🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 5 اردیبهشت

تعمیرات جاروبرقی ال جی

از آنجایی که برند ال جی مخصوصا جاروبرقی های آن بسیار محبوب واقع گشته اند نیازمند نگهداری بیشتری به سبب حفظ و افزایش طول عمر دستگاه می باشد چنانچه برای پیاده سازی این عمر بهتر است هرچند وقت یکبار به تعمیرات جاروبرقی ال جی توسط متخصصان امر پرداخت و قطعات تازه نفس و جدیدی را جایگزین قطعات قدیمی دستگاه جاروبرقی ال جی نمود. تعمیرات جاروبرقی ال جی با بالاترین کیفیت ممکن امروزه سبب گشته تعویض قطعات به خودی خود راحت تر و نگرانی از بابت خرابی جاروبرقی ال جی تمام گشته و بیشتر از مزیت پاکسازی این دستگاه محبوب و پرقدرت بهره مند شد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی و مرکز تخصصی تعمیر و خدمات پس از فروش جاروبرقی LG

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیرات جاروبرقی ال جی (LG) با روشی اصولی و مطمئن

در عصر امروز که بسیاری از وسایل و تجهیزات نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند تعمیرات جاروبرقی ال جی هم با تمام کیفیت بالایی که دارد ممکن است در طول زمان دچار مشکل شده و نیازمند تعمیراتی اساسی یا جزئی گردد

لذا در تعمیرات جاروبرقی ال جی توجه به عملکرد و کیفیت هر یک از قطعات بسیار حائز اهمیت می باشد به آن جهت که سلامت ایمنی و کارکرد صحیح هر یک از این قطعات،عملکرد نهایی جاروبرقی LG را به نمایش می گذارند.

پس در نتیجه مشخص می گردد حتی اگر یکی از این قطعات آسیبی دیده باشد سبب ایجاد خلل در جاروبرقی شده و نمی تواند وظیفه پاکسازی خود را به خوبی اجرایی سازد.

بنابراین نیاز است که با برخی مشکلاتی که  جاروبرقی ال جی با خود به همراه دارد اشنا بوده و به هنگام بروز مشکل با آگاهی از راهکارها یا تماس با متخصص مجرب در زمینه تعمیرات جاروبرقی ال جی نگرانی از دور انداختن جاروبرقی LG را دور بیندازیم.

تعمیرات جاروبرقی ال جی

قطعاتی که در جاروبرقی ال جی بیشتر دچار خرابی و مشکل می شوند

  • امکان خرابی موتور در دستگاه جاروبرقی ال جی
  • امکان خرابی بلرینگ دستگاه جاروبرقی ال جی
  • امکان بروز مشکل در کیسه و فیلتر موجود در دستگاه جاروبرقی LG
  • امکان خرابی چرخ های جاروبرقی ال جی
  • امکان خرابی سیم موجود در دستگاه جاروبرقی LG
  • بروز مشکل در لوله خرطومی جاروبرقی ال جی
  • امکان خرابی زغال دستگاه جاروبرقی ال جی
  • امکان خرابی کلکتور جاروبرقی LG
  • امکان بروز خلل در کیت برد های الکترونیکی جاروبرقی ال جی
  • و..

تعمیرات جاروبرقی ال جی

برخی مشکلاتی که به تعمیرات جاروبرقی ال جی میسر می گردند

  • سوختگی جاروبرقی LG
  • خراب شدن و ایجاد مشکل در دیمر در دستگاه جاروبرقی ال جی
  • داغ شدن بدنه دستگاه جاروبرقی ال جی
  • انتشار صدای آزاردهنده از جاروبرقی LG
  • خرابی و خلل در چرخ های دستگاه جاروبرقی LG
  • قدرت ضعیف و مکش کمِ جاروبرقی ال جی یکی از مشکلات رایج در تعمیرات جاروبرقی ال جی
  • عدم عملکرد درست جاروبرقی ال جی
  • عدم جمع شدن سیم جاروبرقی ال جی
  • خاموش شدن ناگهانی و خودکار جاروبرقی LG

مشکل سوختگی دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

مهم ترین دلایل سوختگی دستگاه جاروبرقی ال جی(LG)

🔴 تا حرف از سوختگی دستگاه جاروبرقی ال جی به میان آید اولین دلیل مهم که به نظر می رسد خرابی و ایجاد مشکل در بلبرینگ دستگاه جاروبرقی ال جی می باشد که سبب می گردد از دستگاه جاروبرقی ال جی دود بیرون آمده و احتمال سوختگی در آن در نظر گرفته شود.

🔵 از دیگر دلایل سوختگی استفاده پشت هم و بدون استراحت و نفس دادن به دستگاه جاروبرقی LG می باشد.وقتی دستگاه بدون استراحت و خنک شدن موتور کار کند گرمای آن بیش از حد شده و به دستگاه فشار وارد می گردد و سیم های دستگاه دچار سوختگی شده..

و دودهایی که از سیم ها منتشر می شوند نشان دهنده این سوختگی هستند به همین سبب دستگاه جاروبرقی به اساسی ترین تعمیرات جاروبرقی ال جی نیاز پیدا می کند.

🔴 ممکن است انسداد یا گرفتگی ای در دستگاه رخ داده باشد که باید چک شود.

✅ از راه حل های پیشنهادی برای برطرف نمودن خرابی بلبرینگ دستگاه جاروبرقی LG تماس با متخصص و تعمیرکار مجرب در زمینه تعمیرات جاروبرقی ال جی می باشد.

در صورتی که تماس با تعمیرکار تعمیرات جاروبرقی ال جی به تاخیر بخورد خرابی بلبرینگ جاروبرقی LG سبب نیم سوز شدن یا سوختگی کامل موتور موجود در دستگاه جاروبرقی ال جی می گردد.

خراب شدن و ایجاد مشکل در دیمر در تعمیرات جاروبرقی ال جی

چرا دیمر در جاروبرقی ال جی دچار خرابی می گردد؟

مشاهده  5 نکته مهم قبل از خرید سولاردام

همانطور که پیش تر عرض کردیم استفاده مداوم و پشت سر هم دستگاه جاروبرقی LG سبب می شود این دستگاه دچار مشکل گردد.و مهم ترین مشکلی که به هنگام کارکرد زیاد و مداوم جاروبرقی ال جی به دست می آید خرابی دیمر در دستگاه جاروبرقی ال جی می باشد که اغلب افراد در خانه هایشان با این مساله به سبب کارکرد زیاد جاروبرقی رو به رو می شوند.

لذا به هنگام خرابی دیمر در دستگاه جاروبرقی،این قطعه باید تعویض گردد تا مشکل برطرف گردد وگرنه دستگاه دیگر قابل استفاده نمی باشد.اما اگر مشکل از دیمر نباشد می توان با تماس با متخصصین تعمیرات جاروبرقی ال جی سریعا به برطرف نمودن مشکل پرداخت.

توصیه می گردد در صورت بروز خلل در استفاده از جاروبرقی بهتر است سریع تر با تعمیرکاران تعمیرات جاروبرقی ال جی تماس حاصل شود تا این مشکل نیز حل و برطرف گردد.

داغ شدن بدنه دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

دلیل خاموش شدن چراغ جاروبرقی LG

🔴 هر دستگاهی از گوشی تلفن همراه گرفته تا جاروبرقی نیز به سبب استفاده مستمر و طولانی مدت به سبب فشار زیاد وارده نیز داغ شدنی در دستگاه اتفاق می افتد.دستگاه جاروبرقی LG هم به همین نحو دچار گرمای بیش از حد و داغ شدن می گردد چنانچه دلایل دیگری نیز علاوه بر استفاده مداوم از دستگاه سبب داغ شدن دستگاه می گردد:

🔵 زمانی که کیسه جاروبرقی پر باشد و همچنان به تمیزکاری ادامه داد

🔴 شیئی در جاروبرقی گیر کرده باشد و به آن بی اهمیت بود

✅ برای برطرف شدن مشکل بهتر است چندین ساعت دستگاه را خاموش کرده و از آن استفاده نشود.

اگر پس از گذشت چندین ساعت دستگاه همچنان داغ بوده و تغییری در میزان گرمای دستگاه ایجاد نشده بود افراد با تعمیرکاران تعمیرات جاروبرقی ال جی تماس گرفته و جویای این مساله شوند.

 

تعمیرات جاروبرقی ال جی

انتشار صدای آزاردهنده از دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

دلایل انتشار صدای زیاد در جاروبرقی LG

🔴 اگر یکی از پره های موجود در فن دستگاه جاروبرقی خراب شده و دچار مشکل شود سبب ایجاد صدا در دستگاه جاروبرقی ال جی می شود.

🔵 در جاروبرقی ال جی لاستیکی به کار رفته است که وظیفه مهم این لاستیک جلوگیری از ایجاد و تولید صدا در دستگاه توسط قطعات موجود می باشد اگر این لاستیک به هر دلیلی دچار خرابی گردد نمی تواند وظیفه خود را به خوبی عملی کرده و صداهایی تعجب آور و آزاردهنده به هنگام کار با دستگاه جاروبرقی LG به دست می آید.

🔴 اگر چنین مواردی در دستگاه جاروبرقی ال جی بررسی گردید اما هر یک از این قطعات سالم بودند باید سری به بلبرینگ دستگاه جاروبرقی ال جی زد که شاید مشکل ایجاد صدا از خرابی این قطعه باشد.

خرابی و خلل در چرخ های دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

دلایل خرابی چرخ های جاروبرقی LG

🔴 اگر از جاروبرقی روی سطوح و زمین هایی که سرامیکی هستند یا با سیمان پر شده اند و به طور کل ناصاف هستند چرخ های جاروبرقی دچار مشکل می شوند.

🔵 حتی اگر به چرخ های دستگاه جاروبرقی ال جی مو یا پرزهایی چسبیده باشند در ایفای عملکرد چرخ ها اختلال به وجود می آورند.

✅ بهتر است چرخ ها را هر چند وقت یکبار بررسی کرده و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمود.

قدرت ضعیف و مکش کمِ دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

دلایل ضعفِ قدرت مکش در جاروبرقی ال جی

مشاهده  تعمیرات جاروبرقی بوش شمال تهران

همانطور که پیش تر اشاره شد این مشکل یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اغلب افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند.پس بهتر است به دلایل بروز آن توجه بیشتری نمود.

🔴 در ابتدا دلیل این عملکرد ضعیف ممکن است در لوله خرطومی خلاصه گردد زیرا ممکن است شیئی در لوله خرطومی گیر کرده باشد و به سبب بی توجهی به آن از یاد رفته بوده باشد و حال سبب مکش ضعیف دستگاه جاروبرقی LG می گردد.

🔵 ممکن است برس جاروبرقی پر باشد و مو یا پرز موجود بر آن سبب مکش ضعیف جاروبرقی شده باشد.

🔴 از دیگر دلایل بسیار رایج موثر بر کم بودن مکش جاروبرقی ال جی پر بودن کیسه جاروبرقی و فیلتر می باشد.اگر کیسه جاروبرقی پر باشد و راه نفسی برای آن وجود نداشته باشد عملکرد مکش ضعیف می گردد پس باید کیسه را تخلیه نمود.همچنین می توان قطعه فیلتر موجود در دستگاه جاروبرقی ال جی را تعویض کرده و آن را با فیلتری نو و تازه نفس جایگزین نمود.

🔵 از دیگر دلایل می توان به سوراخ یا حفره ای در لوله دستگاه جاروبرقی LG اشاره نمود که در صورت وجود چنین مشکلی باید به برطرف کردن و تعمیر آن پرداخت.

تعمیرات جاروبرقی ال جی

عدم عملکرد درست دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی(LG)

🔴 مشکل در اتصال به پریز برق.مشکل در دو شاخه

🔵 مشکل در سیم جاروبرقی ال جی

اگر هر یک از موارد دچار خلل باشند سبب عدم کارکرد صحیح جاروبرقی ال جی می شوند و باید به تعمیر سیم های داخلی دستگاه و بررسی های لازم دیگر پرداخت.

تعمیرکاران متخصصی که در زمینه تعمیرات جاروبرقی ال جی از مهارت و تجربه بالایی برخوردارند می توانند به برطرف نمودن و تعمیر این مشکل بپردازند و توصیه می گردد تعمیر این مشکل به تعمیرکارانی مجرب و توانمد سپرده شود.از متخصصان مجرب و حرفه ای در تعمیرات جاروبرقی ال جی می توان به تیم کاربلد و مجرب ژاو سرویس اشاره نمود.

✅ ژاو سرویس با بالاترین کیفیت ممکن به تعمیر قطعات مصرفی و داخلی دستگاه جاروبرقی ال جی می پردازند و باعث می شوند دیگر نگرانی از بابت خراب شدن دوباره دستگاه تا سالیان سال یا دائمی به سراغ افراد نیاید..

که این امر علاوه بر کیفیت بالای کارِ ژاو سرویس به مراقبت و نگهداری همچنین استفاده درست از دستگاه جاروبرقی ال جی نیازمند می باشد.پس افراد می توانند با اطمینان به تیم توانمد ژاو سرویس نگرانی از بابت خراب شدن دستگاه جاروبرقی خود را دور بیندازند.

عدم جمع شدن سیم دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

دلایل جمع نشدن سیم جاروبرقی ال جی(LG)

🔴 احتمال دارد سیم دستگاه جاروبرقی ال جی پوسیده شده باشد

🔵 ممکن است سیم دستگاه جاروبرقی ال جی کشیده شده باشد.

✅ اگر این سیم جمع نمی شود نیازمند تعمیر می باشد.توصیه می گردد هر چند وقت یکبار به تعویض این سیم پرداخته شود تا به مرور زمان دچار پوسیدگی و آسیب نگردد.

تعمیرات جاروبرقی ال جی

خاموش شدن ناگهانی و خودکار دستگاه در تعمیرات جاروبرقی ال جی

دلایل خاموش شدن های ناگهانی جاروبرقی ال جی

🔴 خرابی زغال دستگاه جاروبرقی LG

مشاهده  تعمیرات اجاق گاز بوش

🔵 خرابی کیت(برد)های الکترونیکی

🔴 خرابی قطعه کلکتور دستگاه جاروبرقی LG

به همین سبب وجود اختلال در این قطعات سبب خاموش شدن های ناگهانی و تدریجی دستگاه جاروبرقی ال جی می گردد که باید در صورت بروز آن را نادیده نگرفته و به تعمیر آن توسط تعمیرکاران متخصص تعمیرات جاروبرقی ال جی پرداخت.

چرا جاروبرقی ال جی نیازمند تعمیر می گردد؟

گاهی استفاده غیراصولی و ناصحیح که ندانسته پیش گرفته می شوند سبب بروز اختلالاتی در قطعات جاروبرقی ال جی می گردد.

لذا باید هر چند وقت یکبار به تعویض قطعات مهم و پرکاربرد جاروبرقی LG اعم از سیم موجود در دستگاه.فیلتر.لوله خرطومی و..پرداخت تا قطعات نو و تازه نفس که با کیفیت اصیل و مرغوب و امروزی به دست فروش رسیده اند را با قطعات قدیمی نصب بر دستگاه جاروبرقی ال جی تعویض شده و عملکرد بهتری در پاکسازی و تمیز کردن محیط حاصل گردد.

پس بهتر است پیش از خراب شدن این قطعات به فکر تعویض آن ها بود که عمر دستگاه جاروبرقی ال جی هم به سبب بهره مندی از قطعاتی سالم و نو افزایش گردد.

تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیرات جاروبرقی ال جی کاملا اصولی و مطمئن

✅ همانطور که ذکر شد ژاو سرویس با بالاترین کیفیت ممکن به تعمیرات جاروبرقی ال جی می پردازد و خیال افراد را از بابت محفوظ ماندن دستگاه جاروبرقی خود تا سالیان سال راحت می سازد.

لذا ژاو سرویس با 10 سال سابقه درخشان خود توانسته بهترین خدمات را به اکثریت ارائه داده و تعمیراتی اصولی را پیاده سازد.

📞 افراد می توانند برای سپردن تعمیرات جاروبرقی ال جی و کسب اطلاع از علت خرابی جاروبرقی خود با تیم حرفه ای و توانمند ژاو سرویس تماس گرفته و تیم ژاو در سریع ترین زمان ممکن به تعمیر دستگاه در لوکیشن مورد نظر افراد بپردازند.

عمر مفید جاروبرقی ال جی چقدر است؟

کیفیت قطعات جاروبرقی ال جی اصیل و بسیار بالا می باشد بنابراین به نحوه نگهداری درست و اصولی و تعویض قطعات آن به صورت دوره ای تا سالیان سال بستگی داشته و در این صورت به بهترین شکل ممکن به عملکرد خود می پردازد.در غیر این صورت در طی زمان قطعات کارایی خود را از دست می دهند و این نیز در کیفیت کارایی جاروبرقی ال جی تاثیرگذار می باشد.

خدمات رسانی ژاو سرویس به چه صورت است؟

کافیست افراد با ژاو سرویس تماس گرفته و لوکیشن مورد نظر را اعلام دارند.تیم حرفه ای ژاو در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رسانده و به تعمیرات جاروبرقی ال جی به صورت اصولی و دقیق می پردازند.لذا ژاو سرویس خدمات خود را با گارانتی تضمین می کند.

اگر جاروبرقی در روشن و خاموش شدن تاخیر داشته باشد نیازمند تعمیر است؟

بهتر است برای دستیابی به این سوال با ژاو سرویس تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را به تیم و کادر حرفه ای ژاو بیان دارید تا تخصصی ترین پاسخ و راهکار ارائه گردد.

تعمیرات جاروبرقی ال جی در شرق تهران

افسریه، نارمک، حکیمیه، شیان، لویزان، پیروزی، ارتش، آهنگ، سید خندان، تهرانپارس، رسالت

تعمیرات جاروبرقی ال جی در شمال تهران

جردن، سعادت آباد، فرشته، شهرک غرب، پاسداران، آتی ساز، جمشیدیه، دیباجی، شریعتی، اقدسیه، کامرانیه، الهیه، اندرزگو، دولت، زرگنده، بلوار کاوه، نیاوران، ظفر، آجودانیه، میرداماد، سعدآباد، جماران، تجریش، فرمانیه، زعفرانیه، شمیرانات، پل رومی

تعمیرات جاروبرقی ال جی در غرب تهران

سردار جنگل، آریاشهر، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، صادقیه، آیت الله کاشانی، مرزداران، پونک، دریاچه چیتگر، کن، خلیج فارس، تهرانسر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، شهر زیبا، شهرک راه آهن، توحید

تعمیرات جاروبرقی ال جی در مرکز تهران

شهرک آزمایش، مطهری، میدان ونک، گیشا، امیر آباد، شیخ بهایی، شهر آرا، انقلاب، فاطمی، میدان ولیعصر، عباس آباد، شهرک والفجر، خیابان ولیعصر، جلال آل احمد، یوسف آباد، کارگر شمالی

تعمیرات جاروبرقی ال جی در جنوب تهران

مهرآباد، جوادیه، انقلاب، حافظ، راه آهن، باقر شهر، خانی آباد، شادآباد، قزوین، یافت آباد، عبدل آباد، آزادی، نواب، شهر ری، ولیعصر، ورامین، نازی آباد، منیریه، جمهوری، شاهپور
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین