🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 فروردین

تعمیرات سیستم های تهویه VRF

تعمیرات سیستم های تهویه VRF ممکن است برای سیستم تهویه ای رخ دهد. آن چه مشخص است آن است که در این صورت باید با انتخاب یک نمایندگی تعمیرات سیستم های تهویه VRF مناسب، نیاز به تعمیرات مجدد آن را به حداقل رسانید. حال چه بای کرد؟ بهترین روش و بهترین کار آن است که سیستم تهویه VRF خود را به نمایندگی ی با سابقه و مناسب بسپارید. ژآو سرویس با خدمات منحصر به فرد و در محل اش توانسته با سابقه کار درخشان خود تمامی مشتریان خود را به رضایت کامل برساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یافتن راه ارتباطی با شماره تلفن هایی که در همین بخش قرار داده شده است با توجه به محل زندگی خود تماس حاصل کرده و در انتظار به سرعت رسیدن متخصصان مجموعه باشید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات پس از فروش سیستم های تهویه VRF

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات سیستم های تهویه VRF

 

سیستم های تهویه VRF با تغییر دبی مبرد در حال گردش، متناسب با بار حرارتی مورد نیاز در دسته سیستم های گرمایشی و سرمایشی قرار دارد که سبب صرفه جویی در هزینه های انرژی خواهد شد، سیستم تهویه VRF مانند دستگاه های مکانیکی از یکسری اجرای مرتبط به هم ساخته شده است که در جهت رسیدن به اهداف مشترک با هم در تعامل و ارتباط هستند.  همانطور که می دانید بروز مشکل در یکی از بخش های دستگاه بر سایر قسمت ها تاثیر گذاشته و موجب افت عملکرد کل سیستم خواهد شد و نیاز به تعمیرات سیستم های تهویه VRF خواهید داشت.

VRF را میتوان یکی از سیستم های پیشرفته HVAC به شمار برد که برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری مناسب می باشد.

 

 همچنین برای عملکرد بهتر سیستم تهویه VRF باید دوره های تعمیرات سیستم های تهویه VRF  را جدی بگیرید زیرا سرویس به موقع علاوه بر بهبود عملکرد، باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه خواهد شد. بدیهی است تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مانند هر وسیله مکانیکی یا برقی دیگر نیازمند نگهداری و تعمیرات مناسب می باشند. قابل ذکر است که عدم سرویس به موقع بعد از گذشت مدت زمانی باعث می شود تا مجبور به تعمیر سیستم تهویه VRF و پرداخت هزینه تعمیرات سیستم های تهویه VRF شوید.

 

در ادامه شما را بیشتر با انواع و عملکرد این سیستم آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید:

انواع سیستم تهویه VRF

اگر سیستم های تهویه VRF در یک طبقه بندی قرار بگیرند بطور کلی دارای ۲ نوع مختلف تقسیم بندی خواهند شد:

  • سیستم Heat Pump سرمایش و گرمایش غیر همزمان (۲ لوله ای): این نوع سیستم تهویه پمپ VRF به ۲ لوله ای معروف می باشد، عملکرد این نوع سیستم تعویه اینگونه است که اجازه گرمایش و سرمایش را به صورت غیر همزمان به تمام یونیت های داخلی خواهد داد. یعنی در زمان حالت سرمایش، سیستم گرمای پمپ VRF به عنوان عامل، و در زمان حالت گرمایش به عنوان خازن عمل خواهد کرد.

جهت اطلاعات بیشتر از خدمات ژاو سرویس و نیز دریافت مشخصات کامل و استعلام قیمت می توانید با نمایندگی تعمیرات ژاو سرویس تماس حاصل فرمائید. شایان ذکر است تمامی خدمات این مجموعه در سراسر تهران امکان پذیر می باشد. در کنار تمامی موارد تهویه می توانید لوازم سرمایشی به خصوص تعمیرات کولرگازی خود را نیز به ما بسپارید

بیشترین کاربرد این سیستم تهویهVRF در مکان های زیر می باشد :

  • مناطق باز
  • فروشگاه های خرده فروشی
  • دفاتر یا سالن های کنار هم که نیاز به دمای یکسان بصورت دوره ای دارند
  • سیستمHeat Recovery سرمایش و گرمایش همزمان (۳ لوله ای): در این نوع سیستم تهویه جریان متغیر با قابلیت بازیابی گرما بطور همزمان در حالت گرمایش و سرمایش توانایی فعالیت دارد که باعث می شود بتوان مجددا از گرمای تولید شده در سیکل استفاده کرد. نحوه عملکرد این نوع سیستم VRF  بدین گونه است که هر یونیت دارای ۳ لوله است سیستم Heat Recovery  با استفاده از جعبه ی اصلی که شامل یکسری خروجی می باشد از یکدیگر جدا خواهد شد در این صورت زمانی که یک یونیت داخلی نیاز سرمایشی دارد دریچه های مکش و خط مایع را باز خواهد کرد و تحت عنوان تبخیر کننده عمل می کند همچنین یک یونیت داخلی که نیاز گرمایشی دارد دریچه های گاز داغ و مایع را باز خواهد کرد و به عنوان کندانسور عمل می کند، به همین دلیل این فرایند مصرف انرژی فوق العاده  پایینی دارد. بیشترین کاربرد این سیستم تهویهVRF  در مکان های زیر می باشد :
  • فروشگاه ها
  • ادارات
  • بیمارستان ها
  • منطقی که نیاز به خنک سازی و حرارت دادن بصورت همزمان دارند.

نصب و راه اندازی کولر VRF نیاز به تخصص کامل دارد و باید تمامی الزامات پیچیده آن را رعایت کرد، تکنسین های ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات کولر VRF با مهارت و تجربه بسیار در نصب و راه اندازی این دستگاه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات سیستم های تهویه VRF در تهران

دلایل انتخاب ژاو سرویس جهت تعمیرات سیستم های تهویه VRF

  • متخصصین ژاو سرویس دارای تجربه بسیار بالایی می باشد و سابقه همکاری و کار در مراکز دولتی و یا بیمارستان ها و بانک ها و همچنین برخی از ادارات را در کارنامه کاری خود دارند.
  • نصب سرویس سیستم های تهویه VRF در تهران و در هر منطقه از این استان در کم تر از یک ساعت انجام می شود
  • تعمیرات کندانسور سیستم های تهویه VRF
  • تعمیرات کویل های سیستم های تهویه VRF
  • تعمیرات فیلتر سیستم های تهویه VRF
  • ارائه ضمانت نامه بعد از انجام خدمات و تعمیرات سیستم های تهویه VRF
مشاهده  تفاوت مایکروویو با ماکروفر

 

ویژگی منحصر به ژاو سرویس چیست؟

ژآو سرویس در اسرع وقت متخصصان تعمیرات خود را به محل شما خواهد فرستاد.

چرا باید هر آسیبی را جدی گرفت؟

مشکل در یکی از بخش های دستگاه بر سایر قسمت ها تاثیر گذاشته و موجب افت عملکرد کل سیستم خواهد شد و نیاز به تعمیرات سیستم های تهویه VRF خواهید داشت.

ویژگی های بارز ژاو سرویس در تعمیرات VRF چیست؟

متخصصین ژاو سرویس دارای تجربه بسیار بالایی می باشد و سابقه همکاری و کار در مراکز دولتی و یا بیمارستان ها و بانک ها و همچنین برخی از ادارات را در کارنامه کاری خود دارند.
نصب سرویس سیستم های تهویه VRF در تهران و در هر منطقه از این استان در کم تر از یک ساعت انجام می شود
تعمیرات کندانسور سیستم های تهویه VRF
تعمیرات کویل های سیستم های تهویه VRF
تعمیرات فیلتر سیستم های تهویه VRF
ارائه ضمانت نامه بعد از انجام خدمات و تعمیرات سیستم های تهویه VRF

تعمیرات سیستم های تهویه VRF در شرق تهران

سید خندان، نارمک، لویزان، افسریه، ارتش، پیروزی، شیان، رسالت، حکیمیه، تهرانپارس، آهنگ

تعمیرات سیستم های تهویه VRF در شمال تهران

جردن، شمیرانات، سعدآباد، زعفرانیه، بلوار کاوه، پاسداران، نیاوران، اقدسیه، ظفر، الهیه، شریعتی، دیباجی، جماران، فرشته، زرگنده، کامرانیه، آتی ساز، میرداماد، پل رومی، جمشیدیه، دولت، آجودانیه، سعادت آباد، تجریش، شهرک غرب، فرمانیه، اندرزگو

تعمیرات سیستم های تهویه VRF در غرب تهران

دریاچه چیتگر، آیت الله کاشانی، شهر زیبا، خلیج فارس، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، آریاشهر، پونک، مرزداران، بلوار فردوس شرق و غرب، شهرک راه آهن، سردار جنگل، صادقیه، کن، توحید، ستارخان

تعمیرات سیستم های تهویه VRF در مرکز تهران

یوسف آباد، فاطمی، شیخ بهایی، خیابان ولیعصر، امیر آباد، کارگر شمالی، گیشا، عباس آباد، جلال آل احمد، مطهری، شهرک والفجر، میدان ولیعصر، میدان ونک، انقلاب، شهر آرا، شهرک آزمایش

تعمیرات سیستم های تهویه VRF در جنوب تهران

نازی آباد، منیریه، نواب، خانی آباد، شاهپور، قزوین، راه آهن، باقر شهر، آزادی، انقلاب، شادآباد، ورامین، جوادیه، عبدل آباد، حافظ، یافت آباد، شهر ری، مهرآباد، ولیعصر، جمهوری
اشتراک در
اطلاع از

1 سوالات و نظرات عمومی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام و عرض ادب
خدا قوت ..ما در یک ساختمان vrf نصب کردیم ولی الان یک هفته هستش همش دارن گاز تزریق میکنن وما که سوال میکنیم میگن گاز کم داره

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین