🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 فروردین

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان

امروزه یکی از مهم ترین وسایل خانگی که در هر منزلی یافت می شود، اجاق گاز ها می باشد. اجاق گاز برای طبخ غذا و موارد دیگر بسیار مهم است. اگر اجاق گاز دچار مشکل شود، یک دغدغه برای افراد پیش می‌آید. تعمیرات اجاق گاز نوژان کار هر فرد عادی نیست. در کل تعمیرات کار یک متخصص ماهر می باشد. چرا که با تخصص خود می‌تواند به راحتی عیب یابی کرده و مشکل را رفع کند. یک دغدغه اساسی افراد برای تعمیرات اجاق گاز نوژان، پیدا کردن افرادی ماهر در زمینه تعمیرات می باشد. فردی که بتواند تعمیرات خود را ضمانت کند و در این کار بسیار خبره باشد. چرا که یک فرد خبره ریسک تعمیرات را پایین می آورد و دیگران فرد نگرانی نسبت به کیفیت تعمیرات ندارد. از این رو می توان به تمامی متخصصین تعمیر ژاو سرویس اشاره نمود..و از کیفیت بالای خدمات تعمیر ایشان بهره مند گردید. تنها کافیست با ژاو سرویس تماس حاصل نمود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تعمیر اجاق گاز نوژان NOJEN رومیزی، صفحه ای و فردار در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات اجاق گاز نوژان

علل تعمیرات اجاق گاز نوژان Nojen

گرچه نصب کردن اجاق گاز نوژان (Nojen) شاید آن قدر سخت به نظر نیاید اما نصب آن مانند تعمیرات اجاق گاز نوژان کار مهمی است. پیشنهاد می شود نصب اجاق گاز خود را نیز به دست یک نصاب ماهر بسپارید. چرا که اگر یکی از مراحل نصب درست انجام نشود باعث کاهش کارایی اجاق گاز می‌شود و احتمال دارد در آینده دچار مشکل شود.

تعمیرات اجاق گاز نوژان

سرویس اجاق گاز

یک مورد خیلی مهم در هر وسیله برقی و لوازم خانگی سرویس دهی آن است. از مهم ترین وسایلی خانگی که نیاز به سرویس کردن هر از چند گاهی دارد اجاق گاز و جاروبرقی می‌باشد. پس در کنار تعمیرات اجاق گاز نوژان به سرویس آن نیز اهمیت دهید. چرا که در صورتی که در زمان درست و به موقع سرویس انجام گیرد، می‌تواند روی عملکرد اجاق گاز و بقیه لوازم خانگی بسیار تاثیر بگذارد و طول عمر مفید آن را افزایش دهد.

این را نیز در نظر بگیرید که اگر هر از گاهی لوازم خانگی خود را سرویس کنید، عیب های آن نیز مشخص خواهد شد و از آسیب جدی جلوگیری می‌کند. در نتیجه از سرویس کردن اجاق گاز و لوازم برقی خود غافل نشوید.

عیب یابی برای تعمیرات اجاق گاز نوژان

زرد سوختن شعله گاز اجاق‌گاز نوژان Nojen

یکی از مشکلات شایعی که برای تعمیرات اجاق گاز نوژان خیلی گفته می‌شود، زرد سوختن شعله گاز است. معمولا این مشکل نشان دهنده ناقص سوختن گاز می باشد. امکان دارد هوای محیط کم باشد و شرایط برای درست سوختن گاز وجود نداشته باشد. امکان دارد دریچه هوای اجاق گاز مسدود شده باشد و این مسدودی باعث می شود تا اکسیژن کافی برای سوختن وجود نداشته باشد. در نتیجه شعله زرد می‌سوزد.

صدای اجاق گاز

در حالت عادی شعله های اجاق گاز به صورت آرام و بی صدا و یا کم صدا هستند. اگر صدایی غیر معمولی از آن شنیده می‌شود، امکان دارد هوای اجاق گاز بیشتر از گاز باشد. اگر میزان هوا و گاز اجاق گاز را چک کردید و مشکلی نداشت احتمالا به خاطر جمع شدن چربی و مواد غذایی درون شعله می‌باشد. برای رفع آن اجاق‌گاز را به خوبی تمیز‌کنید و از رفع چربی و مواد غذایی اطمینان حاصل کنید.

روشن نشدن اجاق‌گاز

روشن نشدن گاز دلایل زیادی دارد که به صورت موردی به آن ها می‌پردازیم. یکی از دلایل خرابی فندک اجاق گاز است. برای تست آن با یک کبریت یا فندک اجاق گاز را روشن کنید. مورد دیگر رسوب چربی ها و باقی مانده ی غذاها در سر شعله ها می‌باشد. امکان دارد فرد حین پختن غذا متوجه این موضوع نباشد و رعایت نکند، گرچه گاهی پیش می‌آید برای همین پیشنهاد می‌شود، بعد از پخت غذا اجاق گاز را تمیز کنید.

اگر همه موارد گفته شده مشکلی نداشتند احتمالا سرشعله ها مرطوب است. آن ها را خوب خشک کنید. علت دیگر نیز می‌تواند درست قرار نگرفتن سرشعله ها در جای خود باشد. چک کردن موارد گفته شده کار سختی نیست.

مورد دیگر وجود نشتی گاز در شلنگ می‌باشد. به طور جدی پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی و چک کردن این مورد خود دست به کار نشوید و از یک تعمیرکار ماهر کمک بخواهید. موارد اخر نیز خرابی شیر یا ولوم دستگاه و یا خرابی ترموکوپل می‌باشد. که با وجود هر دو مشکل اجاق گاز در جرقه زدن به مشکل برخواهد خورد.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات فلر

تعمیرات اجاق گاز نوژان

یک دست نبودن شعله گاز

یکی دیگر از رایج ترین ایراداتی که افراد برای تعمیرات اجاق گاز نوژان خود با نمایندگی های تعمیر تماس می‌گیرند، یک دست نبود شعله گاز نوژان آن ها می باشد. در حالت عادی تمامی شعله های گاز باید به رنگ آبی بسوزند و پراکندگی یکسانی داشته باشند.

ارتفاع عادی شعله ها باید 20 میلی متر باشد. در این موارد شعله ها را خوب تمیز کنید و همیشه آن ها خشک نگه دارید. احتمال آن که دلیل این مشکل ماندن رطوبت یا ماده شوینده در منافذ مشعل ها باشد، بسیار است. توجه داشته باشید، از چرب شدن یا ریختن غذا روی شعله جلوگیری کنید.

دود کردن اجاق گاز

گرچه این یکی از دلایل غیر رایجی که در تعمیرات اجاق گاز نوژان به آن می پردازند اما می‌تواند برای شما عزیزان اتفاق بیفتد. یکی از دلایل نو بودن اجاق گاز می‌باشد.

چرا که هنگام تولید اجاق گاز یک لایه محافظ از روغن‌های صنعتی به کار می‌رود و در اولین استفاده از اجاق گاز روغن آن می‌سوزد و دود می‌کند که این دلیل نگران کننده نیست. کافی است قبل از استفاده از اجاق گاز تازه خود آن را به خوبی تمیز کنید و از پاک شدن روغن و دوده آن مطمئن شوید. گرچه اگر تمیز هم نکنید دوده و روغن ان تا چند ساعت ادامه داشته و بعد درست خواهد شد.

جرقه نزدن اجاق گاز

برای رفع این مشکل ابتدا باید ترانس جرقه را چک کنید. احتمال دارد مشکلی در ترانس آن افتاده باشد. احتمال دوم قطع شدن سیم ها می‌باشد. اگر موارد قبلی مشکلی نداشت، کلید جرقه را چک کنید. شاید کلید جرقه باعث قطع و وصلی آن شده باشد. اگر همه موارد گفته شده مشکلی نداشتند و نتوانستید عیب یابی کنید، برای تعمیرات اجاق گاز نوژان خود با نمایندگی معتبر تماس بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز نوژان

معرفی برترین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان

نمایندگی معتبر ژاو سرویس، بهترین گزینه برای تعمیر اجاق گاز نوژان می باشد ولیکن می توان بهترین مزیت ژاو سرویس را هم بیان نمود و آن هم اینکه ژاو سرویس نه تنها برند اجاق گاز نوژان را تعمیر می‌کند بلکه تعمیرات اجاق گاز بوش و تعمیرات اجاق گاز اخوان و… را نیز پشتیبانی می‌کند.

با انتخاب نمایندگی ژاو سرویس از خدماتی همچون مشاوره های رایگان، پاسخگویی 24 ساعت، ضمانت نیم ساله، تعمیرکارانی مجرب و ماهر، قطعات اصیل و اورجینال و هزینه های مقرون به صرفه برخورد دار خواهید شد.

با انتخاب ژاو سرویس چه خدماتی را شامل می شویم؟

شما با انتخاب ژاو سرویس، از مشاوره های رایگان، پاسخگویی 24 ساعته، قطعات اورجینال، تعمیرکاران متخصص، ضمانتی نیم ساله و هزینه های کاملا مقرون به صرفه بهره خواهید برد.

نمایندگی شما شامل تعمیر در محل هم می‌شود؟

بله. پس از تماس با نمایندگی ژاو سرویس و درخواست تعمیر کار، محلی که نیاز به تعمیرات دارید را در زمانی که شما تعیین می‌کنید، انتخاب کرده و تعمیرکاران مجرب و ماهر ما در زمان مشخص شده برای راحتی شما عزیزان و صرفه جویی در وقت مشتریان با هماهنگی آن ها اعزام خواهند شد و در آن جا حضور خواهند داشت. پس نگران حمل و جا به جایی اجاق گاز برای تعمیرات نباشید و فقط با یک تماس از تمامی خدمات ما بهره مند شوید.

مشاهده  راهنمای خرید داکت اسپلیت

مشکلات رایج اجاق گاز نوژان چه مشکلاتی است؟

از مشکلات رایج می‌توان به یکسان نبودن شعله ها، زرد سوختن شعله، جرقه زدن مداوم، روشن نشدن گاز، صدای غیرمعمول گاز، بوی عجیب گاز و کم بودن شعله ها اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان در شرق تهران

رسالت، تهرانپارس، سید خندان، ارتش، آهنگ، شیان، حکیمیه، پیروزی، افسریه، نارمک، لویزان

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان در شمال تهران

ظفر، زعفرانیه، زرگنده، سعادت آباد، الهیه، تجریش، بلوار کاوه، میرداماد، شریعتی، فرمانیه، دولت، شمیرانات، سعدآباد، اندرزگو، آجودانیه، جمشیدیه، پاسداران، جماران، کامرانیه، جردن، آتی ساز، پل رومی، فرشته، نیاوران، شهرک غرب، دیباجی، اقدسیه

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان در غرب تهران

تهرانسر، ستارخان، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، سردار جنگل، بلوار فردوس شرق و غرب، جنت آباد (شمالی جنوبی)، خلیج فارس، پونک، دریاچه چیتگر، مرزداران، صادقیه، توحید، شهرک راه آهن، آریاشهر، کن

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان در مرکز تهران

امیر آباد، گیشا، شیخ بهایی، شهر آرا، شهرک آزمایش، یوسف آباد، انقلاب، میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، شهرک والفجر، کارگر شمالی، فاطمی، جلال آل احمد، عباس آباد، میدان ونک، مطهری

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نوژان در جنوب تهران

جوادیه، ولیعصر، حافظ، یافت آباد، ورامین، قزوین، انقلاب، راه آهن، نازی آباد، جمهوری، شاهپور، باقر شهر، خانی آباد، منیریه، عبدل آباد، شهر ری، آزادی، شادآباد، نواب، مهرآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین