرات می باشد. ژاو سرویس صرفا تعمیرات برند فریجیدر را پشتیبانی نمی‌کند، زیرا علاوه بر تعمیر بسیار دقیق اجاق گازهای فریجیدر، تعمیرات اجاق گاز پارس خزر، تعمیرات اجاق گاز بوش، تعمیرات اجاق گاز اخوان و… را نیز پشتیبانی می‌کند.

 تعمیرات اجاق گاز فریجیدر

7 ویژگی نمایندگی ژاو سرویس

پاسخگویی 24 ساعته

نمایندگی ما به فکر تمامی مشتریان عزیز و شما عزیزانی که نیاز به تعمیرات یا مشاوره دارید می‌باشد. به همین دلیل 24 ساعت و بدون هیچ تعطیلی پاسخگوی شما عزیزان است. در هر زمانی که نیاز داشتید برای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود می‌توانید با نمایندگی ما تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

گارانتی خدمات

به منظور آسودگی خیال شما عزیزان نمایندگی ما برای خدمات خود گارانتی نیم ساله در نظر گرفته است؛ به این منظور که مثلا اگر برای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود با ما تماس گرفته باشید و تعمیرکاران ماهر ما مشکل شما را رفع کرده باشند و تا 6 ماه مشکلی برای اجاق گاز شما پیش آید، به طور کاملا رایگان و بی هیچ هزینه ای آن را تعمیر خواهیم کرد.

پرسنل مجرب و متخصص

تمامی پرسنل نمایندگی ما متخصص و باتجربه هستند. تعمیرکاران ما چندین دوره آموزش دیده اند و بیش از چندین سال تحربه دارند. بناربراین نگران ریسک تعمیرات نباشید؛ چرا که با تخصصی که دارند به طور دقیقی تعمیرات را انجام خواهند داد.

مشاوره رایگان

کارشناسان و مشاوران ما تخصص کافی در رفع مشکل های اولیه و راهنمایی برای تعمیرات دارند. در هر زمانی که با ما تماس بگیرید مشاوران ما آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالات شما می‌باشند.

خدمات سریع

تعمیرکاران ما ابتدا عیب یابی خواهند کرد و بلافاصله با تخصصی که دارند در کمترین زمان ممکن به طوری که در وقت شما صرفه جویی شود دست به تعمیرات خواهند زد.

هزینه مقرون به صرفه

یکی از نگرانی های مشتریان عزیز بابت هزینه خدمات نمایندگی ها می باشد. با نمایندگی ژاو سرویس نگران هزینه خدمات نباشید؛ چرا که تمامی هزینه های ما طوری است که همه افراد بتوانند از خدمات ما با آسودگی خیال بهره مند شوند. در نتیجه برای هزینه تعمیرات اجاق گاز فریجیدر خود نگران نباشید.

مشاهده  تعمیر سولاردام دوو

قطعات اصلی

گاهی برای تعمیرات نیاز است که بعضی از قطعات تعویض شوند. قطعات باید فابریک و اصل باشند؛ چرا که قطعات با کیفیت پایین و غیراصل باعث آسیب به لوازم خانگی می شود. قطعات غیر اصل از عمر مفید دستگاه می‌کاهد و در نتیجه لوازم خانگی شما نیاز به تعمیرات بیشتری خواهد داشت. تمامی قطعات ژاو سرویس اصل می باشند و برای تعمیرات اجاق گاز فریجیدر نیز از قطعات اصل استفاده خواهد شد.

ژاو سرویس با ارائه برترین خدمات تعمیر این تضمین را به مشتریان می دهد که تیم تخصصی و حرفه ای ژاو سرویس با مهارت بسیار به تعمیر اجاق گاز فریجیدر پرداخته و افراد می توانند جهت تعمیرات این اجاق گاز به ژاو سرویس اعتماد نمایند.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات اجاق گاز فریجیدر تنها کافیست با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

آیا نمایندگی ژاو سرویس خدمات درمحل دارد؟

بله برای آسودگی شما عزیزان پس از تماس با ما محل مورد نظر خود را با زمانی که می‌خواهید مشخص می‌کنید و تعمیرکاران ما اعزام خواهندشد.

نمی‌توانیم خودمان اجاق گاز را تعمیر کنیم؟

گرچه بعضی از مشکلات، علت های بزرگ و خطرناکی ندارند. اما عیب یابی آن کار سختی است و تشخیص آن که دقیقا مشکل از کجا نشات می‌گیرد، سخت است. در نتیجه پیشنهاد می‌شود افراد غیرحرفه ای دست به تعمیرات نزنند.

هزینه تعمیرات اجاق گاز فریجیدر چه قدر است؟

هزینه ها نسبت به خرابی مربوطه و نوع مشکلات متفاوت است. اما با خیالی آسوده ما را انتخاب کنید، چرا که هزینه های تعمیرات ما به گونه ای است که همه عزیزان با خیال آسوده بتوانند از خدمات ما به راحتی بهره مند شوند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در شرق تهران

شیان، تهرانپارس، نارمک، سید خندان، رسالت، حکیمیه، پیروزی، افسریه، آهنگ، لویزان، ارتش

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در شمال تهران

زعفرانیه، ظفر، پل رومی، آجودانیه، جماران، زرگنده، جردن، فرشته، اندرزگو، بلوار کاوه، جمشیدیه، شهرک غرب، اقدسیه، الهیه، فرمانیه، شمیرانات، تجریش، آتی ساز، کامرانیه، سعادت آباد، دیباجی، میرداماد، شریعتی، پاسداران، دولت، سعدآباد، نیاوران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در غرب تهران

شهر زیبا، پونک، صادقیه، آیت الله کاشانی، مرزداران، کن، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، توحید، آریاشهر، تهرانسر، بلوار فردوس شرق و غرب، سردار جنگل، خلیج فارس، جنت آباد (شمالی جنوبی)، ستارخان

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در مرکز تهران

شهرک والفجر، فاطمی، شهرک آزمایش، مطهری، میدان ونک، یوسف آباد، انقلاب، کارگر شمالی، جلال آل احمد، خیابان ولیعصر، شیخ بهایی، امیر آباد، گیشا، میدان ولیعصر، شهر آرا، عباس آباد

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز فریجیدر در جنوب تهران

مهرآباد، باقر شهر، نازی آباد، راه آهن، انقلاب، حافظ، جوادیه، آزادی، نواب، یافت آباد، عبدل آباد، ورامین، شادآباد، شاهپور، منیریه، خانی آباد، شهر ری، ولیعصر، قزوین، جمهوری
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین