🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

اگر از مصرف کنندگان جاروبرقی الکترولوکس هستید و متوجه شده اید که دستگاه شما به خوبی کار نمی کند این صفحه را از دست ندهید. ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس Electrolux در تهران با بالاترین کیفیت خدمات تعمیر آماده خدمت رسانی به شما می باشد. شما با تماس با ما می توانید ضمن برخوردار از مشاوره رایگان و خدمات تعمیر در محل از ضمانت نامه 365 روزه ما استفاده کنید. در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید اماده پاسخ گویی هستیم پس برای تعمیرات جاروبرقی Electrolux مرکز تعمیرات ژاو را از دت ندهید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس Electrolux در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

خرابی لوازم خانگی یکی از مسائلی است که نه بسته به برند و کیفیت محصول بلکه بسته به نحوه استفاده شما ممکن است دیر یا زود اتفاق بیوفتد. هرچند که نمی توانیم کیفیت برند را نادیده بگیریم اما حتی با کیفیت ترین محصولات و لوازم خانگی روزی خراب می شوند. جاروبرقی یکی از این لوازم خانگی است که در برند های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. اگر از مصرف کنندگان جاروبرقی برند الکترولوکس هستید و نیاز به تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تهران دارید با ما در این مطلب همراه باشید.

ژاو سرویس مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس و انواع برند های لوازم خانگی در تهران با بهترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در ژاو سرویس

در این مطلب تاکید داشتیم که یافتن یک مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس Electrolux در تهران از اهمی زیادی برخوردار است. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژاو سرویس همان مرکزی است که شما به آن نیاز خواهید داشت :

  • 1- گارانتی ویژه خدمات : می توانید با خیال راحت به تعمیرات انواع جاروبرقی و لوازم خانگی بپردازید و از ما ضمانت نامه تعمیرات 365 روزه دریافت کنید.
  • 2- تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس Electrolux در محل : هر برند جاروبرقی یا لوازم خانگی که دارید به راحتی در محل تعمیر می شود و دیگر نیز به مراجعه به تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • 3- شفافیت مالی و بهترین هزینه تعمیرات : اگر دغدغه پیدا کردن یک مرکز تعمیرات خوب و مطمن در تهران دارید با ژاو تماس بگیرید و از بهترین هزینه و بالاترین کیفیت بهره مند شوید.
  • 4-پاسخگویی 24 ساعته : در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید پاسخ گو شما خواهیم بود و آماده خدمت رسانی هستیم.
  • 5- خدمات تعمیرات در سرتاسر تهران : هر کجای تهران که ساکن باشید می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی در محل بهره مند شوید.
  • 6-مشاوره رایگان : شما برای صحبت با کارشناسان ما و مشاوره در مورد علت خرابی لوازم خانگی نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت.
  • 7-استفاده از خدمات فابریک و ارجینال : ژاو سرویس برای تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس Electrolux از قطعات ارجینال و فابریک استفاده می کند.

ژاو سرویس تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس را با این خدمات ویژه ارائه می دهد و خیال شما را از هر بابتی راحت می کند. پس مرکز تعمیرات ژاو سرویس را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس electorlux

کدام قطعات برند الکترولوکس به تعمیرات بیشتری نیاز دارد ؟

برخی از قطعات جاروبرقی هستند که به طور  معمول بیشتر از ما بقی دچار خرابی و ایراد می شوند. قطعاتی که تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس بیشتر در آن انجام می گردد به این شرح می باشد :

موتور جاروبرقی

موتور لوازم برقی مهم ترین قسمت آن است که بیشتر از سایر قسمت ها نیز در معرض خرابی است. چرا که این قطعه خود نیز از اجزای مختلفی برخوردار می باشد و هر کدام از این اجزا ممکن است تحت عوامل مختلف از کار بیوفتند و نیاز به تعمیرات داشته باشند. فراموش نکنید که موتور جاروبرقی یک قطعه کاملا تخصصی است و فردی که به تعمیر آن می پردازد باید کاملا یک تعمیرکار حرفه ای باشد. به همین علت است که اگر به تعمیرات جاروبرفی الکترولوکس در قطعه موتور نیاز دارید همین حالا با ما تماس بگیرید و درخواست تعمیرات را ثبت نمایید.

مشاهده  تعمیر جاروشارژی الکترولوکس

فن و سیستم خنک کننده

بدون شک می توان گفت که اهمیت این قطعه اگر به اندازه موتور نباشد ، کمتر نیز نیست. اگر این سیستم از کار افتاده باشد شکی نکنید که موتور و سایر قطعات جاروبرقی نیز مدت زیادی سالم نمی مانند. دمای بالای قطعات موجب سوختگی و از کار افتادن آن ها می شود و به همین علت فن و سیستم خنک کننده دمای این قطعه را متعادل می کنند. خرابی سیستم خنک کننده با نشانه هایی همچون بالا رفتن دما یا خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی همراه است پس اگر این مشکلات را مشاهده کرده اید برای تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس اقدام نمایید.

برد جاروبرقی

ممکن است تا کنون در زمان خرابی لوازم برقی این جمله را شنیده باشید که برد جاروبرقی سوخته است ! باید گفت که این یک خرابی و سوختگی معمولی نیست و در حقیقت بزرگترین مشکلی است که می تواند برای هر وسیله برقی بیوفتد. بار سیستم برقی هر وسیله و لوازم خانگی بر عهده ی این قطعه است و خرابی ان منجر به از کار افتادگی کامل دستگاه می شود. با این وجود تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در قسمت برد همچنان می تواند برای شما به صرفه تر باشد و یک انتخاب منطقی به جای خرید دستگاه نو باشد.

اتصالات خارجی یا داخلی

اگر تا کنون مشکلاتی همچون خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی یا روشن نشدن آن به وجود آمده است یکی از مواردی که حتما باید مورد برسی قرار بگیرد اتصالات داخلی و حارجی است. جاروبرقی یک لوازم خانگی پرتابل است و در زمان کار مدام حرکت می کند و این احتمال وجود دارد که در حین کار این اتصالات مورد اسیب قرار گرفته باشد. تعمیرات اتصالات و سیم پیچی های جاروبرقی چندان کار پر هزینه ای نمی باشد اما با این وجود چون تخصصی محسوب می شود بهتر است برای تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس از یک تعمیر کار خوب کمک بگیرید.

4 قطعه مهم جاروبرقی که در اثر خرابی به یک تعمیرکار خوب و حرفه ای نیاز دارد را شرح دادیم. فراموش نکنید که اگر این قطعات به دست فرد ناوارد مورد تعمیر قرار بگیرد نه تنها مشکل دستگاه حل نمی شود بلکه امکان آسیب بیشتر به آن نیز وجود دارد. پس اگر به دنبال یک مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس با بالاترین کیفیت و ضمانت کار می گردید همین حالا با مرکز ژاو تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

چرا به تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس نیاز پیدا خواهیم کرد ؟

فوقا در مورد قطعاتی مهمی که بیشتر دچار خرابی می شوند توضیح دادیم. اما این سوال همچنان وجود دارد که از کجا بفهمیم قطعات جاروبرقی خراب است و به تعمیرات نیاز دارد ؟ این نشانه ها خبر از خرابی یکی از قطعات مهم جاروبرقی شما می دهد :

  1. اگر جاروبرقی به طور ناگهانی خاموش می شود احتمالا به تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس نیاز داشته باشید. در این مواقع قطعاتی مانند فن ، ترموستات ، اتصالات و … خراب شده است که عیب یابی دقیق و تعمیر آن فقط به وسیله فرد متخصص در این زمینه امکان پذیر است. فراموش نکنید که عدم تعمیر این مشکل می تواند دستگاه شما را برای همیشه از بیاندازد.
  2. یکی دیگر از مشکلات متداولی که شما را به یک مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس نیازمند می کند مربوط به روشن نشدن جاروبرقی است. در بسیاری از مواقع وقتی متوجه می شوید که دستگاه شما دیگر روشن نمی شود تصور می کنید که موتور سوخته و دیگر قابل استفاده نیست. در حالی که گاهی با هزینه کم می توانید مجددا از جاروبرقی خود استفاده کنید.
  3. از مشکلات آزار دهنده یک جاروبرقی مکش کم می باشد که کار هر کسی برای نظافت مختل می کند. مکش جاروبرقی گاهی از مشکلات کوچک نشئت میگیرد و به راحتی قابل حل است. پس پیش از هر اقدای بهتر است با یک مرکز تعمیرات تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. فراموش نکنید که اگر با مکش کم از جاروبرقی استفاده کنید در حقیقت دارید از طول عمر دستگاه خود کم می کنید.
  4. اگر در حین کار متوجه می شوید که جاروبرقی شما از دمای بسیار بالایی برخوردار شده است دیگر از آن استفاده نکنید و با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس تماس بگیرید. بدون شک بالا رفتن دمای جاروبرقی یکی از مهم ترین نشانه های خرابی دستگاه است که اگر به موقع تعمیر شود با هزینه کمی این ایراد بر طرف می گردد.
  5. صدای بلند جاروبرقی از ایرادات متداول دیگر است که البته برای مصرف کننده بسیار آزار دهنده نیز خواهد بود. صدای بلند جاروبرقی را در برخی از مواقع میتوانید خود در خانه به راحتی بر طرف کنید و البته در برخی از موارد دیگر نیاز به یک مرکز تعمیرات خواهید داشت. با این وجود این مشکل مسئله ای نیست که برای آن بخواهید دستگاه خود را تعویض کنید و به راحتی می توانید با استفاده از خدمات یک مرکز تعمیرات خوب جاروبرقی خود را مانند روز اول کنید.

مرکیز تعمیرات ژاو سرویس با سابقه ای درخشان در زمینه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس و انواع لوازم خانگی به راحتی می تواند لوازم خانگی شما را مانند روز اول کند. پس با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

گاهی هزینه تعمیرات لوازم خانگی موجب می شود که تعمیر آن ها به هیچ عنوان به صرفه نباشد. به همین کسب اطلاعات در مورد هزینه های جاروبرقی بدون شک برای شما اهمیت دارد. مواردی که بر هزینه تعمیرات جاروبرقی Electrolux به این شرح می باشد :

مشاهده  تعمیر جاروبرقی سطلی (+ 7 مشکل رایج)

1- قطعه آسیب دیده

قطعه ی آسیب دیده اولین موردی است که بر هزینه تعمیرات تاثیر گذار است. اگر قطعاتی مانند موتور یا برد دستگاه دچار اسیب دیده باشد بدیهی است که هزینه تعمیرات آن در مقایسه با زمانی که قطعه ای مانند لوله یا … خراب شده است متفاوت می باشد.

2-تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده

اگر قطعه به طور کامل خراب شده باشد و دیگر قابل استفاده نمی باشد در این صورت تعویض قطعه هزینه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس بالاتر می برد. اما تعمیرات آن به طور معمول موجب کاهش هزینه ها می باشد که البته باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای صورت بگیرد.

تعمیرات جاروبرقی electrolux

3-میزان خرابی

این هزینه تعمیرات جاروبرقی مربوط به دستمزد تعمیرکار است. اگر تعمیر دستگاه شما دشوار تر باشد و وقت زیادی برای تعمیر آن نیاز می باشد. در این صورت دستمزد تعمیر کار به نسبت سختی کار بالا می رود بر قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد.

4-مدل جاروبرقی Electrolux

در نهایت فراموش نکنید که به طور معمول مدل های مختلفی از یک برند جاروبرقی وجود دارد که هر کدام از مدل ها از تکنولوژی متفاوتی برخوردار می باشند. به همین علت چون روند تعمیر این مدل ها متفاوت می باشد هزینه های تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس را نیز بسته به مدل خود متفاوت می کند.

همه ی این موارد بر هزینه تعمیرات تاثیر میگذارد. اما فراموش نکنید که نباید کیفیت را فدای هزینه کرد چرا که کیفیت بالا نهایتا به صرفه تر خواهد بود و طول عمر دستگاه را بالا تر میبرد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس به چه صورت می باشد ؟

هرچند که هزینه تعمیرات بر اساس میزان خرابی دستگاه شما تعیین می شود اما می توانید از قیمت مرکز ژاو سرویس مطمن باشید.

خدمات نمایندگی ژاو سرویس به چه صورت می باشد ؟

تعمیر در محل ، ضمانت 365 روزه ، بهترین قیمت و پاسخ گویی 24 ساعته از مهم ترین خدمات مرکز تعمیرات ژاو می باشد.

آیا قطعات جاروبرقی الکترولوکس در بازار وجود دارد ؟

بله . شما با تماس با ژاو سرویس می توانید قطعات فابریک و ارجینال این برند را پیدا کنید.

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در شرق تهران

تهرانپارس، ارتش، رسالت، حکیمیه، شیان، افسریه، سید خندان، پیروزی، آهنگ، لویزان، نارمک

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در شمال تهران

بلوار کاوه، شهرک غرب، دولت، پاسداران، الهیه، کامرانیه، شریعتی، زرگنده، اندرزگو، دیباجی، شمیرانات، سعدآباد، پل رومی، میرداماد، زعفرانیه، فرشته، فرمانیه، جمشیدیه، اقدسیه، جماران، جردن، آجودانیه، ظفر، تجریش، سعادت آباد، آتی ساز، نیاوران

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در غرب تهران

شهر زیبا، مرزداران، خلیج فارس، بلوار فردوس شرق و غرب، دریاچه چیتگر، کن، پونک، آیت الله کاشانی، تهرانسر، صادقیه، آریاشهر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهرک راه آهن، سردار جنگل، توحید، ستارخان

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در مرکز تهران

فاطمی، امیر آباد، میدان ونک، جلال آل احمد، مطهری، عباس آباد، شهرک والفجر، کارگر شمالی، میدان ولیعصر، شهر آرا، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، گیشا، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، انقلاب

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در جنوب تهران

جوادیه، شهر ری، باقر شهر، راه آهن، عبدل آباد، شاهپور، ورامین، قزوین، یافت آباد، ولیعصر، حافظ، جمهوری، خانی آباد، نازی آباد، شادآباد، منیریه، آزادی، انقلاب، نواب، مهرآباد
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین